Matt Nickerson Ässiin

  • 788 724
  • 3 229

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Jos tämä pitää paikkansa, eikä kantee ole millään tavalla provosoinut Nickersonia,

Vittus sillä ole mitään väliä vaikka Kantee ois sanonut vatipäälle mitä tahansa. Jos pelaaja on jo pelikiellossa ei silloin vaan mennä siviilitpäällä vastajoukkueen pelaajien kimppuun tahi nyt kenenkään muunkaan. Eikä silläkään ole väliä onko se pikku tönäisy tai jotain, tällaista ei vaan tehdä. Ensimmäiset yrittää jo puolustella vatipäätä kun media sitä ja tätä. Nyt oikeesti porissakin voi vähän yrittää ottaa sitä päätä pois perseestä.
 

Sheed

Jäsen
Kovin moni ei ole hyväksyntu tätä viimeistä tempausta, (Tuskin kukaan) joten kerää aivosolusi vässykkä. Toi lässytys menee jo liian pitkälle.

Miksi ette hyväksy? Olihan se Laine-hyökkäys vielä niin mielettömän kunniotettavaa. Joo, mä kerään soluni - unohdin jo hetken, että keskutelen valtakunnan johtavien ajattelijoien kanssa samalla kanavalla.

En provoa. Olen vain niin vitun pettynyt, että suosikkipelaajani tekee itsetään pellen tälläkin tasolla.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Jos luit tuon postaamasi linkin tekstin loppuun saakka, niin siinähän tuo Ässä-johdon kanta asiaan tulee varsin selvästi.

Joo, tottakai luin linkin jonka tänne lähetin. Ihmettelin vain "ääneen" tuolla omalla viestilläni että miten meinaavat toimia. Mutta sen aika näyttää..
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Vittus sillä ole mitään väliä vaikka Kantee ois sanonut vatipäälle mitä tahansa. Jos pelaaja on jo pelikiellossa ei silloin vaan mennä siviilitpäällä vastajoukkueen pelaajien kimppuun tahi nyt kenenkään muunkaan. Eikä silläkään ole väliä onko se pikku tönäisy tai jotain, tällaista ei vaan tehdä. Ensimmäiset yrittää jo puolustella vatipäätä kun media sitä ja tätä. Nyt oikeesti porissakin voi vähän yrittää ottaa sitä päätä pois perseestä.

Otappas nyt itse se pääsi pois sieltä perseestä ja lue tämän ketjun aikaisempia viestejä. Kuinka monessa viestissä puolustellaan Nickersonin tempausta? Ei todellakaan järkevä eikä puolusteltava teko Nickersonilta.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
En provoa. Olen vain niin vitun pettynyt, että suosikkipelaajani tekee itsetään pellen tälläkin tasolla.

Älä!?

Kuvitteletko että täällä avataan shamppanjapulloja tuon kohtauksen johdosta? On hiukan eri asia tehdä pieni tempaus kentällä, kuin pelikiellossa pukukoppikäytävällä. Mä en yksinkertaisesti tajua miten voit verrata näitä kahta tapausta.

Selvennetään vielä jos et tajunnut. Nickerson teki ihan vitun tyhmän tempun tänään, jos tuo pitää paikkansa. Olen melkein valmis lähettämään jätkän kotio, jos ei kohta saada jonkinnäköistä liekaa kaverin kaulaan.

Niin joo, vitun Pori. Mulkkuja kaikki työttömät hitsarit täällä Porissa. Vitun luolaihmiset.
 

Jokke

Jäsen
Vittus sillä ole mitään väliä vaikka Kantee ois sanonut vatipäälle mitä tahansa. Jos pelaaja on jo pelikiellossa ei silloin vaan mennä siviilitpäällä vastajoukkueen pelaajien kimppuun tahi nyt kenenkään muunkaan. Eikä silläkään ole väliä onko se pikku tönäisy tai jotain, tällaista ei vaan tehdä. Ensimmäiset yrittää jo puolustella vatipäätä kun media sitä ja tätä. Nyt oikeesti porissakin voi vähän yrittää ottaa sitä päätä pois perseestä.

En ole porilainen, vaikka ässiä kannatankin. Pitääkö mun mennä poriin ottamaan pää pois perseestä? En puolustele mitenkään jos on syyttä tapahtunut, en myöskään tiedä mitä todellisuudessa on tapahtunut, tiedätkö sinä?

Tuomitsen erittäin jyrkästi koko tapahtuman, jos on tapahtunut median ilmoittamalla tavalla, yritin vain ehkä jotenkin hakea jotain syytä moiselle käytökselle. Ilmaisin ehkä itseni väärin, pahoittelen, koita kestää.
 
Viimeksi muokattu:

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Itse olen seurannut mielenkiinnolla sitä väriä mitä Nickerson tuo liigaan. Hänenlaisensa pelaajan ottaisin mielelläni Tapparaan pl. totaaliset sekoamiset, joita ei Nickersonilta ennen tätä iltaa mielestäni ole nähty (en siis laske 3 ottelun pelikieltoon johtanutta tapahtumasarjaa sellaiseksi). Mikäli tiedot viimeisimmästä episodista pitävät paikkansa, niin sitten on menty jo aavistuksen "rajan" yli. Todella harmi, jos kaiffarin pelit on nyt nähty. Osaa se pelatakin sille päälle sattuessaan (tai ainakin '96 pleijareissa näin oli).
 

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Veikkauksia siitä, kuinka kauan kestää ennenkuin Liljaniemen kolumni ilmestyy Jatkoajan etusivulle? Itse veikkaan, että vielä tämän illan aikana.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Ääh, taas jotain ihme porua. Nicke oli kuulemma pelaajakäytävässä ja keskustellut kovaäänisesti Ipa-pakin kanssa ja meedia on aivan sekaisin jostain mitättömyydestä. Kävin jututtamassa Mavea ja Nickeä "nenäpäivänä" ja ei Nicke kyllä kovin väkivaltaiselta vaikuttanut. Tiedä sitten.

Mutta jos hän tosiaan, kaikkein värikkäimmissä jutuissa, on käynyt vastustajaan kiinni Batistinin puku päällä, ei taida taaskaan olla muuta vaihtoehtoa kuin mätkäistä pari peliä lisää pannaa. Kyseiset otteet eivät kuulu käytävälle.

Totuutta odotellessa...
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Mitä tuohon viestisi loppuosaan tulee, niin luulisi että olet seurannut kiekkoa sen verran, että tajuaisit Härkälän olevan täysin turisti tähän hommaan, toisin kuin Toivolan.
Kyllä minä tämän pointin tiedän varsin hyvin, siitä ei ole kysymys. Sen sijaan kysymys on siitä, että aika jälkeen Porin edellisen käynnin on vienyt Mattia vaan entistä enemmän kohti tappelijaa. Kaikki varsinainen roolitus pelillisiin asioihin, on ollut vain sanan helinää, ja mitään roolia kaverille ei ole annettu. Tuossa iässä se kehitys kuitenkin on varsin ratkaisevaa, ja vuoden kun jättää väliin, niin vaikeaa on sen jälkeen.

Koodi:
2006-07 	Idaho Steelheads 	ECHL 	13 	1+1 2 	73 
2006-07 	Iowa Stars 	        AHL 	40 	0+3 3   97

Ei tuosta löydä etsimälläkään mitään kehitystä kiekollisena puolustajana, joten siihen verraten ymmärtää valmentajien halun peluuttaa kaveria pelkkänä tappelijana.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Veikkauksia siitä, kuinka kauan kestää ennenkuin Liljaniemen kolumni ilmestyy Jatkoajan etusivulle?
Eikös se ole ollut siellä jo jonkin aikaa?

Ei tässä nyt pitäisi olla mitään yllättävää kenellekään. Kun ei pelikieltokaan auta, niin mitä tällaiselle jätkälle voi tehdä? Pitäisikö lähettää kotiin? Niinpä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kyllä Muukkosen kannattaa täältä palstalta lukea muiden joukkueiden fanien kuvauksista mitä on tapahtunut. Siinähän se tieto tulee. Voi vittu kun odotan Siklenkan tai Wallinheimon seuraavaa tapausta niin saan myös mennä avautumaan toisten palstoille, vitunko väliä vaikkei olisi hajuakaan siitä mitä on tapahtunut kunhan saa vittuilla toisille...
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ei tuosta löydä etsimälläkään mitään kehitystä kiekollisena puolustajana, joten siihen verraten ymmärtää valmentajien halun peluuttaa kaveria pelkkänä tappelijana.

Ei kai, kun ei edes yritetä. Jenkeissä äijä lyötiin heti goonin rooliin, ja viitattiin kintaalla sille, mitä äijä oli Porissa saanut aikaiseksi. Et oikeasti voi väittää etteikö Matt olisi ollut 05-06 hopeajoukkueean ykkösparin puolustaja? Näin tosiaankin oli, ja playoffeissa Matt ei sekoillut, vai sekoiliko? Tästä kuuluu suuri kiitos Toivolalle, joka osasi oikeasti käsitellä tätä tyyppiä. Jenkeissä taas nähtiin iso ja hullu jätkä, joka laitettiin hyökkääjäksi. Aivan sama pelasiko AHL:ssä tai ECHL:ssä. Siellä ei edes haluttu Nickersonista mitään kiekollista.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Kyllä Muukkosen kannattaa täältä palstalta lukea muiden joukkueiden fanien kuvauksista mitä on tapahtunut. Siinähän se tieto tulee. Voi vittu kun odotan Siklenkan tai Wallinheimon seuraavaa tapausta niin saan myös mennä avautumaan toisten palstoille, vitunko väliä vaikkei olisi hajuakaan siitä mitä on tapahtunut kunhan saa vittuilla toisille...

Ei tässä taida kenenkään osalta (poislukien joitain raumalaisia) olla tekemistä vittuilun kanssa. Ja kuvaukset perustuvat hyvin paljon lehtien juttuihin, sekä Ilveksen puolelta (joukkueesta) tulleisiin kommentteihin.

Sano vielä, että tilanne oli mielestäsi oikein, niin kruunaat tekstisi.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Saatanan Nickerson ulos! Sea Worldissa odottaa asiaankuuluva ammatti, wohoo!
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kyllä Muukkosen kannattaa täältä palstalta lukea muiden joukkueiden fanien kuvauksista mitä on tapahtunut. Siinähän se tieto tulee. Voi vittu kun odotan Siklenkan tai Wallinheimon seuraavaa tapausta niin saan myös mennä avautumaan toisten palstoille, vitunko väliä vaikkei olisi hajuakaan siitä mitä on tapahtunut kunhan saa vittuilla toisille...

Oma ehdotuksesi on siis että tähän ketjuun ei ole soveliasta kirjoittaa, ellei suosikkijoukkueen kohdalla lue Ässät?!? Tämä ketju nyt taitaa olla paras paikka kirjoittaa Matt Nickersonista. Voisin tietty suunnata viestini myös Ihmettely-ketjuun, mutta en usko että sekään olisi oikein.

Toki saat tulla minun puolestani tulla avautumaan vaikka JYPin puolelle, jos Sinkku käy siviilit päällä vastustajan kimppuun.

Mutta siis tuosta tekstistäsi saa kuvan että lehdissä kirjoitetaan paskaa ja Nickersonia on taas kaltoin kohdeltu, vai?!? Mikä on sitten totuus? Keneen luottaa?

Itse ainakin pidän tällä hetkellä tuota IL:n juttua ihan totuudenmukaisena. Siltä pohjalta nuo kommentit on minusta heitetty. Enää ei taida Nickelle hirveästi ymmärtäjiä löytyä..
 

Sheed

Jäsen
Älä!?

Kuvitteletko että täällä avataan shamppanjapulloja tuon kohtauksen johdosta? On hiukan eri asia tehdä pieni tempaus kentällä, kuin pelikiellossa pukukoppikäytävällä. Mä en yksinkertaisesti tajua miten voit verrata näitä kahta tapausta.

En kuvittele.

Sekopäinen tempaus kentällä on suhteellisen samanvertainen kuin sekopäinen tempaus koppikäytävällä.. Onko? En tiedä.

Uskaltaako esimerkiksi toimittajat kysyä Matt-herralta enää mitään? Se saattaa käydä myös kirjoittavaan mediaan kiinni - vai onko tähän jollain eriäväistä mielipidettä/näkemystä?

Olen vieläkin sitä mieltä, että Matt on piristysruiske tälle liigalle, mutta nyt meni kaikki uskottavuus. Harmi.
 

KUUKKARI

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Vanhana pata kannattajana muistuu mieleen läheltä seuraamani pukukoppi käytävä matsit ala Japa,Java,sekä muut.Ainoa muutos on se että,legendat oli sentään varusteet päällä.Voikohan olla mahdollista että Matti olisi ollut kaljoissa,koska seuraava peli on vasta keskiviikona.Härkälän valmennus metodiinhan kuuluu kaljoittelu vähän väliä.Aika sekasortoista tuntuu tekeminen
olla monella osa-alueella.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Miksi oikeintietävää kolumnia pitäisi tulla vielä jälkeenpuolustamaan? Eikö nämä kaikki oireet tullut jo selviksi ensivedoksessa?
Lainaus Liljaniemen kolumnista:

"Tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että kun Nickersonin päässä kilahtaa, saattaa jäällä tai sen ulkopuolellakin tapahtua aivan mitä vain."

Niinpä.
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos tästä erittäin surullisesta tempauksesta pitää jotakin positiivista hakea, niin nyt ei ainakaan tarvitse pelätä että Matt palaa kentälle JYP-ottelussa. Olin jo mielessäni harmitellu sitä, että katkeaako sormet Immoselta vai Filppulalta? Nyt voidaan toivottavasti keskittyä pelaamiseen.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kuinka monta nyt tulee, Ässä-fanit saa kommentoida.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Missäs puolustelevat Ässä-fanit nyt ovat? Hyökkäys Lainetta ja Kuokkasta vastaan jäällä oli ilmeisesti oikeutettu, mutta entäs nyt? Oliko Kanteekin ämmä kun sattui tulemaan käytävällä vastaan? Ei voi muuta sanoa, kuin että tällä jätkällä ei ole tulevaisuutta kiekkoilijana.. En yhtään ihmettele miksei mies saa sopimusta NHL:ään jos pään sisällä ei ole yhtikäs mitään. Todellinen "kuningas".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös