Vitutusketju

  • 10 539 992
  • 56 130

HemmoP

Jäsen
Kaupasta kanaa, viimeinen käyttöpäivä olikin 23.6 jepjep, varmaan otettava sama linja kuin pankkienkin kanssa: itse pitää joka vitun asia katsoa ja tarkastaa.

Uuniin meni silti vaikkei tuoksu ehkä kaikkein herkullisin ollutkaan.

Vituttaa tuollaiset saatana.

Ja haistakaa jo ne jotka tulevat selittämään "aina noita sattuu" bs:ää.
 

Jindebyne

Jäsen
26.06 ja Helsingissä tulee rakeita taivaan täydeltä. Mitä seuraavaksi, sammakoita?

Joo yleensä olen yrittänyt antaa säätilojen olla vaikuttamatta sen kummemmin mielentilaan, mutta kyllä tässä kohta oikeasti alkaa pieni masennus iskemään kun Suomen kesä kestää n.2,5kk ja siitä on nyt kuukauden tullut vettä ja tämä raekuuro oli ehkä se breaking point.
 

M#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR
Joo yleensä olen yrittänyt antaa säätilojen olla vaikuttamatta sen kummemmin mielentilaan, mutta kyllä tässä kohta oikeasti alkaa pieni masennus iskemään kun Suomen kesä kestää n.2,5kk ja siitä on nyt kuukauden tullut vettä ja tämä raekuuro oli ehkä se breaking point.

Muistakaamme vielä kun lehdet hehkuttivat ennen kesää, että "nyt tulee hellekesä!" Kuinkas sitten kävikään..
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nyt on vasta kesäkuu. Hyviä kesäkelejä riittää varmasti elokuulle saakka. Onneksi en ottanut kesälomaa kesäkuulle. Se vituttaisi.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt on vasta kesäkuu. Hyviä kesäkelejä riittää varmasti elokuulle saakka.
Näinhän se taas tulee menemään. Heinäkuun puolesta välistä syyskuun puoleen väliin riittää hyviä kelejä ja eiköhän se hellekin sieltä taas tule. Elokuu on ollut ilmojen puolesta paras kuukausi jo monta vuotta. Jo nyt on saanut kuunnella valituksia ihmisiltä, joilla on enää viikko lomasta pitämättä, että olipa taas huonot lomakelit. No oli kai, vittuako se loma on pakko pitää alkukesästä, kun on kylmää. Vituttaa tuollainen itse aiheutettu vitutus.

Ai että koskako mun kesäloma alkaa? Heinäkuun viimeisenä viikonloppuna. Hajotkaa siihen ne, jotka lomanne olette sateessa ja kylmässä tuulessa taas kerran tuhlanneet.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
26.06 ja Helsingissä tulee rakeita taivaan täydeltä. Mitä seuraavaksi, sammakoita?
Niitä. Seuraavaksi heinäsirkat, sitten tulva, maanjäristys, tornado... Jumala rankaisee syntisen kaupungin hekumassa rypeviä hedonisteja.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ai että koskako mun kesäloma alkaa? Heinäkuun viimeisenä viikonloppuna. Hajotkaa siihen ne, jotka lomanne olette sateessa ja kylmässä tuulessa taas kerran tuhlanneet.

Just näin. Viime vuosina olen aloittanut loman aina heinäkuun lopulla ja saanut nauttia kesän parhaista lomakeleistä. Eräs työkaverini haluaa sitkeästi aloittaa lomansa kesäkuun puolesta välistä ja istuu sitten neljä viikkoa vesisateessa mökissä.

Toki kaikki eivät voi omaan loma-ajankohtaansa vaikuttaa ja meilläkin se on jokakeväinen säätäminen kuka milloinkin lomansa pitää koska kesäkausi on toiminnan luonteesta johtuen kaikkein kiivainta myös töiden kannalta. Jostain syystä kaverit eivät halua olla töissä koko kesää ja pitää vuosilomiaan marraskuussa. Ihme porukkaa.
 
Just näin. Viime vuosina olen aloittanut loman aina heinäkuun lopulla ja saanut nauttia kesän parhaista lomakeleistä. Eräs työkaverini haluaa sitkeästi aloittaa lomansa kesäkuun puolesta välistä ja istuu sitten neljä viikkoa vesisateessa mökissä.

Toki kaikki eivät voi omaan loma-ajankohtaansa vaikuttaa ja meilläkin se on jokakeväinen säätäminen kuka milloinkin lomansa pitää koska kesäkausi on toiminnan luonteesta johtuen kaikkein kiivainta myös töiden kannalta. Jostain syystä kaverit eivät halua olla töissä koko kesää ja pitää vuosilomiaan marraskuussa. Ihme porukkaa.

Toka viikko lomasta menossa eikä kelit oo vielä vituttanu yhtään. Alunperin omissa suunnitelmissa oli pitää loma vasta elokuussa, mut vitutus duunissa ajo alottamaan jo provinssista. Hyvä ratkaisu, ei kaduta yhtään. Sorry ot.

Se mikä vituttaa, on ajaa isostapahastaespoosta turkuun kahveille pirun nätin ja positiivisen olosen neidin kanssa, joka ei sitten ilmaannukkaan paikalle (vaikka eilen sovittiin ajankohdasta, paikka oli avoin), eikä viitsi edes ilmottaa olevansa estynyt (tai että ei vittujakaan nappaa).

ps. turkua olen aina mollannut kavereiden kanssa, kuitenkin mukavanoloinen "kaupunki" ja helvetisti nättejä naisia. Ei kylläkään vitutusta helpota. Turussa huonointa on se, että se on täynnä turkulaisia. Imekää toosaanne vitun turkulaiset.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
26.06 ja Helsingissä tulee rakeita taivaan täydeltä. Mitä seuraavaksi, sammakoita?
Minä olen kyllä erittäin onnellinen heidän puolesta, joita vituttaa pitkät hellejaksot. Itse olen tyytyväinen, jos hellettä on vaikka 3 viikkoa putkeen, kuten oli esimerkiksi elokuussa 2003, mutta silloin tuntui, että monet olivat jo erittäin kypsiä helteisiin ja toivoivat vesisadetta.

Odotellaan tässä vain, että jos taas on esimerkiksi juuri kolme viikkoa hellettä, niin tämä ketju täyttyy taas viesteistä, että sataisi joskus. Nauttikaa nyt sateista te helteisiin kyllästyjät!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Turussa huonointa on se, että se on täynnä turkulaisia.

Niin no, se on siitä kiinni mitä pitää huonona. Olin viime sunnuntaina Malmössa ja nautin siitä, kun käytännössä jokainen vastaantulija oli ruotsalainen. Minusta se oli hauskaa, saman voi varmasti kokea myös Turussa.
 
Niin no, se on siitä kiinni mitä pitää huonona. Olin viime sunnuntaina Malmössa ja nautin siitä, kun käytännössä jokainen vastaantulija oli ruotsalainen. Minusta se oli hauskaa, saman voi varmasti kokea myös Turussa.

Se oli ihan vaan vitutus puhetta, ei turussa tai turkulaisissa mikään vituta. Lähinnä huono läppäyritys, Braveheart lainausta käyttäen.
 

julle-jr

Jäsen
Odotellaan tässä vain, että jos taas on esimerkiksi juuri kolme viikkoa hellettä, niin tämä ketju täyttyy taas viesteistä, että sataisi joskus. Nauttikaa nyt sateista te helteisiin kyllästyjät!
Ei kai kukaan voi helteestä nauttia. Hikoileminenhan ei voi olla kivaa. Kuten huomaatte, tämä ei minun mielestäni ole mielipideasia vaan fakta. Olen nauttinut täysin siemauksian viileistä kesäilloista, olo on pirteämpi ja liikuntaakin jaksaa harrastaa toisin kuin helteellä jolloin voi vain maata varjossa. Kyllähän sen järkikin sanoo, että silloin kun ihminen hikoilee, hänen ruumiinlämpönsä on liian korkea ja elimistö pyrkii alentamaan ruumiinlämpöä nestehaihdutuksen avulla. Toisin sanoen valkoista miestä ei ole tarkoitettu helteisiin, koska valkoinen mies joutuu hikoilemaan helteellä.

Ps. Syksy on paras vuodenaika.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Se oli ihan vaan vitutus puhetta, ei turussa tai turkulaisissa mikään vituta. Lähinnä huono läppäyritys, Braveheart lainausta käyttäen.

Ymmärsin toki, itse tarkoitin sitä, että on varsin kivaa olla jossain päin Ruotsia ja salaa nauraa paikallisille, vaikka ne varmasti ovatkin ihan hyviä tyyppejä. Turkulaiset ovat turkulaisia ja ruotsalaiset ovat ruotsalaisia.

Onneksi me emme ole kumpiakaan.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Nauttikaa nyt sateista te helteisiin kyllästyjät!

Ja totamaar nautin, varsinkin lomalla.
Kesällä kun sataa ei tarvitse tehdä mitään, talvella kun sataa niin saa hiki päässä lumikolaa työnnellä :)
 

Hybbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, MUFC, FCUM
Romanian kerjäläiset näemmä huomanneet vihdoin että anomalla turvapaikkaa valtio antaa leivän useaksi kuukaudeksi ja katon pään päälle, ja sen lisäksi tietty voi kerjätä. Vittu. Ei sillä että se aiemmin olisi ollut epäselvää, mutta Suomi on kyllä kerjäläisten ynnämuiden luvattu maa. Ja levitetään EU:ta vielä vähän Itä-Eurooppaan saatana. Tekisi mieli vielä kysyä, että jos niillä on kerta niin vitun huonosti asiat että täällä kerjäämällä tienaa paremmin, niin millä vitulla ne on maksaneet lentonsa tänne. Vai liftaamallako ne tuli ? Halvaksihan ne matkat tietty jatkossa tulee kun ei tarvinne ostaa edes kuin menolippu, eiköhän täältä joku sosiaalitantta löydy silittelemään päätä ja maksamaan matkalipun vielä takaisin.

Johan helpotti. Kiitos, vitutusketju. :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Usein kehotetaan repimään riemua pienistä asioista, mikä on toki järkevää, elämä helpottuu huomattavasti, jos osaa nauttia pienistä, arkisista jutuista. Toki myös vitutus kumpuaa helposti pikkuasioista. Jos ei luonnostaan, niin sitten väkisin.

Tässä on tullut viimeisen puolentoista vuoden aikana pyöriteltyä päässä syntyjä syviä, kun tuli käytyä aika pohjalla ja oli liian monta rautaa tulessa yhtä aikaa. Lisättäköön yhtälöön vielä kovat univelat, stressi, oman jaksamisen yliarviointi jne., jolloin voidaan todeta, että helpompaakin on joskus ollut. Pohjalta kuitenkin noustiin, käytiin katselemassa elämänmenoa toisella puolen maapalloa ja palattiin hyvävoimaisena takaisin, prepatun kielitaidon ja entisestään parantuneen itseluottamuksen kera.

Suomessa sitten piti palata arkeen ja suurimmaksi koetinkiveksi muodostui - häilyvän terveystilanteen ohella - työnhaku. Turhan ruusuisten kuvitelmien, satojen hakemusten ja kymmenien haastattelujen sekä parin paskan duunikokemuksen jälkeen ollaan taas lähtöpisteessä. Nöyryyttävää.

Sen lisäksi, että olisi kiva löytää kohtalaisen mukava duuni, josta maksettavalla liksalla tulisi kohtuullisesti toimeen, olisi myös makoisaa saada kaikki muu elämässä rempallaan oleva asia kondikseen. Ties mitä kolmen kympin kriisiä tässä puskee, kun ajatusmaailma on oudon pessimistinen (aina ollut optimisti) ja ajatuksissa pyörii jatkuvalla syötöllä se, että olen hukannut kaikki mahdolliset lahjani, mitä suinkin on suotu. Orastava urheilu-ura hupeni laiskaan treenaamiseen, sanavalmius ja kielellinen lahjakkuus ovat ilmenneet vain kaveriporukoissa ja joissain muissa "vähäpätöisissä" tilanteissa, vaikka niistä olisi voinut urjeta jopa ammatti.

Kaikkein pahimpana ehkä kuitenkin pienoinen itsesääli, mistä ei ole koskaan aiemmin tarvinnut kärsiä. Eli mitä vittua? Aikuinen(?) mies, joka on tuhrannut kaikki kykynsä saamattomuuteen, laiskuuteen ja kunnianhimon puutteeseen, koska ajatuksissa on liian usein mukavuudenhalu, hameenhelmat ja pullo. Mikään näistä ei onneksi vieläkään ole ylitsepääsemätön este, eivätkä rajoita ns. normaalielämää, mutta perusvässykkä vätys olen silti, ei siitä mihinkään pääse.

Niin makaa kuin petaa, sanotaan. Kyllä allekirjoittanut on nyt pedannut aivan järkyttävästi päin vittua. Ostaisin jostain selkärangan, jos olisi rahaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Kaikkein pahimpana ehkä kuitenkin pienoinen itsesääli, mistä ei ole koskaan aiemmin tarvinnut kärsiä. Eli mitä vittua? Aikuinen(?) mies, joka on tuhrannut kaikki kykynsä saamattomuuteen, laiskuuteen ja kunnianhimon puutteeseen, koska ajatuksissa on liian usein mukavuudenhalu, hameenhelmat ja pullo. Mikään näistä ei onneksi vieläkään ole ylitsepääsemätön este, eivätkä rajoita ns. normaalielämää, mutta perusvässykkä vätys olen silti, ei siitä mihinkään pääse...

Kysyn vaan, mikä on aikuisen miehen tärkein juttu maailmassa?? Mitkä on ne asiat joita pitää tavotella, ettei olisi saamaton??
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysyn vaan, mikä on aikuisen miehen tärkein juttu maailmassa?? Mitkä on ne asiat joita pitää tavotella, ettei olisi saamaton??
Yksilöllisiä juttuja, ei tuohon mitään yleispätevää vastausta ole. Voin puhua vain omasta puolestani. Elämä on valintoja ja en ole tyytyväinen omiin valintoihini, siitä tässä vuodatuksessa lähinnä on kyse. Kunnianhimon puute ja asioiden ikuinen lykkääminen lyövät vihdoin naamalle oikein urakalla. Duuniasiat vituillaan, opinnot olleet lopputyötä vaille valmiit vuosikausia, fyysinen kondis surkea ja kaikkien näiden juttujen myötä myös henkinen olotila hieman alamaissa. Ryhtiliikettä ja motivaatiota on haettu jo muutaman vuoden ajan, saapa nähdä, löytyykö koskaan.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksilöllisiä juttuja, ei tuohon mitään yleispätevää vastausta ole. Voin puhua vain omasta puolestani. Elämä on valintoja ja en ole tyytyväinen omiin valintoihini, siitä tässä vuodatuksessa lähinnä on kyse. Kunnianhimon puute ja asioiden ikuinen lykkääminen lyövät vihdoin naamalle oikein urakalla. Duuniasiat vituillaan, opinnot olleet lopputyötä vaille valmiit vuosikausia, fyysinen kondis surkea ja kaikkien näiden juttujen myötä myös henkinen olotila hieman alamaissa. Ryhtiliikettä ja motivaatiota on haettu jo muutaman vuoden ajan, saapa nähdä, löytyykö koskaan.

Olemme varmaan aikalailla samassa tilanteessa, gradu tekemättä, ylipainoa, pätkätöitä...

Mitä sitten?? Itsellä on perhe, punainen tupa ja perunamaa, mökki jne. Rahan kanssa pitää olla tarkka ja autokin on vanha.

Itse nautin, kun saan olla mökillä tai pystyn Ässien kausikortin hankkimaan. Nykymaailma vaatii enemmän ja enemmän, mutta onnellisuus löytyy kuitenkin niistä pienistä mikrohetkistä kun asiat on pienen hetken oikein.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olemme varmaan aikalailla samassa tilanteessa, gradu tekemättä, ylipainoa, pätkätöitä...

Mitä sitten?? Itsellä on perhe, punainen tupa ja perunamaa, mökki jne. Rahan kanssa pitää olla tarkka ja autokin on vanha.

Itse nautin, kun saan olla mökillä tai pystyn Ässien kausikortin hankkimaan. Nykymaailma vaatii enemmän ja enemmän, mutta onnellisuus löytyy kuitenkin niistä pienistä mikrohetkistä kun asiat on pienen hetken oikein.
Niin no, Ässä- tai IFK-fanius, kas siinä masokismia parhaimmillaan/pahimmillaan.

Itsekin nauttisin mökistä täysin siemauksin, jos sellainen olisi. Kaikkien tuttujen ja tuntemattomien mökille ängen aina kun mahdollista, sen verran luksusta se on. Perhettä ei ole vielä siunaantunut, mutta sentään saan nauttia yhteisasumisesta upean naisen kanssa, jonka kanssa jaetaan ilot ja surut. Jo yksin hänen vuokseen pitäisi ryhdistäytyä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Vituttaa RYANAIR!

Monta vuotta painettu meneen helposti ja halvasti kyseisen halpapuljun lennoilla. Aina internetistä napsittu halvimmat eestaaslennot ja se on salaatti. Homma on toiminut askeettisen rehellisesti ja selkeästi, vaikka reissussa on ollut melkosta setämiestä ja pippeliherraa. Jopa köyhällä opiskelijanpaskiaisella on ollut varaa käydä reissun päällä. Liput netistä, kyyti kentälle, naamannäyttö luukulla, laukku ruumaan, reppu selkään, pikakänni ja pari pikku-olutta lennolla - siinä on jutun juju.

Halpoja lentoja juu!

Until now...

Ei saatana, matkalaukun ruumaan survominen maksaa enemmän kuin tämä vitun lento. Että saa sen vitun tyhjän laukun sinne koneeseen. Ei vittu mitä paskaa saatanan apinat. Jos se lentolöpö maksaa niiiiin vitusti, lisätkää se vittu sinne alkuperäseen vitun hintaan. Vitunvitunvittu.

"Kun varmistamme lentonne, jonka kokonaishinta kaikkine kuluineen on 31€, suostutte samalla seuraavaan ehtoon: tililtänne veloitetaan 62€/minuutti silloin kun koneessa soi musiikki"

Jep. Haistakaa vittu koko Ryänäirin johtoporras ja imekää persettä, toivon että jokainen lentonne myöhästyy. Aina ja ikuisesti. Vittu.

Noh, mikäs siinä. Pitää vissiin lennolle pukeutua helvetin raskaasti...
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Nokian huolto. Laitoin lähes uuden nokian n81 puhelimeni huoltoon, koska näppäimet eivät toimineet. Menivät itsestään vain jumiin. No, puhelin tuli tänään takaisin - sama vika edelleen. Papereissa oli vielä että puhelin olisi testattu ja toimisi. Paskat sanon minä. No, kun en mp3 soitinta omista niin kai ne bussimatkat ilman musiikkiakin sujuvat =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös