JYP SM-Liigassa 2009-2010

  • 306 016
  • 985
Tila
Viestiketju on suljettu.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Eli kyllä, laajuutta kaivataan pakkiosastolle.

Tästä olen samaa mieltä, mutta kuten olen kirjoittanut niitä vahvistuksia kaivataan D Teamin puolelle eikä JYPin. Sami Vatanen ja Antti Jaatinen tappelevat toivottavasti koko kauden ajan pelaavasta kokoonpanosta. Joku kimmopikkarainen ei toisi tuohon yhtään mitään uutta. JYPin on kaivettava D:n puolelle nimenomaan näitä nuoria ja nälkäisiä jannuja ja mahdollisesti yksi kokenut mestispeluri.

Henrik Forsberg olisi ollut lähes täydellinen pelaaja tuohon nippuun, joka pystyy pelaamaan JYPissä ja D:ssä ilman suurta palkkaa. Tällä hetkellä realistisin vaihtoehto taitaa valitettavasti olla, että Saksinen tai Vaarasuo jatkaa. Ja jos jatkaa on paikan oltava VÄLTTÄMÄTTÄ Mestiksessä.

Oma toive olisi, että pidetään Heikki Hyvönen ja hankintaan joku lupaava jantteri myös D:lle.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Oma toive olisi, että pidetään Heikki Hyvönen ja hankintaan joku lupaava jantteri myös D:lle.

Selitätkö mitä lisäarvoa Heikki Hyvönen toisi? Kaveri, joka ei mahtunut viime kauden lopulla edes D:n pelaavaan kokoonpanoon ja oli muutoinkin tasaisesti kuudes puolustaja? Joojoo, voidaan puhua potentiaalista, mutta mitenkähän sekin potentiaali realisoitua Hyvösen kohdalla viime kaudella. Paska hankinta, näin suoraan sanottuna.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Henrik Forsberg olisi ollut lähes täydellinen pelaaja tuohon nippuun, joka pystyy pelaamaan JYPissä ja D:ssä ilman suurta palkkaa. Tällä hetkellä realistisin vaihtoehto taitaa valitettavasti olla, että Saksinen tai Vaarasuo jatkaa. Ja jos jatkaa on paikan oltava VÄLTTÄMÄTTÄ Mestiksessä.

Vaarasuo pelaa ainakin tänään Jukureissa SaPKoa vastaan. Mitään sopimusuutista ei ole näkynyt missään, ainakaan vielä..
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Selitätkö mitä lisäarvoa Heikki Hyvönen toisi

Mies tuo ihan samat ominaisuudet kuin vaikkapa Vaarasuo tai Saksinen paljon edullisemmin. Itse olen erittäin luottavainen Hyvösen suhteen, että miehestä saadaan hiottua ajan myötä liigapakki. Viime kausi ei tosiaan ollut Hyvöseltä ainakaan sitä mitä allekirjoittanut odotti.

Pääpointti on se, että tänne on ihan turha ruveta raahamaan mitään kimmopikkaraisia tai kimmoerosia ja lykätä Vatanen Mestikseen. Sitten lyödään taas viisaat päät yhteen ja mietitään miksei suomalaisesta jääkiekkoilusta nouse uusia timantteja.
 

Aito Taisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pääpointti on se, että tänne on ihan turha ruveta raahamaan mitään kimmopikkaraisia tai kimmoerosia ja lykätä Vatanen Mestikseen. Sitten lyödään taas viisaat päät yhteen ja mietitään miksei suomalaisesta jääkiekkoilusta nouse uusia timantteja.

Tästä olen kyllä ihan samaa mieltä kanssasi, tosin luottoni sekä RD:hen että Vatasen taitoihin eivät anna minulle aihetta huolestua.
Kuitenkin oma mielipiteeni on että tarvittaisin peruspakki (jolla tarkoitan takuuvarmaa suorittajaa 10-15 min peliajalla, tarvittaessa). Pahoin pelkään, että kolmikolla Koskinen-Kaijomaa-Viitanen jää yhteensä nelisenkymmentä peliä väliin.
 
Viimeksi muokattu:

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jonnelle suora soppari kouraan, aaaahhhhh!!!!! Itsekseni olen jo hekumoinut ajatuksella siitä lähtien, kun SaiPa antoi monoa.

Saadaan vähän kovemman kaluston pelaaja mukaan. Toivottavasti nyt seurajohto ymmärtää hyvän päälle.

Vaikka en ihan heti käsitä, mitä suoranaista pelillistä hyötyä Virtasesta on, täytyy muistaa, että ääliömäiset otteet eivät kuulu RD:n repertuaariin. Joten pelotevaikutus tai maksavan katsojan toive pelotevaikutuksen realisoitumisesta lienee tämän taustalla.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Ei kyllä aukene tämän testauksen funktio ja yhtälö, vaikka itsekin olen pitkään sitä kovemman kaluston peluria toivonut.

Noh, RD ei kattele kauan jos siviilielämän puolella toilaillaan (se huomattiin viime kaudella), joten jos Virtanen ei sitä korkkia kiinni pidä, try-out jää try-outiksi.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Pahoin pelkään, että kolmikolla Koskinen-Kaijonmaa-Viitanen jää yhteensä nelisenkymmentä peliä väliin.

Kaijomaa ja Viitanen ovat paria kautta vaille pelanneet aina lähes kaikki pelit, joten mistään suurista loukkaantumisriskialtteista pelaajista ei voi todellakaan puhua.

Koskinen on sitten asia erikseen ja itse olisin valmis pieniä poissaoloja valmis korvaamaan Jaatisella tai Koistisella. Jos Koskiselle tulee suurempi vamma, niin silloin uusi hankinta on kyseenalainen.

Ja loukkaantumisistahan on aina turha spekuloida, koska niitä voi tulla kenelle tahansa. Itse luotan ja toivon, että kauteen lähdetään JYPin näkökulmasta tälläisella puolustuksella;

Malmivaara - Välivaara
Koskinen - Vatanen
Kaijomaa - Viitanen
Jaatinen - Koistinen

Eli nykyisen peluutuksen takia (6 pakkia max. pelissä) tuossa on jo kaksi varamiestä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ei kyllä aukene tämän testauksen funktio ja yhtälö, vaikka itsekin olen pitkään sitä kovemman kaluston peluria toivonut.

Tämähän on selvä juttu. RD sanoi jo keväällä, että "Meijän Jakkelle" on turha sitten enää huudella. Virtasella varaudutaan Immosen yllätyspaluuseen ja kun se on tapahtunut niin ei Jonnea kaukalossa nähdäkkään. Jonne nähdään Turkuhallin käytävillä pieksemässä TPS-faneja *hymiö*
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitäs vikaa vaikkapa Saksisen pitämisessä olisi jos mies on itse halukas? Otteet olivat liigassakin viime kaudella varsin hyviä kun pelaamaan pääsi. Puhumattakaan, että oli D Teamin johtavia pakkeja siellä pelatessaan. Olisi mielestäni viime kauden tapaan loistava varamies liigaporukkaan ja muulloin auttaisi D Teamia eteenpäin mestiksessä.

Heikki Hyvösen sopparia voidaan jatkaa jos hänellä itsellään on siihen halua. Veikkaisin että mestiksessä pelaamisen motivaatio ei ole miehellä ollut ihan kohdallaan. Potentiaalia parempaan on.

Ideana kuitenkin, ettei hommata mitään mestiksen kolmosparin tasoisia pakkeja, joista ei ole oikeasti edes paikkaamaan liigapelaajien loukkaantumisia.

PS. Taas tuli JYP-fanilta "Kaijonmaat" -kehiin. Ei menee kaaliin miten vieläkin niin monilta se menee väärin, etenkin jos sattuu kannattamaan JYPiä. Pieni asia, mutta tuppaa ärsyttämään entistä enemmän kun sitä vieläkin kuulee liian usein.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaijomaa ja Viitanen ovat paria kautta vaille pelanneet aina lähes kaikki pelit, joten mistään suurista loukkaantumisriskialtteista pelaajista ei voi todellakaan puhua.

Koskinen on sitten asia erikseen ja itse olisin valmis pieniä poissaoloja valmis korvaamaan Jaatisella tai Koistisella. Jos Koskiselle tulee suurempi vamma, niin silloin uusi hankinta on kyseenalainen.

Kaijomalla taisi toissakaudella myös olla jotain pientä häikkää jos muistan oikein mutta pelimäärältään pelasi melkein kaikki pelit, viimekausi taas kaijomaa oli melkein koko kauden ihan räsä vaikka saikin pelejä jonkinverran alle. Tosin mikään ei estä että olisi nyt ihan terve koko kauden, mutta noita loukkaantumisia tuppaa pakosti aina joten kaksi varamiestä reservistä ei nyt ihan paljon ole. Koskiseen ei kannata ainakaan luottaa ja siis Viitanen ja
kaijomalla ollut pientä vammaa joten reserviä tarvitaan lisää viellä kumpaakiin tiimiin.

Eli odotettavissa ihan JYP:kin puolelle todennäköisesti jotain sillä vaarasuo, forsberg ja Saksinen todennäköisesti kaikki lähtee/lähti ja lisäksi viellä Ville Mäntymaa. Eli 4 miestä lähtenyt ja tilalle ei ole ketään tullut (paitsi nuori Vatanen )

Itse ainakin odottaisin jopa yhtä kiekollista puolustajaa riipuen nyt vähän miten Vatasen kausi lähtee käyntiin. Ainakin viimekaudella moni puhui että se kiekollinen puolustaja puuttuisi ja en tiedä onko vatanenkaan viellä semmoinen ylivoimaan tarvittava mies joka iskisi sieltä viivalta lämärit sisään, mutta kiekolliset avut näyttäisi olevan ainakin miehellä kohdillaan.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Eli odotettavissa ihan JYP:kin puolelle todennäköisesti jotain sillä vaarasuo, forsberg ja Saksinen todennäköisesti kaikki lähtee/lähti ja lisäksi viellä Ville Mäntymaa. Eli 4 miestä lähtenyt ja tilalle ei ole ketään tullut (paitsi nuori Vatanen )
Älä unohda Liparia. Lippojoki, Saksinen, Vaarasuo ja Forsberg tosiaan sellaisia jotka pelasi satunnaisesti JYPissä ja päälle liigassa kovimpia minuuttimääriä pelannut Mäntymaa. Mitä ollaan saatu tilalle? Vatanen, joka periaatteessa korvaa Mäntymaa periaatteella yksi mies ulos, toinen sisään. Pelillisesti Vatanen kun on niin erilainen pelaaja kuin Ville, joten ei mielestäni voida sanoa Vatasen korvaavan Villen yksi yhteen.

Stunttipuolelle voidaan todeta neljän miehen lähteneen ja yhden (Koistinen) tulleen tilalle. Koistinen nyt varmasti on lähtökohtaisesti D:n mies mutta tullee pelaamaan kauden aikana JYPissäkin. Koskinen nyt ei varmasti kauden jokaiseen peliin pysty pukemaan. Kyllä minä yhden yleispakin tuohon porukkaan vielä haluaisin ettei tule hätä käteen jos loukkaantumiset tai eräs nimeltä mainitsematon influenssa siirrä pakkeja liikaa sairastuvan puolelle.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun stara lähtee JYPistä, täytyy Seppäsen keksiä jotakin muuta, että yleisöä saataisiin viime kauden tapaan hallille. Jonkun wrestling-tappelijan hankkiminen on tietenkin huokeampaa kuin huippusentterin. Jollakin sitä yleisöä pitää houkutella - viime kauden mestaruus ei kuitenkaan riitä jos tappioputki alkaa. No, try outistahan tässä vain on kyse.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Huhhuh, olin ihan varma, että nyt vihdoinkin päästään eroon näistä showtappelijoista uuden pelaajarajoituksen myötä mutta olinkin väärässä. Kaiken lisäksi tämä turhake pääsi vielä hallitsevan suomenmestarin joukkueeseen vaikkakin vain tryoutille mutta kuitenkin. Ei voi kuin onnitella miehen agenttia, kaveri osaa työnsä!
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuohan on vain testattavana että eihän JYP siinä mitään menetä jos joku on kokeiltavana siinä. Toisi kovuutta miehistöön ja on semmoinen mies joka voisi tarvittaessa vähän hanskaakin heilutella. Nyttenhän meillä ei ole minkänlaista "poliisia" tai edes semmoista joka voisi joskus pari hanskaniskua antaa tarvittaessa. En sano että tarvittaisiin "poliisia" mutta kovuus koskaan ei ole pahasta.

Nelosketju voisi olla jotain muotoa Riska-Lahti- Virtanen

Laajuus laituriosastolla ei ole pahasta ja tuskin on kallis mies, D teamiin pelamaan jos ei täälä saa aikaa.

-pasi- vei sanat suustani. Toivottavasti Jonnen asenne olisi kunnossa, niin voitaisiin miehen kanssa solmia pitkä sopimus. Ison miehen liike vaatii vielä runsaasti töitä ja täällä olisi hyvät saumat kehittää miestä rauhassa. Ensi kaudella pelipaikka voisi olla JYP:ssä nelosketjun laidalla ja D Teamissa hivenen isommalla peliajalla. Toki miestä kannattaisi kokeilla myös ylivoimalla maskimiehenä.

Olen yllättynyt. Vuosikausia täällä ollaan itketty, että JYP ei ota edes testille tai saatikaan hommaa kunnon nyrkkisankaria jolla ei ole mitään tekemistä pelin nimeltä jääkiekko kanssa. Nyt semmoinen on testillä ja ainoa asia mikä täällä velloo on yllätys. Itse olen täysin pettynyt, ei mitään käyttöä.

Viime kevään Pelicans ja HIFK väännöt osoittivat, että joissakin runkosarjan peleissä poliisilla olisi ollut käyttöä, mm. peleissä kun herrat Sihvonen, Komarov ja Pikkarainen retuuttivat meidän miehiä.

Stunttipuolelle voidaan todeta neljän miehen lähteneen ja yhden (Koistinen) tulleen tilalle. Koistinen nyt varmasti on lähtökohtaisesti D:n mies mutta tullee pelaamaan kauden aikana JYPissäkin. Koskinen nyt ei varmasti kauden jokaiseen peliin pysty pukemaan. Kyllä minä yhden yleispakin tuohon porukkaan vielä haluaisin ettei tule hätä käteen jos loukkaantumiset tai eräs nimeltä mainitsematon influenssa siirrä pakkeja liikaa sairastuvan puolelle.

Onhan tänne tullut lisäksi Vesa Kulmala, joka tänään JYP-debyytissään sai mukavat tehot 0+2 aikaan (toinen syöttöpiste taisi olla tilastomiehen lahja).
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei tätä Virtasen edes tryoutia kyllä meikäläinen ymmärrä. Mitään käyttöä ei kyseisellä miehellä ole, jollei totaalinen loukkaantumissuma tule kohdalle. Ei osannut SaiPassa pelata, oli asenneongelmia jne. JYPissäkö hioutuu timantiksi? Tuskin. Kyllä ne vähän toisennäköisiä miehiä ovat olleet, jotka JYPissä osaavat parhaansa näyttää. Neloskenttään olisi kyllä riittänyt menijöitä ilman Virtastakin.

Kenties sitten D-teamiin? Tarvitaanko sielläkään tuommoisia? Toki Mestis-tasolle varmaan kohtalainen pelaaja, mutta onko tarvetta.

No onneksi on vain kokeilu.
 

Moosehead

Jäsen
Huhhuh, olin ihan varma, että nyt vihdoinkin päästään eroon näistä showtappelijoista uuden pelaajarajoituksen myötä mutta olinkin väärässä. Kaiken lisäksi tämä turhake pääsi vielä hallitsevan suomenmestarin joukkueeseen vaikkakin vain tryoutille mutta kuitenkin. Ei voi kuin onnitella miehen agenttia, kaveri osaa työnsä!


Henkilö, joka puhuu show-tappeluista, ei ymmärrä kiekosta edes vähää alusta.

Virtasen tryout on mielestäni hieno seikka. Dufvan papereissa joukkueessa tulee olla yksi selkeä rouhia. Viime vuonna tuota roolia kantoi alkuun Mikkonen ja kun miehestä ei siihen ollut ja vaihtoi maisemaa hankittiin organisaatioon Laine.

Sekä Mikkonen että Laine olivat valmiuksissa pudottaa hanskat mikäli käsky käy. Ei käynyt. Loppukaudesta samoilla mandaateilla hääräsi Viitanen. Toki Dufvan kohdalla vaatidaan äärimmäisyyksiä, jotta hippasille lähdetään, mutta valmius on kuitenkin olemassa.

Itse olen lähinnä huolissani JYPin kohdalla keskikaistan heikkoudesta. Muille osastolle tulevat kokeilut ovat positiivisia asioita kauden aikaisessa vaiheessa.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Henkilö, joka puhuu show-tappeluista, ei ymmärrä kiekosta edes vähää alusta.

Mitä tekemistä sillä sitten on jääkiekon kanssa, että lähdetään suoraan aloituksesta nujakoimaan esimerkiksi Heleniuksen kanssa. Tanssiparitkin viime kaudelta ovat sellaisia pelimiehiä kuin Lostedt, Helenius ja Pulkki. Mitä hyötyä näiden miesten poimisesta jäältä on? Pelkääkö joku ihan oikeasti Virtasta? Mies kun ei ole mikään aikapommi todellakaan.

EDIT: Pulkki ja Lostedt nujakoinnit olikin jo toissakaudelta. Viime kaudella Virtanen keskittyi enemmänki pelaamiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Virtasen tryout on mielestäni hieno seikka. Dufvan papereissa joukkueessa tulee olla yksi selkeä rouhia. Viime vuonna tuota roolia kantoi alkuun Mikkonen ja kun miehestä ei siihen ollut ja vaihtoi maisemaa hankittiin organisaatioon Laine.

Itselläni on näistä kahdesta JYP-kaudesta tullut sellainen kuva, että Dufva I Risto haluaa neljä rouhijaketjua, joista kolmella on myös taito tehdä maaleja. Jäljelle jäävä ketju on sitten todellinen rouhijoiden aatelin kokoontumisajo, joka tekeekin herra DIR:n suorastaan runolliseksi. Tällöin puhutaan pajavasaroista ja lihamyllyistä, kun DIR kuvailee runollisen tenhovoimaista neljättä ketjuaan. Tällaisessa ketjussa Virtasella varmasti on käyttöä, olettaen että liike saadaan riittävälle tasolle. Toisaalta Pihlman ehtii taklaamaan sillä luistelutyylillään, joka lähinnä muistuttaa mastodontin soidintanssia, joten kaikki mahdollisuudet Virtasen hyödyllisyydelle ovat olemassa.

Sinällään tämä ei ole se mitä tarvitaan, mutta tästäkin voi muodostua yksi kalu pakkiin, kun tehtävänä on saada Kärppien ja KalPan pakiston neitokaiset pelkäämään päätykiekkoja.
 

Moosehead

Jäsen
Mitä tekemistä sillä sitten on jääkiekon kanssa, että lähdetään suoraan aloituksesta nujakoimaan esimerkiksi Heleniuksen kanssa. Tanssiparitkin viime kaudelta ovat sellaisia pelimiehiä kuin Lostedt, Helenius ja Pulkki. Mitä hyötyä näiden miesten poimisesta jäältä on? Pelkääkö joku ihan oikeasti Virtasta? Mies kun ei ole mikään aikapommi todellakaan.

Mitä tekemistä sillä on että ensimmäisessä modernissa jääkiekko-ottelussa tapeltiin Maaliskuun 3. 1875. Tuosta hetkestä saakka tappelut ovat olleet osa lajia.

Kysymykselläsi tuot esille juuri sen mitä ajan takaa. Normaalille katsojalle ei aukene lähellekkään kaikki siitä maailmasta, joka on läsnä jokaisessa hetkessä pukuhuoneesta vaihtoaitioon ja edelleen jäälle. Itseasiassa huomattavasti pukuhuonettakin pidemmälle. Se mitä yritän sanoa, on että kaikella mitä jäällä tapahtuu ja jää tapahtumatta on merkitystä. Usein merkitys on suuri, toisinaan pienempi. En lähde puimaan omia näkemyksiäni sen pidemmälle tällä palstalla. Jatkoajassa kun tästä on väännetty kättä jo pidemmän aikaa ja useamman palstakilometrin verran.

Pointtinani ainoastaan on se etten näe "show-tappeluiden" esiintyvän lajissa millään tavalla. Se onko Virtanen pelote kenellekkään, on taas toinen kysymys, johon toistaiseksi en osaa vastata liian vähän miehen otteita nähneenä. Pelaajatyyppinä hän tuo kuitenkin JYPin rosteriin uuden ulottuvuuden, minkä näen positiivisena seikkana. Tämä niiltäosin, että mies pysyy siviilipuolella lestissään.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Kesän paras uutinen tuo J.Virtasen sopimus.
Nyt vaan jannulta korkki kiinni ja uraa pelastamaan. RD on sen verran vekkuli valkku että varmaan tulee peliaikaa jos Jonne sen ansaitsee.
Ja ainakin yksi fanipaita myytiin tällä Try-outilla :)
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ei tätä Virtasen edes tryoutia kyllä meikäläinen ymmärrä. Mitään käyttöä ei kyseisellä miehellä ole, jollei totaalinen loukkaantumissuma tule kohdalle. Ei osannut SaiPassa pelata, oli asenneongelmia jne. JYPissäkö hioutuu timantiksi? Tuskin. Kyllä ne vähän toisennäköisiä miehiä ovat olleet, jotka JYPissä osaavat parhaansa näyttää. Neloskenttään olisi kyllä riittänyt menijöitä ilman Virtastakin.

Kenties sitten D-teamiin? Tarvitaanko sielläkään tuommoisia? Toki Mestis-tasolle varmaan kohtalainen pelaaja, mutta onko tarvetta.

No onneksi on vain kokeilu.

Ei näköjään tarvitse itse liiemmin kirjoitella kun kaikki mitä aioin kirjoittaa on kimben viestissä. Senttereistä ei sen enempää, koska niitä ei näemma ole tulossa.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei näköjään tarvitse itse liiemmin kirjoitella kun kaikki mitä aioin kirjoittaa on kimben viestissä. Senttereistä ei sen enempää, koska niitä ei näemma ole tulossa.

Ihanko tosissasi odotit että ennen kauden alkua tulisi sentteri? Edelleen uskon että Virtasesta on enemmän hyötyä kuin haittaa.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
D Team-yhteistyö on siinä mielessä hyvä, että jokaiselle jolla luistin ei kulje, löytyy vielä paikka missä antaa näyttöjään. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että siellä on JYPin ketjuissa muutama paikka josta tappelee about 10 hyökkääjää. Annetaanko J. Virtaselle "turvapaikka" nelosketjuun (Sipiläisen tyyliin)? Rukoilen, että ei. Muuten Lahti pelaa koko kauden Dssä ja se ei ole reilua se. Kyllä mä antaisin mielummin Lahden tai Virpiön tai Jormakan pelata kuin tämän uuden "vahvistuksen". Mutta antakoot näyttönsä ja toivotaan että RD heittää miehen D Teamiin, jos kaveri ei hoida rooliaan kunnolla.

btw. Miksei kukaan ole täällä kokoonpano-skenaarioissaan laittanut Piiroista kentälle? Virtanen - Pihlman - Piiroinen? Kukaan muu kuin RD ei laittaisi tuollaista jengiä ylivoimaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös