Melkein sukua julkkikselle

  • 262 710
  • 1 344

janóz

Jäsen
Selvisi tuossa viime talvena miksi mulla on niin luontaisen hyvät vaistot lätkässä. Nehän kulkee suvussa tai jotain: Vaimoni serkun miehen isäpuolen pikkuserkku on... Peter Forsberg! Tosi juttu! Toivottavasti en paljastanut henkilöllisyyttäni nimittäin en jaksais jakaa nimmareita..
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Isäni on näytellyt Jenni Vainion asianajajaa salkkareissa joku vuosikymmen takaperin, olen siis melkein sukua kaikille tuolloin salkkareissa vaikuttaneille näyttelijöille! Voi luoja. Sama sankari vaikutti teknisten mainoksessa imuri haarovälissään, älkää kysykö enempää.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Enoni on joskus taannoin ollut Timo Koivusalon veljen perhetuttu. Voi olla edelleenki, mutta en ole varma.

Ville "Darude" Virtanen on ollut peruskoulussa ilmeisesti samalla luokalla veljeni kummisedän tyttären kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Justin Morrison
Juhani Tamminen on kutsunut isäni sopimusneuvotteluihin ravintola Hulluporoon, johtuen hänen nimestään ja työpaikkakunnasta. Sieltä kun löytyi täyskaima liigapelaaja.

Edit: Mainittakoon, että muutama kuukausi tästä Kärpät julkaisi ks. pelaajan sopimuksen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Olen kussut Hartwall Areenan kusilaariin, kun vasemmalla puolellani olevaan laariin kusi Kai Nurminen. Tämä tapahtui muutama vuosi sitten Jokerit-TPS-ottelun jälkeen, Nurminen oli silloin loukkaantuneena. En yrittänyt vertailla kokoja.
 

Epsilon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahti vs. Everybody
Sukunimeni on pikkuisen harvinaisempi (noin 70 Suomessa) ja samalla nimelle varustettuna löytyy eräs tv:stä tuttu ihminen. Sukulaisuus-suhdetta ei kait ole, mutta...

...monesti on sitä on kysytty, kun nimeni ovat kuulleet.
 

Baldrick

Jäsen
Sukunimeni on pikkuisen harvinaisempi (noin 70 Suomessa) ja samalla nimelle varustettuna löytyy eräs tv:stä tuttu ihminen. Sukulaisuus-suhdetta ei kait ole, mutta...

...monesti on sitä on kysytty, kun nimeni ovat kuulleet.

Tämäpä oli kiva tietää, kun julkkiksenkin kerroit.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Serkkuni on basisti.

e. Täytyy muokata ettei ihan jäisi yhteen lauseeseen. Sanotaan siis, että serkkuni soittaa bassoa paremmin, kuin minä ja todennäköisesti myös paremmin, kuin sinä.

Siskoni, ammatiltaan opettaja on joutunut joskus Yölintu-yhtyeen keikalle. Piti hänen sitten huutaa Silmun Simolle eturivissä, että "Haista vittu". Siskollani lienee ph-arvot kohdillaan, koska tuoksuu paremmalle, kuin minä. Taisi siis tarkoittaa jonkun muun tavaraa.
 
Viimeksi muokattu:

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Naapuriasuntoon muutti viime kuussa eräs Jean S:n jäsen.

Olli Kaski on sukulaiseni.
 
Viimeksi muokattu:

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Olen asunut Hannu Aravirran naapurissa silloin, kun hän Jyp HT:tä valmensi. Olen myös leikkinyt hiekkalaatikolla Hannun lasten kanssa samoihin aikoihin.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen asunut Hannu Aravirran naapurissa silloin, kun hän Jyp HT:tä valmensi. Olen myös leikkinyt hiekkalaatikolla Hannun lasten kanssa samoihin aikoihin.

Lapsuudenkaverini isä pelasi säännöllisesti squashia Aravirran kanssa parikymmentä vuotta sitten.

Kaverini on ryypännyt Samuli Putron kanssa.

Olen avannut oven Herra Ylpölle ja muille Maj Karman jäsenille, kun saapuivat yökerhoon. En tietenkään ole portsari vaan olin niin jurrissa, että piti lähteä kotiin. Satuin vaan kompuroimaan ovesta ulos samalla, kun taiteilijat tulivat sisään.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kaverini on niin hyvää pataa Dr Albanin kanssa että morjestaa sitä aina kun näkee kadulla.

Olen tanssinut Lorenz Backmanin ja Niina Heralan kanssa discoa.

Olen kätellyt JJ Lehtoa Espanjassa.



_
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Huddersfield Town
Aika väsyneitä ovat omat kokemukseni.

1. Puhuin puhelimessa Aki Sirkesalon kanssa sopiakseni haastattelua. Oli parin kaverin kanssa perustettu netti-media firma joskus ysärin lopulla. Täyskatastrofihan siitä seurasi, mistä esimerkkinä em. puhelu. Minun pitiä sopia haastattelun ajankohdasta ja paikasta kotoa n. 40-asteen kuumeessa, kun kukaan toimistolla (freelancer-haastattelijasta puhumattakaan) ei muka hommaan kyennyt. Ilmankos mäni vituiks sekin homma. Ainoana valopilkkuna paras kaverini joka tuosta firmasta headhuntattiin nokialle. Ura on edennyt hyvin.

2. Olin vanhempieni kanssa talonnäytössä, kohteena Matti Ahteen talo. Ministeri-Matin lenkkikampeet haisivat hielle metrien päähän pyykkikomerosta. Ostamatta jäi. Jos herra-viha vaivaa, niin voin kertoa ettei asumuksessa mitään kateutta aiheuttavaa ollut. Normiduunarin kämpästä ainoa poikkeus (ainakin siis kasarin lopulla. Nyt parin laman jälkeen tilanne on varmaankin eri) oli isännän työhuone, joka sekin oli kämäinen kolmen neliön koppi jossa seinät täynnä lakikirjoja ym. Samaisen Ahteen Matin kengille on kaverini oksentanut saunaillassa, mutta sen setä olikin silloin kansanedustaja. Sattuuhan näitä.

3. Tätini oli 70/80-lukujen taitteessa opiskelujensa ohella lontoossa töissä siivojana. Yksi kohteista oli Vangeliksen kämppä (http://fi.wikipedia.org/wiki/Vangelis). Siellä tuli kultalevyistä pölyt pyyhittyä. Pitkäkarvaisesta kokolattiamatosta lähti kissankusi kuulemma parhaiten kaatamalla pullo tai pari kuohuviiniä päälle. Näin siis talon emännän mukaan. Eihän se sieltä tietenkään mihinkään lähde, kunhan leviää tasaisemmin jättämättä laikkua. Saatanan britit ja niiden kokolattiamatto-fiksaatio. Ilmankos niillä onkin EU:n huonolaatuisin sisäilma.

Itse en siis ole saanut mitään aikaan. Koskaan.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sukua ollaan McLarenin F1-tiimin lääkärille Aki Hintsalle sekä Suomen mäkimaajoukkueen päävalmentajalle eli Pekka Niemelälle. Hintsa on kaukaisempaa sukua, mutta Pekka on serkkuja ja mm. herran häissä olen käynyt.

E: Jos jollekin tuttu ohjelma on ennen tullut Me Tammelat, niin siinä pikkupoikana esiintynyt Vesa Jaarva on myös tuttuja. Ja sitä kautta Spede Pasasen kanssa samaan huoneeseen pääsin.
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Matti Virmasen poika on oksentanut joskus aikanaan emännän matolle
Minä oksensin Dave Lindholmin kengälle joskus ysiviis. Sen jälkeen olen oksentanut vain helevetin pahassa krapulassa.

Semir Ben-Amorin siskon kanssa olin samalla luokalla ala-asteella, ja Ismo Alangon kanssa olen polttanut jatsitupakkaa Kerubin takahuoneessa. Mitäs vielä? Grönin Eikan olen neuvonut vessaan, ja Kauko Röyhkän pullosta juonut viiniä kolmetoistavuotiaana.

Niin, ja faija oli Tarvan laatikkoleikissä joskus 1971, voitti mustavalkoteeveen.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika väsyneitä ovat omat kokemukseni.
En nyt sanoisi noinkaan.
Normiduunarin kämpästä ainoa poikkeus ... oli isännän työhuone, joka sekin oli kämäinen kolmen neliön koppi jossa seinät täynnä lakikirjoja ym.
Sähköasentaja sisustaa kämppäänsä lakikirjoilla. On sisustettu työhuoneeseen uskottavuutta. Tämähän olisi ollut ihan näkemisen arvoinen asia.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Minä oksensin Dave Lindholmin kengälle joskus ysiviis

Pari vuotta sitten olin Daven bäkkärillä maistelemassa muutaman oluen, ja jauhamassa elämästä. Tänä kesänä katseltiin Daven kanssa Jeff Beckin keikka alusta lähes loppuun asti.

Hieno mies on Dave.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös