Kiekko-Espoon liveseuranta kaudella 2024–2025

• 245 251
  • 6 290

EEspoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko & Leijonat
On tämä surullista katsottavaa. Pudotuspeleihin mennään, mutta paletti on aivan sekaisin.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Rimpinen pärjäsi eilem 92,31% verran
Toki Raju ei ole pelannut itseään pois tilanteesta tai hukannut mailaansa. Jos vahti olettaa, että joukkue edessä osaa hoitaa aloitusten puolustusaspektin myös, ja se sitten vetää sen kahdesti 45 sekuntiin perseelleen, niin koita siinä sitten pitää nuotta tyhjänä. Mutta ei nyt ole ollut tänään vahvimmillaan.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaatimustaso on korkealla.
Mun mielestä vaatimustaso ei liian korkealla ole, että runkosarjan neljästä viimeisestä pelistä (JYP, Jukurit, Sport ja Ässät) pelattaisiin edes yksi niin että jätetään kaikki kaukaloon eikä hiihdellä puolivaloilla.

Raitakalsari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo | Boston Bruins
Koeta nyt päättää kumman haluat pelaavan, Rajun vai Rimpisen ;) Eilen Rajaniemeä huudettiin maaliin kun Rimpinen ei pärjännyt, nyt sama toisinpäin.
Minä oli rajun peluutuksen puolella lähinnä sen osalta että Rimpinen saisi huilia päivän lisää ennen pleijareita. Selkeästi Rimpinen pelaa kaikki Espoon pelit pleijareissa.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Mun mielestä vaatimustaso ei liian korkealla ole, että runkosarjan neljästä viimeisestä pelistä (JYP, Jukurit, Sport ja Ässät) pelattaisiin edes yksi niin että jätetään kaikki kaukaloon eikä hiihdellä puolivaloilla.

Niin jos sitä tollasella aikavälillä kattelee. Mutta 2 tappiota on farssi jo tällä palstalla.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Viime aikoina peli näyttänyt samalta mitä viime kaudella IPK:n viimeiset pelin runkosarjavoiton varmistuttua. Olivat ihan mankelissa joukkuetta jos toista vastaan.

Karitsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Honak, Rangers
Varmasti pelaajien asenne voi olla ihan eri tiistaina. Vastaavasti tämän hetkiset pelilliset ongelmat ovat sellaiset, että eivät ikävä kyllä niin nopeasti korjaannu.

Eli ensi viikolla katsotaan miten pitkälle tämän nipun henkisellä kantilla pyristellään.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Aika paljon on ongelmiakin mutta ole ihmeessä positiivisella fiiliksellä, älä anna realistien häiritä päiväunia.
Ihminen joka sanoo olevan realisti, on kyllä kaikkea muuta yleensä.

Mutta jottai ei mene ohi niin kyllähän tässä huolestunut on itsekkin. Mutta skaala voi olla isompi kun kaikki on hyvin tai kaikki on paskaa. Tai ainakin itse omaan enemmän kuin kaks tunnetta.

Mut jatkakaa vaan

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lagu

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Ja myöskin niitä joiden mielestä ongelmia ei saa tuoda esiin ja kaikki on mahtavasti.
Mä toivottavasti en oo yksi niistä.

Kyllähän niitä ongelmia on. Hidas jengi joka ei anna joka ilta kaikkea ei oo voittava konsepti.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Olipahan kevyt jäähy.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Tämä olikin tämän kiekkoillan ensimmäinen oikeasti positiivinen uutinen. Hyvä junnut!
Nuorissa on tulevaisuus! Kyllä vähän näyttää että tämän kevään isommat saavutukset on tänä(kin) vuonna nuorten ja naisten vastuulla

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy