Nuoruutesi musiikkivideo

  • 18 797
  • 176

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tuosta on varmasti erilaisia tulkintoja riittänyt, tuo Tikaramin oma kommenttikin kun on vasta vuodelta 1998, ja sanoituksissa aika paljon tulkinnan varaa.

Omasta nuoruudestani kappale levyltä, joka on ehkä eniten vaikuttanut musiikkimakuuni:


Keeper Of The Seven Keys II oli sellaista musiikkia jota en ennen tuon levyn kuulemista tiennyt edes olevan, ja vei aivan täysin mukanaan.

Keeperit on kyl kovaa. Lainasin joskus serkulta LP:t ja sit lainasin eteenpäin kamulle miltä en ole niitä ikinä saanut takaisin :D
 
Viimeksi muokattu:

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kattaelin pari päivää sitten IMDb:stä että mitäs se mun suosikkileffa ohjaaja David Fincher puuhaa. Ja kun katselin taas mitä kaikkea se on tehnyt niin muistupa mieleen että on aikoinaan ohjannut tämän musaviedon.


Onhan tää musavideo katottu nuoruudessa niin monta kertaa että kun nykyään ton biisin jossain kuulee niin heti tulee mielikuvat tanssivasta Devonista (Betsy Lynn George) mieleen. Biisi/video oli just silloin pinnalla kun Mustateevee tuli talonyhtiöön ja tytöt rupes kiinnostamaan. Itseasiassa toi video tuli katsottua niin monta kertaa että tohon Billy Idolin "Cradle Of Love" biisin kyllästyin vuosikymmeniksi eteen päin. Mutta nythän tää video taas uppoaa kun on itse muuttunut ton videon setämieheksi joka vaan haaveilee että Devon tulisi oven taakse kolkuttelemaan.
 
Viimeksi muokattu:

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Laitoin viime vuonna suosikkivideoni nuoruudesta tähän ketjuun, mutta laitetaan nyt vielä ensimmäinen muisto "musiikkivideomaailmasta". Vuosi oli 1982 ja meillä oli oma paikallinen antenniyhtiö johon kuului n. 100 taloutta. Antenniyhtiö päätti hankkia lautasantennin ja johan maailma aukesi 13 vuotiaalle Stairoxille. Ennen kaikkea musiikkivideoiden maailma silloisen Music Box:in välityksellä. Ensimmäisiä muistoja on muun muassa tämä Joan Jettin I Love Rock ’n’ Roll.



 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Tykkäsin katsoa The Voicea lapsena, koska se näytti musiikkivideoita. Tokio Hotelia kanava tykkäsi luukuttaa oikein urakalla, kun tuohon aikaan tuollaiset mukarankat bändit olivat suosiossa niin meillä kuin maailmalla (esim. Negative) - enkä sano tätä mitenkään ivallisesti, kyllähän noita Tokio Hotelin tuotoksia kuunnella voi ilman isompaa ketutusta.


Ainoa JVG:n biisi jota kelpaa katsoa.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK




Tämä biisi ja video kolahtivat minuun pahasti 1990-luvun alussa eli juuri teini-iän kynnyksellä. Biisin ja videon tenho ei ole yhtään hiipunut noista ajoista.





New Radicals osui ja upposi minuun kertalaakista tämän biisin kuultuani ja varsinkin videon nähtyäni. Ei mitään käsitystä, kuinka moni silloinen luokkatoverini kuunteli tällaista musiikkia eikä asia oikeastaan kiinnostanut minua paskan vertaa, koska noihin aikoihin he kuuntelivat enimmäkseen Scooteria, jonka sanoma ei koskaan ole auennut minulle. Riitti, että minä pidin. Kovassa soitannassa vuosikymmenestä toiseen ja vielä tänä päivänäkin tätä tulee kuunneltua, sillä bändin ainokainen levy on levyhyllyssäni.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hittimittarissa joskus kasarin puolivälissä näin tän eka kerran. Alkuun ajattelin, että mitä slovaripaskaa tämä paljon puhuttu Dio onkaan. Sitten rävähti... Aargh! Onhan tuo aika hemmetin kova!



 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Mikä oli muuten se biisi ja musiikkivideo, missä parodioitiin muistaakseni Michael Jacksonin biisin Thrillerin musiikkivideota??
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
No niin laitetaan tänne sellainen Rollaribiisi, joka julkaistiin silloin, kun olin vielä alle 10 v. skidi. Suomeenhan nämä biisit tulivat soittoon siihen aikaan kuukausien viiveellä alkuperäisestä julkistamisajankohdasta lukien.



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös