Pottakameli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Heh, olin suihkussa Suomen ainoan maalin aikaan. Hyvä ajoitus...tosin eipä tuolla nyt niin väliä. Monelta pronssipeli huomenna pelataan?
Nyt Marja-Liisa Haemaelaeinen tsemppaamaan tonne niin pronssi on meidän!
Heh, olin suihkussa Suomen ainoan maalin aikaan. Hyvä ajoitus...tosin eipä tuolla nyt niin väliä. Monelta pronssipeli huomenna pelataan?
Ei helvetti HLE :D Just kun meinasin sua lainata ja kommentoida jalkapalloa, sä teet sen ihan itse. Oletko varmasti oikealla foorumilla?
Ole siis mies ja hanki HIV, ole syömättä ja juomatta. Jalo luonne.
Tämä on jotenkin niin suomalaista taas. Media hehkuttaa leijonia täysin perusteetomasti ja fanit ovat mukana samassa tuubassa. Vaikka todellisuudessa Suomi on selvästi USA:ta heikompi kaikilla osa-alueilla. Sitten kun joukkue lyödään selvästi, täysin ennakkoasetelmien mukaisesti, täällä vedetään ranteita auki ja etsitään ruotsalaisten keskustelupalstoja...
Tämä on jotenkin niin suomalaista taas. Media hehkuttaa leijonia täysin perusteetomasti ja fanit ovat mukana samassa tuubassa. Vaikka todellisuudessa Suomi on selvästi USA:ta heikompi kaikilla osa-alueilla.