Jokereiden liveseuranta kaudella 2024–2025

• 683 477
  • 16 368

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voitto on aina erittäin hyvä mut vähä jätti tää pelin loppu ikävän jälkimaun. Saa kyllä tän jengin kans loppuun asti jännittää tällä kaudella
Jep. Jos näin pinteesseä ollaan 5-1 tilanteessa, niin mitä se on finaalissa jo 4min jäljellä ipk:ta vastaan 2-1 johdossa?

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tintti tekee 6-3 ja peli selvä. Pieniä virheitä loppuun mut selkeä voitto. Riittää.

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämähän se oleellinen kysymys on koko kauden ollut. Minkäänlaista vastusta tai haastetta ei sen suhteen ole mestiksessä ollut, joten todella mielenkiintoista nähdä miten käy, jos ja kun liigajoukkue ottaa karsinnoissa kiekollisen hallinnan.
Mä uskallan sanoa et seuraavalla kiekalla tulee jo vähän vastusta.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Jep. Jos näin pinteesseä ollaan 5-1 tilanteessa, niin mitä se on finaalissa jo 4min jäljellä ipk:ta vastaan 2-1 johdossa?

Nyt taas unohtuu osalla täällä se, että kyseessä on Mestiksen välierät ja ollaan rosterista huolimatta Mestis-jengi. Todella hyvä sellainen, mutta silti Mestis-jengi. Edelleen Vantaa ei ole niin huono, mitä kahdessa ekassa pelissä. Niissä peleissä fokus oli olennaisessa lähes täydet 60min, nyt se herpaantui 1-5, tai oikeastaan hieman jo 0-5 tilanteessa erätauolla. On aika luonnollista vaikkakaan ei hyväksyttävää.

On myös luonnollista, että häviöllä oleva joukkue paineistaa ja yrittää tässä vaiheessa kautta kaikkensa päästäkseen peliin mukaan. Kyllä mun mielestä voi myös antaa Vantaan pelille propsit, kaikki ei aina ole Jokereiden paskuutta ;)

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sulla on kyllä jotain Heikkistä vastaan. Joo ei ole hirveän hyvin pelannut, mutta ihan kelvollisesti nyt tänään esiintyi.
Heikkinen jakaa mielipiteitä harvinaisen paljon täällä. Toiset ylistää ja toiset mollaa. Kumpikaan ääripää on tuskin absoluuttisen oikeassa, mutta tunteella mennään, niin se on pääasia!

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt taas unohtuu osalla täällä se, että kyseessä on Mestiksen välierät ja ollaan rosterista huolimatta Mestis-jengi. Todella hyvä sellainen, mutta silti Mestis-jengi. Edelleen Vantaa ei ole niin huono, mitä kahdessa ekassa pelissä. Niissä peleissä fokus oli olennaisessa lähes täydet 60min, nyt se herpaantui 1-5, tai oikeastaan hieman jo 0-5 tilanteessa erätauolla. On aika luonnollista vaikkakaan ei hyväksyttävää.

On myös luonnollista, että häviöllä oleva joukkue paineistaa ja yrittää tässä vaiheessa kautta kaikkensa päästäkseen peliin mukaan. Kyllä mun mielestä voi myös antaa Vantaan pelille propsit, kaikki ei aina ole Jokereiden paskuutta ;)
Ei multa ainakaan unohtunut. Vantaahan oli ihan surkea ja yksikään niiden pelaaja ei kuulemma mahdu Jokereihin. Miten ne sit kuitenkin saa pelin jännäksi ja niiden 2. veskari voittaa meidän ykkösen?
Toki kiri on luonnollista, mutta tällä materiaalierolla kuten mainitsit; ei hyväksyttävää.

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Tänään saatiin se tärkein, eli kolmas kiinnitys. Mutta 1-5 tilanteessa turhaa löysäilyä. Päästettiin kaveri mukaan. Voitto on aina Voitto. Tintti tekee vielä 3-6 ja Stadiin 3 Voitto.
Eteenpäin ja sarja on katkolla keskiviikkona Nordiksella.

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikö nyt playoffeissa keskitytä tukemaan koko joukkuetta.
Joukkuetta tuetaan tottakai. Olenkin playoffeissa keskittynyt mielestäni enemmän Bloodin kuin Heikkisen kritisointiin. En silti lähtisi vetämään mutkia ihan niin suoriksi, että jos antaa kritiikkiä, niin ei tukisi joukkuetta. Antaa ne päävalmentajatkin usein kritiikkiä, eikä se tarkoita, etteivätkö tukisi.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Ei multa ainakaan unohtunut. Vantaahan oli ihan surkea ja yksikään niiden pelaaja ei kuulemma mahdu Jokereihin. Miten ne sit kuitenkin saa pelin jännäksi ja niiden 2. veskari voittaa meidän ykkösen?
Toki kiri on luonnollista, mutta tällä materiaalierolla kuten mainitsit; ei hyväksyttävää.
Miten Varis voittikaan Heikkerin tänään?

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Ja näin. Se välillä tuppaa unohtumaan kommentoinnissa, että siellä kentällä on myös vastustaja, joka tällaisissa peleissä pelaa elämästään ja pyrkii ihan kaikin keinoin heittämään kapuloita Jokereiden rattaisiin. Joskus ne siinä jopa onnistuu, enemmän tai vähemmän. Tänään onneksi vähemmän. Ainoa, millä on enää keväällä merkitystä, on se, kumpi matsin voittaa, ja tänään Jokerit voitti. Lopulta vielä selkeästi ja ilman paniikkia, I might add.

Keskiviikkona sarja poikki ja keskittyminen finaaleihin. Pakko sanoa, vaikka on vain Mestis, niin kun viimeksi Jokereiden nostaessa minkään sarjan kannua mun elämän suurin murhe oli vielä matikan läksyt ja orastava ymmärrys siitä, että tytöt onkin kiinnostavia oli vasta herännyt, niin olen yllättävän innoissani siitä, että ollaan voiton päässä finaaleista.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Tuohon rosteriin olisin itse hommannut sen huippumoken. Muuten löytyy avaimet mennä oikeasti pitkälle. Ulkopuolisen silmin tuo Mv-kortti on ????-kortti nyt.
Kyllä sitä yritettiin, mutta ainoa kuka tarttui haaviin oli Lipiäinen. Hovinen oli vissiin todella lähellä.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuohon rosteriin olisin itse hommannut sen huippumoken. Muuten löytyy avaimet mennä oikeasti pitkälle. Ulkopuolisen silmin tuo Mv-kortti on ????-kortti nyt.
On tsto yrittänyt, mutta mestisseuralla on vähän nihkeesti rahaa kilpailla kovista molareista. Naapurin kisulit vei sen, jonka ostaminen oli lähimpänä onnistua. Nyt on 3 about saman tasoista veskaa.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Pelicans vs Jukurit
  • 1.85
  • 4.20
  • 4.15
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy