JoKP playoffseissa 2025

• 33 445
  • 323

ÄrjyKarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat
Paljon pitää tosiaan viel parantaa ja nyt on monilta osin myös sanottava suunnan olevan erittäin hyvä. Kyllä Lipponen on tehnyt myös paljon hyvää ja vaikuttaa olevan myös varsin pätevä myyjä, joka on isossa roolissa moneltakin osin. Ei vielä luovuteta tämän vuoden osalta vaikka iso vuori kiivettävänä finaaleihin. Olen itse tämän vuoden osalta todella tyytyväinen, jos saadaan pronssia.

Kovalla tsempillä vielä kauden seuraaviin otteluihin!

Maalitykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & (entisenä joensuulaisena JoKP)
Tänään tehtaan takuulla turpaan ja odottamaan ensikauteen liittyviä uutisia!

Edit. Toki pronssi pelataan mutta meikäläiseltä ei arvostusta tai kiinnostusta siihen löydy. Ei pitäisi koskaan pelata sitä ottelua.

Maalitykki

Jäsen
Suosikkijoukkue

Maalitykki

Jäsen
Suosikkijoukkue

Maalitykki

Jäsen
Suosikkijoukkue

M.A.I.C.K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Saapa nähdä onko Uski saanu yhtään enempää jalkaa… pikku riski on tämä hitaus. Toivotaa et Rämöltä löytyy tarvittaessa rohkeutta muutokseen. Sedlacek ylimääräisenä odottaa varmasti pääsyä tilalle.

Maalitykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylivoima on kuin puulaakisarjassa. Siinäkin korostuu pelitavan puute alueelle tuonnissa.

Erikoistilanteet(kin) selkeästi IPK:lle.

Viimeistelyssä myös eroa, toinen erä esimerkki.

Viimeksi muokattu:

Maalitykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras 7 sarja ei valehtele, koskaan.
Nyt varmaan kaikki voivat myöntää, että olin oikeassa IPK:n paremmuudesta tässä ottelusarjassa, itse näin vain sen jo varhaisessa vaiheessa katsomalla tuloksen "taakse".

Siimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, JoKP
Paras 7 sarja ei valehtele, koskaan.
Nyt varmaan kaikki voivat myöntää, että olin oikeassa IPK:n paremmuudesta tässä ottelusarjassa, itse näin vain sen jo varhaisessa vaiheessa katsomalla tuloksen "taakse".
Hei onneks olkoon pitäiskö sulle veistää patsas Iisalmen torille (onko siellä toria en tiedä) vai riittääkö mitali kaulaan?

Motti-Masa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Edellinen meidän pronssi on vuodelta 2016, silloin kaatui KeuPa pronssipelissä.

Koronan keskeyttämällä kaudella 2019-20 Mestiksen pudotuspelit jäivät pelaamatta. Runkosarjan perusteella Jokipoikien sijoitus Mestiksessä oli kolmas, mutta mitaleita ei varsinaisesti jaettu.

Että aika harvinaista tuo pronssikin on. Ei ole juuri menestystä tullut vuosikausiin.

Mutta ensi kausi on meidän kausi. Piste.

Maalitykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hei onneks olkoon pitäiskö sulle veistää patsas Iisalmen torille (onko siellä toria en tiedä) vai riittääkö mitali kaulaan?
Riippuu mitalin väristä, pronssia en pidä sen kummempana kuin kahdeksatta sijaa.

Maalitykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt vain pronssiotteluun LIPPUJEN HINNAT KOHTUULLISEKSI!! Ja näin ollen mahdollisimman paljon joensuulaisia kiittämään joukkuetta kaudesta, sitten katseet ensi kauteen.

welldone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Kalpa, Bruins, Napoli
Johtavat pelaajat eivät päässeet lähellekään sille tasolle mitä olisi ipk:n voittamiseen tarvittu. Heti ensimmäinen tappio Iisalmessa löi porukasta ilmat pihalle.
Pronssipeli on tuon joukkueen viimeinen yhteinen virallinen tapahtuma. Vielä on mahdollisuus päättää yhteinen matka voittoon ja uskon joukkueen siihen olevan valmis. Kaikkia vituttaa ja itse olisin antanut joukkueelle lauantaiaamuun vapaata. Silloin kokoonnutaan hallille, hoidetaan aamujää ja pelipäivänrutiinit alta pois. Illalla kaikki jäljellä oleva energia kentälle, mitalit kaulaan ja kiitos yleisölle.
Kokoonpanosta minä päästäisin Kindl:n ja Sillen jo kotimatkalle. Kokeneet miehet oli henkisesti väärässä paikassa koko kevään.

Maalitykki

Jäsen
Suosikkijoukkue

MiKa77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuun Kiekko-Pojat, PeTo
Mitä on tapahtunut Sedlacekille? Ei tainnut tehdä pudotuspeleissä pisteen pistettä. Ollut kuitenkin yksi JoKP:n syömähampaista…
Tätä useampi ihmetellyt.
Siitä ei jäänyt kiinni etteikö ollut kova yritys aina kentällä ollessaan ja jalka liikkui , ehkä välillä liikaakin. Liian jäähyherkkä joka sulatti peliajan ja sitä kautta myös kaiken muun. Liian pitkät tauot niin et pysy rytmissä/pelin sisällä joka myös tarkoitti että yv koostumuksesta pois.
Normaali runkosarjassa olisi saanut enemmän vastuuta mutta playoff peleissä pelinkuva muuttuu tarkemmaksi ja jäähyt on yksi syy, sen hinta voi muodostua korkeaksi.

Zohan

Jäsen
Sedlacek oli kuitenkin viihdyttävin yksilö näin katsojan näkökulmasta. Artur Gatiyatov oli myös tälläinen todella viihdyttävä pelaaja seurata muutama kausi sitten.

Kenetkäs saadaan ensi kaudelle tälläiseksi ''yleisömagneetiksi''?

Maalitykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kenetkäs saadaan ensi kaudelle tälläiseksi ''yleisömagneetiksi''?
Sieltä pitäisi olla kuulemma ihan mukavia uutisia tulossa ;)
Pelaillaan nyt pronssi ja kauden päättäjäiset ensin pois.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy