HIFK:n peliesitykset kaudella 2023–2024

  • 1 132 346
  • 22 271

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Onnistumiset ja sitä kautta kasvava itseluottamus ovat jänniä asioita. Ei ole Peltosen pelikirjaa muutettu eikä suuria muutoksia kokoonpanoihin tehty, mutta niin vain näyttää joukkue aivan erilaiselta kuin vielä viikko-pari sitten. Ja niin näyttää peli ja tuloksetkin.
Se suuri muutos kokoonpanoon tehtiin siinä, kun Rask siirrettiin nelosketjusta Vesalaisen ja Jääskän viereen. Tätä muutosta tai ainakin Raskin nostoa ylemmäs ketjuhierarkiassa huusi täällä Jatkoajassa enemmistö HIFK-osion kirjoittajista. Lopulta myös valmennus ymmärsi tehdä muutoksia ketjuihin, jotka eivät toimineet.

Muutoksen seurauksena meillä on nyt yksi liigan parhaista ellei paras hyökkäysketju. Tämä ketju voittaa meille nyt tarvittaessa yksinään pelejä (Kärpät, Kalpa).

Lisäksi kannattaa pitää mielessä, että tämän hetken sarjataulukon top 5-joukkueista olemme kyenneet voittamaan vain Lukon. Kaikille muille (Tappara, Ilves, Ässät) ollaan hävitty.

Töitä on siis rutkasti edessä, erityisesti valmennuksella. Rosteri on nyt niin kova, että ollaan sarjataulukossa ihan hyvissä asemissa. Mutta liikaa on jäänyt yksittäisiä pisteitä matkalle.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen myös alkanut miettimään tuota, että kannattaako Jääskää sittenkää enää siirtää laitaan? Kaveri vetää toista kautta putkeen ihan fantastisella tavalla sentterinä heti kun siihen istutettu.

Mutta mitäs sille Koivistoiselle keksitään? Eetu oli ennen loukkaantumistaan aivan liekeissä.

Vesalainen - Jääskä - Rask
Nättinen - Lehterä - Pakarinen
Kaskimäki - Koivistoinen - Teissala
Tallberg - Ikonen - Åsten

Näitä voi kyllä pyöritellä loputtomiin.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mä olen myös alkanut miettimään tuota, että kannattaako Jääskää sittenkää enää siirtää laitaan? Kaveri vetää toista kautta putkeen ihan fantastisella tavalla sentterinä heti kun siihen istutettu.

Mutta mitäs sille Koivistoiselle keksitään? Eetu oli ennen loukkaantumistaan aivan liekeissä.

Vesalainen - Jääskä - Rask
Nättinen - Lehterä - Pakarinen
Kaskimäki - Koivistoinen - Teissala
Tallberg - Ikonen - Åsten

Näitä voi kyllä pyöritellä loputtomiin.
Itsekin pitäisin Jäkyn ehdottomasti sentterinä, kun sillä paikalla kulkee nähdyllä tavalla. Ei kannata rikkoa sitä mikä toimii. Vesalainen - Jääskä - Rask on Liigan paras ketju.

Materiaalihan on ukkojen ollessa kondiksessa leveä sekä tasokas, mutta kuten alkukausikin on taas jo näyttänyt, niin meille näitä loukkaantumisia vaan tulee valitettavan paljon. Toivottavasti kuitenkin säästytään isommilta näiden jo päällä olevien lisäksi ja päästään pyörittämään neljää vahvaa ketjua. Siinä karusellissa ei ole yhdelläkään vastustajalla mukavaa.

Jokos alkaisi olemaan sen perinteisen flunssa-aallon aika pk-seudulla? Toivottavasti sekään ei sitten kaada isompaa määrää sängyn pohjalle.
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No helevetti arvon Topmachine. Tämä HIFK-palsta! Tunteiden vuoristorataa jo vuodesta ties mikä. Varmuuden vuoksi antaisin kaikille kenkää, Nokialla ei ole voitettu vielä kertaakaan.
Ymmärrän tuon tunteiden heittelyn erittäin hyvin koska kyse on meille kaikille (toivottavasti ja ilmeisesti) tärkeästä seurasta. Tunteethan sitä peliäkin ohjaa kun pelaajat on samaa porukkaa kuin mekin. Kyllähän sitä itsekin tulee ärräpäitä päästettyä jos tulee pahoja mokia tai helppoja maaleja mutta sen sijaan että lähtisin manifestoimaan kaikille kenkää tai heittämään pelaajia bussin alle niin yritän aina lähestyä sitä siltä kantilta että toivottavasti siitä otetaan oppia ja sitä kautta kehittyvät ja virheettömäksi ei tule kukaan. Ja haluan tähän nyt korostaa etten koe olevani kenenkään yläpuolella tai "parempi fani"... Harmittaa vain tuo miten jotkut pelaajat saavat täällä ikuisen leiman nimeensä jolloin yksikin virhe aiheuttaa mielettömän lynkkausryöpyn.

Nokia areenan kohdalla se henkinen paine on päässyt valitettavasti jo aivan liian suureksi ja se täytyy toivoa että se voitto sieltä tulisi mahdollisimman pikaisesti niin olisi paljon kivempi jengin mennä sinne sen jälkeen. Vaikkei sitä kukaan haastattelussa myöntäisikään niin kyllä se varmaan pelaajien alitajunnassa jo jyskyttää jonkin verran kun sinne menevät ja etenkin sellaisilla kavereilla jotka ovat kokeneet ne kaikki pelit
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähestulkoon kaikille joukkueille viikon pelikalenterissa jos on IFK niin se on viikon "pääpäivä" ja siihen peliin ladataan ihan kaikki mitä irtoaa silläkin uhalla että jonkun toisen pelin sisältö voi vähän kärsiä siitä ja tämä tuntuu itsestäni ainakin ihan toteutuneen kun katsoo historiaa.
Tämä on muuten taivaan tosi. Olen kuullut saman erään jo skrinnarit naulaan ripustaneen pelaajan suusta. Hän pelasi sekä IFK:ssa että parissa böndejengissä ja kertoi, että kukaan ei lähde rotsi auki IFK:ta vastaan, vaan Röda halutaan aina voittaa tavalla tai toisella.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Tämä on muuten taivaan tosi. Olen kuullut saman erään jo skrinnarit naulaan ripustaneen pelaajan suusta. Hän pelasi sekä IFK:ssa että parissa böndejengissä ja kertoi, että kukaan ei lähde rotsi auki IFK:ta vastaan, vaan Röda halutaan aina voittaa tavalla tai toisella.
Saman asian kertoi Kärppä-pelin erätauko-studiossa myös maajoukkuevalmentaja Jalonen.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä : ”vastustaja pelaa aina meitä vastaan täysillä ” on ollut yli 20v säännöllisesti esiinnouseva selitys menestymättömyydelle. Ehdotan, että laitamme sen tällä kaudella hyllylle.

Ei sitä tarvitse hyllylle laittaa. Tarpeeksi hyvä joukkue selättää sen asian ja pelaa sitä kautta laadukkaita pelejä illasta toiseen. Varmaan myös juuri nämä paineet on se osasyy miksi vaikka MG tai nyt Kiviharju tänne halusi. HIFK on Suomen mittakaavassa The paikka käsitellä paineita ja lopullinen palkinto suurin.
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä : ”vastustaja pelaa aina meitä vastaan täysillä ” on ollut yli 20v säännöllisesti esiinnouseva selitys menestymättömyydelle. Ehdotan, että laitamme sen tällä kaudella hyllylle.
No nyt on pakko tarkentaa omaa mielipidettä tähän liittyen... Minä en hyväksy tuota selityksenä menestymättömyydelle! Totuus tuo taitaa kuitenkin olla ja se tarkoittaa sitä että IFK ei saa pisteitä millään muulla kuin hyvin onnistuneella pelillä kun taas joissain muissa peleissä niitä pisteitä saattaa joukkueille olla tarjolla vähän keskinkertaisemmallakin pelaamisella. Tämä asia on sellainen että se tulisi jokaisen IFK-kopissa sisäistää ja huomioida peliin valmistautuessa. Runkosarja on pitkä joten vaikka se valmistautumisen tärkeys ymmärrettäisiinkin niin silti niitä huonompiakin päiviä varmasti kauteen aina mahtuu kun ihmisistä puhutaan.
 

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt on pakko tarkentaa omaa mielipidettä tähän liittyen... Minä en hyväksy tuota selityksenä menestymättömyydelle! Totuus tuo taitaa kuitenkin olla ja se tarkoittaa sitä että IFK ei saa pisteitä millään muulla kuin hyvin onnistuneella pelillä kun taas joissain muissa peleissä niitä pisteitä saattaa joukkueille olla tarjolla vähän keskinkertaisemmallakin pelaamisella. Tämä asia on sellainen että se tulisi jokaisen IFK-kopissa sisäistää ja huomioida peliin valmistautuessa. Runkosarja on pitkä joten vaikka se valmistautumisen tärkeys ymmärrettäisiinkin niin silti niitä huonompiakin päiviä varmasti kauteen aina mahtuu kun ihmisistä puhutaan.
Ville Nieminen: ”yksi maali Nordiksella IFKn verkkoon vastaa viittä maalia maakunnassa”

Teemu Ramstedt: ”olen pelannut muuallakin joten tiedän että IFK on Suomen vaikein paikka pelata, se on kylmä fakta”

Mikael Granlund: ”mulla oli vaihtoehtoina IFK, Jokerit ja Blues ja valitsin IFKn, koska IFKta isompaa haastetta Suomesta ei löydy”

Jne.
 

Kane88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Hawks
Ymmärrän tuon tunteiden heittelyn erittäin hyvin koska kyse on meille kaikille (toivottavasti ja ilmeisesti) tärkeästä seurasta. Tunteethan sitä peliäkin ohjaa kun pelaajat on samaa porukkaa kuin mekin. Kyllähän sitä itsekin tulee ärräpäitä päästettyä jos tulee pahoja mokia tai helppoja maaleja mutta sen sijaan että lähtisin manifestoimaan kaikille kenkää tai heittämään pelaajia bussin alle niin yritän aina lähestyä sitä siltä kantilta että toivottavasti siitä otetaan oppia ja sitä kautta kehittyvät ja virheettömäksi ei tule kukaan. Ja haluan tähän nyt korostaa etten koe olevani kenenkään yläpuolella tai "parempi fani"... Harmittaa vain tuo miten jotkut pelaajat saavat täällä ikuisen leiman nimeensä jolloin yksikin virhe aiheuttaa mielettömän lynkkausryöpyn.
Olen samoilla linjoilla kanssasi. Nuorena skloddina olin just semmoinen ärräpää mutta nyt vanhempana oon oppinut että vaikka vastustaja tekee ensimmäisen byyrin tai johtaa pelin edetessä niin peli ei ole pelattu, varsinkin nyt tän kauden IFKn kohdalla. Toki, lätkää pelanneena on opettanut myös näitä pikku juttuja pelin sisällä. Vaikka ollaan faneja niin pitäisi myös osata katsoa tulosten taakse.

Yks jonka tunnen murjaisi kaikenlaista ku kärpät johti IFKta 3-1 1. Erän jälkeen. ”Vittusaatana IFK on paska hävetkää peltonen out”. IFK alko pelaamaan ja voitti pelin ja samasta suusta kuului: ”okei otan sanani takaisin koska IFK voitti ja nauruhymiö”. Tää on nyt vaan mun mielipide mut tommonen on nyt aika naurettavaa fanittamista.

Ja minäkin nyt korostan että en ole mikään besserwisser superfani vaan koska tämä on keskustelupalsta niin ilmaisin nyt mielipiteeni. Minäkin elään tunteella, varsinkin kevään peleissä oon kyllä aina täysillä messissä.
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen samoilla linjoilla kanssasi. Nuorena skloddina olin just semmoinen ärräpää mutta nyt vanhempana oon oppinut että vaikka vastustaja tekee ensimmäisen byyrin tai johtaa pelin edetessä niin peli ei ole pelattu, varsinkin nyt tän kauden IFKn kohdalla. Toki, lätkää pelanneena on opettanut myös näitä pikku juttuja pelin sisällä. Vaikka ollaan faneja niin pitäisi myös osata katsoa tulosten taakse.

Yks jonka tunnen murjaisi kaikenlaista ku kärpät johti IFKta 3-1 1. Erän jälkeen. ”Vittusaatana IFK on paska hävetkää peltonen out”. IFK alko pelaamaan ja voitti pelin ja samasta suusta kuului: ”okei otan sanani takaisin koska IFK voitti ja nauruhymiö”. Tää on nyt vaan mun mielipide mut tommonen on nyt aika naurettavaa fanittamista.

Ja minäkin nyt korostan että en ole mikään besserwisser superfani vaan koska tämä on keskustelupalsta niin ilmaisin nyt mielipiteeni. Minäkin elään tunteella, varsinkin kevään peleissä oon kyllä aina täysillä messissä.
Kyllä sitä itsekin joskus tulee huudeltua turhautuessaan kaikenlaista... Viime keväänäkin lukkoa vastaan 6.pelissä huusin katsomossa kun varsinaista oli n.7min jäljellä ja peli 0-2 jotain että "jumalauta teillä on kotipelejä tällä kaudella 7min jäljellä, yrittäkää edes!" (vaikka ei se oikeasti varmasti kellään yrittämisestä kiinni ollut).

peli näytti todella nihkeältä ja vaikka näennäisesti oltiin oltu hallitseva koko pelin niin maalipaikkoja ei juuri syntynyt... lopunhan sitten jo kaikki muistaakin että mitä silloin tapahtui. Ne loppuhetket oli hyvä osoitus siitä mitä se VP:n jankkaama sitkeys oikeasti voi olla.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nokia areenan kohdalla se henkinen paine on päässyt valitettavasti jo aivan liian suureksi ja se täytyy toivoa että se voitto sieltä tulisi mahdollisimman pikaisesti niin olisi paljon kivempi jengin mennä sinne sen jälkeen. Vaikkei sitä kukaan haastattelussa myöntäisikään niin kyllä se varmaan pelaajien alitajunnassa jo jyskyttää jonkin verran kun sinne menevät ja etenkin sellaisilla kavereilla jotka ovat kokeneet ne kaikki pelit
Tämä varmasti pitää paikkansa. Toivoisin kuitenkin, että edes se ensimmäinen sieltä saatu piste vähän auttaisi. Olihan sekin jo enemmän kuin kaikissa aiemmissa Nokialla pelatuissa matseissa yhteensä.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Pidin Tapparaa sinä ylätason mittarina. Sihvonen toi esille kuinka Tappara vielä selviää yksilöiden avulla, mutta järjestäen häviää xg verrattuna vastustajaan. Aletaanko olemaan kohta siinä tilanteessa, että se ylätason mittari onkin IFK?

Ennen IFK oli pelikirjaton ja nyt Meidän Peli mallioppilas kun Tappara menee Sihvosen mukaan pelikirjaa. Niin ne ajat muuttuu.
 

F#21

Jäsen
Noh, Sihvonen ei aina ole oikeassa juttujen kanssa. Tapparalla on pelitapa kyllä ja toteuttavat sitä jo melko hyvin, kiitos hyvien yksilöiden. Ja onhan tuo heidän menonsa pisteiden valossa melko hienoa näin vieraskannattajankin mielestä.

Kyllä Tappara on edelleen se kovin mestarikandidaatti ja HIFK ihan kyljessä kiinni. Toivottavasti stadilaiset ajavat tuosta ohi kauden mittaan ja saataisiin taas juhlat tänne pääkaupunkiin.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Tämä : ”vastustaja pelaa aina meitä vastaan täysillä ” on ollut yli 20v säännöllisesti esiinnouseva selitys menestymättömyydelle. Ehdotan, että laitamme sen tällä kaudella hyllylle.
Ihan sama on kyllä jollain Real Madridilla, Barcalla ja muilla fudiksen huippujoukkueilla. Tämän pitäisi vain koulia joukkue pelaamaan kovia pelejä, joita sitten playoffeissa on luvassa. Meillä on talousalueen suomat edut kasata tämän kauden kaltainen jengi joka kausi. Ja näin pitäisi myös olla aina. Nyt pari peliä näyttivät siltä, kuin tuolla porukalla pitääkin näyttää. Ainakin hyökkäyksen osalta. Puolustusta pitää vielä tiivistää ja ylivoimassa riittää kehitettävää. Jos tällä ilmeellä jatketaan, niin hyvä tulee.
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yks jonka tunnen murjaisi kaikenlaista ku kärpät johti IFKta 3-1 1. Erän jälkeen. ”Vittusaatana IFK on paska hävetkää peltonen out”. IFK alko pelaamaan ja voitti pelin ja samasta suusta kuului: ”okei otan sanani takaisin koska IFK voitti ja nauruhymiö”. Tää on nyt vaan mun mielipide mut tommonen on nyt aika naurettavaa fanittamista.

Aika perussettiä mun mielestä, varsinkin jos on seurannut IFK:ta pitkään ja odotusarvo kaudelle on mestaruus. 1-3 tappioasemat kotona keskikastin jengiä vastaan on tietenkin aina huono homma, mutta tällaisella kaudella erityisen huono. Varsinkin kun tuossa vaiheessa oli lähinnä tasureita plakkarissa ja taas näytti huonolta. Kaksi kolmen pisteen voittoa ja tilanne näyttää heti paremmalta, mutta nyt pitää länsirannikon turneelta ottaa vielä pisteitä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK voittaa Nokia Areenassa sitten, kun pelaa riittävän hyvin. Se on niin yksinkertaista. Ja karua. Nyt sieltä on jo yksi kokonainen piste saatu, joten sen pitäisi osoittaa, että mitään salaliittoa maailmankaikkeudella HIFK:ta vastaan ei ole.

Eilisessä Kalpa-pelin lehdistötilaisuudessa oli hyvää settiä molemmilta koutseilta, kannattaa kuunnella ajatuksella. Kalpan koutsi Karjalainen olisi hyvin voinut puhua myös osasta HIFK:n alkukauden pelejä. Tehottomuushan se meitäkin vaivasi ja tilanteita pelattiin väärin, siksi niitä pinnoja suhteessa kenttätilanteisiin menetettiinkin. Yhden maalin arvo on usein todella paljon enemmän kuin vain se yksi maali tai voitto, koska sillä yhdelläkin maalilla on merkittävä rooli siinä, miten pelaajat kentällä pelaa. Tämän näki ihan konkreettisesti torstain Kärpät-pelissä, koska Pakarisen yv-maali aivan tokan erän lopussa toi paitsi uskoa omaan tekemiseen ja jengin vain yhden maalin päähän erätauolle lähdettäessä, aiheutti vastustajassa vitutusta ja todellisen uhan siitä, että HIFK tulee entistäkin kovempaan vikaan erään. Ja jokainen jengi tietää, että meillä pelaa iso määrä vääntövoimaisia, kokeneita pelaajia. Ja kun nämä samat pelaajat ovat vääntäneet mehuja irti jo yli puolet pelistä ja joilla on "the eye on the prize" ja ovat yhden maalin päässä, kyllä se on väsyneelle vastustajalle henkisesti tiukka paikka. Varsinkin, jos se ei ole pelillisesti samalla tasolla. Plus, että takaa-ajaajan osa on aina helpompi. Kaikki kunnia Tapparan rutiinille meidän kauden avausmatsissa, mutta kyllä siinä heidän takaa-ajossaan oli rooli myös HIFK:lla. Tehtiin kentällä vääriä asioita, vaikka ihan varmasti oli painotettu, miten ei tule pelata, mm. ettei saa passivoitua. Mutta tiukassa ja epävarmassa tilanteessa ihmiset usein ottavat varman päälle ja pyrkivät minimoimaan riskejä. Ymmärrettävää, mutta aina se ei ole paras taktiikka. Valta luovutetaan vastustajalle ja se, jolla on valta, saa yleensä yliotteen. Ja pelaajien muisti on tunnetusti aika lyhyt :).

Itse en usko siihen, että kokeneet pelaajat eivät varsinaisesti syttyisi kaikkiin peleihin, mutta onhan vastustajissa ihan varmasti eroja. Ja tunnetilathan tarttuvat. Jos puoli jengiä olisi ihan fiiliksissä HPK:n kohtaamisesta, kyllä se näkyisi ja tarttuisi siihen toiseenkin puoleen, edes jotenkin. Harvemmin kukaan vain on. En tosin ihmettele, en itsekään oikein syty Kerhoon. Lisäksi, mitä kokeneempi jengi, sitä enemmän pelaajilla on muutakin elämää. Ja kun elämässä on muutakin kuin lätkä eikä arki mene enää ihan täysin omilla ehdoilla, on paljon asioita, jotka vaikuttavat mm. keskittymiseen, nukkumiseen tai vireystilaan yleensä. Esim. lapsiahan ei kiinnosta pätkän vertaa, kuinka tärkeä päivä vanhemmalla on seuraavana päivänä duunissa ja esim. lasten yöheräämiset eivät ole mitenkään suunniteltua toimintaa. En mäkään ole joka päivä samassa tikissä henkisesti tai fyysisesti, vaikka arki on suhteellisen tasaista. Mun työni luonne vain on sellaista, että erot eivät näy kuin ääripäissä ja niitä ääripäitä on kuitenkin paljon harvemmin. Urheilijoilla tilanne on täysin eri ja se oma vire voi vaikuttaa selvästi myös muiden, erityisesti samaan aikaan kentällä olevien tekemiseen.

Ja vaikka meillä on laaja runko, yhden yksittäisen pelaajan huonompi päivä voi valitettavasti näkyä myös tulostaululla. Yksittäistä pelaajaa yhtään syyttämättä. Itseäni harmittaa nyt se, että seuraava peli on vasta torstaina. Nyt pitäisi päästä tiuhaan tahtiin pelaamaan ja HIFK:lle ei ole yleensä nämä useamman päivän pelikatkot sopineet. Paremmin pelataan, kun pelejä on tiuhempaan tahtiin.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika perussettiä mun mielestä, varsinkin jos on seurannut IFK:ta pitkään ja odotusarvo kaudelle on mestaruus. 1-3 tappioasemat kotona keskikastin jengiä vastaan on tietenkin aina huono homma, mutta tällaisella kaudella erityisen huono. Varsinkin kun tuossa vaiheessa oli lähinnä tasureita plakkarissa ja taas näytti huonolta. Kaksi kolmen pisteen voittoa ja tilanne näyttää heti paremmalta, mutta nyt pitää länsirannikon turneelta ottaa vielä pisteitä.
Tuo ei osoita muuta kuin sen että aina pitää katsoa peli loppuun ennen kuin tuomitsee ottelun miksikään. Vaikka kuinka Hifk olisikin jatkanut samalla linjalla menneisyydessä kuin ekassa erässä. ...
 

Kane88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Hawks
Aika perussettiä mun mielestä, varsinkin jos on seurannut IFK:ta pitkään ja odotusarvo kaudelle on mestaruus. 1-3 tappioasemat kotona keskikastin jengiä vastaan on tietenkin aina huono homma, mutta tällaisella kaudella erityisen huono. Varsinkin kun tuossa vaiheessa oli lähinnä tasureita plakkarissa ja taas näytti huonolta. Kaksi kolmen pisteen voittoa ja tilanne näyttää heti paremmalta, mutta nyt pitää länsirannikon turneelta ottaa vielä pisteitä.
Nyt tullaan taas siihen kärsivällisyyteen. Vaikka meillä kuinka kova joukkue onkaan niin eikai kukaan odota et mennään voitosta voittoon joka peli. Huonoja hetkiä tulee ja niistä opitaan kunhan keväällä ollaan siellä ihan kärkikahinoissa. Nyt ollaan hyvällä tiellä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pidin Tapparaa sinä ylätason mittarina. Sihvonen toi esille kuinka Tappara vielä selviää yksilöiden avulla, mutta järjestäen häviää xg verrattuna vastustajaan. Aletaanko olemaan kohta siinä tilanteessa, että se ylätason mittari onkin IFK?

Ennen IFK oli pelikirjaton ja nyt Meidän Peli mallioppilas kun Tappara menee Sihvosen mukaan pelikirjaa. Niin ne ajat muuttuu.
Elä saakeli yhdistä edes leikillään IFKhon meidän peliä. Se perkele vie hermot kokonaan, sillä se koko termi vituttaa niin ettei veri oikein kierrä.
 
Viimeksi muokattu:

DrE

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lauantain matsi ei vielä varsinaisesti herättänyt luottamusta. Kalpa oli erittäin heikko ja tuomaristoltakin tuli apua.

Posit Melartin harhautukselle tekemässään maalissa ja Lindbohmin taklaukselle.

Suora voitto ja onnistumiset tekevät varmasti pääkopille hyvää.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nyt tullaan taas siihen kärsivällisyyteen. Vaikka meillä kuinka kova joukkue onkaan niin eikai kukaan odota et mennään voitosta voittoon joka peli. Huonoja hetkiä tulee ja niistä opitaan kunhan keväällä ollaan siellä ihan kärkikahinoissa. Nyt ollaan hyvällä tiellä.

Joo kyllä, nää on just niitä hommia, että jos kokonaisuus toimii ja pistekeskiarvo riittävä kärjen joukkoon, niin eipä sitä jaksa kauaa yksittäisiä tappiota jäädä puhaltamaan, vaikka ainahan tappio vituttaa. Ja kuuluukin vituttaa, ellei vallan kyynistyny ole IFK-fanina pettymysten jälkeen :)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös