Mille naurat juuri nyt?

  • 13 247 618
  • 50 424

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kuvan perusteella joku vanhempi rouvashenkilö kyseessä ja heittää kyllä aika hyvää juttua tuolla. Pahaa pelkään, että kyseessä on joku tarkoitukseen luotu käyttäjätili, mutta toivottavasti olen väärässä.

"Kuulitko juttua ja innostuit?
Ei, älä kerrokaan - ei nimittäin kiinnosta oikein vittuakaan."

Minä sitten taas nauran tuolle vanhemmalle naiselle, joka on vastannut isoon osaan kommenteista. Eihän "mummolle" saisi nauraa, mutta kun menee tällaiseen provoon mukaan.

Onhan tämä FB sivusto provolla ja vitsillä tehty... onhan?
Kuten duus tuossa yllä epäili, kyseessä lienee provoilija. Mikä on tietysti aina hienoa.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Aamulehdessä oli tänään jonkinlainen harrastusliite. Perkiön Jartsa oli sitten kysellyt Ilveksen ja Tapparan pelaajilta kaksi kysymystä. Jotkut ottivat homman vähemmän vakavasti kuin toiset. Poimintoja:

1. MITÄ HARRASTAT?

TAPPARA
Harri Säteri: Golfia.
Harri Ilvonen: Golfia.
Tuukka Mäntylä: Golfia.
Jonas Enlund: Golfia.
Steve Guolla: Golfia.
Antti Kangasniemi: Golfia.
Timo Koskela: Golfia.
Joonas Koskinen: Golfia.
Janne Ojanen: Golfia.
Jukka Peltola: Golfia, tennistä.

jne.

ILVES
Markus Seikola: Perhosten keräilyä, luonnossa samoilua. Myös lintujen bongailu on lähellä sydäntä.
Jarkko Kauvosaari: Rötväystä.
Masi Marjamäki: Kahviloissa istuskelua.
Matias Myttynen: Seuralaisen etsimistä.
Jesse Niinimäki: Sudokuja.
Pasi Salonen: Meditointia.

jne.

2. MITÄ HALUAISIT HARRASTAA?

TAPPARA
Laskettelua, surffausta jne. ei jaksa edes listata

ILVES
Juha Pitkämäki: Roolipelejä kummelityyliin.
Juuso Akkanen: Matkustelua ja reivailua.
Markus Seikola: Syvänmeren sukellusta, koska merenalainen maailma on erittäin lumoava.
Jesse Niinimäki: Vapaaottelua.
Joonas Rask: Ampumapainia à la Timo Silakka.
Pasi Salonen: Askartelua.

jne.

Tämä on meidän Ilves. Ehkä ei aina (jos koskaan) taistella liigan kärkisijoista, mutta hauskaa on aina. Pitäkää golfinne. Nauru pidentää ikää.

On ne aika sankareita.
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Katselen parasta aikaa sarjaa Black Books, juuri sellaista huumoria josta allekirjoittanut pitää, joskin pidän Dylan Moranin tyylistä näin yleisestikin. Tämä on mahdollisesti tuttu sarja myös muille jatkoaikalaisille, koska on ilmeisesti 2000-luvun alkupuolella pyörinyt TV:ssä myös Suomessa, kylläkin nimellä Kirjava joukko(?). Valitettavasti sarjaa tehtiin aikoinaan vain kolme tuotantokautta, eli yhteensä 18 jaksoa.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katselen parasta aikaa sarjaa Black Books, juuri sellaista huumoria josta allekirjoittanut pitää, joskin pidän Dylan Moranin tyylistä näin yleisestikin. Tämä on mahdollisesti tuttu sarja myös muille jatkoaikalaisille, koska on ilmeisesti 2000-luvun alkupuolella pyörinyt TV:ssä myös Suomessa, kylläkin nimellä Kirjava joukko(?). Valitettavasti sarjaa tehtiin aikoinaan vain kolme tuotantokautta, eli yhteensä 18 jaksoa.

Itse olen tutustunut ainoastaan youtuben muodossa kyseiseen sarjaan, en edes tiennyt/muistanut että meilläkin pyörinyt. On kyllä mainio sarja, tosin krapulaviihteenä yksi kehnoimmista komedisarjoista, meininki on välillä niin ylimitoitetunkin pitkitettyä ja hidastempoista. Tosin normaalitilassahan tuossa on juuri sarjan vahvuus.
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Tämä on meidän Ilves. Ehkä ei aina (jos koskaan) taistella liigan kärkisijoista, mutta hauskaa on aina. Pitäkää golfinne. Nauru pidentää ikää.

On ne aika sankareita.

Täytyy sanoa, että harvasti käy tämä "kahvitnäppikselle" reaktio, mutta nyt. Ei muutakun sudokun täyttöön.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Minä sitten taas nauran tuolle vanhemmalle naiselle, joka on vastannut isoon osaan kommenteista. Eihän "mummolle" saisi nauraa, mutta kun menee tällaiseen provoon mukaan.

Onhan tämä FB sivusto provolla ja vitsillä tehty... onhan?

Sipilä ei ole provo, se vaan on tyhmä. Mummo sitten onkin provoilija
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Näyttää olevan oma hieno järjestökin: http://www.facebook.com/pages/RKS-Rautainen-Kansallissosialismi/100518863523?ref=mf (linkki vie kansallissosialistien facebook-sivulle)

Pistää kyllä oikeasti mietityttämään, miten näin tyhmiä ihmisiä on olemassa.

Nopealla salapoliisityöllä huomasin, että erään rautaisen kansallissosialistin fan pagesista löytyy Aras kebab& pizzeria. Kyllähän aate aina sen aikaa voi odottaa, että soturi saa ravittua itsensä tulevia koitoksia varten. Tai ehkä hän suunnittelee täsmäiskua kulttuurin rikastuttajien pesään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Itse nauran aina välillä eräänlaiselle henkilöpalvonnalle mihin aina aika ajoin törmään, kun eräät läheiseni sitä harrastavat. Naurun aiheen siitä tekee se, että palvottu henkilö on ihan tavallinen ihminen omissa laskuissani, ei edes mikään julkisuuden henkilö. Toisaalta tämä ja siihen läheisesti liittyvä muu hössötys myös vituttaa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"kyl niin pal vituttaa suomen valtio ja astrid thors lisää pakolaisii syömään verorahoja! ja sit uudistetaan ase laki et kaikki ketkä haluais ampuma ase harrastaa niin vitun vaikeaa!!!"

Haha, tutun kaverin tekstiä. Olen asunut junnuna melkein naapurissa. Kaikin puolin mukava jannu, joskin niin juntti ja sivistymätön kuin vaan joku voi olla. Ei todellakaan se laatikon terävin veitsi, ei edes tuossa ryhmässä.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Rami Sipilä: Halosen Tavjalle kans nappi ottaan ja vanhapiika Astrid Thorssille!!!!! Saatanan aivottomat ämmät!!! Kekkosen aikana ei ois tällästä ongelmaa ollu!!!!!
Jonna Tirkkonen: Aivan kuin sinä olisit moiseen aikaan ollut edes olemassakaan.
Rami Sipilä : ai kekkosen aikana kyllä oon vuoden ehtinyt oleen ja kysymys olikin síitä että kekkosen aikana ei neekerit paljoo Suomalaisten silmille hyppiny...mene sinä muualle poraan ja anna meidän tunnevammasten kirjotella täällä mitä halutaan

"Kekkosen aikana kyllä oon vuoden ehtiny oleen" Aivan huikeeta!
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Jari Fygy Markkanen
sinäkin saatanan puliukko pitäsit turpas kiinni kun et ole kun puolenminuutin miehiä!!! ja puhut toisten älykkyys osamäärästä, itte istut merihaassa sillan alla ja vedät soppaa varmaan neekeri kavereittes kans, ja niihinkin viinoihin on rahat haettu sosiaali huollosta ja kehtaat alkaa pullistelee!!! mä asun sipilä pks voin tehdä sulle ilmasen palveluksen ja panna ton puliukon pään sarvimiinan näkösex!!!!!!!! ja voin taata et ei ota aikaa edes puoltaminuuttia t.fygy"

"Risto Pitkänen
joo ja mää voin tulla täältä tuhannen kilometrin päästä ja syödä tuon paskan pään"

"Jari Fygy Markkanen
säästä bensa rahat vaikka pumppu haulikkoon.. tuskin tosta äpärästä paljon jää lapsille kerrottavaa..................!"

Oon läpi aamun nauranut ääneen näitä juttuja. Onneksi ei naikkonen herännyt, olisi voinut tulla hölmistynyttä virnuilua. Ihan huikeaa settiä tarjolla.
 

Alejandro

Jäsen
Tommi Rautio "Ei kandee kuluttaa energiaa toisten Suomalaisten kaa riehumisessa. Kerätään vaan omat rivit ja...."

Omat rivit? Tämä kuulostaa jo joltain vastarintaliikkeeltä/pienoisarmeijalta. Toivottavasti mummeli kohta herää, että saa taas uutta matskua.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Tommi Rautio "Ei kandee kuluttaa energiaa toisten Suomalaisten kaa riehumisessa. Kerätään vaan omat rivit ja...."

Omat rivit? Tämä kuulostaa jo joltain vastarintaliikkeeltä/pienoisarmeijalta. Toivottavasti mummeli kohta herää, että saa taas uutta matskua.

Nyt tuli selvennystä. Ja kaikki sitten myös täällä jatkoajassa silmät ja korvat tarkkana siellä maastossa:
Tommi Rautio: "Mut tarkoitan, että ei hankita omista enempää vastustajia vaan aktivoidaan kaikkia Suomalaisia mukaan omaan puolustukseen. Tähän on vaan puhetta mitä täällä netissä tapahtuu, maastossa on sitten oltava silmät jakorvat auki. Spurgutkin voi olla meidän slmät ja korvat. Ja Suomalaisia puolustetaan aina, jollei ole muslimien kaveri".

Lähdenkin tästä oitis tiedustelemaan..
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Tommi Rautio "Ei kandee kuluttaa energiaa toisten Suomalaisten kaa riehumisessa. Kerätään vaan omat rivit ja...."

Omat rivit? Tämä kuulostaa jo joltain vastarintaliikkeeltä/pienoisarmeijalta. Toivottavasti mummeli kohta herää, että saa taas uutta matskua.

On totisesti hieno keskustelu. Ihan riippumatta henkilöiden taustoista, niin ammuskelusta Sellossa lähdettiin matkalle ja nyt vasta ollaan päätymässä asiasta jauhavien kesken ammuskeluun. Missä viipyy Hitler-kortti?

Vuoden onnistuminen: "juma lauta"
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä on meidän Ilves. Ehkä ei aina (jos koskaan) taistella liigan kärkisijoista, mutta hauskaa on aina. Pitäkää golfinne. Nauru pidentää ikää.

Kateeksi käy. Tapparassa ei ole kuin Lehterän, Niemisen, Enlundin, Strömbergin, Säterin, Pentikäisen, Leimun jne. tyylisiä toisikoita, joita ei kiinnosta kuin kiekkoilu hampaat irvessä (ja se golf tietysti).

Aiheen liittyen alkoi naurattaa, kun Niemisen vastauksesta tuli mieleen Niemisen laulunäyte Youtubessa.
 

Alejandro

Jäsen
Lisää vettä myllyyn. Nyt se feikki-mummo on pistänyt uuden vaihteen silmään, ja keskusteluun on tullut pari järkevää ihmistä lisää. On tämä kyllä viihdyttävää lukemista, mutta onhan tuo argumentointi uusnatseja vastaan samaa, kuin pelaisi pulua vastaan shakkia.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
MTV3:n sivuilla olevan "leijonaesittelyn" kuvalle.

Olli Jokinen. Muuten ihan hyvä kuva, mutta tarkennus on vain tuomarissa. Näin ollen näyttää, että OJ olisi liitetty kuvaan jälkeenpäin.

Ehkä kaikkia tämä ei hetkauta, mutta itse yleensä tartun tuollaisiin virheisiin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
MTV3:n sivuilla olevan "leijonaesittelyn" kuvalle.

Olli Jokinen. Muuten ihan hyvä kuva, mutta tarkennus on vain tuomarissa. Näin ollen näyttää, että OJ olisi liitetty kuvaan jälkeenpäin.

Ehkä kaikkia tämä ei hetkauta, mutta itse yleensä tartun tuollaisiin virheisiin.

Nyt mä en kyllä tajua yhtään mitään. Ehkä olen siis jäänyt jostain jälkeen.
Nauran siis itselleni ja ymmärtämättömyydelleni.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt mä en kyllä tajua yhtään mitään. Ehkä olen siis jäänyt jostain jälkeen.
Nauran siis itselleni ja ymmärtämättömyydelleni.

Ymmärrän mitä Kummeli hakee, mutta mielestäni Olli ei näytä jälkeenpäin lisätyltä...sen sijaan Ollin ilme on aika mainio...

"Siis häh? Ottiks joku kuvan?"
 

juza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt vähän naurattaa diggari-kanavan arvokkaan oloinen poistuminen tv-kartalta. Eipä tullut ohjelmatarjontaan koskaan tutustuttua, mutta tämän jäähyväisviestin lukemisen jälkeen en usko että kauheasti olen mitään menettänyt.

Linkissä TV:stä otettu valokuva diggari-kanavasta, harmi että vilkkuva kursori ei välity still-kuvasta.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5513686.jpg
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Janne Ahosen osuvalle kommentille: "mielummin reilusti metsään kuin arasti kakkaan"
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Linkissä TV:stä otettu valokuva diggari-kanavasta, harmi että vilkkuva kursori ei välity still-kuvasta.

Komiaa on joo. Siellähän se kursori vilkkuu telkussa. Joku on teknologia-aikana saanut unelmaidean tehdä tuon Wordillä. Ennen vanhaan tuohon olis ilmeisesti laitettu tussilla kirjoitettu lappu tuolille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös