HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 028 225
  • 29 685

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Omat pikkulintuni lauleskelivat eilen, että juuri Karhunen olisi IFK:n kakkonen ensi kaudella. Saa nähdä miten käy.

Jos näin on, niin omaan silmään lähtökohtaisesti ihan hyvä haku. Paljon nähnyt ja kokenut ja siihen päälle vielä urallaan jotain voittanutkin. Lisäksi IFK:n organisaatio ja suurin osa pelikavereistakin tuttuja viime kauden lyhyen visiitin jäljiltä.

Mä kanssa näen niin, että kun on tuttu ympäristö ja Lundell nähny nyt, et mitä jäbän kanssa pitää tehdä, niin Karhunen voi yllättää.

Tottakai mä ottaisin mieluummin sen Laurikaisen tai Olkinuoran ja oon vähän pettyny Karhuseen, mutta otan mieluummin pari mestaruutta päällään seisoen voittaneen Karhusen kuin jonkun arvan.

@Wiltord. Heikkinen oli ennen kautta arpa ja kun muu jengi oli mintissä, niin sai koppia. Olisko ottanu Sportissa samalla prosentilla? Jos ja kun ensi kauden jengi on kova, niin tollainen kokenut kettu, kuten Karhunen tai Hovinen voi olla hyvä tyyppi siihen palapeliin.

TJ1
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heikkinen oli ennen kautta arpa ja kun muu jengi oli mintissä, niin sai koppia. Olisko ottanu Sportissa samalla prosentilla? Jos ja kun ensi kauden jengi on kova, niin tollainen kokenut kettu, kuten Karhunen tai Hovinen voi olla hyvä tyyppi siihen palapeliin.

TJ1
Mieluummin ehkä kuitenkin arpa, josta on tieto että kykenee tai voi kyetä hyvään peliin entä veskari jolla on alla jo kaksi paskaa kautta.

Karhusesta tai Halosesta tuntuu, että ei ole edes arpa vaan tiedetään taso, joka ei riitä. Hovinen taas on eri asia. Hänen perustasonsa on aivan luotettava.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tossa kokoonpanossa pakisto kyllä kalpenisi turhan paljon hyökkäys- ja veskariosastolle :)

Nuo Brynäsin byysat kyllä lisää mielenkiintoa entisestään. Jos ei ole joku hämäys ja Hedbergin housut kikkailtu samaan kuvaan, niin eiköhän sieltä nyt sitten joku puolustaja tule.

Jos nyt tuo Brynäsin logo tuossa kuvassa on joku vihje, niin seuraavilla viime kauden Brynäsin pelaajilla ei ole vielä julkistettua ensi kauden sopimusta ja seuraa.

Jussi Olkinuora (joissain huhuissa MoDo)
David Sklenicka (hyvin todennäköisesti KHL)
Oscar Birgersson
William Strömgren
Dimitri Timashov (todennäköisesti MoDo)

Joten ei tuossa nyt hirveästi ole loogisia vaihtoehtoja ja se loogisin on Olkinuora. Tietysti Karhunen pelasi myös tuolla, niin voi olla hänkin.
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jos nyt tuo Brynäsin logo tuossa kuvassa on joku vihje, niin seuraavilla viime kauden Brynäsin pelaajilla ei ole vielä julkistettua ensi kauden sopimusta ja seuraa.

Jussi Olkinuora (joissain huhuissa MoDo)
David Sklenicka (hyvin todennäköisesti KHL)
Oscar Birgersson
William Strömgren
Dimitri Timashov (todennäköisesti MoDo)

Joten ei tuossa nyt hirveästi ole loogisia vaihtoehtoja ja se loogisin on Olkinuora. Tietysti Karhunen pelasi myös tuolla, niin voi olla hänkin.
Olkinuoralta tuli kyllä hetki sitten sellainen ulostulo, että muualla ku Liigassa pelaisi.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mistäs tämä huhu?

Lähdettä tälle? Vai onko samanlaista porilaista höpinää, kuten että Lehterääkin kovempi nimi tulossa?

Ei ole tämä Sund Joria kovempi. Mutta lähteeni miltä tämän kuulin, on ollut näistä liigan siirroista yleensä hyvin perillä. Ja tätä Sund-huhua olen kuullut enemmän kuin yhdeltä ihmiseltä. Mutta eihän tämäkään mikään satavarma siirto ole, mutta huomenna iltapäivällä ollaan viisaampia tässäkin asiassa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melart - Sund
Lepistö - Salin
Motin - Kotkansalo
Kiviharju

+ Luhanka, Lehmus. Joo’o, joo’o, ihan hyvältä kuulostaisi ja tuolla voisi jo kauteen lähteä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Ei ole tämä Sund Joria kovempi. Mutta lähteeni miltä tämän kuulin, on ollut näistä liigan siirroista yleensä hyvin perillä. Ja tätä Sund-huhua olen kuullut enemmän kuin yhdeltä ihmiseltä. Mutta eihän tämäkään mikään satavarma siirto ole, mutta huomenna iltapäivällä ollaan viisaampia tässäkin asiassa.
Joo en tarkoittanutkaan että olisi Joria kovempi. Vaan sitä, että joku porilainen tiesi kertoa tänne olevan tulossa vieläkin kovempi nimi kuin Lehterä. Ja siis että onko nämä kaksi huhua siten samalla totuuspohjalla.
Millanen pelaaja tää Sund on? Itelle entuudestaa tuntematon
Ainakin on paljasjalkainen IFK Lepplax -kasvatti, siitä ei voi tulla edes böndet vittuilemaan.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Joten pahoin pelkään, että jos joku Brynäs pelaaja tulisi se olisi nimeomaan Karhunen
Toisaalta mun mielestä noista pelihousuista ei kannata vetää liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Kyllähän kesällä joukkueen mukana treenaa paljonkin sopimuksettomassa tilassa olevia pelaajia ja aivan hyvin yksi heistä saattaa olla entuudestaan tuttu Karhunen. Nimenä ei todellakaan ole sellainen minkä vuoksi sometiimi vaivautuisi jotain "piiloviestejä" lähettämään.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Millanen pelaaja tää Sund on? Itelle entuudestaa tuntematon

Oli tosiaan aiemmin hyvinkin hyökkäävä pakki, joka läpimurtokaudella teki Sportissa peräti 35 pistettä. Pelannut Röglessä pari viime kautta ihan hyvillä minuuteilla ja mitä itse olen katsellut Röglen pelejä niin Sundin peli on nykyään parempaa puolustuspäässä. Lisäksi Sund on ollut viime kausien aikana myös maajoukkueen matkassa, joten ei se mikään paska puolustaja ole. Ja täyttää elokuussa vasta 28, niin ei ole edes mikään ikäloppu.
 

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei ole tämä Sund Joria kovempi. Mutta lähteeni miltä tämän kuulin, on ollut näistä liigan siirroista yleensä hyvin perillä. Ja tätä Sund-huhua olen kuullut enemmän kuin yhdeltä ihmiseltä. Mutta eihän tämäkään mikään satavarma siirto ole, mutta huomenna iltapäivällä ollaan viisaampia tässäkin asiassa.

Jos tulee niin mulle kelpaa kyllä pakki, joka kelpaa Jukka Jaloselle. Vähissä ollu noi maajoukkuetason jäbät alakerrassa
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tony Sund ilmeisesti tulossa teille.
Tässäkö sitten paloi ainoa yllätys huomiselle, kiitti vitusti (hymiö). Toki, kakkosmaalivahti lienee vielä epäselvä, kun on niin monta erilaista ”huhua” ollut.

Jos Sund on tullakseen niin Melart ei kyllä ole oikea pakkipari hänelle, sillä ei paikkaa parinsa virheitä ja tarvitsee itsekin varmistusta. Lepistön (ilmeisesti on tulossa) näen hyvänä menttorina Salinille. Olisiko siis jotain tällaista:

Melart- Kotkansalo
Lepistö- Salin
Sund- Motin
Kiviharju
Luhanka, Lehmus jne.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joo en tarkoittanutkaan että olisi Joria kovempi. Vaan sitä, että joku porilainen tiesi kertoa tänne olevan tulossa vieläkin kovempi nimi kuin Lehterä. Ja siis että onko nämä kaksi huhua siten samalla totuuspohjalla.

Ainakin on paljasjalkainen IFK Lepplax -kasvatti, siitä ei voi tulla edes böndet vittuilemaan.

Joo, tuo Jorin ja Sundin vertailu oli läppää, mutta tuo huhu ei. En tiedä mikä oli tuon kovempi kuin Lehterä huhun totuuspohja, mutta tästä Sundista olen saanut vahvaa huhua ihan asiantuntevasta lähteestä. Katsellaan mitä huomenna tapahtuu..
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Melart- Kotkansalo
Lepistö- Salin
Sund- Motin
Kiviharju
Luhanka, Lehmus jne.
Sund tullessaan ei ole kyllä mitään kolmosparin kamaa. Myöskään Kotkansalo ei ole ykkösparin kamaa. Vähän tarvii kyllä jopa miettiä, että miten tuon puolustuksen edes hahmottelisi noilla nimillä. Nyt ei mulla ainakaan pää toimi riittävästi moiseen suoritukseen.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
"Lepistö"-X
Melart-"Sund"
Motin-Salin
Kotkansalo

Luhanka, Kiviharju, Lehmus

Tohon pitäisi mun mielestä pyrkiä. X olisi kiekollinen liideri jonka pisteoletusarvo olisi sellainen 40 pistettä. Joku Hongan, Lancasterin, Gregoiren jne tyylinen haku.

Frankielta hyvä pointti Melartin puolustuspelaamiseen liittyen, mutta mun mielestä Melartin on ensi kaudella korkea aika alkaa pelata omilla oikeilla vahvuuksillaan eli kovaa puolustus- ja kamppailupelaamista. Siitä HIFK Melartille maksaa. Ei välimallipelaajasta jolta ei oikein mikään huonoimmillaan onnistu. Ei kiekolla pelaaminen eikä puolustuspelaaminen.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
"Lepistö"-X
Melart-"Sund"
Motin-Salin
Kotkansalo

Luhanka, Kiviharju, Lehmus

Tohon pitäisi mun mielestä pyrkiä. X olisi kiekollinen liideri jonka pisteoletusarvo olisi sellainen 40 pistettä. Joku Hongan, Lancasterin, Gregoiren jne tyylinen haku.
Tony Sund tullessaan olisi X.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Varmaan Sund kehittynyt siitä kun Tepsissä pelasi ja voi olla ensi kaudella hyväkin vahvistus. Mutta oli se aivan järkyttävä neppailija silloin, pehmeä ja saakelin virhealtis. Kaikenlaisia suhareita Tepsissä viime kausina pyörinyt, Sund kyllä yksi pahimpia ja kenellekään TPS kannattajalla tuskin jäi ikävä.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tässäkö sitten paloi ainoa yllätys huomiselle, kiitti vitusti (hymiö). Toki, kakkosmaalivahti lienee vielä epäselvä, kun on niin monta erilaista ”huhua” ollut.

Jos Sund on tullakseen niin Melart ei kyllä ole oikea pakkipari hänelle, sillä ei paikkaa parinsa virheitä ja tarvitsee itsekin varmistusta. Lepistön (ilmeisesti on tulossa) näen hyvänä menttorina Salinille. Olisiko siis jotain tällaista:

Melart- Kotkansalo
Lepistö- Salin
Sund- Motin
Kiviharju
Luhanka, Lehmus jne.

No sori ja tähän semmonen Sundin kokoinen hymiö. Mutta eihän tämä Sund ole tietenkään satavarma ennenkuin Salmelainen on jumpannut nimet huomenna pöytään. Mut jos tämä mun Sund-huhu ei jostain ihmeellisestä syystä toteudu esimerkiksi huomenna, niin älkää nyt syyttäkö porilaisia, koska minä en ole porilainen.
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Karhunen on ihan hyvä kakkosveska. Tappara taisi lähteä viime kauteen kakkosena joku ihan nobody. Karhunen on voittanu mestaruuksia ja varmaan kuntoon päästyään on todella luotettava 2.veska. Kokenu jäbä, joka varmaan kestää stadin valot.

Mieluummin Hovinen tai Karhunen, kuin joku arpa Thiessen, joka ei kestä stadin valoja. Laurikainen tai Olkinuora olis tietty toiveunia.

Jos tulee niin mulle kelpaa kyllä pakki, joka kelpaa Jukka Jaloselle. Vähissä ollu noi maajoukkuetason jäbät alakerrassa
Just näin - kaverihan pelasi pari vuotta sitten hyvät MM-kisat, ja viime vuoden Rögle vs Tappara CHL-finaalissa pisti oikein silmään - siis hyvässä mielessä
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Mitä tässä nyt 10 sivua selas taaksepäin niin IFKn rosteri huomenna klo 15 pitäs olla luokkaa tätä

Vesalainen-Jääskä-Pakarinen
Nättinen-Lehterä-Halttunen
Rask-Koivistoinen-Teissala
Komarov-Ikonen-Kaskimäki
Tallberg-Väänänen-Åsten
Seppälä-Lundell-McDavid

Lepistö-Sklenicka
Melart-Salin
Motin-Kiviharju
Kotkansalo/Luhanka/Lehmus


Taponen-Olkinuora/Karhunen/Hovinen/Laurikainen/Tuohimaa/Garteig/Gibson/Kaskisuo/Vinni

Minun tietojeni mukaan kakkosveskari ei ole kukaan noista.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös