Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 996 237
  • 47 190

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun avaa internetin, tulee heti ruutuun teksti file://localhost/c:/System/Apps/web/Homepage.html Tiedostoa ei voi avata.

Mitä tuohon puhelinnumero kohtaan pitää laittaa, ja mistä olisi tarkoitus saada kaikki asetukset tekstiviestillä?
Saamasi virheilmoitus on vain nettiselaimen tieto, kun se yrittää avata jonkin tiedoston jota ei laitteessa enää ole (yleensä jonkin tyyppinen esittelysivu, joka pälähtää avaussivuksi vaikkei netti olisi käytössä.)

Nettiin pääsemiseksi taas tarvitset operaattoriltasi numeron, jolla datayhteys muodostetaan ja sitä ei saa tekstiviestisettinä vaan täytyy asentaa käsin. Yhteys on myös todella hidas ja kallis - taitaa nykyään olla vähintään 40 senttiä minuutilta.

Esimerkiksi Saunalahden ohjeistus on tuolla.
 

J.Petke

Jäsen
Jatkoajan baarimikot huomio. Sain etelänmatkatuliaisina pullon Ouzoa. Kysyisin hyviä drinkkivinkkejä, eli millä sitä kannattaisi lantrata, vai onko paras ottaa snapsina vai viskin tapaan on the rocks?

Jos tuo Ouzo on samantyylistä kuin esim Sambuca eli anisviinaa niin on aivan loistavaa Coca-Colan kanssa. Siis kerrassaan loistavaa.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
i viskin tapaan on the rocks?
'
pikkurillin nostoa perjantai illaksi...

niin, vain amerikkalainen moukka laittaa jäitä viskiin. Tai jos Bourbon lasketaan viskiksi (amerikkalaista, makeaa), niin siihen kuulu jäät. puristien (meikäläisten) mielestä ei skottiin (ainoa oikea viski) ikuna
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Mikä vittu sen baarin "nimi" on Tavastialla, siinä seinän takana, salin ja narikan välissä? Siis mitä lukee kuitissa. joku take out, flashlight mikä vittu.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko kukaan muu jatkoaikalaisista tulossa katsomaan mättöä Töölön kisahalliin tänään kello 18:00 alkaen?
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
'
pikkurillin nostoa perjantai illaksi...

niin, vain amerikkalainen moukka laittaa jäitä viskiin. Tai jos Bourbon lasketaan viskiksi (amerikkalaista, makeaa), niin siihen kuulu jäät. puristien (meikäläisten) mielestä ei skottiin (ainoa oikea viski) ikuna

Samaa mieltä! Bourbon EI ole viskiä ja jäät EI kuulu viskilasiin. Tuossa aikaisemmin kysyttiin Ouzoon paukkuvinkkejä, mutta näin basistina on pakko sanoa, että JOS viina on pahaa, niin ÄLÄ osta sitä ja älä varsinkaan rupea blandaamaan sitä jollakin muumilimpparilla.
Eihän kukaan blandaa kepuakaan. Eihän?

...ja tämä kaikki ihan KKK*-hengessä

*=KalsariKänniKetju
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Miksi Pietaria ympäröivä alue(oblast) Venäjällä on yhä nimeltään Leningradin alue, vaikka nuo kommaripamppujen nimet paikkojen nimistä aika tarkkaan pyyhittiin kartoista Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen? Olisi kiva kuulla jonkun Venäjä-spesialistin (lue TOJ) näkemys asiasta, mutta se ei tunnetusti ole nyt mahdollista.
 

J.Petke

Jäsen
Käytän nettiä selatessa Firefoxia ja siihen liitettyä "mouse gestures" lisätoimintoa. Kun selailen vaihtoehtoja niin yhtenä siellä asetuksissa on "go to #1 bookmark". Mitenköhän tuo mahtaa toimia? Minne minun pistää David Krokett jotta pääsen tietyllä hiiren liikkeellä juuri David Krokettin etusivulle? Olen yrittänyt vaihdella kirjanmerkkien paikkaa mutta mikään ei auta. Auttakaa joku!
 
Viimeksi muokattu:

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko Jyväskylässä tai Jyväskylän lähellä mitään muuta päivystävää eläinlääkäriä kuin hän, kenet tavoittaa Viitaniemen eläinlääkäriaseman numeron nauhoitteesta? Kissan tuli äsken luokse ja takajalat eivät kanna kunnolla. Tuosta Viitaniemen numerosta vastasi mies, jota ei tuntunut niin hirveästi kiinnostavan, muisti vain monta kertaa sanoa, että nyt on yö.
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Onko Jyväskylässä tai Jyväskylän lähellä mitään muuta päivystävää eläinlääkäriä kuin hän, kenet tavoittaa Viitaniemen eläinlääkäriaseman numeron nauhoitteesta?
Äänekoski tarjoaa joidenkin naapurikuntiensa kanssa päivystävän eläinlääkärin. Puhelinnumerot löytyvät täältä.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kysäisin eläinlääkäreistä eräältä tuttavaltani, ja hänen mukaansa Jyväskylän alueen päivystys menee ikävä kyllä aina tuon Viitaniemen kautta. Äänekoskea hänkin ehdotti vaihtoehdoksi.

Toivottavasti kissa tokenee.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kiitos vastauksista! Sinniteltiin yö ja mentiin nyt tänään tuonne Viitaniemen päivystykseen. Äänekosken päivystys oli ainakin tänä viikonloppuna tämä sama kuin täällä Jyväskylässäkin. Yöllä todella tympeältä kuulostanut lääkäri oli nyt aamulla ihan ok ja tutki kissan asiallisesti. Pelkällä kipulääkkeellä kuitenkin nyt aluksi mennään ja katsotaan, olisiko kyse vain rasitusvammasta ja -kivusta. Toivotaan niin, vaikka pahaa pelkään. Ehkä pitää mennä kissaketjuun kyselemään kokemuksia muilta.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Nokia N73ME

Asensin viikko sitten Fonecta avain -ohjelman puhelimeen. Sen jälkeen puhelin alkoi käyttäytymään ns. stealth modessa. Olen jo poistanut tuon ohjelman, mutta tuo stelathmode on ja pysyy.

Jaa miten se ilmenee? No esim siten, että tekstiviestin tulo puhelimeen on täysin äänetön ja näkymätön. Puhelut sentään hälyttävät, mutta jos niihin ei vastaa, niin puhelimen näytölle ei jää näkyviin yhtikäs mitään. Tämä sama myös siis tekstiviesteissä. Ainoastaan näytönsäästäjässä näkyy, että olen missannut puheluita tai että olen saanut tekstiviestejä. Mitäs uiddua nyt pitäisi tehdä, että normaali toiminta palautuisi?
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Asensin viikko sitten Fonecta avain -ohjelman puhelimeen. Sen jälkeen puhelin alkoi käyttäytymään ns. stealth modessa. Olen jo poistanut tuon ohjelman, mutta tuo stelathmode on ja pysyy.

Jaa miten se ilmenee? No esim siten, että tekstiviestin tulo puhelimeen on täysin äänetön ja näkymätön. Puhelut sentään hälyttävät, mutta jos niihin ei vastaa, niin puhelimen näytölle ei jää näkyviin yhtikäs mitään. Tämä sama myös siis tekstiviesteissä. Ainoastaan näytönsäästäjässä näkyy, että olen missannut puheluita tai että olen saanut tekstiviestejä. Mitäs uiddua nyt pitäisi tehdä, että normaali toiminta palautuisi?
Vedä uusiksi softa puhelimeen, se auttaa ainakin.

Ensin backup kaikesta, sen jälkeen palautat kaiken paitsi asetukset.
 

Metso

Jäsen
Asensin viikko sitten Fonecta avain -ohjelman puhelimeen. Sen jälkeen puhelin alkoi käyttäytymään ns. stealth modessa. Olen jo poistanut tuon ohjelman, mutta tuo stelathmode on ja pysyy.

Jaa miten se ilmenee? No esim siten, että tekstiviestin tulo puhelimeen on täysin äänetön ja näkymätön. Puhelut sentään hälyttävät, mutta jos niihin ei vastaa, niin puhelimen näytölle ei jää näkyviin yhtikäs mitään. Tämä sama myös siis tekstiviesteissä. Ainoastaan näytönsäästäjässä näkyy, että olen missannut puheluita tai että olen saanut tekstiviestejä. Mitäs uiddua nyt pitäisi tehdä, että normaali toiminta palautuisi?

Erikoista, oma E70 (Elisan liittymällä) alkoi käyttäytymään loppuviikosta samalla tavoin, eli viesteistä ei jäänyt "jälkiä" jne... En kyllä ole mitään Fonectan avain-ohjelmaa asentanut.

Poistin hieman viestejä ja käynnistin kapulan uudelleen ja viestiäänet ainakin palautuivat. Olisiko jollakulla tietoa mitä näissä kapuloissa tapahtuu?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos joku on joskus käynyt näillä Suntuubin sivuilla (www.suntuubi.com), niin noille sivuille saa tehtyä sellaisen kuvagallerian johon jokainen vierailija voi lisätä helposti kommentteja kuvista. Kysymykseni kuuluu siis että onko olemassa sellaista ilmaista ohjelmaa kuvagallerioiden tekoon missä saisi helposti tehtyä tuollaisen kommenttikentän gallerian jokaiseen kuvaan? Kun en kuitenkaan omia sivujani tuonne Suntuubille viitsisi siirtää kun itsellä on käytössä valtavasti enemmän tilaa kuville.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kaksi tärkeää kyssäriä:

1) Pelasiko Rodrigo 1993 Jazzin mestarijoukkueessa laitalinkkinä?
2) Miksi Lionel Richien "Say you, Say me"-kappaleessa on nopea väliosa?

Pikaisia vastauksia odotellen nimimerkki "Pena's the best"
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos joku on joskus käynyt näillä Suntuubin sivuilla (www.suntuubi.com), niin noille sivuille saa tehtyä sellaisen kuvagallerian johon jokainen vierailija voi lisätä helposti kommentteja kuvista. Kysymykseni kuuluu siis että onko olemassa sellaista ilmaista ohjelmaa kuvagallerioiden tekoon missä saisi helposti tehtyä tuollaisen kommenttikentän gallerian jokaiseen kuvaan? Kun en kuitenkaan omia sivujani tuonne Suntuubille viitsisi siirtää kun itsellä on käytössä valtavasti enemmän tilaa kuville.
Jos siis pelkästään tarvitsee ilmaista tilaa valokuvilleen, ja haluaa, että niitä voi kommentoida, niin kyllähän Picasa tämän tekee ihan ilman mitään kommervenkkejä. Ts. kommentointimahdollisuus kuuluu palveluun.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko joku joskus nähnyt oravan tippuvan puusta? Itse en ole koskaan onnistunut näkemään, vaikka noissa pihapuissa näkee päivittäin melkoisia itsemurhaloikkia.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko joku joskus nähnyt oravan tippuvan puusta? Itse en ole koskaan onnistunut näkemään, vaikka noissa pihapuissa näkee päivittäin melkoisia itsemurhaloikkia.

Kerran olen päässyt todistamaan, että oravan loikka jää vajaaksi. Hyppy ei vain kantanut riittävästi ja maa kutsui kurrea. Orava ei ollut moksiskaan, vaikka putosi arviolta neljän metrin korkeudesta maahan. Alastulopaika oli muistaakseni pehmeä. Takaisin puuhun tuo kiipesi ja hyppiminen jatkui.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös