TPS seurantaa 2010-2011, osa 1/4

  • 144 327
  • 465

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Fiilis joukkueessa ei varmasti ole paras mahdollinen tappioputkesta johtuen, ja romahtamisen vaara on tällä hetkellä etenkin vieraskaukalossa järkyttävän suuri. Jokainen pelaaja tiedostaa loukkaantumistilanteen, ja pitää vain toivoa ettei yksikään ajattele sen oikeuttavan häviämään pelejä. Valmennuksen täytyy myös osata motivoida pelaajia oikealla tavalla. Muutamaan otteluun Tepsi on tullut jo valmiiksi hävinneenä, ja se on anteeksiantamatonta. Tulee valitettavasti Hantan aikainen Tepsi mieleen.

Hallitseva mestari on tällä hetkellä sarjan heittopussi, mutta luotto siihen on kova, että TPS esittää vielä kevään korvalla sellaista jääkiekkoa, millä kaadetaan mikä liigajoukkue tahansa. En tiedä onko Leime silloin enää valmentajana, mutta oli penkin takana kuka tahansa, pelin on oltava paljon paremmassa mallissa. Nyt täytyy mennä peli kerrallaan, ja toivotaan sellaista positiivista lumipalloefektiä.
 

Banjo

Jäsen
AnaMasa selittää yllä ansiokkaasti miten nyt, kun vastaan alkaa tulla noita häntäpään joukkueitakin niin nekin ovat melkein kaikki TOP5-joukkueita, joita vastaan pisteitä olisi turha odottaa nappisuorituksellakaan. Tällä hanttamaisella logiikalla emme kyllä ikinä pääse pudotuspeleihin.

pitkälti samaa mieltä. Tuon AnaMasan spekuloinnin jätän haukkumatta suuremmin, koska samassa veneessähän tässä ollaan. Jos lähtee laskemaan tepsin tulevat pisteet tuolla AnaMasan periaatteella niin pyöreä 0 on aika helposti laskettavissa. Materiaaliltaan ehkä ennakkoon heikoin joukkue Ilveskin tuottaa tuolla periaatteella mahdottoman voittomarginaalin, koska tamperelaiset ovat voittojen tielle päässeet ja TOP5 joukkue. (sarkasmia, älkää tarttuko).
After all: jos ennen peliä, oli se kärppiä tai ilvestä vastaan, lähteen tuijottelemaan sarjataulukkoa, veikkauksen kertoimia tai median ylläpitämää kriisijoukkueimagoa, häviää suurimman osan peleistä. Itseluottamusta, peli kerrallaan, erä kerrallaan, vaihto kerrallaan. "Me kohdataan vaikka NY Rangers..." vai miten se oli...

Pahoittelen sisällön puutetta, turhautuminen oman suosikin otteisiin täälläkin kova.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Vittu teiltä menee minun pointti ohi että suhina käy korvissa. Minä en ole Tepsin pukukopissa psyykkaamassa, että "me hävitään tää peli". Minä olen täällä kannattajien joukossa muistuttamassa siitä, että
- moni kannattaja itkee jo nyt kuin pieni sika näkemättä realiteetteja
- nykyisillä ja jopa hieman parantuvilla otteilla TPS tulee todennäköisesti häviämään paljon tulevissa peleissä, koska vastus on yksinkertaisesti kova
- minulla riittää malttia katsoa nuo häviöt silmää räpäyttämättä
- minulla riittää myös riemua, jos joukkue yllättää

Haen siis sitä, että älkää jo nyt itkevät tulko tänne mahdollisten JYP-, Kärpät ja KalPa-tappioiden jälkeen vinkumaan, että silloin ollaan vielä syvemmällä kuin nyt ja Leimeen on lähdettävä ynnä muuta. Tepsin peli on parantunut eri syistä peli peliltä ja rosterissa on isossa kuvassa kaikki kohdallaan. Laiva on kääntymässä, mutta pari osumaa tulee vielä. Minun viestit täällä on positiivisia. Näkyykö tämä rautalanka sinne asti vai haetaanko ratakiskoa?
 

Banjo

Jäsen
Minun viestit täällä on positiivisia. Näkyykö tämä rautalanka sinne asti vai haetaanko ratakiskoa?

Itse voisin ottaa ratakiskoa kiitos. Itse en näe vielä laivan olevan kääntymässä, ruoriin on ehkä jo käsky kurssin muuttamisesta annettu, mutta kyllä se laivan julkisivu vielä aika samassa suunnassa on. Osumia tulee, se on varma. Valonpilkahduksiakin on jo nähty, se on positiivista mutta vielä miinussarake on paljon suurempi. Löysin kyllä punaisen langan häivähdyksen tekstistäsi mutta jotenkin jäi vai sellainen kuva että yritit tuupata liikaa analysointia yksinkertaiseen asiaan. Totta on että jypille ja kärpille hävitään jatkossa varmasti, missä vaiheessa ja kuinka paljon, sitä tuskin kukaan tietää. Fakta on se että sm-liigassa kiekkoileva TPS tullee häviämään myös ässille, saipalle, ilvekselle jne, koska ja kuinka paljon, tiedä häntä. Jääköön tämä sisällissota minun osaltani tähän, kannustakaamme yhdessä suosikkimme parhaaseen mahdolliseen tulokseen!
 

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Komppaan AnaMasaa.

Leime tuli todella vaikeaan paikkaan, ja kyllä mä oon valmis antamaan hänelle aikaa. Tuolle puolustukselle ei valmentajakaan voi mitään. Sen tason jannuja siellä tällä hetkellä neppailee. Lähinnä olisin silti odottanut, että nämä viime kaudellakin mukana olleet kaverit pystyisivät ottamaan nyt tarjolla olevaa vastuuta/sankariviittaa. Vaan eipä siltä näytä. Nordlund, Järvinen, Vittasmäki, Skålberg...tuon porukan pitäisi nyt saada kasetti kuntoon. Taidosta ei homman pitäisi mun mielestä olla kiinni. Ja kunhan sieltä joskus vemppaosasto kotiutuu, niin eiköhän se siitä lähde.

Hyökkääjät ovat ainakin paperilla ihan kuranttia tavaraa. Hyökkäämisen vaikeudetkin vaan johtuu aika paljon heikosta pakistosta. Avaaminen ei onnistu, ja kaikenlaista hasardia sattuu.

Ja eihän tuo Engrenkään ole loistanut samaan tyyliin kuin viime keväällä.

Mun mielestä on turha takoa paniikkanappulaa vielä tässä vaiheessa kautta. Joukkueessa on osaamista, kunhan se saadaan vaan katsomosta kentälle. Leime ei välttämättä ole ihan Suikkasen kaltainen johtaja/persoona, mutta on silti syytä muistaa että ei se Kaitsunkaan aikana aina ollut mitään ruusuilla tanssimista. Veitsen terällä mentiin, ja viime kevään pleijareissa kaikki vaan napsahti täysin kohdalleen. Runkosarjan sijoitukset kertoo sitten vähän enemmän siitä pitkän aikavälin suorittamisesta. Kausi on vielä aluillaan, ja pleijareihin on täydet mahdollisuudet. Otteiden puolesta valoa pilkottaa jo tunnelin päässä, joten eiköhän ne pistehanatkin tästä piakkoin avaudu. Kärsivällisyyttä.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Minähän arvioin jatkossakin ihan niin paljon kuin huvittaa tulevia pelejä ja katson tulevien pelien suuntaa ja suhdetta sarjataulukkoon isommassa ja pienemmässä kuvassa. En siis arvaa, että TPS häviää Jypille, Kärpille ja Kalpalle ja laita niitä vetolapulle. Se on vaan raaka arvio ilman tunteita tulevien pelien kulusta nykymenolla. Minun tekstistä kyllä löytyy juuri näitä vasemman jalan saappaita varten aivan selkeät lauseet, että meno kentällä voi muuttua hyvinkin nopeasti, eikä kahden viikon päähän voi oikeasti kukaan nähdä. Joillekin ei sekään riitä. Ellei realismia sallita tai tulevaisuuteen saa kurkkia, niin vittuakos tässä sitten kirjoittaa yhtään mitään. Ja jos täällä aletaan kaikki vetämään joka ketjussa jotain "miracle on ice"-tuubaa, "jokainen peli on voitettavissa" ja "yrittäkää vähän enemmän, kyllä se siitä", niin eihän sellaista fanipaskaa jaksa pelaajien isoäiditkään.

Jos menneisyyteen saa katsoa, niin viime kaudella oli kaksi pahaa putkea. Ensimmäisessä vedettiin 12 peliä putkeen ilman kunnon voittoa. Siihen putkeen sisältyi 9 (YHDEKSÄN) suoraa tappiota. Vielä tammikuussa otettiin viisi peliä putkeen turpaan. Ainoa ero tähän kauteen on, että viime kauden putkille ei ollut mitään syytä (tai olihan siellä se kiekon hautominen omissa) ja viime kaudella putket tulivat eri paikkaan, eli joukkueita oli takanakin, toisin kuin nyt. Silloin meni kuppi nurin tältä kannattajalta. Nyt meillä on kahdeksan pelin voitoton putki, jonka alulle on selvä syy ja jonka loppu on näkyvissä. Onneksi meillä ei ole niin paska liiga, että jostain joukkueesta voisi napata yli kolmanneksen rosterista pois ja muut vaan tsemppaisivat voittoja.

Akuutteja kysymyksiä seuraaviin peleihin
- Onko Bergin "sormessa" enää kyse sormesta?
- Sama kysymys Plihalin "kuumeesta" vai oliko se polvesta?
- Koska tulee Arse ja uusi Jeesus?
Noihin kun saataisiin edes 2 positiivista ratkaisua nopeasti, niin silloin voi jo sanoa oikeutetusti, että niitä voittoja "on vaan otettava", oli vastassa mikä joukkue tahansa.

Rauhanpiipun, rautalangan ja ratakiskon voi kukin halukas työntää jonoon perseeseensä. Tarkoittaa sitä, että olen ihan mielellään eri mieltä asioista.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Minähän arvioin jatkossakin ihan niin paljon kuin huvittaa tulevia pelejä ja katson tulevien pelien suuntaa ja suhdetta sarjataulukkoon isommassa ja pienemmässä kuvassa. En siis arvaa, että TPS häviää Jypille, Kärpille ja Kalpalle ja laita niitä vetolapulle.

Se on hyvä, että täällä TPS-faneissa on sellaisia, ketkä jaksavat spekuloida ja pohtia asioita eri näkökulmista enemmänkin kuin sen verran, että "vittukutoi Birner on paska, katsomoon vaan". Anamasan veikkauksien kanssa olen ollut jopa samaakin mieltä, jääkiekko on vaan siitä metka laji, että se ennakolta todella vahva JYP voidaankin voittaa upealla taistelulla ja sitten valitettavasti kolikon kääntöpuolena sille ennalta "heikolle" Ilvekselle hävitäänkin munattomalla kurvailulla.

Itse olen huolestunut Tepsin nykytilanteesta todella, koska eroa tulee toiseksi viimeiseen joukkueeseen tätä tahtia aika rajusti eikä otteet parannu muutamassa matsissa todellakaan. Myöskään joukkue ei selvästikään ole taktisesti Leimeen kontrollissa eli tässä osa-alueella pitää tapahtua jotain ennen kuin tässä alkaa kurssi selkeästi kääntymään nousujohteiseksi vajaavaisellakin porukalla. Sitten kun saadaan vempat terveiksi ja pelaamaan niin se tottakai antaa valmiuksia entistä parempaan peliin. Jos peli ei toimi silloinkaan, niin sitten ihmettelen vielä enemmän.

Vaikka alkukausi on vitutusta aiheuttanutkin TPS:n otteiden osalta niin kyllä tämäkin häviöputki varmasti saadaan poikki vielä jossain vaiheessa ja peli kerrallaan tässä pitää nyt edetä. Suunta ei tosiaan vaihdu yhdessä eikä parissakaan pelissä, mutta valoa on tunnelin päässä. Sen näki jo pikkuseikoista kuten Virtalan taistelusta ja asenteesta kentällä viimekin matsissa ja kun tuollaista energiaa saataisiin joka jätkään + huolimattomuusvirheitä karsittua niin hyvää tulisi.

Katseet Pelicans-matsiin....
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä mä tuon AnaMasan pointin luulisin suurin piirtein ymmärtäväni, eikä keskustelupalstalle tietenkään synny keskustelua ilman mielipiteiden vaihtoa. Siis selvää on tietenkin, ettei TPS tule jatkossa kaikkia otteluita voittamaan, vaikka peli parantuisi kuinka. Karsastan kuitenkin hieman tuollaista, että etukäteen lasketaan mistä otteluista minkäkin verran on pisteitä otettavissa. Tai siis voihan täällä keskustelupalstalla tietenkin niin tehdä surutta, mutta kaikki varmasti muistavat vielä Hantan ajan, jolloin joukkue tuntui lähtevän noita TOP5-jengejä vastaan vieraspeleihin valmiiksi hävinneinä? Suikkasen aikana joka matsia lähdettiin voittamaan ja taisi viime kaudella olla sellainenkin teema, että ei hävitä kahta matsia putkeen, vaikka voitot ja tappiot sitten lopulta putkissa oikeasti tulivatkin. Eli toivon todella, että joukkueen keskuudessa ei mietitä noin, että "vähän parannettiin taas, mutta oli vaan niin kova vastus, ettei voitu mitään."

Viime kausi on tietenkin hyvässä muistissa ja silloin marraskuun 13 voitottoman ottelun putkessa näytti siltä, että eihän ne voi ennen joulua voittaa ketään, kun on niin kovia vastuksia tulossa. Voittivatkin sitten viisi peliä putkeen ja näytti taas siltä, että Tepsille ei löydy pysäyttäjää mistään. Viime kauteenkin lähdettäessä Kärppien ja Jokerien piti olla niitä TOP5-joukkueita, mutta TPS kyykyttikin juuri niitä mennen tullen, kun taas ennakolta BOTTOM2-joukkue Ässät oli lähes ylivoimainen vastus. Jos olisi lähdetty Kärppiä ja Jokereita vastaan hanttamaisesti kunniakkaita tappioita hakemaan niin olisi saatu yli 20 pistettä vähemmän (Jokerit tosin olisi alkukaudesta varmasti voitettu nyt vahingossakin) ja sarjasijoitus olisi ollut kauden päätteeksi 13, kun taas Jokerit ja Kärpät olisivat sijoittuneet pari pykälää ylemmäksi mitä nyt sijoittuivat ja näin melkein olleet niitä TOP5-joukkueita.

Mun mielestä on vaan jokseenkin turhanpäiväistä, vaikka tokikin hauskaa laskea etukäteen mistä otteluista pisteitä tulee minkäkin verran. Samalla lailla tämän ketjun alussa lasketaan mestaruushuumassa miten TPS ei häviä yhtään kotiottelua ennen maaottelutaukoa, jep jep.

Selvää on myös mun mielestä, että TPS ei lokakuun aikana jumbopaikalta pääse nousemaan kuin korkeintaan Ilveksen ohi, vaikka pisteitä alkaisi tulla ihan mukavaankin tahtiin, joten sikäli esimerkiksi kahden viikon päässä olevasta JYP-ottelusta tietää jo nyt ainakin sen miltä sijalta TPS lähtee silloin JYPiä haastamaan.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
- moni kannattaja itkee jo nyt kuin pieni sika näkemättä realiteetteja
- nykyisillä ja jopa hieman parantuvilla otteilla TPS tulee todennäköisesti häviämään paljon tulevissa peleissä, koska vastus on yksinkertaisesti kova

Onneksi on aina yksi joka näkee realiteetit muita paremmin, voi sitten tuntea ylemmyyden tunnetta muita kohtaan, ja korostaa ymmärtävänsä asiat muita paremmin.... me muut vain katsomme teksi-teeveetä ja surkuttelemme ymmärtämättömyyttämme....

Yksi realiteetti on myös se, jotta ilveksellä piti olla aivan helvetin naurettava joukkue. Myös ilveksellä on tällä hetkellä loukkaantumisia ja aivan kärki päästä. Kas perkele ne on kummiski meitä 5 pistettä edellä. Ei kaikki siis voi olla kiinni vain "materiaalista", sillä meillä on kummiskin ihan hyvä materiaali tonne keskikastiin, ainakin pitäs olla.

Ja aivan varmaan tullaan häviämään nykyisellä pelillä tulevaisuudessa on se vastustaja kova tai pehmeä.

Minkähän takia pienemmät seurat edes pelaavat sarjassa, koska siellä on "kovia" vastustajia.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Selvää on myös mun mielestä, että TPS ei lokakuun aikana jumbopaikalta pääse nousemaan kuin korkeintaan Ilveksen ohi, vaikka pisteitä alkaisi tulla ihan mukavaankin tahtiin, joten sikäli esimerkiksi kahden viikon päässä olevasta JYP-ottelusta tietää jo nyt ainakin sen miltä sijalta TPS lähtee silloin JYPiä haastamaan.

Kyllä. Itse asiassa tällä viikolla kurssin on pakko muuttua (3 peliä) tai muuten karsintapeikko alkaa tosissaan kalvamaan TPS-merkkisten ihmisten mieliä. Ihan minimi-minimitavoite on yksi suora voitto.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Joukkueen ongelma ei nyt ole sijoitus vaan peli. Jos peli paranee, sijoitus kyllä paranee kauden aikana pelin mukaiseksi, sillä joukkueen sijoitus on vain seuraus joukkueen pelistä. Toki suuri yleisö katsoo taulukosta, ettei jumbojoukkueen matsia viitsi lähteä katsomaan, mutta sijoitus korjaantuu vain korjaamalla peliä.

Lukkoa vastaan peli näytti jo paremmalta kuin esimerkiksi HIFK- tai Blues-otteluissa, mutta edelleen ollaan varsin kaukana siitä tasosta, jolla SM-liigassa kerätään muutakin kuin yksittäisiä hajapisteitä. Lukko-ottelussa Atte Engren pelasi huippuottelun ja antoi Tepsille mahdollisuuden voittaa, mutta silti onnistuttiin häviämään. Jos kauden aikana halutaan voittaa edes puolet matseista, voittaminen ei voi perustua siihen, että maalivahti pelaa huippumatsin ja sen lisäksi käy maalipaikoissa säkä. Peli on saatava sille tasolle, että Tepsin saumat liigan keskitason joukkuetta vastaan ovat fifty-fifty silloin kun maalivahti pelaa edes samalla tasolla kuin vastustajan veskari.
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Mielestäni voidaan sanoa jo tässä vaiheessa että tepsillä ja Leimeellä on edessään kohtalon viikko. Tällä viikolla on käytännössä pakko alkaa pisteitä tippumaan. Muuten erot kasvavat liian suuriksi jo heti runkosarjan alussa ja muiden kiinni kurominen muodostuu turhan hankalaksi.
Jos pistetahti pysyy kuitenkin samanlaisena tämänkin viikon mitä se on ollutkin niin olisi syytä aivan tosissaan miettiä Leimeelle seuraajaa. Turha odottaa tuloksia liian pitkään.
Toki pakistomme on edelleen pahasti rikki, mutta ei sen selityksen kanssa koko kautta voida ratsastaa. Uutta ukkoa vain kehiin koska tarve niin vaatii.

Itselläni kuitenkin vielä(kin) ihmeellisen levollinen olo kauden suhteen. Usko parempaan huomiseen on kova. Mutta fakta on se että nyt pitää poikien aloittaa pelaaminen!! Enää ei saa antaa yhtään siimaa! Joka ukko kun pistää itsensä täysillä likoon niin alkaa niitä voittojakin napsumaan.
 

-JH-

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Berg ja Plihal palaavat tänään, valitettavasti GP ja Skålberg ovat hyllyllä joten pakisto edelleenkiin haavoittuvassa kunnossa. Muistetaan vielä että Järvinen sekä Berg eivät ole täydessä tikissä.

Hyökkäys on nyt paperilla paras mahdollinen, odotan ainakin Birner-Plihal-Kivenmäki ketjulta näyttöjä. Olisiko tänään SE päivä!?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Berg ja Plihal palaavat tänään, valitettavasti GP ja Skålberg ovat hyllyllä joten pakisto edelleenkiin haavoittuvassa kunnossa. Muistetaan vielä että Järvinen sekä Berg eivät ole täydessä tikissä.

Hyökkäys on nyt paperilla paras mahdollinen, odotan ainakin Birner-Plihal-Kivenmäki ketjulta näyttöjä. Olisiko tänään SE päivä!?

Eipä näytä tänäänkään olevan mitenkään erikoinen päivä. Nyt on siis hyökkäys paras mahdollinen, mutta peli yhtä sekavaa. YV:kään ei toimi, edes 5-3 YV:llä ei saada mitään aikaan.

Vastaus lienee että odotetaan taas pari peliä jotta pelaajat pääsevät kunnolla vauhtiin? Mitä sen jälkeen...odotetaan lisää..? Joukkueella ei oikeasti ole mitään käsitystä mitä sen pitäisi kentällä tehdä. Ei ylivoimalla, ei tasakentin, ei alivoimalla.

Jokohan sitä voisi tämän viikon jälkeen (tai viimeistään ensiviikon) odottaa Leimeen potkimista pihalle. Ei tätä jaksa.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Eipä näytä tänäänkään olevan mitenkään erikoinen päivä. Nyt on siis hyökkäys paras mahdollinen, mutta peli yhtä sekavaa. YV:kään ei toimi, edes 5-3 YV:llä ei saada mitään aikaan.

Vastaus lienee että odotetaan taas pari peliä jotta pelaajat pääsevät kunnolla vauhtiin? Mitä sen jälkeen...odotetaan lisää..? Joukkueella ei oikeasti ole mitään käsitystä mitä sen pitäisi kentällä tehdä. Ei ylivoimalla, ei tasakentin, ei alivoimalla.

Jokohan sitä voisi tämän viikon jälkeen (tai viimeistään ensiviikon) odottaa Leimeen potkimista pihalle. Ei tätä jaksa.

Kyllähän tuosta on voittava kiekko kaukana. TPS on tällä hetkellä liigan huonoin joukkue. Tokihan sitä toivoisi edes yhtä ainoata voittoa jonka jälkeen nähtäisiin aukeaako se lukko vai ei. Mutta kun sitä voittoa ei vain k-u-u-l-u.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
En näe peliä, mutta kai tuolla Lahdessa on tätä kirjoittaessa jotain oikein tehty, kun ei ole omissa soinut. Alivoimaakin tapettu 12 minuuttia. Toki nimenomaan jäähyjen määrä ja oman maalisarakkeen pyöreys kertoo, että aika paljon menee päin vittuakin.

Mutta noin se varmaan menee mitä timppa tuskaili. Odotetaan, että Berg, Plihal ja muutkin pääsevät pelien makuun ja katsotaan Arsen uudet kortit. Jos peli ei sittenkään lähde käyntiin, niin vaihdetaan päävalmentaja. Sanoisin, että tarvittaessa paras vaihdon paikka on seuraava tauko, eli jos 6.11 MIB katsoo ettei tällä valmentajalla ei jatketa, niin seuraavalla on reilu viikko aikaa hypätä saappaisiin.

Jos joku haluaa jatkaa valmentajanvaihtospekulaatiota, niin ehdotan uutta ketjua.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Sanoisin, että tarvittaessa paras vaihdon paikka on seuraava tauko, eli jos 6.11 MIB katsoo ettei tällä valmentajalla ei jatketa, niin seuraavalla on reilu viikko aikaa hypätä saappaisiin.

Aivan turhaa noin myöhään vaihtaa valmentajaa. Edes Suikkanen ei saisi tuossa ajassa nostettua Tepsiä sääläreihin.
 

Sundblad

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Anaheim Ducks
En näe peliä, mutta kai tuolla Lahdessa on tätä kirjoittaessa jotain oikein tehty, kun ei ole omissa soinut. Alivoimaakin tapettu 12 minuuttia. Toki nimenomaan jäähyjen määrä ja oman maalisarakkeen pyöreys kertoo, että aika paljon menee päin vittuakin.

Aneemista PASKAA oli tepsin peli, eikä Pelikaanitkaan loistaneet. York pisti sitten Lahden-Raipen lätystä helposti 1-0 ja kaaneille tärkeät 3 pinnaa.

Joko riittää tää Leimepaska?
 
Viimeksi muokattu:

gordion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koiraporin Veto
Nyt jos koskaan olisi oikea hetki soittaa miehelle, joka on ilman töitä, ja joka on valtakunnan paras herätyskello tällaisessa tilanteessa.

On vain yksi Tami: Tami.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Laskinpa huvikseni, tänään n. 80% laukauksista Pelicansin maalia kohti tulivat B-pisteen kaaren takaa. Eli käytännössä siniviivan lähistöltä.

Myös laukaisumäärä meni reippaasti Pelicansille.

Olen samaa mieltä Urmas Kulkusen kanssa, menee liian myöhäiseksi jos odotetaan Marraskuuhun. Tällä touhulla siihen mennessä on saatu jostain 1-2 säälipojoa, ja jumbosija senkun vahvistuu.

Itse toivoin että Leime olisi ollut osaava valmentaja, mutta näköjään herra ei sitä ole, vaan tuhoaa kaiken mitä Suikkasen aikana saatiin rakennettua. Saatanan saatana että kyrsii.

*edit* en tiedä auttaako, mutta ne jotka ovat kyllästyneet Leimen kohelluksiin...laittakaa palautetta toimistolle..ehkä se edesauttaa päätöstä potkia herra pihalle. Toinen jonka pitäisi avata hiljalleen silmät on tuleva torstain peli. En usko että hallille saadaan yli 4500 ihmistä, ei kukaan tuosta kurasta halua maksaa.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
TPS olisi ihan hyvä joukkue Mestiksessä, keskitasoa. Harmittaa vietävästi Leimeen puolesta, sympaattinen kaveri mutta ei vain saa porukkaa pelaamaan kunnolla. Ei ole saanut kertaakaan yhdeksän pelin aikana.

Tuo porukka tarvitsee jonkun räväkän tyypin joka potkii joka äijää perseelle eikä kehu erikseen jokaista onnistunutta pikkuasiaa. Vaatimustaso ei ole tällä hetkellä tarpeeksi kova.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ei vittu tätä puhaltelua muniin saatiin jo Hantan aikana ihan saatanan tarpeeksi joten Ari Vuorelle yksi toive: Potki se Leime pois sieltä. Leime on nyt saanut näyttää ihan tarpeeksi osaamistaan ja vaikka siellä helvetti olisi pelkkiä A-junnuja kentällä niin vittu edes sitä yritystä tulisi löytyä. Nyt TPS vaan pelaa otteluissa sen 60 minuuttia pakkopullaa yrittäen joskus ehkä jotain hyökkäyskuviota joka kuitenkin liian usein sitten johtaa siihen, että vastustaja pääsee läpiajoon ja kiekko löytyy Tepsin maalista.

Leime: Olet heikoin lenkki.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Nyt jos koskaan olisi oikea hetki soittaa miehelle, joka on ilman töitä, ja joka on valtakunnan paras herätyskello tällaisessa tilanteessa.

On vain yksi Tami: Tami.

Kyllä! Tami loppukaudeksi peräsimeen, mitä siinäkään voisi hävitä. Tulisi sitä väriä penkin taakse ja aivan varmasti parempia tuloksia!
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
TPS:n otteita sivusta seuranneena valmentajan paikkaa jos ollaan vaihtamassa niin yksi nimi nousee ylitse muiden. Omassa päässä kuullostaa "Rauhallisemmalta Suikkaselta". Eli Jarno Pikkarainen. Mitäs TPS-fanit sanoo?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös