Jos se ei vituttaisi, ei välittäisi. Ja se, että välittää niin paljon, että vituttaa edelleen, se on posiketjun asiaa.Olen nyt nukkunut kaksi yötä ja vieläkin HPK-peli vituttaa niin ettei tahdo veri kiertää.
Eteenpäin tästä pitää toki katsoa.
Jos se ei vituttaisi, ei välittäisi. Ja se, että välittää niin paljon, että vituttaa edelleen, se on posiketjun asiaa.Olen nyt nukkunut kaksi yötä ja vieläkin HPK-peli vituttaa niin ettei tahdo veri kiertää.
Eteenpäin tästä pitää toki katsoa.
Mä taas en oo nukkunu kunnolla sitten tuon HPK:n pelin. Eka vierasreissu ja tämä lopputulema.Olen nyt nukkunut kaksi yötä ja vieläkin HPK-peli vituttaa niin ettei tahdo veri kiertää.
Viimeiset 5 vuotta vituttanut. Nyt jo vähän hymyilyttää...tiedetään siis tunne täällä Hämeenlinnassa. Tsemppiä loppukauteen.Jos se ei vituttaisi, ei välittäisi. Ja se, että välittää niin paljon, että vituttaa edelleen, se on posiketjun asiaa.
Mä sanon vielä tännekin. Haistakaa paska!Parempi kun ei sano mitään
Ei mullakaan oo tähän sanoja. Häpeällinen esitys. Ihan sama jos hävitään, mutta jos ei kiinnosta vittu tulla paikalle.Mä sanon vielä tännekin. Haistakaa paska!
Jengi halusi tappion ja sen se sai. Saa sen innostuksen näinkin tapettua.
säälittävä esitys. 2 erää kusessa Jukureille jonka rosteri ei olisi pärjännyt edes mestiksessä keskikastille. Kotietu on hiuskarvan varassa ja vaatii 3p voitot molemmista viimeisestä peleistä. Jos joukkuetta siis kiinnostaa pelata.
Paree olis pikkuhiljaa alkaa kiinnostamaan.Niin, kiinnostiko tänään?
Liian usein on saanut kirjoittaa, että syödään se paska ja mennään eteenpäin. Että jotain varmaan pitäisi tehdä.Ensi viikolla tätä peliä ei muista kukaan. Eteenpäin.
No eipä sitä tarvitse muistella, kun ollaan sukkana matkalla Leville.Ensi viikolla tätä peliä ei muista kukaan. Eteenpäin.
Tämä. Olen kyllästymiseen asti tästä jauhanut, mutta ei vain mene omaan kaaliin miksi näin käy kerta toisensa jälkeen.Jotain on mätää joukkueen ytimessä ja selkärangassa. Toista kautta peräkkäin, vaikka pelaajat ja sarjataso vaihdettu.
Missä voittajat vapautuvat (esim. ylikävely eka erä), me lopetetaan. Missä voittajat sisuuntuvat ( esim hylätty maali), me antaudutaan.
Vittu mitä paskaa.