Siirtoikkuna sulkeutuu – Tobbarin viimeiset peliliikkeet?

  • 112 351
  • 1 005

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Kaksi trollia syöttelee toistensa lapaan. Voisiko joku puhaltaa tän jo poikki?
Puhallan itse. Pahoittelut ketjun sekoittamisesta. Tuli sen verran sakeaa settiä vastaan, että tuli tartuttua. Käsi pystyyn ja ketju siistimmäksi!
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Jännästi loppui sisältö viesteistä, kun kysyin perusteita siihen, missä kerroin mainitsemiasi asioita Teissalasta tai kun huomasit unohtaneesi jonkun Ilveksen TOP6-pakistosta.

Haisee kyllä kommenteissasi sen verran vahva trolli, että hyvää yötä!

Ps. kipinävahtiin ei enää taivu, en usko, että ketään enää tulee. Valitettavasti.
Ei kannattaisi ruokkia. Keskusteluun ovat hypänneet uutena argumenttina suurseura etkö muka usko? Vanhana tuttuna pysyy kokoonpanon rakentamisen ulkoistaminen kannattajille, koska asiantuntijoita ovat he.
 

Sikariporras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sikariporras
Kaksi trollia syöttelee toistensa lapaan. Voisiko joku puhaltaa tän jo poikki?
Siis minä olen trolli, kun pyrin asialliseen ja faktapitoiseen keskusteluun ja perustelen näkemykseni? Mitä ihmettä? Sitten vaaditaan erotuomaria paikalle ja keskustelija jäähyaitioon syynä "liian asiallinen keskustelija palstalle"?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Aina voit vaihtaa seuraa, jos sen seuraaminen tuottaa pelkkää negativiisuutta päivästä toiseen. Kannattaa tarkistaa mihin viestiin vastasin ja miettiä asiaa.
Tulihan se sieltä!
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ei kannattaisi ruokkia. Keskusteluun ovat hypänneet uutena argumenttina suurseura etkö muka usko? Vanhana tuttuna pysyy kokoonpanon rakentamisen ulkoistaminen kannattajille, koska asiantuntijoita ovat he.
Joo, kuten totesin tuohon edelliseen, niin trollitutka petti.

Puhallan itse. Pahoittelut ketjun sekoittamisesta. Tuli sen verran sakeaa settiä vastaan, että tuli tartuttua. Käsi pystyyn ja ketju siistimmäksi!

Itse aiheeseen, HV71:n Fredrik Forsbergia tarjottiin ilmeisesti 2-3 liigaseuralle, muttei lopulta liikkunut mihinkään, koska pyynti oli liian kova. KalPa ainakin oli kiinnostunut, mutta ei päässyt sopuun HV:n kanssa. En tiedä (enkä usko) IFK:n kiinnostuksesta - ei olisi sitä, mitä lääkäri määrää.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
F5 kohta puhki! Missä viipyy tiedote? Tässäkö oli meidän siirtoikkuna?
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Aina voit vaihtaa seuraa, jos sen seuraaminen tuottaa pelkkää negativiisuutta päivästä toiseen. Kannattaa tarkistaa mihin viestiin vastasin ja miettiä asiaa.
Huomaatko enää edes itse mihin viesteihin vastaat ja kenelle. @Hokipedia ei ole sanallakaan puhunut mistään hyökkäävän agressiivisestä kirjoittelusta, jota hänen kirjoituksiin koitat syöttää jatkuvasti.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos budjettia ei lasketa, niin millä mittarilla?
Budjettia? Just laskettiin toisessa ketjussa, että Salmelaisen aikana HIFK on sijoittunut urheilullisesti keskimäärin 5-6-sijoille ja taloudellisesti nyt 2020-luvulla HIFK on aika peruuttamattomastikin jämähtänyt sijalle 4 liikevaihdollisesti. Eli se siitä suurseurasta. Pää pois itsepetoksen suohaudasta: HIFK on keskikastia kaikin mittarein. Paitsi logonsa puolesta, se on tietty kaunein.
 

Sikariporras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sikariporras
Huomaatko enää edes itse mihin viesteihin vastaat ja kenelle. @Hokipedia ei ole sanallakaan puhunut mistään hyökkäävän agressiivisestä kirjoittelusta, jota hänen kirjoituksiin koitat syöttää jatkuvasti.
Mitä nyt nimittelee Tobbarin fanipojaksi ja sinäkös se syytit mouhuamisesta.

Itse ketjun aiheeseen, niin mielestäni HIFK ei tarvitse yhtään vahvistusta. Kokoonpano kyllä kestää minkä tahansa liigajoukkueen kanssa vertailun. Miksi joku hyvä pelaaja tulisi varamieheksi liigaseuraan? Tai sitten tuosta vakikokoonpanosta olisi joku siirrettävä varamieheksi. Minusta hyvin roolitettu joukkue kevättä ajatellen. Melartin loukkaantuminen oli ikävä sitä ajatellen.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Sikariporras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sikariporras
Budjettia? Just laskettiin toisessa ketjussa, että Salmelaisen aikana HIFK on sijoittunut urheilullisesti keskimäärin 5-6-sijoille ja taloudellisesti nyt 2020-luvulla HIFK on aika peruuttamattomastikin jämähtänyt sijalle 4 liikevaihdollisesti. Eli se siitä suurseurasta. Pää pois itsepetoksen suohaudasta: HIFK on keskikastia kaikin mittarein. Paitsi logonsa puolesta, se on tietty kaunein.
Kun katsotaan loppusijoituksia viimeiseltä kuudelta vuodelta,niin keskimääräinen sijoitus ei taida olla 5-6, vaan neljä. Niistä joukkueista jotka ovat vähintään välieriin menneet niin taitaa olla Tapparan kanssa paras saldo noilta vuosilta.
 

Sikariporras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sikariporras
Kas näin, sitaatti oikein kannattajan kymmenestä käskystä.
Eikö se pidä paikkaansa? Itse en ainakaan seuraisi lajia, jos se aiheuttaisi vain mielipahaa. Miten joukkuetta voi kannattaa, jos kirjoittaa siitä pelkkää paskaa päivästä toiseen ja vuodesta vuoteen?

Jos nyt vertailtaisiin niitä muiden joukkueiden puolustuksia, kun Ilves on käsitelty. Minkä joukkueen pelaavaan kuusikkoon ei HIFK:n kuusikko mahtuisi?
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Kas näin, sitaatti oikein kannattajan kymmenestä käskystä.
Mua ainakin alkaa vituttamaan tää ”oikein kannattamisen” esiintuominen. Jokaisella on oma tapansa kannattaa joukkuetta, ei ole yhtä ainoaa ja oikeaa tapaa.

Jotkut tavat toki raskaampia tai vaativampia kuin toiset. Jos sitä ei pysty ymmärtämään, niin voi miettiä omia tekojaan rauhassa himassa.

Raskasta luettavaa tää palsta nykyään.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mua ainakin alkaa vituttamaan tää ”oikein kannattamisen” esiintuominen. Jokaisella on oma tapansa kannattaa joukkuetta, ei ole yhtä ainoaa ja oikeaa tapaa.

Jotkut tavat toki raskaampia tai vaativampia kuin toiset. Jos sitä ei pysty ymmärtämään, niin voi miettiä omia tekojaan rauhassa himassa.
Jaa, itse olen tätä opastamista nähnyt enemmänkin yhdeltä samalta käyttäjältä, joka vaikuttaa jotenkin tutulta.
Raskasta luettavaa tää palsta nykyään.
Eihän tämä mitään uutta ole. Tämä sama ilmiö toistuu yhtä usein kuin Salmelainen epäonnistuu joukkueenrakentamisessa eli aina. IFK pelaa pitkään alta kaiken arvostelun. Sitten tulee se yksi vakuuttava voitto, jonka jälkeen latu Atomiccien ja trikoiden alla tuo tänne ja alkaa sama laulu kuin aina.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Joko painikutsuja satelee yv:llä?

Ei ole sitten yhtään särkymävaraa jengissä. Jos Pakarinen loukkaantui on koko terveenä oleva kattaus huomenna kokoonpanossa. Kuka luulee ettei yhtään loukkia loppukaudella enää tule?
 

Sikariporras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sikariporras
Jaa, itse olen tätä opastamista nähnyt enemmänkin yhdeltä samalta käyttäjältä, joka vaikuttaa jotenkin tutulta.

Eihän tämä mitään uutta ole. Tämä sama ilmiö toistuu yhtä usein kuin Salmelainen epäonnistuu joukkueenrakentamisessa eli aina. IFK pelaa pitkään alta kaiken arvostelun. Sitten tulee se yksi vakuuttava voitto, jonka jälkeen latu Atomiccien ja trikoiden alla tuo tänne ja alkaa sama laulu kuin aina.
Minä en ketään ohjaa, kunhan ihmettelin. Sen sijaan minua kohtaan nousi ihmeellinen agressio kun en laulanut palstan suosikkilaulua "HIFK on paska".

Raskasta luettavaahan tämä palsta negativiisuudessaan on,se pitää paikkansa. Siihen voisi auttaa, että käyttäjät alkaisivat perustella mielipiteitään asiallisilla argumenteilla. Itse toin esiin sen, ettei HIFK tarvitse oikeastaan vahvistuksia, varsinkaan kun markkinat ovat noin kuivia mitä ovat, eikä sieltä olisi hankittavissa pelaajia jotka olisivat oleellisesti parempia kuin nykyiset.
 

Sikariporras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sikariporras
Joko painikutsuja satelee yv:llä?

Ei ole sitten yhtään särkymävaraa jengissä. Jos Pakarinen loukkaantui on koko terveenä oleva kattaus huomenna kokoonpanossa. Kuka luulee ettei yhtään loukkia loppukaudella enää tule?
Noissa hankinnoissa on sekin, että harva pelaaja haluaa tulla muutaman kuukauden keikalle istumaan katsomoon josko joku loukkaantuisi. Hankittavan olisi oltavat selkeä vahvistus joukkueelle ja sellaisia pelaajia ei taida markkinoilla olla. Koivistoinen saattaa olla jo ensi viikolla askissa ja eilisestä kokoonpanosta putoaa taas yksi katsomoon.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö kauden alussa kuitenkin ollut enemmän pakkeja kuin se 6 tai 7? Varmastikin siksi että jos pari loukkaantuu niin ei heti tarvitse uutta hankkia. Vaikka täällä nyt niin puhutaankin että olisi jo silloin jäänyt korvaamatta. Tai tietty joku tai jotkut pelaajat voitaisiin lainata joksikin aikaa Mestikseen kehittymään tai ehkä saisi pelejä myös a-junnuissakin tms.

Salinista puhutaan paljon ja Tobiasta haukutaan, vaikka ei mainita tai ehkä ajatellakaan että sen jälkeen vasta tuli se pakkien ihmeellinen loukkaantumissuma. Ja Lundellin lähdön jälkeen vasta tuli tää viime aikainen hyökkääjien ihmeellinen loukkaantumissuma. Ei noita ennen. Mitenhän nyt vielä Pakarisenkin tilanne siis, en tiedä.
 

Sikariporras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sikariporras
Salinista puhutaan paljon ja Tobiasta haukutaan, vaikka ei mainita tai ehkä ajatellakaan että sen jälkeen vasta tuli se pakkien ihmeellinen loukkaantumissuma. Ja Lundellin lähdön jälkeen vasta tuli tää viime aikainen hyökkääjien ihmeellinen loukkaantumissuma. Ei noita ennen. Mitenhän nyt vielä Pakarisenkin tilanne siis.
Mutta kun se olisi pitänyt tietää ja näkyä siitä Salmelaisen toimiston lasipallosta!
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Salinista puhutaan paljon ja Tobiasta haukutaan, vaikka ei mainita tai ehkä ajatellakaan että sen jälkeen vasta tuli se pakkien ihmeellinen loukkaantumissuma. Ja Lundellin lähdön jälkeen vasta tuli tää viime aikainen hyökkääjien ihmeellinen loukkaantumissuma. Ei noita ennen. Mitenhän nyt vielä Pakarisenkin tilanne siis, en tiedä.

Eikä kukaan puhu siitä, että Salin ja Teissala olivat tänäänkin TPS:n paidassa ihan mitäänsanomattomia..
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Jos nyt vertailtaisiin niitä muiden joukkueiden puolustuksia, kun Ilves on käsitelty. Minkä joukkueen pelaavaan kuusikkoon ei HIFK:n kuusikko mahtuisi?
Läpikäyntiin riitti se, että vertailit +- tilastoja ja unohdit yhden Ilveksen runkopakeista.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Noissa hankinnoissa on sekin, että harva pelaaja haluaa tulla muutaman kuukauden keikalle istumaan katsomoon josko joku loukkaantuisi. Hankittavan olisi oltavat selkeä vahvistus joukkueelle ja sellaisia pelaajia ei taida markkinoilla olla. Koivistoinen saattaa olla jo ensi viikolla askissa ja eilisestä kokoonpanosta putoaa taas yksi katsomoon.
Kyllä pelaajat ovat valmiita kilpailemaan pelipaikoista. Vuosi sitten kävi melkein sääliksi kapealla rosterilla puhki peluutettua Lukkoa jolla ei ollut enää tankissaan bensaa jäljellä haastaakseen kunnolla HIFK:ta joka pystyi kierrättämään tuoreita pelaajia kentälle. Nyt tuo sama on sitten pahimmillaan edessä HIFK:lla.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Eikö se pidä paikkaansa? Itse en ainakaan seuraisi lajia, jos se aiheuttaisi vain mielipahaa. Miten joukkuetta voi kannattaa, jos kirjoittaa siitä pelkkää paskaa päivästä toiseen ja vuodesta vuoteen?

Jos nyt vertailtaisiin niitä muiden joukkueiden puolustuksia, kun Ilves on käsitelty. Minkä joukkueen pelaavaan kuusikkoon ei HIFK:n kuusikko mahtuisi?
Saisiko tähän vertailuun myös esim viime kauden pisteet poffeissa ja +- tilastot auttaa kummasti näkemään miten tämä meidän kuusikko on esim edellisellä kaudella pärjännyt ns tosipeleissä verraten pahimmat kilpailijat?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös