Sami Niku – heviletti liuhuen kohti toista kierrosta rapakon takana

  • 255 363
  • 1 621

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mä en tiedä ketä sun Ilves-kontaktis on, mutta suosittelen vaihtamaan ne parempiin.

Aivan yöllisiä juttuja nuo 100% takuulla.
En usko itsekään puoleen miljoonaan, mutta jos nyt muistetaan huhut, että JYP esim IFKlta halusi vastineeksi kärkihyökkääjän, niin en usko, että halvalla lähti. Yli neljännesmiljoonan korvaus täysin mahdollisuuksien rajoissa.

Eiköhän tämäkin tulevaisuudessa kuitenkin selviä.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En usko itsekään puoleen miljoonaan, mutta jos nyt muistetaan huhut, että JYP esim IFKlta halusi vastineeksi kärkihyökkääjän, niin en usko, että halvalla lähti. Yli neljännesmiljoonan korvaus täysin mahdollisuuksien rajoissa.

Eiköhän tämäkin tulevaisuudessa kuitenkin selviä.
Minä sanoisin, että palkansäästö ja Ipalta massit päälle, niin yhteensä noin 200k on lähellä.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Huhujen mukaan Ilves maksoi Jypille 600 kiloa ja Nikulle 400 loppukaudesta. Yksi Ilveksen kalleimmista hankinnoista kautta aikojen. Tällä hetkellä enemmän taitaa tienata vain Clendening ja Palve.
Yleisellä puolella Ilves kannattaja, tuo menisi jopa @Huikko lähteen arvion yli.

Toki voi olla puhdasta trollausta, itse uskon että korvaus oli 200-300k välillä JYPille.
 

repalefarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
per aspera ad astra
Yleisellä puolella Ilves kannattaja, tuo menisi jopa @Huikko lähteen arvion yli.

Toki voi olla puhdasta trollausta, itse uskon että korvaus oli 200-300k välillä JYPille.
Tuo oli ihan puhdasta trollausta.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Itseäni ainakin kiinnostaa millaisen vastaanoton Sami saa kun palaa hippokselle ilveksen paidassa. Saako enemmän viheltelyä vai aplodeja?
Toivon itse aplodeja. Ei mitään tommikovanen-kohtelua. Vähän eri juttu jos olisi lähtenyt toimivasta seurasta toimivan valmennuksen alta pois. Tässä keississä on ns. lieventäviä asianhaaroja aika paljon.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
En minäkään buuaus tai vihellyslinjalle lähtisi. Jollain pervolla tavalla toivoisin, että Ilveksen tullessa Jyväskylään JYPillä olisi teoreettiset mahdollisuudet nousta playoffeihin, mutta Ilves Nikun tehoilun johdolla tappaa viimeisenkin playoff-unelman. Siinä olisi seuralle miettimistä kerrakseen.

Mutta ei Nikustakaan ole mitään sankari- tai marttyyriainesta tarjolla meille. Vähän jopa tekisi mieli herätellä walk of shame -ketjua keskustelulla. En sano, että Niku kyseiselle listalle kuuluisi, mutta mielestäni ilmassa on täydet edellytykset sille, että asiasta voi kuitenkin keskustella.
 

AksornoAilet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laadukas kiekkoviihde
En minäkään buuaus tai vihellyslinjalle lähtisi. Jollain pervolla tavalla toivoisin, että Ilveksen tullessa Jyväskylään JYPillä olisi teoreettiset mahdollisuudet nousta playoffeihin, mutta Ilves Nikun tehoilun johdolla tappaa viimeisenkin playoff-unelman. Siinä olisi seuralle miettimistä kerrakseen.

Mutta ei Nikustakaan ole mitään sankari- tai marttyyriainesta tarjolla meille. Vähän jopa tekisi mieli herätellä walk of shame -ketjua keskustelulla. En sano, että Niku kyseiselle listalle kuuluisi, mutta mielestäni ilmassa on täydet edellytykset sille, että asiasta voi kuitenkin keskustella.
Kyllähän Nikusta tommikovas-vibat tulee.
 

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos Niku on oman egonsa tähden lähtenyt itse kenenkään pyytämättä penkiltä koppiin ja kotiin kesken pelin, jättäen joukkueen oman onnensa nojaan, vaatien myöhemmin siirtoa, niin miten voit tämmöiselle kaverille antaa aplodit kun se tulee JYP vastaan vastustajan riveissä?
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Jos Niku on oman egonsa tähden lähtenyt itse kenenkään pyytämättä penkiltä koppiin ja kotiin kesken pelin, jättäen joukkueen oman onnensa nojaan, vaatien myöhemmin siirtoa, niin miten voit tämmöiselle kaverille antaa aplodit kun se tulee JYP vastaan vastustajan riveissä?
Minulle ei ainakaan ole mikään ongelma, tosin en näekään tilannetta puhtaasti Nikun syynä, niin kuin sinä. Lupaan aplodeerata myös, kun Hämäläinen heitetään niin kauas JYP-organisaatiosta kuin suinkin mahdollista.

Itse näen tämän enemmän sellaisena perinteisenä tilanteena, jossa koulukiusattu joutuu vaihtamaan koulua ja kiusaaja jää etsimään uutta uhriaan entisiin ympyröihin.
 
Viimeksi muokattu:

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Onhan tää palsta. En voi kuin ihmetellä toisten ihmisten mieletöntä kiinnostusta toisten ihmisten yksityiselämästä miten lapset hoidetaan yms yms. Aivan uskomatonta pastaa. Oli se Niku millainen ihminen tahansa, niin mä ainakin toivon menestystä uudessa seurassa.

Molemmissa osapuolissa varmuudella vikaa. Antakaa molempien olla jne. Tulee taas mieleen lastentarha näissä jutuissa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En minäkään buuaus tai vihellyslinjalle lähtisi. Jollain pervolla tavalla toivoisin, että Ilveksen tullessa Jyväskylään JYPillä olisi teoreettiset mahdollisuudet nousta playoffeihin, mutta Ilves Nikun tehoilun johdolla tappaa viimeisenkin playoff-unelman. Siinä olisi seuralle miettimistä kerrakseen.

Mutta ei Nikustakaan ole mitään sankari- tai marttyyriainesta tarjolla meille. Vähän jopa tekisi mieli herätellä walk of shame -ketjua keskustelulla. En sano, että Niku kyseiselle listalle kuuluisi, mutta mielestäni ilmassa on täydet edellytykset sille, että asiasta voi kuitenkin keskustella.

Urheiluromantikkona sitä toivoisi että JYP käyttäisi vielä sen mahdollisuutensa pudotuspeleihin ja ensin tiputtaisi sieltä Tapparan jonkun Kontiolan mokailun takia ja sitten joku meidän nimekkäistä nykyisistä senttereistä painaa kiekon häkkiin ja sitten vielä Ilveksen samalla kun Niku istuu viltissä (tai no tässä tapauksessa menossa varmaan jo kotia päin).
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Urheiluromantikkona sitä toivoisi että JYP käyttäisi vielä sen mahdollisuutensa pudotuspeleihin ja ensin tiputtaisi sieltä Tapparan jonkun Kontiolan mokailun takia ja sitten joku meidän nimekkäistä nykyisistä senttereistä painaa kiekon häkkiin ja sitten vielä Ilveksen samalla kun Niku istuu viltissä (tai no tässä tapauksessa menossa varmaan jo kotia päin).
Urheiluromantikkona toivon, että JYP nousee tuolta pikkuhiljaa ylöspäin ja syö yhden joukkueen kerrallaan, mutta sen verran erona, että en toivo siinä samalla yksittäisille pelaajille epäonnistumisia.
 

Buuroust

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itellä kyllä putos Nikulta pisteitä, vaikka tuo JYP on ihan täysin vitsi organisaatio. Vaikka kaikkia yksityiskohtia ei tiedetäkkään, mutta ei tuo ulospäin anna kovin sitoutunutta ja ammattimaista kuvaa ja mitähän joukkuekaveritkin aattelee. Paska maku jää suuhun varmasti heillekin (toki miten paskemmaks voi maku enää mennä). Ei tarvii buuata hippoksella mut ei isommin riemunkiljahduksiakaan aiheuta.
 

AksornoAilet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laadukas kiekkoviihde
No niihin fiboihin on oletettavasti suurin syyllinen se tyyppi joka katsoo pelilistä.
Eli pitää vaan ymmärtää, kun kiukuttelija kieltäytyy tekemästä töitään ja vaatii saada siirron toiseen seuraan kesken sopimuskauden?

Tuossa tulikin jo monta yhtymäkohtaa näiden kahden keissin välillä. Ne näkyvät ainakin täältä katsottuna ihan ilman peiliäkin. Sun kuvakulmasta en tietenkään tiedä: esimerkiksi kovin läheltä kiekkoilijan peräaukkoa jos katselee, voi kokonaisuuden näkeminen vaatia periskoopin (sis muuten kaksi peiliä).
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Jos Niku on oman egonsa tähden lähtenyt itse kenenkään pyytämättä penkiltä koppiin ja kotiin kesken pelin, jättäen joukkueen oman onnensa nojaan, vaatien myöhemmin siirtoa, niin miten voit tämmöiselle kaverille antaa aplodit kun se tulee JYP vastaan vastustajan riveissä?

Lähinnä buuaus-konsertti olisi paikallaan, kun tulee tänne Ipa paidassa pelaamaan.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Tuo ois kaikkein tyhmin ratkaisu. Ei sitten mitään järkeä tykkäs pelaajasta tai ei.
Joo, en itse näe liiemmin yhtymäkohtia Niku ja taidelasi haravointi Kovasessa.

En syytä Nikua, Kovasta syytän edelleen.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eli pitää vaan ymmärtää, kun kiukuttelija kieltäytyy tekemästä töitään ja vaatii saada siirron toiseen seuraan kesken sopimuskauden?

Tuossa tulikin jo monta yhtymäkohtaa näiden kahden keissin välillä. Ne näkyvät ainakin täältä katsottuna ihan ilman peiliäkin. Sun kuvakulmasta en tietenkään tiedä: esimerkiksi kovin läheltä kiekkoilijan peräaukkoa jos katselee, voi kokonaisuuden näkeminen vaatia periskoopin (sis muuten kaksi peiliä).

Tämänkin tekstin perusteella tuo edellinen arvio vain vahvistuu. No mutta jokainen "tyylillään".

Tilanne on mielestäni aikalailla erilainen monella tapaa. Eikä siinä tavallaan ole mitään väärää jos sun mielestä tulee Kovas fibat. Kunhan vain esitin arvion mistä tuo voi johtua. Sulta siihen sitten tyylikäs vastaus, hienosti.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo, en itse näe liiemmin yhtymäkohtia Niku ja taidelasi haravointi Kovasessa.

En syytä Nikua, Kovasta syytän edelleen.
Mua välillä muutenkin hävettää joidenkin huutelu hallilla omia kasvatteja kohtaan, viimeks kun HPK oli täällä pelaamassa, niin yks herrasmies huuteli O Ikoselle vittuilevaan sävyyn sen sairaudesta. Ei voi ymmärtää sellaista.

Edit. Lisäyksenä, että tuollainen huutelu jostain sairaudesta on sairasta myös muillekin, kun JYPin kasvateille.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mua välillä muutenkin hävettää joidenkin huutelu hallilla omia kasvatteja kohtaan, viimeks kun HPK oli täällä pelaamassa, niin yks herrasmies huuteli O Ikoselle vittuilevaan sävyyn sen sairaudesta. Ei voi ymmärtää sellaista.
Oksettavaa touhua, kertakaikkisesti.

Ymmärrän itse huutelun esim. Kovaskeississä, mutta ei tulisi mieleenkään esim. O.Ikoselle huudella. Vastenmielistä.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mua välillä muutenkin hävettää joidenkin huutelu hallilla omia kasvatteja kohtaan, viimeks kun HPK oli täällä pelaamassa, niin yks herrasmies huuteli O Ikoselle vittuilevaan sävyyn sen sairaudesta. Ei voi ymmärtää sellaista.

Edit. Lisäyksenä, että tuollainen huutelu jostain sairaudesta on sairasta myös muillekin, kun JYPin kasvateille.
Joo tämä on sairasta. Jos olisin ollut kuulemassa, niin oisin saattanu sanoa huutelijalle pahasti tai läpsäyttää takaraivoon. Vielä kun itse Ossia tunnen, mutta muutenkin, kun ei tuollainen kuulu käytöstapoihin. Jotkut purkaa pahaa oloaan väärin, niin somessa kuin muuallakin ja tosi paikan tullen paskoo alleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös