Kalsarikänniketju

  • 5 219 549
  • 66 665

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tämmönen perus tiistai kännäily on ihan poikaa. Tosin pitää varoa oikealta tulevia ja jos on arvokuponkeja, niin so be it.
Olipas hupaa saunassa, harvoin kun sinne eksyn.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tämmönen perus tiistai kännäily on ihan poikaa. Tosin pitää varoa oikealta tulevia ja jos on arvokuponkeja, niin so be it.
Olipas hupaa saunassa, harvoin kun sinne eksyn.

No jopas nyt. Olen kyllä tiistaikännäilystä samaa mieltä, mutta eikö nyt mennä jo perjantain puolella? Tosin tämmöinen on kyllä pelkkä muotoseikka.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Avataanpa tämän illan kookoilu. Tuon "kookoilun" voikin siirtää suoraan "Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte" -ketjuun.

Muuttopuuhia, muuttopuuhia. Kaikenlaista esinettä ja vermestä sitä päivänvalon näkeekin, kun oikein tongitaan. 7 vuoden yhteiselo. No eiväthän ne esineet mitään päivänvaloa oikeasti näe, täällä alkaa olla jo pimeää. Eivätkä ne näkisi kesälläkään, kun niillä ei ole silmiä, ainakaan kaikilla. Sanoin kun, mutta tarkoitin koska.

Mutta on otettava huomioon se seikka, että sovinnaiset tiedot, tottumukseen perustuvat oletukset voivat olla väärässä. Sen osoitti arseenia syövä pikkueliö johonaki, oliko Uussassa? Että esineetkin voivat nähdä. John Morton oli suomalaissirtolainen, alkuperäiseltä sukunimeltään Marttinen, joka allekirjoitti ihtenäisyysjulistuksen, jossa sanottiin, että mepä ei ennää olla samasa porukasa ku te.

Keksikääpä hyvä käännös sanalle pointti. Pointti on hyvä ja täsmällinen sana, mutta niin ankea anglismi, että yrjöittää. Siitä tulikin mieleeni, että pointtini tässä viestissä on se, että olen kalsarikännissä.

Musaa jukeboksissa. Minä en tosin sinne nyt mitään linkitä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tajusin juuri mitä olen tekemässä. Hah, helvetin hieno fiilis, kolme tuntia sitten ei ollut eilisen jälkeen juurikaan kivaa. Nyt on koko illan kiva meininki. Kohta kai alkaa pari kolme peliä, joita voisi vaikka seurailla ja katsoa ehkäpä SOAn toisen kauden loppuun. On muute mainio sarja tuo Son's of anarchy.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Ai sitä on jo korkattu muuallakin. Mahtavaa yhteishenkeä siis! Iltaan kuuluu peli-dilemma @ tv, kumman toivoo voittavan, jyp vai tappara. Lisäksi olutta, pizzaa, yms napostelua, sauna ja pyykinpesu että saa kuteet puhtaaks huomisia tampereen yön tarjoamia pettymyksiä varten...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kai sitä pari olutta voisi ottaa. Kohta alkaa pelikin Urholta, joten mikäs tässä taas kerran nautiskellessa. Tosin nyt onkin jo vääntäydyttävä TV:n eteen.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
...ja katsoa ehkäpä SOAn toisen kauden loppuun. On muute mainio sarja tuo Son's of anarchy.

On muuten aivan mielettömän hyvä sarja! Kyllä käy älyttömästi sua kateeks kun sulla on herkkua edessä monia tunteja vielä. 3 seasonistakin 13 pätkää jo tullut, kuten varmaan tiesitkin. Itsellä viimeisin vielä katsomatta, tapana ollut jättää uusin jakso aina sunnuntain krapuloiden seuraksi.

PS. Opien muija (Lyla) on aikas kuuma.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
On muuten aivan mielettömän hyvä sarja! Kyllä käy älyttömästi sua kateeks kun sulla on herkkua edessä monia tunteja vielä. 3 seasonistakin 13 pätkää jo tullut, kuten varmaan tiesitkin. Itsellä viimeisin vielä katsomatta, tapana ollut jättää uusin jakso aina sunnuntain krapuloiden seuraksi.

PS. Opien muija (Lyla) on aikas kuuma.

Jotenkin en Lylaan lämpiä, mutta Tarassa on jotain mikä kutkuttaa. Ulkonäöltään aivan normaali, mutta jokin siinä on mitä itse haluaisin myös. Olen myös kasvattanut Jacks-partaa. En ole käynyt suihkussa kai neljään päivään ja sukat vaihdoin eilen. Tunnelma ja olosuhteet ovat siis kunnossa.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Olen myös kasvattanut Jacks-partaa. En ole käynyt suihkussa kai neljään päivään ja sukat vaihdoin eilen. Tunnelma ja olosuhteet ovat siis kunnossa.

Joutuu nostaan äijälle lätsää tunnelman maksimoinnista. Vähä kämmeniin viä rasvaa, paidalle bensaa ja rikosrekisteri niin sehän on reality-tv:tä siitä eteenpäin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Itse kovana sipsien ja suolaisten snacksien lähetin äsken Taffelille suoraa palautetta kun Ranch-sipsejä ei ole saatavilla.

http://www.taffel.fi/index.php/kuluttajalle/kuluttajapalvelu?kiitos

Tuolta voi antaa palautetta. Valitettavasti soittoaika on vain 8-12.

Pakko se on lähteä tyhjien pullojen kanssa kauppaan ostamaan sipsejä. Saatana sentään.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Vitja kun saisin käsiini Nokian E7:n! Ei muuten mutta sitten kirjoittelisin tänne saunasta tai biitsiltä thaikusta. Pizzaa nam ja olutta jeps!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No jo on mietteet. Itse synkistelin jostakin syystä kun kävin kaupassa. Vituttaa asua pk-seudulla. Vielä pari kolme vuotta ja lähden täältä kuin palmun alta.

Otin silti oluen, kuka täällä selvinpäin jaksaa olla.
 
alkuilta - joku haaveilee E7.sta, toiset kaipaa pois pk-seudulta ja kolmatta (mua) vaan vituttaa muuten vaan.

Ilta toivottavasti korjaa tilanteen, jos malttaa tässä ketjussa vaan notkua.
E7.n onnekkaimmat saa jo tämän vuoden puolella, pk-seutu ei kai muuksi muutu, vaikka mulle kelpaa hyvin tälläisenään, ja vitutukseen tottuu.

Päättömiä lauseita, mutta ei ne tästä ainakan parane iltaa kohden.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Paljonkohan Sami Hyypiä nettoaa noista OBH:n mainoksista. Harvinaisen typeriä mainoksia ovat ja kyllähän Hyypiä siinä itseään ehkä vähän munaa.

Kyllähän täällä hyviä puolia on paljon, tiedä sitten kuinka hyvää tekee tämä ympäristö itselle. On kyllä mukava kun palvelut on lähellä jne. Kaljaa saa kaupasta kävelymatkan päästä ja autolla ei tarvitse liikkua, jos ei halua. Juopolle tämä on otollista seutua.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mitäpäs korjattavaa täsä? Haaveensa kullakin.

Huomenna ajan ensimmäistä kertaa elämässäni kartingia, puhalluttaakohan ne siellä?

Jossain muistaakseni on jopa puhallutettu. Itse olen ajanut kerran, hävisin neljävuotta nuoremmille serkkutytöille. Ilmeisesti ajotekniikkani oli surkea ja kunnioitin liikaa keltaisia lippuja. Häikäilemättömiä nuo nykyajan nuorisot, en itse olisi kehdannut ajaa edes kovempaa kuin itseäni vanhempi henkilö. Tahallaan hävisin isäukollekin, oltiin kaksi viimeistä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Iltaa iltaa. Telkkarista tulee diilin uusinta ja koneelta oivallista musiikkia. Olutta on ja tunnelma kaikesta huolimatta lupsakka. Ehkä pari jaksoa voisi katsoa kohta koneelta. Ehkä. Tai sitten käy tupakalla. Katsellaan rauhaksiin.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Huomenna ajan ensimmäistä kertaa elämässäni kartingia

Jos sussa on kilpailuhenkeä ja ajat tosissaan niin valmistaudu äärimmäisiin käsikipuihin huomiseks päiväks/illaks. Itsellä meni karting-virginity tossa pari kk sitten ja käsiin (tai oikeestaan vasempaan käteen tohon ranteen ja kyynärpään väliin) sattu oikeasti niin paljon ettei voinu kun makoilla ja valittaa. Särkylääke ja burana autto sen verran loppujenlopuksi että pystyi viihteelle lähteen. Tosin voinee olla että jos harrastuksissa yms. (wänkkäystä ei lasketa) on kädet tottunu rasitukseen niin säästynee ks. helvetiltä. Mutta uskomattoman mukavaa puuhaa se on kaikesta huolimatta! Mihin meet ajeleen?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Taidanpa hakea itsekin yhden Pirkan III-oluen. 333 millilitraa. Puolikas HK:n sininen kylmänä jo mennyt, hain lisää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös