Aleksi Valavuori – urheilupersoona

• 4 224 941
  • 15 538

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Allu ei yllätä.
Innostuisiko ulosotto näistä jutuista?
On tämä kyllä munaton valtio, kun miljoonia euroja velkaa olevat kusettajat voi näin julkisesti tämmöisiä juttuja heitellä.
Pohdin sitäkin, että ei kai siellä esitellä puolison laukkua ja ollaan lahjoittavinaan sitä kaverille.

Viimeksi muokattu:
Allu ei

Pohdin sitäkin, että ei kai siellä esitellä puolison laukkua ja ollaan lahjoittavinaan sitä kaverille.
Siis hetkinen hanhinaama, et kai tosiaan vihjaile että Aleksi Valavuoren sanaan ei voi luottaa?? Se mieshän puhuu aina totta (paitsi silloin kun avaa suunsa).

Hinta oli kuulemma joku nelinumeroinen, veikkaan 29,99€, 34,99€ tai jopa 39,99€ aurinkorannikon basaarista, samalta myyjältä jolta kello on ostettu.

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, LA Kings, , Newcastle United
Hinta oli kuulemma joku nelinumeroinen, veikkaan 29,99€, 34,99€ tai jopa 39,99€ aurinkorannikon basaarista, samalta myyjältä jolta kello on ostettu.

Puhumattakaan Kuninkaan mittaamattoman arvokkaasta ja aidosta Ajax-pelipaidasta, siitä minkä selässä komeilee "Litranen 10"

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen miettinyt, kun tänä päivänä on kovin suosittuja nuo mma- ja nyrkkeilytapahtumat, joissa kaiken maailman somejantterit mätkii toisiaan ja esittää tappelevansa. Niin eikö Velaksilla olis aika hyvät saumat takoa kunnon massit jos haastais jonkun oikeesti kovan jätkän tanssimaan? Kuinka moni ei maksais ppv-maksua nähdäkseen Hanin altavastaajana kehässä? Selänne vielä kommentaattoriksi vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Olen miettinyt, kun tänä päivänä on kovin suosittuja nuo mma- ja nyrkkeilytapahtumat, joissa kaiken maailman somejantterit mätkii toisiaan ja esittää tappelevansa. Niin eikö Velaksilla olis aika hyvät saumat takoa kunnon massit jos haastais jonkun oikeesti kovan jätkän tanssimaan? Kuinka moni ei maksais ppv-maksua nähdäkseen Hanin altavastaajana kehässä? Selänne vielä kommentaattoriksi vai pitaa pahaa Han on teille tehnyt?!
Ja marraskuussa kehässä. Mikä voisi mennä pieleen? Ai niin...velaksi

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämä olisi kyllä kova. Vastustajaksi esim. Suomen tunnetuin julkkis Juha Tegelberg.

J. Hakaneula

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Aleksi vittuilemassa Sihvoselle siitä, että nostaa itsensä jalustalle Ukrainaa koskien. Herrahan itse päätti lahjoittaa legendaarisen Valahiihdon "tuotot" Ukrainan hyväksi siinä vaiheessa kun huomasi, että verovelat ei juurikaan lyhene. Ja muisti kyllä mainita asiasta useaan otteeseen. Sen jälkeen tosin keskittynyt lähinnä venäläisurheilijoiden säälimiseen, kulttuurisotimiseen ja Trumpin kengänpohjien nuolemiseen, niin päässyt vähän Ukrainan asia unohtumaan. Harmittaahan se ihan ymmärrettävästi tuollaista kaninkoloon tipahtanutta vatipäätä jos joku vielä kehtaa ilmoittaa julkisesti tukevansa Ukrainaa.

J. Hakaneula

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Korkeintaan jokuset luteensyömät lapaset saatiin lähetettyä niillä tuotoilla Ukrainan lapsille. Joka tapauksessa siinä vaiheessa Aleksi oli vahvasti aallonharjalla ratsastaen tukemassa
Ukrainaa, mutta nykyään sekin on ihan cancel-/ woke-hommaa. Kaikkien tiedostavien anti-woke äijjien täytyy nykyään kannattaa Ukrainan alueluovutuksia Venäjälle ja raaka-aineluovutuksia USA:lle.

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Suosikkijoukkue
KeuPa HT

Aleksi vittuilemassa Sihvoselle siitä, että nostaa itsensä jalustalle Ukrainaa koskien. Herrahan itse päätti lahjoittaa legendaarisen Valahiihdon "tuotot" Ukrainan hyväksi siinä vaiheessa kun huomasi, että verovelat ei juurikaan lyhene. Ja muisti kyllä mainita asiasta useaan otteeseen. Sen jälkeen tosin keskittynyt lähinnä venäläisurheilijoiden säälimiseen, kulttuurisotimiseen ja Trumpin kengänpohjien nuolemiseen, niin päässyt vähän Ukrainan asia unohtumaan. Harmittaahan se ihan ymmärrettävästi tuollaista kaninkoloon tipahtanutta vatipäätä jos joku vielä kehtaa ilmoittaa julkisesti tukevansa Ukrainaa.

Tai siis lupasi lahjoittaa kymppitonnin, mutta toki homma hoidettiin siten, että tämä "Hanen työnantajansa", johon Valeksilla ei kuulemma ollut mitään virallista roolia, lahjoitti 5000€, mutta se toinen luvattu 5000€ jäi matkan varrelle, varmaan firman ainoan työntekijän vuosibonuksiin ohi verottajan.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tai siis lupasi lahjoittaa kymppitonnin, mutta toki homma hoidettiin siten, että tämä "Hanen työnantajansa", johon Valeksilla ei kuulemma ollut mitään virallista roolia, lahjoitti 5000€, mutta se toinen luvattu 5000€ jäi matkan varrelle, varmaan firman ainoan työntekijän vuosibonuksiin ohi verottajan.
Käytännön tasolla yritti kiillotella kilpeään lopettamalla metrien myynnin vaiheessa jossa ne eivät menneet muutenkaan kaupaksi ja perusti keräyksen jollaisia oli pilvin pimein jo muutenkin. Kertoi hiihtävänsä loput metrit Ukrainalle ja lupasi laittaa itse sen kymppitonnin keräykseen. Kuten todettua, ei laittanut euroakaan. Jälkeenpäin on toki laskenut omaksi ansioikseen muiden maksamat eurot.

Les Crusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ducks
"Menestymisen hetkellä ei me tarvita jee ja peukkua ja blaa blaa blaa. Silloin kun menee kaikki päin vittua, niin silloin olisi kiva saada se puhelu" -Aleksi Valavuori

2 minuuttia myöhemmin:

"Mähän olin katkaissut Teemuun välit ennen sitä. Mä katkaisin 2003 kun ne hävis sen kotikisojen matsin niin katkaisin välit. Sitten 2007 tuli Stanley Cup niin menin juhliin mukaan." -Aleksi Valavuori

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
"Menestymisen hetkellä ei me tarvita jee ja peukkua ja blaa blaa blaa. Silloin kun menee kaikki päin vittua, niin silloin olisi kiva saada se puhelu" -Aleksi Valavuori

2 minuuttia myöhemmin:

"Mähän olin katkaissut Teemuun välit ennen sitä. Mä katkaisin 2003 kun ne hävis sen kotikisojen matsin niin katkaisin välit. Sitten 2007 tuli Stanley Cup niin menin juhliin mukaan." -Aleksi Valavuori
Suora lainaus Perskärpäsen Käsikirjasta.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Suora lainaus Perskärpäsen Käsikirjasta.
Kannattaa lukea myös klassikko Perskärpästen herra. Kyseisessä kirjassa ei päästä edes autiolle saarelle asti, kun sivistys on karissut jo muutenkin

Päähenkilö on Lokki-niminen poika, joka vaihtelee heimoaan, jonka seurassa hengailee sen mukaan, mistä hänelle on kulloinkin eniten hyötyä. Hän saattaa tehdä tämän monta kertaa saman päivän aikana.

Lokilla on omien kertomustensa mukaan kätköt täynnä simpukoita, joita pidetään heimojen keskuudessa vallan välineinä. Kukaan muu ei ole nähnyt niitä.

Kirja on varsin jännittävä, mutta harmillisesti se loppuu marraskuuhun ja ratkaisu jää avoimeksi.

Rektor

Jäsen
"Mä oon ylivoimaisesti paras suomalainen talk show -juontaja" -Aleksi. Kyllä kelpaa eilisen lätkäpelin vetovoittorahoilla ryystää kahvia etelän lämmössä ja taputtaa itseään olalle.

Toivottavasti saadaan juontajien TOP5-lista marraskuuhun mennessä.

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Velkavuori ei henkilönä kiinnosta pätkän vertaa, mutta kiinnostaa tietää maksaako edelleenkään veroja tuloistaan. Jos maksaa niin mihin maahan?

Kai sinne pitää maksaa missä on kirjoilla. Espanjaanko?

Kertokaahan (anti)fanit ketkä kuvion tietää.

(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

masa90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Nhl
Noh, ehkä 2030 saadaan kuulla siitäkin. (Arvio aikataulusta)

Katsotaan mitä ennen sitä saadaan. Esim. eräs "pohjoisen keikka".

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Maximum Attack taas päällä. Tällä kertaa kohteena kaikki poliitikot (toki muutkin), jotka kehtaavat somessa kyseenalaistaa The Donaldin lausuntoja Ukrainasta. Koska Sanna Marin ja EU. Meno alkaa olla jo niin sakeaa, että hirvittää…

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy