Finaalit kevät 2010: HPK - TPS

  • 122 322
  • 516

Rosvoroope

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Poika on kotona!!!! Pitkän matkan maailmalla kierreltyään varmasti viihtyy taas tutuissa saunoissa ja baareissa. Turun ympäristössä kuitenkin Poika "varttunut" :)

Eilinen peli paikanpäällä, pelin jälkeen kotiareenalla ja vielä yöelämässä lennelleet yläfemmat ja halaukset, hetkiä joita soisi jokaisen lätkäfanin jossain kohtaa elävän!!

Eipä paljoa enempää enää kannustuksen puolesta olis ollu eilen annettavana, siitä muistuttaa itseni ja lähipiirin käheät äänet ja turvonneet kämmenet vielä muutaman päivän ajan!!!

Kiitos HPK:lle, tarjosi kovan vastuksen kentällä ja katsomossa!! Puheet Rautakorven kahvakiekosta ovat kyllä aika tuulesta temmattuja. Ei se peli siihen perustunut, sen enempää kuin millään muullakaan vastustajalla. Jalka ei vaan yksinkertaisesti riittänyt kellään Tepsin jätkien rinnalla, siinä vaiheessa sitä on vaan jatkettava mailalla ja toivottava ettei tuomari puutu siihen. Mutta hieno sarja, hienoja ja jännittäviä matseja!!!!

Ja iso kiitos niile turkulaisille faneille, jotka olivat eilen kanssani todistamassa Tepsin mestaruutta paikan päällä: Hieno kunnianosoitus Kerhon pelaajille taputtaa, kun näille jaettiin mitalit. Joku muu olisi saattanut jopa buuata. Ainakin muistelisin että tässä lähivuosina jonkun keskisuomalaisen jääkiekkoareenan yleisön buuanneen voittajajoukkueelle, Jypille.


On vain yksi, MEIDÄN TEPSI!!!!!!!
 

Buzzer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onnittelut täältäkin TPS:lle- parempi voitti loppujen lopuksi. TPS oli nälkäisempi, terävämpi ja erittäin vahvassa hurmoksessa pelannut joukkue. Teillä oli hieman parempi maalivahtipeli, tarkempi koko joukkueen puolustuspeli ja laajempi rosteri ratkaista pelejä. Lisäksi todettakoon, että joukkue joka ottaa kolme vierasvoittoa finaalisarjassa on mestaruutensa ansainnut. Suikkaselle iso käsi täältäkin.

Lievää paskan makua suuhuni jättää tuomaritoiminta ja Antti "radio" Aallon Lassila-kommentointi. Häpeä ****perkele! Tuomaritoiminta lähti ihan lapasesta kahdessa viimeisessä finaaliottelussa. Ei sarja kuitenkaan tuomaritoimintaan mielestäni ratkennut, mutta se oli kaukana finaalitasoisesta tuomaroinnista.

Kyllä tässä Kerhon kannattajana voi olla tosi ylpeä ja tyytyväinen hopeastakin. Nyt se maistuu hieman karvaalle, mutta parin viikon päästä ehkä paremmalle. Ensi vuonna otetaan sitten revanssi TPS:sta tämän vuoden KalPan tapaan....
 
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos HPK:lle ja sen kannattajille hyvistä finaaliväännöistä!

Molemmat (lähes talouskriisissä olleet)joukkueet ylittivät itsensä päästessään finaaliin. Eihän tässä itse edes ymmärrä, että TPS tosiaan vei koko homman. TPS:llä oli finaaleissa ehkä hieman terävämmät kärkipelaajat ja laajempi ratkaisumateriaali.

Suuri kiitos ja tunnustus myös TPS:n kannattajille playoff-taipaleelta. Ääntä löytyi kotoa ja vieraissa!
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos HPK!

Kiitos TPS!

Kiitos Jatkoajan loistava taso!

Aiheena on Finaalit 2010 ja keskustelu keskittyy siihen:
- tuomaritoiminta oli heikkoa
- SM-liigassa filmataan liikaa
- Lassilan tuntematon joukkuekaveri näki jotain pahvilaatikoita, joissa oli jotain, mutta niitä oli satavarmasti kymmenen
- A. Aalto on kommentoinut jollekin jossain olotilassa joitain, josta roskalehti sai taas otsikon. Huomioitavaa, että kukaan ei ole myöskään puolustellut mahdollisia kommentteja, mutta asiaa riittää.
- Yhdellä kannattajalla mopo keulii pahasti ja siihen kannattaa puuttua erityisen voimakkaasti.

Hyvä jatkoaika!

Kaikki olennainen on jo käsitelty. Mitä tähän voi enää lisätä?

L
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kaikki olennainen on jo käsitelty. Mitä tähän voi enää lisätä?

L
Luojan kiitos, että nimim. L-Mies on olemassa ja että hän pääsi kertomaan tämän kaiken mestaruuden juhlimisensa keskeltä. Taso on pelastettu, hallelujah!

Jos joku ei vielä tiedä, niin voin kertoa, että finaalisarja ei ratkennut huonoihin tuomareihin, vaan TPS:n halpoihin maaleihin. Näin HPK:n kannattajana on iso harmi, että ne ovat silti samanarvoisia kuin kaikki muutkin maalit.
 

Rosvoroope

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos joku ei vielä tiedä, niin voin kertoa, että finaalisarja ei ratkennut huonoihin tuomareihin, vaan TPS:n halpoihin maaleihin. Näin HPK:n kannattajana on iso harmi, että ne ovat silti samanarvoisia kuin kaikki muutkin maalit.

Kerro yksikin halpa maali??? Muisteles millaisilla maaleilla Kalpa ja HIFK lähti lomille. Kaikki lasketaan ja thats it.

Ja niille kerhofaneille ketkä ei pääse yli Antti Aallosta: Tämä puhui kuitenkin totta Teemusta!! Toisin kuin Teemu niistä "jonkun" näkemistä pahvilaatikoista ;)

Jos torjuntaprosentti on pleijareissa luokkaa Mestis, niin ei voi yksinkertaisesti voittaa.
 

Jussih

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onnittelut Tepsille ja kannattajille, jotka jaksoivat kannattaa miehekkäästi. Näemmä muutaman vuoden korpivaellus on tehnyt hyvää niin organisaatiolle kuin faneillekin.

Parempi voitti ja sillä siisti. Muihin lieveilmiöihin ei tässä maksa vaivaa puuttua.

Niin, ja minua ei hopea vituta yhtään. Se on sentään Kerhon toisiksi paras suoritus sitten kevään 1993. Lähtökohtiin ja pelimerkkeihin nähden tämä hopea on Kerhon kaikkien aikojen paras suoritus. En silti käännä takkia Rautakorven pelityylin suhteen. Palataanhan ensi vuonna nopeuteen ja taitoon perustuvaan Kerho-kiekkoon - syteen tai saveen.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jos joku ei vielä tiedä, niin voin kertoa, että finaalisarja ei ratkennut huonoihin tuomareihin, vaan TPS:n halpoihin maaleihin.

Anteeksi, tuo unohtui, mutta eihän ne olleet helppoja ja onhan se Rautakorpi ihmeellinen kaveri. Ei mutta vakavissaan TPS;n maalit maksoivat arivuorenvarmasti vähiten kun vertaillaan pelaajien palkkoja ja tehtyjä maaleja. Joskus taannoin se on ollut HPK:n hommia, jos ei perunoita ole huomioitu.

Ja jos nyt tarkkoja ollaan, niin kirjoittamani viesti sisälsi kaikessa tyhjyydessään kymmenen viestin verran asiaa ja murto-osan provoilusta, mutta sinä sentään löysit senkin.

Nyt sitten Rontti raportoimaan viestiäni ja kiljumaan pelikieltoa. Näinä TPS:n ja HPK:n otteluiden aikana turkulaisuus riittääkin hyvin siihen syyksi ja hämeenlinnalaisuus lievennykseksi, kuten tänäkin vuonna on voinut helposti todeta.

L
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Nyt sitten Rontti raportoimaan viestiäni ja kiljumaan pelikieltoa. Näinä TPS:n ja HPK:n otteluiden aikana turkulaisuus riittääkin hyvin siihen syyksi ja hämeenlinnalaisuus lievennykseksi, kuten tänäkin vuonna on voinut helposti todeta.

L
Siinä olet kyllä oikeassa, että turkulaisuus riittää selitykseksi moneen asiaan, mutta sinulle en ikipäivänä tahtoisi mitään kieltoja, niin hupaisa hahmo olet aina ollut kaikessa typeryydessäsikin.

Halvan maukkaita maalejahan ne olivat TPS:n kannalta juu, vähän niinku se lakritsi.

PS. Saako muuten siellä mestaruusjuhlissa kiljua?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Suosikkijoukkue (?) on voittanut mestaruuden ja silti sä jaksat jauhaa tollasta sontaa. No, juhlintatapansa kullakin. Jos tuo otsikko oli jotenkin minulle tarkoitettu, niin kehoitanpa lukemaan kirjoitukseni uudemman (tai todennäköisesti ensimmäisen kerran) kerran ennen kuin jauhat lisää.

Siinä olet kyllä oikeassa, että turkulaisuus riittää selitykseksi moneen asiaan, mutta sinulle en ikipäivänä tahtoisi mitään kieltoja, niin hupaisa hahmo olet aina ollut kaikessa typeryydessäsikin.

Älä vaan lopeta näiden viestien kirjoittamista, puolet Turkua ilahtuu joka kerta nähdessään katkeria avautumisiasi. Äläkä missään nimessä mene vatsallesi jos sinulla on kovin paha olla, haluamme lisää näitä! Jos olisimme ennalta ymmärtäneet niin näitä ajettaisiin nyt livenä Kauppatorilla valotaululta kaikkien naurettaviksi.

Ai niin, otitte kolmessa kotipelissä kolme kertaa putkeen turpaan. Vittumaisen halpaa käytöstä tepsiltä!

Ja nyt jotain nokkelaa kuittiasi odottamaan!
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Älä vaan lopeta näiden viestien kirjoittamista, puolet Turkua ilahtuu joka kerta nähdessään katkeria avautumisiasi.
Olen ihan otettu tästä huomiosta, se toinen puoli Turusta varmaankin juhlii mestaruutta siellä torilla.

Oliko tarpeeksi nokkela? Korkeintaan keskinkertainen omasta mielestä, mutta ei nyt tullut muutakaan mieleen.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nimim. Rontti ja nimim. Leon voisivat kumpainenkin mennä nyt vaan nukkumaan, niin huonoa settiä.

Mä en jaksa täältä enää kirjoitella mitään analyysejä suuntaan tai toiseen, mutta älkää nyt oikeasti enää naurattako :DDDD

KIITOS TPS KIITOS HPK HELPOSTA VASTUKSESTA, KIITOS SM-LIIGA HYVISTÄ TUOMAREISTA JA KIITOS SUIKKANEN HALVASTA PELITYYLISTÄ NAM NAM MAISTUU KYLLÄ
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Nimim. Rontti ja nimim. Leon voisivat kumpainenkin mennä nyt vaan nukkumaan, niin huonoa settiä.

Mä en jaksa täältä enää kirjoitella mitään analyysejä suuntaan tai toiseen, mutta älkää nyt oikeasti enää naurattako :DDDD

KIITOS TPS KIITOS HPK HELPOSTA VASTUKSESTA, KIITOS SM-LIIGA HYVISTÄ TUOMAREISTA JA KIITOS SUIKKANEN HALVASTA PELITYYLISTÄ NAM NAM MAISTUU KYLLÄ

Kuka sitä nyt enään mitään viitsii analysoida...4-1 ja that's it. Ei jätä selittelyjä. Syyskuussa alkaa taas uudet kuviot. Sitä ihmettelen, mitä Tepsifanit tekevät tähän aikaan tietokoneella. Itse olin pari päivää keväällä 2006 aika kaukana tietokoneista.
 

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
Sitä ihmettelen, mitä Tepsifanit tekevät tähän aikaan tietokoneella. Itse olin pari päivää keväällä 2006 aika kaukana tietokoneista.

Itse en ihmettele. Sen kuvan olen saanut että varmasti yli puolet palstan TPS-henkisistä aktiiveista ovat muualta kuin Turusta, eli ns. etäkannattajia. Näin ollen iltamyöhään jatkuva torihulinointi Turussa ei ole mahdollista, ainakaan näin "keskellä" viikkoa. Ei ainakaan itselleni. Hyvä kun matseissa ehtii silloin tällöin käydä.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Itse en ihmettele. Sen kuvan olen saanut että varmasti yli puolet palstan TPS-henkisistä aktiiveista ovat muualta kuin Turusta, eli ns. etäkannattajia. Näin ollen iltamyöhään jatkuva torihulinointi Turussa ei ole mahdollista, ainakaan näin "keskellä" viikkoa. Ei ainakaan itselleni. Hyvä kun matseissa ehtii silloin tällöin käydä.

Joo näinhän se varmaan osittain on. Itse sanoin jo valmiiksi duuniin, että mua ei näy pariin päivään jos mestaruus olisi tullut :)
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rontti, olen pahoillani, että vastaaminen kesti näin pitkään. Hain p***a-sanalla viestejäsi, koska mieleeni tuli yksi. Valitettavasti haku tuotti todella monta osumaa, ja niiden selailuun meni aikaa. Kaikesta päätellen viestisi ovat olleet pitkälti täyttä p***a.

Siinä olet kyllä oikeassa, että turkulaisuus riittää selitykseksi moneen asiaan, mutta sinulle en ikipäivänä tahtoisi mitään kieltoja, niin hupaisa hahmo olet aina ollut kaikessa typeryydessäsikin.

Ettei unohtuisi

Mitäs sitä selittelemään, sääntöjä on rikottu ja odotellaan tuleeko tuomioita tai siis minkälaisia.

Ja lainataan perään vielä itseäsi

Pelle ja idiootti paskahousu olet sinäkin L-Mies. Ja varmasti ihan vitun rumakin.

L
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kun nyt kerran näit tuollaisen vaivan, vaikka ei ole mitään hajua minkä takia, niin olisit nyt laittanut jonkin linkin niihin kymmenen vuotta vanhoihin "keskusteluihin". Tuosta kun voi pian joku sanoa, että olet irrottanut jotain jostain, mikä ei liity tähän millään muotoa. Minä en toki niin sano, mutta joku voisi hyvinkin sanoa.

Ei saakeli, oot sä kyllä mieletön veijari.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun nyt kerran näit tuollaisen vaivan, vaikka ei ole mitään hajua minkä takia, niin olisit nyt laittanut jonkin linkin niihin kymmenen vuotta vanhoihin "keskusteluihin". Tuosta kun voi pian joku sanoa, että olet irrottanut jotain jostain, mikä ei liity tähän millään muotoa. Minä en toki niin sano, mutta joku voisi hyvinkin sanoa.


En syytä, mutta epäilen vahvasti. Ainakin annan ymmärtää, että tässä on jonkinlainen mahdollinen rike, vaikka vellipöksynä en vaivaudu edes omia viestejä lukemaan. Jos jonkinlainen rike on, niin siitä varmaan pitäisi taas antaa pelikieltoa, mutta sitä en missään nimessä toivo, koska sehän olisi vähän HALPAA.

Ei saakeli, oot sä kyllä mieletön veijari.

Eiköhän tämä ollut tässä. Kyllähän tämäkin ihan mestaruusjuhlan korvaa, kun Espoosta on hiukkasen matkaa sinne Kauppatorille.

L
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Kukkia pöytään, L-Miehen kakku täyttää kuusi vuotta!

Sori vaan nimim. L-Mies, mutta en nyt oikeasti ymmärrä mitä tässä nyt sun puolelta oikein tapahtuu, mutta se nyt ei ole ihan ensimmäinen kerta. Ahhah.
 

Morgoth

Jäsen
Kiitos HPK!

Kiitos TPS!

Kiitos Jatkoajan loistava taso!

Aiheena on Finaalit 2010 ja keskustelu keskittyy siihen:
- tuomaritoiminta oli heikkoa
- SM-liigassa filmataan liikaa
- Lassilan tuntematon joukkuekaveri näki jotain pahvilaatikoita, joissa oli jotain, mutta niitä oli satavarmasti kymmenen
- A. Aalto on kommentoinut jollekin jossain olotilassa joitain, josta roskalehti sai taas otsikon. Huomioitavaa, että kukaan ei ole myöskään puolustellut mahdollisia kommentteja, mutta asiaa riittää.
- Yhdellä kannattajalla mopo keulii pahasti ja siihen kannattaa puuttua erityisen voimakkaasti.

Hyvä jatkoaika!

Kaikki olennainen on jo käsitelty. Mitä tähän voi enää lisätä?

L

Toistohuumori ja noiden asioiden jankkaaminen loputtomasti, että hitainkin perunan nostelija sen ymmärtää. Jokuhan keskustelee vielä innokkaasti toisen pelin sukeltamisesta.

Tästä vielä vähän penalttia hämeenlinnaismodeilta, niin se on siinä.

Hyvää kevättä teille kaikille. Rauhaa ja rakkautta! Muistakaa nostaa perunat ylös ajoissa!
 
Viimeksi muokattu:

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Suosikkijoukkue (?) on voittanut mestaruuden ja silti sä jaksat jauhaa tollasta sontaa. No, juhlintatapansa kullakin. Jos tuo otsikko oli jotenkin minulle tarkoitettu, niin kehoitanpa lukemaan kirjoitukseni uudemman (tai todennäköisesti ensimmäisen kerran) kerran ennen kuin jauhat lisää.

Sinullepa hyvinkin ja kommentti on samaa asialinjaa kuin omissa kirjoituksissasi.
TPS on tosiaan mestari, mutta se jo riittää minulle ilman viikon ränniäkin, vaikka juhlimisen aihetta olisikin. Ja kaipa sitä voi kantaa ottaa, vaikka TPS mestaruuden voittikin.
Ja HPK nyt vaan jäi harmittavasti sijalle kaksi(kyynel), mutta selkeästikin halvat maalit ja tuomaripeli olivat vain liikaa tällä kertaa. Selvästikin kun sitä tarpeeksi kauan jauhaa, niin siihen aletaan jo uskomaankin. Jos se helpottaa, niin hyvä niin.

Miten asia voi olla epäselvä, sinullekaan, kun itselläni suosikkijoukkueen kohdalla lukee ihan selkeästi TPS? Se Länsirannikko suluissa taasen tarkoittaa esim. Lukkoa ja Ässiä.
 

Tyrannos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rohkeat maljannostajat
Palkintojenjako Patrialla oli jotenkin hieno hetki. Kun tuomarit palkittiin, Mäenpää antoi ironiset aplodit. Sikakatsomosta taas lähti eniten ääntä koko sarjassa kun Filppula haki MVP:tä ("kaadu, kaadu"). Kun HPK:n pelaajia alettiin pukea mitaleihin, TPS-katsomosta tuli ensin jonkun verran buuausta mutta onneksi tämä saatiin vaimennettua todella nopeasti ja sitten vaan taputettiin hyville vastustajille. Mm. Laamanen ja Lassila ainakin huomioivat tämän taputtamalla takaisin.

Tässä myös hatunnosto niille oranssipaitaisille jotka vastaavasti jäivät taputtamaan kultajoukkueelle.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Toistohuumori ja noiden asioiden jankkaaminen loputtomasti, että hitainkin perunan nostelija sen ymmärtää. Jokuhan keskustelee vielä innokkaasti toisen pelin sukeltamisesta.

Tästä vielä vähän penalttia hämeenlinnaismodeilta, niin se on siinä.

Hyvää kevättä teille kaikille. Rauhaa ja rakkautta! Muistakaa nostaa perunat ylös ajoissa!
Toistohuumorin saralla te turkulaiset näytätte vievän myös voiton, kun noita perunajuttuja tuntuu satelevan vieläkin. Tarkoitit varmaan nimim. L-Mies:n kirjoituksia tuossa toisen finaalin otteluketjussa, kun sehän tuonkin ketjun eilen ylös nosti. Ja loputtomasta jankkauksesta parhaan esimerkin näytti myös samainen nimimerkki, joka jaksoi kaivaa esiin yksittäisiä kommentteja niinkin lähihistoriasta kuin kuuden vuoden takaa. Joku ennätys tuo olisi jo hitaassa Hämeessäkin, hah.

Halvalla meni tällä kertaa, mutta menkööt. Kohtahan alkaa jo uusi kausi ja uudet kujeet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös