Ärsyttävin sana tai termi minkä tiedätte?

  • 1 554 121
  • 9 527

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Jatkoajassa, etenkin sen futisketjuissa, vallalla oleva tyyli laittaa *-merkki nimiin, joista ei pidä.

Esimerkiksi Arsenalin kannattaja kirjoittaa Manchester Unitedin tai Chelsean muotoihin "M*nU" tai "Ch*lsea". Joo joo, onhan ne kamalia kirosanoja, mutta jotain rajaa. Ei voi vihata noin syvästi urheiluseuraa, herätys dorkat.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No nyt alkaa hiljalleen selkiytyä se, kun nainen sanoo maagiset "ollaan vaan kavereita" -sanat ja sitten kaikki sen jälkeen tapahtuvat asiat.
Ai, mikäs tuo juttu on? Ei minulle ole koskaan sanottu noin. Ehkä kukaan nainen ei halua olla kaverini.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Esimerkiksi Arsenalin kannattaja kirjoittaa Manchester Unitedin tai Chelsean muotoihin "M*nU" tai "Ch*lsea". Joo joo, onhan ne kamalia kirosanoja, mutta jotain rajaa. Ei voi vihata noin syvästi urheiluseuraa, herätys dorkat.

Samaa viljellään myös kiekkopuolella niin, että vihatun joukkueen nimi kirjoitetaan tarkoituksellisesti pienellä alkukirjaimella.

Vihata saa, ja inhotakin. Mutta kun siitä isoimmasta lapsellisuuden vaiheesta pääsee, pitää vähän kunnoittaakin. Edes sen verran että painaa sitä shiftiä ekan kirjaimen kohdalla.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Samaa viljellään myös kiekkopuolella niin, että vihatun joukkueen nimi kirjoitetaan tarkoituksellisesti pienellä alkukirjaimella.

Aah, no niinpäs onkin. Unohtamatta sitä, että Turku ja vihattava joukkue pitää kirjoittaa aina pienemmällä fontilla kuin muu teksti: "Tepsi on paska ja turku myös."

Kai sitä joku saa tyydystystä tuostakin.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Kun puhutaan vuosiluvuista niin verenpaine nousee kattoon kun lausutaan esim 93 vuonna. Siis mitä vittua? Ei näin. Se on vuonna 93.

Ja Graingerille kyllä, joukuetta voi vihata niin paljon. Minulle ManU on Manure.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kun puhutaan vuosiluvuista niin verenpaine nousee kattoon kun lausutaan esim 93 vuonna. Siis mitä vittua? Ei näin. Se on vuonna 93.

Kukas helvetti tällaista käyttää? En minä tunne ketään, joka tuolla tavalla sanoisi. Tosta tulikin mieleeni tämä -> "ja niin päin pois" kuulostaa lähinnä väärin puhutulta Suomen kieleltä.
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Onko tämä joku uusi viilitys, vai erään henkilön oma keksintö ?

Puhut esim. ihan mitä vaan. Kuuntelija keskeyttää jollain huudahduksella ja tekee seuraavan show´n: On painavinaan nappia ja sanoo ´stop´, sitten painaa kelausnappia ja sanoo jotain kelaukseen liittyvää ja alkaa pyörittää etusormeaan. Sen jälkeen taas stopin painallus ja lopuksi ´play´.
Tämän jälkeen sinun oletetaan toistavan asia, jonka olet nauhuri-imitaation aikana jo luultavasti unohtanut.

Melko ärsyttävää. Minä hoitaisin tilanteen kysymällä ´anteeksi kuinka ?´.
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
Onko tämä joku uusi viilitys, vai erään henkilön oma keksintö ?

Puhut esim. ihan mitä vaan. Kuuntelija keskeyttää jollain huudahduksella ja tekee seuraavan show´n: On painavinaan nappia ja sanoo ´stop´, sitten painaa kelausnappia ja sanoo jotain kelaukseen liittyvää ja alkaa pyörittää etusormeaan. Sen jälkeen taas stopin painallus ja lopuksi ´play´.
Tämän jälkeen sinun oletetaan toistavan asia, jonka olet nauhuri-imitaation jo luultavasti unohtanut.

Mikäli kyseinen henkilö on mies, on hän 99% varmuudella homoseksuaali.
 
Loppuviimeksi.

Häh? Mikään ei ole enää loppujen lopuksi, vaan loppuviimeksi. Missä vaiheessa tällainen sana ilmestyi kielemme käyttösanastoon. Suomea olen kuunnellut ja jonkin verran puhunutkin jo Kekkosen ajoista lähtien, mutta tämä sana on tullut tutuksi vasta tämän syksyn aikana. Joko se on aikaisemmin mennyt ohi tai sitten olen kuunnellut huonosti. Lievästi ärsyttävä sana joka tapauksessa.
 

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Tässä yksi ärsyttävä mukahauskuus: henkilön nimestä tehdään samalla leikkisästi lempinimi: Matti "mattivirtanen" Virtanen.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tässä yksi ärsyttävä mukahauskuus: henkilön nimestä tehdään samalla leikkisästi lempinimi: Matti "mattivirtanen" Virtanen.

Tästähän on myös toinen variaatio: Matti "virtasenmatti" Virtanen
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Selostaja J.Alkion viljelemä sanonta, ohi maalista. Jotenkin ohi maalin kuulostaa paremmalta.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Onko tämä joku tuore termi vai onko käytetty aiempinakin vuosina? Ärsyttävä joka tapauksessa.

Eikös sekin ole varastettu Pohjois-Amerikasta jo vuosia sitten. Aina välillä saa lehdistäkin lukea kuinka joku Tuukka Rask saa näytönpaikan, koska tuleva pelipaikka on show. On idioottimainen keksintö, aivan kuten änäri.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen avautunut tästä aiemminkin, mutta tämän käytön jatkuvasti lisääntyessä, täytyy toistaa itseäni ja todeta aivopieru. Ja etenkin sen väärä käyttäminen. Olen saanut lukea, että trukin renkaan heittäminen Pasi Nurmisen selkään oli aivopieru. Kari Sihvosen taklaus oli aivopieru. Jne. Ei vain pysty käsittämään.

Toinen on tämä "nokkelien" ja katkeroituneiden nettinörttien tapa täällä jatkoajassa kuvailla linkit tyyliin "modeille tiedoksi: tässä linkissä kerron vitsejä toisen pc-nörttikaverini kanssa."
 

Wiesellike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks & Kärpät
Minua on alkanut ärsyttää iltapäivälehtien viljelemä puumanainen. Siis onko milf liian englantilainen ilmaus? Puumanainen.. ja kaikki tämä vain kun vitun Madonna panee jotain parikymppistä, niin kaikki yli kolmekymppiset on yhtäkkiä puumanaisia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös