Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 975 477
  • 47 167

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Kelpaako tuo Matkahuollon logolla varustettu lukukauden 2006-2007 opiskelijakortti bussissa näin kesälläkin? Kortti on myönnetty 16.10 ja opiskelut jatkuu syksyllä, jolloin toki pitää hankkia uusi kortti, mutta entäs näin kesäaikaan?
Tarra on voimassa seuraavan vuoden syyskuun loppuun asti. Lähde
 

Zen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mistä löytäisin rullakiekko porukka Pahalammen joukkuekuvan tai kuvat pelaajista(nimien kanssa)?
Ja siis 2007 joukkueen.
 

Zuppana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Jokerit
Paljonkohan rapsahtaisi, jos myrkyttäisi Espan puiston kaikki lokit?
 

axe

Jäsen
Mistä löytäisin rullakiekko porukka Pahalammen joukkuekuvan tai kuvat pelaajista(nimien kanssa)?
Ja siis 2007 joukkueen.

30.6.2007 finaalissa paikalle päässeen joukkueen kuva on tässä. (Lisää kuvia: http://photomotion.1g.fi/kuvat/rullakiekko_sm_300607/)

Mää en kyllä valitettavasti ihan sataprosenttista tunnistusta pysty antamaan kun ei näe numeroita, mutta uskoakseni oikein hyvällä yrityksellä voisi olla näin: Eturivissä vasemmalta Timo Ruuska, Ossi Pellinen, pytty kourassa Jussi Puuska ja sitten maalivahti Sasu Hovi ja Marko Anttila (ei se Ilves). Takarivissä oikealta Antti Kovero, neljä taustahemmoa, ihan keskellä on Ari Vallin, sitten Mikko Ahlgren, siviili, Kai Karjalainen ja äärimmäinen pelaaja oikealla Miikka Kuusela. Ihan oikeanpuoleisin hemmo siviileissä on yhden runkosarjaottelun pelannut Pauli Kontio.

Niiden lisäksi kauden aikana pelasivat mutta eivät ole kuvassa: Juha Hautamaa, Sami Venäläinen, Tuomas Viitanen, Ari-Matti Paananen, Tommy Lindholm ja mv Kerkko Kuiri.
 
Suosikkijoukkue
Real Madrid
Onkohan tämä edes oikea ketju kysyä, mutta silti...

Kuinka mä oikein suojaan ton mun langattoman verkkoyhteyden, modeemin vai mikä lie... En jaksais interwebin riemua muiden kanssa jakaa. Windowsin ohjeetkin oli mun mielestä ihan karmeita. Eli apua kaivataan.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Onkohan tämä edes oikea ketju kysyä, mutta silti...

Kuinka mä oikein suojaan ton mun langattoman verkkoyhteyden, modeemin vai mikä lie... En jaksais interwebin riemua muiden kanssa jakaa. Windowsin ohjeetkin oli mun mielestä ihan karmeita. Eli apua kaivataan.

En tiedä onko kyseessä jo olemassaoleva yhteys, mutta minua valistettiin juuri alan liikkeessä asiasta siten, että boksin kun tyrkkää ekan kerran tulille niin se päästää siirtymään ainoastaan valmistajan sivuille, jossa puolestaan määritellään suojaus ohjatusti. Kuuleman mukaan on todella helppoa ja yksinkertaista. En sitten tiedä onko se tällaista kaikille valmistajilla tai miten homma toimii jos kyseessä ei ole uusi laite tms.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Milloin NHL:n ensi kauden otteluohjelma julkaistaan? (Olisi ensi kaudella tarkoitus lähteä muutama peli katsomaan).

Enkä halua niinkään nyt itsekään rahastaa, mutta jäi vain tuo arpi niin ikävään paikkaan että se saattaa vuosien kuluttua ruveta herjaamaan, juurikin alaluonta vedättäen. Ja toisaalta en halunnut päästää tätä Virolaista "lasimestaria" pälkähästä, sopisi oppia että tuoppeja ei käytetä muuhun kuin juomiseen..
Sen verran nyt ainakin kannattaa pyytää mitä tuon kosmeettisen haitan korjaaminen yksityisen puolen plastiikkakirurgilla tulisi maksamaan + tietenkin jotain kivusta ja särystä. Eli ei muuta kuin hakemaan arviota siitä mitä tuo operaatio maksaisi, sillä oikeudessakin suhtautuvat korvauspyyntöihin huomattavasti vakavammin kun on esittää jotain faktaa johon pyyntö perustuu.
 
Viimeksi muokattu:

Veijari

Jäsen
Asianajajan apuun ei ole varaa, toki sieltä korvattavan summan suuruuden varmaan aika nopeasti saisi. Eli neuvoja, jos vain mieleen tulee..

Eikös tuossa sinun jutussasi tuomittavan maksettavaksi mene automatic myöskin sinun asianajajasi kulut? Korjatkaa jos olen väärässä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Asianajajan apuun ei ole varaa, toki sieltä korvattavan summan suuruuden varmaan aika nopeasti saisi. Eli neuvoja, jos vain mieleen tulee..

Oletko tietoinen, että kotivakuutukseen saa sisällytettyä oikeusturvavakuutuksen? Voi toki olla, että on tullut säästettyä väärässä paikassa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oletko tietoinen, että kotivakuutukseen saa sisällytettyä oikeusturvavakuutuksen? Voi toki olla, että on tullut säästettyä väärässä paikassa.

Nykyään se taitaa olla käytännössä vakiona, jos ottaa kotivakuutuksen. Eli ainakin jos on muutaman vuoden sisään sen ottanut, niin kannattaa tarkistaa.
 

Tuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kimmo L. Sunkkila

On jäänyt vaivaamaan, että olenko lukenut Kimmo L. Sunkkilasta Pahkasiasta vai jostain muusta pelkästään sarjakuviin erikoistuneesta lehdestä. Muistini mukaan kyseinen Suomen kansantasavallan johtaja seikkaili jossain sarjakuvassa (ainoastaan hämäriä mielikuvia löytyy, joten voin olla väärässäkin).

Löytyykö täältä ketään joka voisi auttaa asiassa ja neuvoa, mitä Pahkasian numeroa tai muuta sarjakuvakirjaa täytyisi lähteä metsästämään?
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Nyt tarvittais nopeasti apua.

Mistä voisi löytyä euron kolikoiden painot? Olisi veto menossa ja googletus ei kyllä tuonut apua.

Toivottavasti joku voi jeesata. Kiitoksia etukäteen!
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Apuja, kiitos.

Eli allekirjoittaneelle on tulossa paketti ulkomailta, tosin hieman tahtoo tökkiä saapumisen kanssa.

Kun syötän tracking coden ja katson missä päin paketti seilaa, niin tulee se ongelma johon apua tartten.

Despatch from sorting center. Mitä toi tarkoittaa, muutaman kerran on tuo termi siinä seurantalistassa tullut tutuksi...
 

roottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Despatch from sorting center. Mitä toi tarkoittaa, muutaman kerran on tuo termi siinä seurantalistassa tullut tutuksi...
Tarkoittaa sitä, että pakettisi on lähtenyt lajittelukeskuksesta eteenpäin. Luultavasti ennen tuota riviä lukee Arrival at Sorting Center, joka tarkoittaa sitä, että paketti on saapunut ko. lajittelukeskukseen.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Tarkoittaa sitä, että pakettisi on lähtenyt lajittelukeskuksesta eteenpäin. Luultavasti ennen tuota riviä lukee Arrival at Sorting Center, joka tarkoittaa sitä, että paketti on saapunut ko. lajittelukeskukseen.

Kappas, niinpäs lukee. Vituttaa vaan että kolmen erin kiinalaisen kaupungin lajittelukeskuksen (saa oikaista jos kielioppi kusee) läpi se on menny, mut ei vielä tietään kohti Eurooppaa ole löytänyt. Isoveikan kans tilattiin yhtä aikaa, sama tuote, eri osoitteisiin, veikka on jo saanut paketin, mulla se imee vielä idän eksotiikkaa ja mystiikkaa itseensä.

Senior roottorille iso käsi tästä!
 

Jeffrey

Jäsen
Tossa viimeviikolla oli lööpeissä, että joku "huipputason" palloilija olisi vangittuna murhasta. Tuolloin olin itse ulkomailla joten itse juttu jäi lukematta. Niin kukas tämä palloilija oli. Iltapulujen uutisoinnin huomioonottaen veikkaan, että kyseessä on joku pesäpallon kakkosdivarin varalukkari?
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Tossa viimeviikolla oli lööpeissä, että joku "huipputason" palloilija olisi vangittuna murhasta. Tuolloin olin itse ulkomailla joten itse juttu jäi lukematta. Niin kukas tämä palloilija oli. Iltapulujen uutisoinnin huomioonottaen veikkaan, että kyseessä on joku pesäpallon kakkosdivarin varalukkari?

Jos en ihan väärässä ole niin kyseessä oli käsipalloilija. Korjatkaa jos nyt muistan väärin. Kyseinen heppu taisi olla rivimies. Aluksi epäilin kyseessä olevan salibandyn pelaaja kun uutisessa puhuttiin suositusta lajista...Suosittu laji käsipallo, just joo.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sattuisikohan joku sattumalta tietämään, saako pääkaupunkiseudulta mistä liikkeistä ostettua CD-levyjä, joille mahtuu 90min musiikkia? En ole niitä vähään aikaan nähnyt missään kaupoissa myytävänä.

Mieluiten vielä jos tietää jostain löytyvän niitä myytävänä irtokappaleina, ei huvittaisi nyt ostaa koko laatikkoa.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Olen ajatellut sisustaa yhden pöytäni pelihuoneessa lasipäällysteellä ja laittaa sinne väliin lätkä, baseball tms. kortteja, mutta asiani koskee mistä tämän tyylistä lasia pystyy mittatilauksena hankkimaan..?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olen ajatellut sisustaa yhden pöytäni pelihuoneessa lasipäällysteellä ja laittaa sinne väliin lätkä, baseball tms. kortteja, mutta asiani koskee mistä tämän tyylistä lasia pystyy mittatilauksena hankkimaan..?
Baltasar-sisutusliike tekee kaikenlaista lasijutskaa mittatilauksenakin; pöytiä ja peilejä. Ehkä tekevät tällaisiakin: www.baltasar.fi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös