Velkopopovicky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Vaikka Jenni laulais raamattua, se kuulostas hyvältä.Mutta Vartiainen vetää aika hyvin tuon Mansikka-ahon osuuden.
Vaikka Jenni laulais raamattua, se kuulostas hyvältä.Mutta Vartiainen vetää aika hyvin tuon Mansikka-ahon osuuden.
22.45 alkaa kakkosella Jörkan 1970-luvun alkupuolen dokkari Perkele - kuvia Suomesta. Vie Frendejä kuin pässiä narussa!Joo ei helvetti mä menen katsomaan Frendejä. Donald Trump wants his blue blazer black.
Vaikka Jenni laulais raamattua, se kuulostas hyvältä.
Ei synny, mutta ronibäkki tai vitunleia tekee siitä videon.Niin muuten ottaakin.
Kukas ottaa Tapsa Rautavaaran, Topi Sorsakosken, Vesku Loirin, ja Samuli Edelmannin jälkeen viestikapulan seuraavaksi? Syntyykö tällaisia uria enää?
Miitta Sorvali etuili minua kerran rahanvaihtopisteen jonossa. Haistatin paskat.Miitta Sorvali on Tuomas Holopaisen täti.
Löytyikö jauhojengin kokoontumispaikka?
Miitta Sorvali etuili minua kerran rahanvaihtopisteen jonossa. Haistatin paskat.
Mitäköhän veteraanit tuosta ajattelee on uusi what would Jesus do.Mitähän mieltä veteraanit ovat tuosta "vitunleija"-brändistä?
Tästähän on ollut huhua.Ja alkaa muistuttamaan ulkoisestikin enemmän ja enemmän isäänsä. On se.
huhhuh ei ole tätäkään ankeuttajabiisiä kuullut sen jälkeen kun soi alati radiossa silloin parikyt? vuotta sitten.
Kuka tää Arppa on? Uusi J. Karjalainen? Ihan huikea.
Joo ei eroa J. Karjalaisesta muuten kuin siten että Karjalaisella on hyviä biisejä.Kuka tää Arppa on? Uusi J. Karjalainen? Ihan huikea.
Kannattaa ehdottomasti perehtyä Arpan tuotantoon enemmän. Todella hienoja biisejä ja hyvä meininki.Kuka tää Arppa on? Uusi J. Karjalainen? Ihan huikea.