Kyllä se muuttuu, kun pelaajat itse siitä päättää ja Aho voi mennä Elisan myyntimieheksi.Odotatko että ihan maagisesti tässä asenne muuttuu ja peli alkaa soljua?
Paljon ongelmien ratkasijoita täällä.Ongelmien korjaaminen alkaa niiden tunnistamisesta.
Toki Raju ei ole pelannut itseään pois tilanteesta tai hukannut mailaansa. Jos vahti olettaa, että joukkue edessä osaa hoitaa aloitusten puolustusaspektin myös, ja se sitten vetää sen kahdesti 45 sekuntiin perseelleen, niin koita siinä sitten pitää nuotta tyhjänä. Mutta ei nyt ole ollut tänään vahvimmillaan.Rimpinen pärjäsi eilem 92,31% verran
Olipa taas fiksu viesti.Kyllä se muuttuu, kun pelaajat itse siitä päättää ja Aho voi mennä Elisan myyntimieheksi.
Mun mielestä vaatimustaso ei liian korkealla ole, että runkosarjan neljästä viimeisestä pelistä (JYP, Jukurit, Sport ja Ässät) pelattaisiin edes yksi niin että jätetään kaikki kaukaloon eikä hiihdellä puolivaloilla.Vaatimustaso on korkealla.
Minä oli rajun peluutuksen puolella lähinnä sen osalta että Rimpinen saisi huilia päivän lisää ennen pleijareita. Selkeästi Rimpinen pelaa kaikki Espoon pelit pleijareissa.Koeta nyt päättää kumman haluat pelaavan, Rajun vai Rimpisen ;) Eilen Rajaniemeä huudettiin maaliin kun Rimpinen ei pärjännyt, nyt sama toisinpäin.
Mun mielestä vaatimustaso ei liian korkealla ole, että runkosarjan neljästä viimeisestä pelistä (JYP, Jukurit, Sport ja Ässät) pelattaisiin edes yksi niin että jätetään kaikki kaukaloon eikä hiihdellä puolivaloilla.
Aika paljon on ongelmiakin mutta ole ihmeessä positiivisella fiiliksellä, älä anna realistien häiritä päiväunia.Paljon ongelmien ratkasijoita täällä.
Ja myöskin niitä joiden mielestä ongelmia ei saa tuoda esiin ja kaikki on mahtavasti.Paljon ongelmien ratkasijoita täällä.
Ihminen joka sanoo olevan realisti, on kyllä kaikkea muuta yleensä.Aika paljon on ongelmiakin mutta ole ihmeessä positiivisella fiiliksellä, älä anna realistien häiritä päiväunia.
Mä toivottavasti en oo yksi niistä.Ja myöskin niitä joiden mielestä ongelmia ei saa tuoda esiin ja kaikki on mahtavasti.
Tämä olikin tämän kiekkoillan ensimmäinen oikeasti positiivinen uutinen. Hyvä junnut!Jes! Jullit lähti laulukuoroon.
Mutta @Ladex in mielestä väärin voitettu, olettaisin.Tämä olikin tämän kiekkoillan ensimmäinen oikeasti positiivinen uutinen. Hyvä junnut!
Nuorissa on tulevaisuus! Kyllä vähän näyttää että tämän kevään isommat saavutukset on tänä(kin) vuonna nuorten ja naisten vastuullaTämä olikin tämän kiekkoillan ensimmäinen oikeasti positiivinen uutinen. Hyvä junnut!