Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 617 579
  • 20 675

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Oliko Palmu huudettu iltapäivälehdissä jo monta viikkoa ennen julkistusta? Jos ei, niin ei voi verrata.
Mutta varmasti ymmärrät mitä tässä haettiin takaa.
Eiku en juuri ymmärrä. Eli ne mitkä on lehdissä olleet, niin voi vain lätkäistä nettisivujen joukkueosioon ja muista tehdään videot? Ei minua Palmun julkaisuvideo yllättänyt yhtään, mutta oli ihan kiva klippi, oisko kuitenkin pitänyt jättää tekemättä?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eiku en juuri ymmärrä. Eli ne mitkä on lehdissä olleet, niin voi vain lätkäistä nettisivujen joukkueosioon ja muista tehdään videot? Ei minua Palmun julkaisuvideo yllättänyt yhtään, mutta oli ihan kiva klippi, oisko kuitenkin pitänyt jättää tekemättä?

No nyt sä joko et halua ymmärtää tai mä en osaa pukea ajatuksia sanoiksi.
Nuo videot ovat hienoja. Kaikista julkaisuista on mahtavaa nähdä videot. Se, että tällaista varmaa sopimusta pantataan jostain syystä, on jotain, mitä mä en ymmärrä. Miksi sitä pitää viivytellä?
Mutta en jaksa myöskään kinastella asiasta. Mä en näe tässä viivyttelyssä, mitään järkeä. Jotkut näkee, se on ihan fine mulle. Katsellaan rauhassa, mitä sopimuksia siellä vielä on kassakaapissa.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
No toisaalta se aiheuttaa aikamoisen lässähdyksen jos tällaista julkista salaisuutta pantataan ja sitten tehdään viimeisen päälle vihjaileva video ja lopputuloksena on tämä sopimus.
Vähän sama kävi jo Talvitien julkaisun yhteydessä. Hienosti tehty teaseri, mutta valitettavasti "kaikki" tiesi jo etukäteen.
Lauridsenin julkaisu oli komea. Kunnon video ja sopimus täysin puskista.

Nuo videot ovat hienoja. Kaikista julkaisuista on mahtavaa nähdä videot.
Jep, en nyt ymmärrä yhtään. Eli kaikista hienot videot, mutta kuitenkin sitten lässähdys kun se video tulee, jos ollaan tiedetty pelaaja etukäteen?

Itse välillä mietin, että oma duuni on helvetin vaikeaa, mutta ei ole helppoa Tepsissäkään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jep, en nyt ymmärrä yhtään. Eli kaikista hienot videot, mutta kuitenkin sitten lässähdys kun se video tulee, jos ollaan tiedetty pelaaja etukäteen?

Itse välillä mietin, että oma duuni on helvetin vaikeaa, mutta ei ole helppoa Tepsissäkään.

Ok, eli nyt sä et siis halua vaan ymmärtää. Videot ovat hienoja, mutta miksi tehdä video sellaisesta sopimuksesta, joka on ollut julkisuudessa jo kaksi kuukautta. Eli väännetään rautalangasta. Jos näitä sopimuksia on tehtynä, niin miksi väkisin venyttää niiden julkaisuja vain ihan siitä riemusta, että voidaan julkaista pitkin kesää. Jürgensin sopimuksesta voi ja saa tehdä julkistusvideon, mutta MUN MIELESTÄ se olisi jo pitänyt tehdä, koska tuo sopimus on jo ihan "julkista" tietoa. Viivyttely on aivan turhaa ja aiheuttaa tuon aikaisemmin mainitsemani "lässähdyksen".
Noin. Tuon paremmin en pysty asiaa selittämään.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Näitä julkistuksia kannattaa ripotella pitkin kevättä ja kesää, jotta Tepsi pysyy koko ajan kiinnostavana ja positiivisessa valossa. Sponsorit tykkää.

Olisko se sitten kuitenkin tää?

Jotenkin arvon vuonna 2023 tuntuu helvetin vaikealta julkaista asioita puskista. Tuntuu, että mikäli yhtään mistään neuvotteluista, puolison muuttoaikeista tai instagram-seuraamisista saadaan vihiä niin joku ne kaivaa esiin.

Ehkä sitten kuitenkin massoja ajatellen ripottelemisia ja panttaamisia, mielenkiinnon ylläpitämisen jaksottamista kannattaa harrastaa. Ottaa se näkyvyys ja julkisuus. Vaikka Jatkoajassa tiedettäisiinkin kaikesta kaikki. Toki, julkisen salaisuuden julkistaminen jonkin salamyhkäisyyden kautta on vähän niin ja näin.

Olikos Lukolla noita teasereitä pelaajista, jotka ei olleet vielä vuotaneet iltapäivälehtiin? Tai ainakaan niitä ei oltu heitelty ilmoille. Ässissä Kerttulan aikana tuntu olevan vähemmän vuotoja aiempaan verrattuna, liikehdintääkin toki vaihtelevasti. Rubinin siirron Ässiin tais joku ruotsalaismedia scoutata kaks päivää ennen julkistamista, joku McCoshen pamahti elokuussa siten, ettei Jatkoajassakaan ollut vielä tornihuhuja.

Tuomas Salmelaa ei arvannut kukaan! Ja aika äkkiä tän Ranskan paidassa pelanneen Fabrenkin kanssa asiat tapahtui. Davidssonit tiedettiin jo ennen jäiden lähtöä.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näitä julkistuksia kannattaa ripotella pitkin kevättä ja kesää, jotta Tepsi pysyy koko ajan kiinnostavana ja positiivisessa valossa. Sponsorit tykkää.

Jep, ja väliin joku tiedote siitä miten ykkössentteriä haetaan ja mestaruudesta taistellaan, niin kausikorttimyynti ja haaveet paremmasta pysyy elossa ainakin kovimmalla faniosastolla…

Onko mitään huhua Tepsin ensi kauden pelaajabudjetista. Näyttää vahvasti siltä, että Tepsin viimekauden pelaajabudjetttiin 2,5 meuroon tulee ensi vuonna pääsemään tai jopa ylittämään Top5-joukkueiden lisäksi myös ainakin Jyp, Pelsut, Kookoo ja Kalpa…
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Ei huhu, mutta mutuilua: nyt kun Kunyk jätettiin vahvojen huhujen jälkeen julkaisematta Ilvekseen, mahtaisikohan Tomppa ollut olla kyselemässä hänen suunnitelmistaan? Vai onko ollut huhua jonnekkin muualle?
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei huhu, mutta mutuilua: nyt kun Kunyk jätettiin vahvojen huhujen jälkeen julkaisematta Ilvekseen, mahtaisikohan Tomppa ollut olla kyselemässä hänen suunnitelmistaan? Vai onko ollut huhua jonnekkin muualle?
Eräs tuttu kärppä kannattaja totesi kun jossain kohtaa juttelimme Kunykista ja TPS huhuista että TPS:n kannattaisi kiertää hänet kaukaa.
Kaveri kertoi Kunykin olevan vetelä ja pehmeä. Tiedä sitten sillä itse en ole kyseistä pelaajaa ihan niin tarkasti seurannut.
 

Finlandi_36

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaveri kertoi Kunykin olevan vetelä ja pehmeä. Tiedä sitten sillä itse en ole kyseistä pelaajaa ihan niin tarkasti seurannut.
Viime kaudella Kunyk oli omaankin silmään ainakin Tepsiä vastaan vetelä ja pehmeä. Kuitenkaan aiemmin en ole Kunykista tälläistä huomannut, joten oisko tää viime kauden Kärppien kirous vaan Koudinkin osalta?
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Kunyk ja vetelä.
Kunyk teki kuitenkin runkosarjassa 33 pistettä. Ja hänellä oli Kärppien hyökkääjien paras plusmiinussaldo, +15.
Turusella +12 ja Koivusella +9.
Ylipäätään kaikista Kärppä pelaajista runkosarjan osalta paras plusmiinussaldo Kunykilla.

Ei varmasti voi olla kovin vetelä, jos plusmiinussaldo oli +15.
Tilastot ei ainakaan sitä puolla.

Kyllä minulle Kunyk kelpaisi. Varmasti toiveajattelua, en tiedä..
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Ainakin jossain vaiheessa viime kautta Kunykilla oli eniten maaliodottamaa liigassa. En nyt niin paljon Kärppien pelejä ole nähnyt että osais sanoa miltä pelaaminen näytti.
 
R

Rightin Maila

Vähän haiskahtaa siltä, että tällä hetkellä ei ole sopimuksia, joita ei olisi julkaistu. Eiköhän jostain suunnasta olisi jotain huhua, jossa sellaisia olisi kassakaapissa odottamassa. Yhtä laituria nyt varmaan vielä haetaan. Sentteri ja kiekollinen pakkikin tarvittaisiin, mutta viimeiseen en usko ollenkaan. Sentteriinkin toivo hiipuu koko ajan.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eräs tuttu kärppä kannattaja totesi kun jossain kohtaa juttelimme Kunykista ja TPS huhuista että TPS:n kannattaisi kiertää hänet kaukaa.
Kaveri kertoi Kunykin olevan vetelä ja pehmeä. Tiedä sitten sillä itse en ole kyseistä pelaajaa ihan niin tarkasti seurannut.
No noita veteliä paskojahan on TPS:ssä ollut vuodesta toiseen ainakin jos tätä Jatkiksen TPS palstaa on uskominen.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Voi käydä kenelle tahansa. Ei pitäisi tuomita yhden epäonnistuen illan takia.
Saati se että Kärpät oli kokonaisuudessaan vetelä paska ihan koko kauden. Vähän sama mitä meillä, ei sieltä montaa ukkoa puhtaita papereita saa.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun TPS on kohdannut hankinnoissaan vetelän paskan on unohdettu pyyhkiä siksi paska on kerennyt levitä joka paikkaan. Tämä vaan tiedoksi Uramalle ja kumppaneille.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Olispa Nikkolamedia ja syväkurkut kertomassa faktat nykytilanteesta. Surullismielistä seurata tällaista täysin kuivaa huhuosastoa.
 

Hokifani25

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Näin pelkästään paperilla tosiaan vaikuttaa nimenomaan tasaisemmalta suorittajalta tämä Fröberg kuin vaikkapa monen tänne haikailema muutenkin mielialapelaajan maineessa oleva Oula Palve.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös