Otteluseurantaketju 26-27.2.2010 (pe-illasta la-aamuun) -VÄLIERÄT

  • 230 613
  • 1 443
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä vittua Pietilä ja Jalonen!! Kaatakaa kaikki Kipperin niskaan. Vitun idiootit.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Ei mut hei, ainahan on se PRONSSIPELI, sieltä voi vaikka tulla vielä mitali! Hyvä Suomi! Vitun urpot... ko. peli vaan kuvasti koko suomea niin hyvin ettei mitään jakoa. Täyttä ulostetta, alusta loppuun, joka sentti.

Kun noita sinun kommentteja lukee niin mieleen väkisinkin tulee, että sinussa taitaa olla vähän samoja piireitä kuin niissä kavereissa, jotka kävelevät aseen kanssa kouluun.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ymmärtäisin tämän kommentin jos olisimme kaatuneet ns saappaat jalassa. Mutta tosiasia on se, että Suomi lähestulkoon antoi omalla paskalla esityksellä kaverille sen 6-0 johdon.

Ymmärrän tämän kyllä, mutta joskus itsellä epäonnistuu ja vastaavasti toisella onnistuu kaikki, tänään oli sellainen peli. Kiprun epäonni ja sen jälkeisen USA:n vyörytys, jossa lähes jokainen maalintekotilanne päättyi maaliin. Tänään tällainen peli, huomenna toivottavasti toisenlainen peli. Kaikesta huolimatta Suomi on ylittänyt tasonsa jo nyt.
 
Jalonen olis kyllä saanu suoraselkäisesti purkaa ne ongelmat eikä puhua paskaa.

Nyt kävi näin. 1 karmean maalin Kipper lahjoitti ja siitä lähti sellainen ketjureaktio että huhhuh. Hyvä joukkue olisi jatkanut peliään eikä päästänyt otteestaan irti, mutta ei Suomi hyvä joukkue ollut eikä kuuluisi kärkinelikkoon oikeasti millään mittarilla.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
N O L O A. Thomasin vaihtaminen maaliin oli jo aikamoisen kuvaavaa. Toivottavasti Suomi ei "voita" pronssia. Ennemmin sen suo vaikka Slovakialle, joka tuskin ottaa 6-0 anaaliinsa heti ekassa erässä, vaikka vastassa onkin Kanada.

Kipperin nyyhkyttely naurattaa vieläkin ja sentään pohjois-amerikkalainen unelmafinaali on 50% valmis(Ja joku taisi mainita edellisessä otteluseurantaketjussa "Ei tipu. Kiitos 1939-1944"). No, voimia vaan.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Itse asiassa on, kyllä.

Ja tällainen kaveri saa liikkua vapaana? Toivon mukaan joku edes tekee jonkinlaisen ilmoituksen jonkin sortin viranomaiselle, että nämä saadaan pois ihmisten keskuudesta.

Huomenna mitalit kotiin ja ihan hyvin meni, hävittiin nille kenelle pitikin, vai mitä Muurinen?
 

Carlos

Jäsen
Niin, olisi ollut kiva leijua Sveitsissä kavereille, miten meillä on kova jengi, jos Suomi olisi mennyt tappiin saakka. Lupasitko duunipaikalla pullakahvit kultamitalista, kun olet kuitenkin Suomesta. Nyt meni sitten maine ja kaikki. Säälittävä jätkä.

Hyvä että sinä kuitenkin pidät suomen mainetta yllä. Nyt voit mennä lähibaariin sitten se yrjön värittämän karjala-lippis päässä, kyllähän silloin ysiviis voitettiin se joku whateverturnaus... olet ihan itse ihan yhtä säälittävä.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
N O L O A. Thomasin vaihtaminen maaliin oli jo aikamoisen kuvaavaa. Toivottavasti Suomi ei "voita" pronssia. Ennemmin sen suo vaikka Slovakialle, joka tuskin ottaa 6-0 anaaliinsa heti ekassa erässä, vaikka vastassa onkin Kanada.
En olisi yhtään yllättynyt jos tilanne olisi 6-0 tuossakn ottelussa ensimmäisen erän jälkeen.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä mua eniten vituttaa, niin kapteeni toisella erätauolla puhuu jo pronssipelistä, jos asenne on tää, niin me ei voiteta koskaan mitään isoa ottelua, Vitun mummot!! Oletteko koskaan kuullu kanukkien suusta moista baasaa?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja tällainen kaveri saa liikkua vapaana? Toivon mukaan joku edes tekee jonkinlaisen ilmoituksen jonkin sortin viranomaiselle, että nämä saadaan pois ihmisten keskuudesta.

Siitä vaan ilmoitusta tekemään eikä siirretä vastuuta, kuten Jalonen.

Koivu onneksi kantaa vastuunsa kapteenina haastattelussa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis, eikö Suomi pyörittänyt peliä pari ensimmäistä vaihtoa? Eikö Kipru tehnyt järkyttävän virheen sen jälkeen? Mitä Jalonen sanoi väärin tuossa haastattelussa?
 

Mace

Jäsen
Mikä vitun Mikko Koivun hyvä vaihto Jalonen? Totaalirepeäminen tuollle.

Siis eikö porukka oikeasti katsonut ottelun alkua vai hukkuiko kaikki sen puolustuksen ja Kipperin valitettavasta epäonnistumisesta alkaneen paskan alle? Suomihan sai ihan matsin alussa (=pari ekaa minuuttia) mukavasti painetta USA:n päätyyn ja pääsi hyvin sisään matsiin. Muistan itsekin ajatelleeni, että hyvinhän Suomi aloitti, vaikka USA:n kovasta alusta oli ennen matsia puhetta. Sitten tuli se sekoilu omassa päässä, siitä 1-0 ja sen jälkeen pakka aivan sekaisin.
 

Haske

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikkia kunnia USAlle. Peli meni täysin heidän käsikirjoituksen mukaan. Onnittelut vain voitosta, saisivat vaikkapa voittaa finaalinkin.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Aaaa... no nyt perun puheeni. Että valitut palat on ollut vuonna 2007 sitä mieltä että suomessa on kaunis luonto... kyl me ollaankin hyviä. Joo. Taisit juuri alleviivata kaiken sanomani. Ei mut hei, meillä on SISUA! Sitä saa kato kaupasta, 15 euroa rasia.

No kerro missä me ollaan huonoja? Urheilussa?

Sulla ei ole kyllä elämän realiteeteistä mitään hajua.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Kaikki puhuu Lillehammerista 1994. Eikö kukaan muista 1998 Naganoa ja Pavel Buren viittä maalia? Lainaus Janne Niinimaan päiväkirjasta joka julkaistiin Hesarin kuukausiliitteessä...

Tämä ilta on yks mun elämän kauheimpia. Hävisimme just Venäjälle 7-4. Mä tein pahan virheen. Kiekko perkele pomppi juuri mun lavan yli ja Pavel Bure pääsi karkuun. Mä olen niin lyöty kuin ihminen vain voi olla. Jo 16 tunnin päästä on pronssiottelu Kanadaa vastaan. Vittu, miten tästä noustaan...? Nyt olisi helppo luovuttaa. Tein pahan virheen. Mutta saatana ei mun taidot ole voineet hävitä mihinkään yhden yön aikana. Palaverissa puhuimme, että täältä otetaan pronssia. Tiki ja Saku olivat paljon äänessä, mutta mä pidin turpani kiinni. Palaverin jälkeen kävelin mun huoneeseeni ja panin oven kiinni, puhelimen pois päältä ja ryhdyin lukemaan Onni Palasteen sotakirjaa Rukajärven sissit. Jari kävi katsomassa miten mulla menee ja yritti piristää...
 

julle-jr

Jäsen
Hyvä että sinä kuitenkin pidät suomen mainetta yllä. Nyt voit mennä lähibaariin sitten se yrjön värittämän karjala-lippis päässä, kyllähän silloin ysiviis voitettiin se joku whateverturnaus... olet ihan itse ihan yhtä säälittävä.
Parahin Carlos, minusta sinä väitit, että Suomi ei voita koskaan mitään. Minusta olet tässä väitteessäsi väärässä, koska Suomi on voittanut joskus jotain. Onko mahdotonta myöntää jos on väärässä? Liekö suomalaista kansanluonnetta tuollainen virheiden peittely?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös