No ei ole paljon vaihtoehtoja joo. Toki Kirk Cousins on villikortti, mikäli Falcons saa jonkunlaisen treidin kehiteltyä, mutta siihenpä ne sitten jää.
Jännä kyllä nähdä tuo Giantsin ratkaisu draftissa kolmosvuorolla jos Sanders on tarjolla (olettaen siis että Titans nappaa Wardin ykköspickillä). Kuten todettu, Sandersin kohdalla ilmassa on paljon kysymysmerkkejä sen suhteen onko hän edes ykköskierroksen pick loppujen lopuksi.
Jos olen oikein ymmärtänyt, niin hänen heittopelissään on paljon tekemistä sen suhteen tuleeko hänestä lopulta huippupelinrakentaja NFL:ään (joku voi korjata jos puhun läpiä päähäni) ja joissain mockeissa hän on tippunut jopa ensimmäiseltä kierrokselta pois tai ainakin ensimmäisen kierroksen loppupuolelle.
Koska Giants ei todennäköisesti nouse Sandersilla vielä miksikään contenderiksi, en ehkä ottaisi tätä riskiä. Mutta voi olla että Schoen ja Daboll pelkäävät sen verran työpaikkojensa puolesta että päätyvät Sandersiin.
Sen mitä itse lueskellut asiantuntijoiden arvioita niin Wardia pidetään atleettisempana ja isomman potenttiaalin omaavana kuuppana. Lasketaan sen varaan, että Wardilla on paremmat saumat nostaa tasoaan tulevaisuudessa. Sanders taas nähdään jopa valmiimpana hyppäämään heti NFL joukkueen mukaan, mutta hänen kattonsa olisi matalampi kuin Wardin. Ja näissäkin arvioissa on ollut eroja eri asiantuntijoiden kesken joten otappa tuosta sitten oikein selvää. Sellainen kuva on jäänyt itselleni, että asiantuntijoilla ei ole luottoa oikein kumpaakaan kohtaan ottamaan tuollaisen roolin jonka ykköskierroksen kärkivarauksien tulisi ottaa.
Noh tulevaisuus näyttää miten heille käy. Tässähän on mahdollista, että tämän draftin paras kuuppa varataankin vasta ykköskierroksen jälkeen. Itse ottaisin Giantseina kakkoskierroksen alussa Quinn Ewersin tai Jalen Milroen projekti pelaajaksi. Tosin Giantseilla ei ole sellaista kuuppaa tällä hetkellä jolta hieman raakile pelaaja voisi ottaa oppia. Onko Giantseiden tilanne sellainen, että on pakko ottaa riskiä Sandersin suhteen, koska ei ole oikein muutakaan vaihtoehtoa? A-Rod tai Wilson vuoden pahvilla sisään ykköseksi? Tai yrittää treidata Cousins Falconsista vuodeksi sisään? Toki tuo Winstonin hankinta ei tue tätäkään skenaariota. Joten Sandershan se on pakko valita...