Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 660 561
  • 20 730

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Otetaas tälläinen pieni katsaus suhteestasi Antti Tuomistoon. Jatkoajan haku tuottaa noin sata osumaa ja jokaikinen on negatiivinen, tässä pieni otos viesteistä:

Nämä on suurin osa kesken peliä otteluseurannasta, josta onkin todella reilua vetää viestejä. Jokainen meistä on kuitenkin tunteissaan kesken pelin ainoastaan kyennyt asialliseen kirjoitteluun tuolla. Ymmärrän toki, kun ei pysty omaa kantaansa mitenkään perustelemaan niin sitten kaivellaan vanhoja otteluseurannasta.

Mutta ei tosiaan kysymykseesi vastaten ole mitään henkilökohtaista ollut ikinä, minua kiinnostaa otteet kaukalossa. Pisteitä teki hyvin, mutta puolustuspäähän ei riitä. Ehkä siinä Lauridsen vierellä voisi ehkä hieman luottavaisemmin Tuomisto operoida ja varmasti ylipäätään pärjäisi Miettisen kiekossa paremmin. Ahokkaan lätkään ei sopinut.

Sevänen ei ole millään tavalla "Uusi Tuomisto". Tuomisto OLI loistava hankinta. Oli kuitenkin ikäluokkansa parhaita pakkeja kun täältä lähti P-A kokeilemaan. Ja kyllähän niitä parhaita oninaisuuksia aina välillä väläytteli. Tuomiston otin aikanaan ihan mielellään vastaan. Seväsen sopimus, varsinkin 3v sellainen on virhe jo kättelyssä, eikä tästä kaverista saada kuin maksimissaan hyvä peruspakki JOSKUS.

Tosiaan nyt kun olet aikasi käyttänyt lähinnä minun otteluseurannan perkaamiseen ja Tuomistoon, niin kannattaa käydä se vastaava 30-40 peliä Seväseltä katsomassa, tai lukemassa Ässäpuolta, jos et minua usko. Tännekkin on muutama nimimerkki tuolta tullut jo kertomaan, miten asiat on.

Mutta ei kun kun kädet korvien päälle ja "laalaalaa nostan tähän 20 viestiä otteluseurannasta kun ei ole mitään perusteita laalaalaa."
 
Viimeksi muokattu:

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Sevänen pelasi parhaat pelinsä Ässissä Matinpalon pakkiparina. Lähes koko viime kausi ja muutama peli tällä kaudella meni nuoren Heimosalmen parina ”varmistavana pakkina” ja se oli aivan katastrofi.
Juuri näin. Sevänen on se, joka tarvitsee tämän varmistavan pakin, eikä toisinpäin. Pistemäärät ei toki vielä tee Seväsestä sitä hyökkäyspään uhkaa myöskään, joten hankinnan järkevyys on todella kyseenalaisella pohjalla.
 
Viimeksi muokattu:

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Otetaas tälläinen pieni katsaus suhteestasi Antti Tuomistoon. Jatkoajan haku tuottaa noin sata osumaa ja jokaikinen on negatiivinen, tässä pieni otos viesteistä:




























Voisi jopa ajatella, että on jotain henkilökohtaista pelaajaa vastaan, kun tämmöistä tuuttaa eetteriin koko kauden ajan. Hauskanhan tästä tekee se, että mies tosiaan teki NHL-sopimuksen ja Jukka Jalonen valitsi leiritykseen. Nämä asettaa vähän kyseenalaiseksi sen ymmärrätkö sinä ihan täysin mitä puolustajan tulisi kentällä tehdä?

Onko Roni Sevänen uusi Antti Tuomisto, merkit viittaavat jo aika vahvasti siihen...

Ai perkele. Nyt teit aikamoisen houkutuksen etsiä yhden toisen kirjoittajan viestit yhdestä Tepsin rightin hyökkääjästä. No, ehkä jätän ensikertaan.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Krrrrriiiiiiiääääööhhh =P
Odotellaan toki, jos mikä tahansa käy toteen (Sevänen ei saavu ollenkaan tai pahvi ei ole 3v) niin lippu salkoon vaan. Tuossa kuitenkin kävi senverran moni kuittamassa tuon huhun käytännössä varmaksi ja itse myös kuulleksi, että tuskin tässä kaikki on väärinkään kuullut.

Optio tietysti mahdollinen aina, mieluummin vaikka 1+2 niin ensi kaudella tälläkin tilastoscouttaajat pääsee huutamaan pihalle kun rupeaa ärsyttämään.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Sevänen on mainettaan parempi peruspakki
Kun ei ole. Sevänen on parhaimmillaan hyvä peruspakki. Ei mainettaan parempi. Ei hän turhaan saanut kuraa niskaan myös Porissa, eikä häntä myöskään tuolla jäädä ikävöimään. Itse kun näitä pelejä olen myös paljon katsonut, niin ymmärrän kyllä erittäin hyvin, miksi.

Onko näille lentäville lauseille joku perusta, vai onko kokonaan itse keksitty? Mistä tämä "mainettaan parempi" ilmenee? Minulla ei ainakaan ole mitään tietoa tästä, ei ole otteet kyllä siltä näyttäneet.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
On ihan ok ilmoittaa oma mielipiteensä hankinnasta mutta se että täällä vedetään ranteita auki muutaman nimimerkin toimesta jo huhtikuussa yhdestä hankinnasta on lähinnä naurettavaa. Voidaanko nyt odottaa vaikka edes siihen ensimmäiseen harhasyöttöön asti?

Itse en ole vetänyt ainakaan mitään ranteita auki. En vain ymmärrä miksi Seväselle pitää tehdä kolmen vuoden sopimus. Kyseessä ei ole mikään valioyksilö, joka yhden kauden jälkeen nostaisi kytkintä Sveitsiin. Kai sille jatkopahvia voi tehdä JOS suorittaa hyvin? Nyt hirttäydytään pelaajaan kolmeksi vuodeksi, joka on parhaimmillaan OK-pelaaja Liigaan ja huonoimmillaan Mestis-tasoa.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
On ihan ok ilmoittaa oma mielipiteensä hankinnasta mutta se että täällä vedetään ranteita auki muutaman nimimerkin toimesta jo huhtikuussa yhdestä hankinnasta on lähinnä naurettavaa. Voidaanko nyt odottaa vaikka edes siihen ensimmäiseen harhasyöttöön asti?
Minulla ei ranteet ole auki, vaikka kritiikkiä laittaisin. Itse kritiikki oli tuossa yhdessä viestissä, missä laitoin syyt, miksi soppari on minun mielestä virhe, jos tällaisenaan toteutuu. Tähän sitten tuli aikamoinen vyöry palautetta, osa perusteltua järkevää keskustelua ja osa sitten minun otteluseurannan viestejä ja haukkumista kitisijäksi ja nyt on ranteetkin auki kun en jostain sopparista pidä.

Ei ole tosiaan mitään taikapalloa, mistä näen Seväsen otteet tulevaisuudessa, joten nyt on mentävä sillä, miltä Ässissä näytti. Ei hyvältä näyttänyt. Katsotaan juu ihan rauhassa täällä, mutta en kai minä nyt Seväsen TPS otteita voi vielä perata, kun ei ole täällä pelannut. Ässissä otteet taas mielestäni voin, varsinkin kun olen noita pelejä paljon katsellut, enkä vetele hatusta näitä toisin kun osa täällä tuntuu tekevän.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kerro nyt vielä ihan perusteluineen miksi Seväsen sopimuksesta tulee Korpikoski vol 2? Itse kun en löydä mitään yhtäläisyyksiä.

Kritiikille on paikkansa, mutta tuollainen vastatuuleen kuseminen ei lopulta johda muutakuin omien housujen kasteluun.

Rinnastan Seväsen 3 vuoden sopimuksen Korpikosken soppariin lähinnä sen takia, että siitä ei todennäköisesti päästä eroon ja se on pidempi sopimus kuin keskimäärin. En tiedä Seväsen palkkaa, mutta jos todella sai Porissa 120k niin onhan tuo rahallisesti myös merkittävä haitta.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Mitä vikaa on hyvässä peruspakissa? Tuohan on sellainen rooli, joita joka joukkue etsii ja välillä jää löytymättä.
Hyvässä peruspakissa ei tietenkään ole mitään vikaa. Ongelma Seväsen kohdalla on siinä, että on hyvä peruspakki AINA VÄLILLÄ. Ja toinen ongelma on kallis pahvi Ässissä ja siihen liittyvät kysymysmerkit. Kuinka paljon palkka laskee, kun tulee tänne. Saako täällä "peruspakin" palkkaa vai onko täällä joidenkin toivoma 2. Parin ukko, joka saa lähemmäs tuota Ässien lappua 120-130k. Näihin aikapaljon kiteytyy se, että miksi peruspakki on tässä terminä hieman kyseenalainen itsessään sekin.

Toki 3 vuotta sitten Raumalla oli hyvä 3. Parin peruspakki ja jos tuolla samalla sopparilla ja noilla otteilla ja pienellä peliajalla saadaan sama kaveri, niin sitten jees. Ässissä osoitti, että roolin suureneminen tarkoittaa lisää sekoilua ja paskoja pelejä tuli ja paljon. Palkka ja vastuu kasvoi, mutta otteet heikentyi.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Olisi tämä ihan ok-pakisto. Ei olisi pelkkää nuorisoa pakisto täynnä. Toivottavasti Lehtonen saa myös sopimuksen. Ehkä Saari ja Allén voitaisiin myös kiinnittää. Voihan toki olla, että Tuomistokin vielä lainalle tulee Tepsiin. Toki Rafkin voi lähteä, joten tarvittaisiin ehkä paikkaaja.

Pulli-ykköspakki
Lauridsen-Johansson
Jurgens-Rafkin
Sevänen
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Olisi tämä ihan ok-pakisto. Ei olisi pelkkää nuorisoa pakisto täynnä. Toivottavasti Lehtonen saa myös sopimuksen. Ehkä Saari ja Allén voitaisiin myös kiinnittää. Voihan toki olla, että Tuomistokin vielä lainalle tulee Tepsiin. Toki Rafkin voi lähteä, joten tarvittaisiin ehkä paikkaaja.

Pulli-ykköspakki
Lauridsen-Johansson
Jurgens-Rafkin
Sevänen
Tällä voisin itse ihan koska tahansa lähteä. Olisi valovuoden edellä viime kautta omassa päässä ja kokemuksessa. Iso peukku, ottakaa toimistolla koppi!
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Mitähän Valtteri Pullin NHL-tulokassopimuksessa mahdetaan odotella? Ei sitä ole taidettu virallisesti julkistaa San Jose Sharksin/Tepsin toimesta.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse en ole vetänyt ainakaan mitään ranteita auki. En vain ymmärrä miksi Seväselle pitää tehdä kolmen vuoden sopimus. Kyseessä ei ole mikään valioyksilö, joka yhden kauden jälkeen nostaisi kytkintä Sveitsiin. Kai sille jatkopahvia voi tehdä JOS suorittaa hyvin? Nyt hirttäydytään pelaajaan kolmeksi vuodeksi, joka on parhaimmillaan OK-pelaaja Liigaan ja huonoimmillaan Mestis-tasoa.

Noh, huhu tämä vielä on. Jatkuvuutta haluttiin joten 2v vähintään. Nyt tehtiin siihen päälle yksi lisävuosi ja näin saatiin vuosiliksaa pienemmäksi. Onko se nyt niin paha? Huonoimmillaan mestistasoa mutta Mestistä ei ole pelannut kuuteen kauteen? Ja mistäs me tiedetään vaikka sopimuksessa olisi ulkomaanoptio? Svetsiin tuskin mutta voihan sitä haluta nähdä vaikka Saksaa tai Itävaltaa.

Ei ole tosiaan mitään taikapalloa, mistä näen Seväsen otteett tulevaisuudessa, joten nyt on mentävä sillä, miltä Ässissä näytti. Ei hyvältä näyttänyt. Katsotaan juu ihan rauhassa täällä, mutta en kai minä nyt Seväsen TPS otteita voi vielä perata, kun ei ole täällä pelannut. Ässissä otteet taas mielestäni voin, varsinkin kun olen noita pelejä paljon katsellut, enkä vetele hatusta näitä toisin kun osa täällä tuntuu tekevän.

Sillä viime kaudella ei lopulta ole mitään merkitystä ensi kauteen. Muutakuin sopimuksen arvo.

Ja kun savu on laskenut niin kyllä siellä Ässien osiossakin on todettu että Sevänen oli mainettaan parempi peruspakki ja sai kohtuuttomasti paskaa niskaansa. Onko yllätys kun tuli Raumalta?
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Ja kun savu on laskenut niin kyllä siellä Ässien osiossakin on todettu että Sevänen oli mainettaan parempi peruspakki ja sai kohtuuttomasti paskaa niskaansa. Onko yllätys kun tuli Raumalta?
Osa totesi näin nyt lähdön hetkellä. Kesken kausien ei juuri ketään. Ja edelleen enemmistö ei jää Sevästä kaipaamaan, vaikka nyt tiedossa onkin, että lähtee. Kyllä täälläkin on jotain pelaajia haukuttu ihan kaikkien toimesta (esim. Hults) ja jälkeenpäin jonkinlainen porukka on pyöritellyt nimeä siinä mielessä, että ehkä ei ollutkaa ihan niin paska kun täällä ajateltiin. Kyllä se oli, mutta Hults pelasi (tai istui aitiossa) kun voitettiin hopeaa, nyt taas kausi päättyi farssiin niin helposti sitä ikävöi vanhoja turhakkeitakin.

Itse kuitenkin haluan keskittyä tulevaan ja Sevänen on mielestäni sen tason riski kuitenkin, että yli vuoden pahvia en kättelyssä tekisi. Optiovuosia ehkä, jos nähdään tarpeelliseksi. Toisia on sitten nämä Nurmet, joille sen ison ja pitkän pahvin uskaltaakin tehdä. Lauridsenille toki olisi voinut myös pidempää tehdä, mutta tähän tuskin olisi mahdollisuuksia ollut vaikka oltaisiin haluttu. Jürgens ja Johansson menee myös porukkaan, että 2v pahvit mielellään jos mahdollista.

Ei minulla tosiaan mitään jatkumoa vastaan ole, päinvastoin sitä pitäisi alkaa rakentamaan. Palaset täytyy kuitenkin olla oikeat. Sevänen ei ole palanen, joka kannattaa 3 vuodeksi kiinnittää, Nurmi taas on. Haapanen on. Jasu oli tällainen. Johansson/Jürgens/Pakki X voisivat olla tällaisia. Vika ei ole pahvin pituudessa, vaan siinä kenelle se on tehty.

Ja kuten aiemmin todettua, luonnollisesti odotetaan rauhassa, että nämä varmistuu, vaikka nyt monelta suunnalta kuulunut jo "varmana" tätä huhua. Jos siellä onkin kaksi viimeistä kautta optiolla, niin ainakin oma ääni muuttuu heti, kun Seuran riski pienenee heti 2/3 osaa.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä en nyt oikeen ymmärrä mikä haloo tästä Seväsen hankinnasta, mitä vittua? Tämmöisistä ns. varmoista hankinnoista liigan sisällä josta tiedetään mitä saadaan, oltaisiin kustu hunajaa muutama kausi takaperin vaikka onkin "vain" syvyyspakki. Mutta kun niitäkin tarvitaan.

Hommataan ny vaikka joku Olsson tai vastaava. Mieluummin Seväsiä kun jotain vitun Olssoneita jotka ratsastaa vanhoilla meriiteillä.

Kaikkiko pitäs olla jotain Bobby Orreja.
 
R

Rightin Maila

Uskaltaa kritisoida hankintoja TPS:n palstalla. Hyihyi!

Oli varmaan vaikea arvata ketkä olivat positiivisesti kommentoimassa Nurmen ja Lauridsenin tuloa?

On tää välillä tosi raskas mesta. @WestCoast110 hyvin perustelee tekstiänsä sekä Porin kannattajat tulevat kertomaan Seväsestä kriittiseen sävyyn. Sitten nämä positiviiset viestit ovat tasoa ”Kyllä Sevänen on hyvä peruspakki ja nii”.

Sun artikulaatio on kaukana mistään rakentavasta kritiikistä. Valitettavasti.

Ja kritisoida saa ja pitääkin. Jos se kritiikki on tässä vaiheessa huhu-asteen sopimuksesta, että kolme vuotta, mitä vittua? Niin ei kannata ihmetellä, jos viestillesi nauretaan.

Toinen kertoo, että ylikallis huti, jolla ei riitä. Faktaa ei ole palkasta, mutta silti on ylikallis. Ja kyllä riittää, oikeassa roolissa ja pitkä sopimus on jatkuvuutta, jota varmaan sinäkin haluat joukkueeseen. Aika vähän on riskejä, kun katsoo Seväsen historiaa. Ei juurikaan loukkaantumisia, tehnyt tasaisesti hommansa ja ikää on 27v. eli pelimies parhaassa iässä.

Jos antaisi kaverin näyttää ja sitten tarvittaessa kritisoida ja haukkua.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
Itse kuitenkin haluan keskittyä tulevaan ja Sevänen on mielestäni sen tason riski kuitenkin, että yli vuoden pahvia en kättelyssä tekisi. Optiovuosia ehkä, jos nähdään tarpeelliseksi.
Pitäiskö sitten odottaa, että se sopimus julkistetaan? Ja sen jälkeen ne verotiedot? Porukkaa saattaa nyppiä, että noin voimakkaasti reagoidaan täysin mutuasioihin. Eikä siinä mitään, niinhän te saatte tehdä. Mutta älkää ihmetelkö, jos teidän kanssa ollaan eri mieltä. Vielä ei kai kukaan teiltä kieltänyt mielipiteitänne?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Pitäiskö sitten odottaa, että se sopimus julkistetaan? Ja sen jälkeen ne verotiedot? Porukkaa saattaa nyppiä, että noin voimakkaasti reagoidaan täysin mutuasioihin. Eikä siinä mitään, niinhän te saatte tehdä. Mutta älkää ihmetelkö, jos teidän kanssa ollaan eri mieltä. Vielä ei kai kukaan teiltä kieltänyt mielipiteitänne?
Toki, nyt vaan kun useampi nimimerkki, osa myös sellaisia, joihin voi aika hyvin luottaa kävi vahvistamassa tuon tiedon 3v pahvista. Kuten jo monta kertaa totesin, vaihtuu viestini sävy paljon, jos sopimus on 1v tai vaikka 1+2v. Tässä kohtaa riskit ja pelaajan arvo kohtaavat ja voidaan vaihtelevia otteita esittänyt pakki ottaa alkuun vain vuodeksi. Jos suora 3v pahvi tehdään, niin jälleen yksi sopimus perustuu toiveajatteluun, että esiintyy joka ilta hyvänä peruspakkina. Ei tehnyt tätä Porissakaan, niin miksi täällä ollaan siitä niin varmoja?

Palkasta tosiaan sinällään turha vääntää, koska sitä ei kukaan täällä tiedä. Ässissä palkka oli kuitenkin todella kova ja tuosta pitäisi ainakin puolet leikata pois, että vastaa palkka ja otteet kaukalossa. Tuskin tämä "mies parhaassa peli-iässä" leikkailee 50% pois tässä kohtaa uraa. Ei välttämättä saa yhtä paljon täällä, mutta tuskin ihan hirveästi laskee. Itsellä vain valistunut veikkaus tästä, mutta saa edelleen perustella, miksi palkka tulee laskemaan runsaasti. Hiljaista on ollut.

Ja ei mielipiteitä ole sentään kielletty, se on hyvä asia. Ja kuten aina sanon, saa ja pitää olla eri mieltä. Itseä ei haittaa, jos joku puoltaa Seväsen hankintaa ja kertoo miksi näin tekee. Sitten kun pitkään perusteltuun vastaukseen vastataan "Vittu mitä itkua" tai "Ranteet auki" niin täytyy kyllä sanoa, että en tiedä mikä järki näissä sitten on. Minun mielipide on selvästi väärä, mutta mitään sanottavaa ei kuitenkaa ole, muuta kun haukkua. Tähän vielä päälle tämä yksi sankari, joka Seväsen keskusteluun lainaa minun viestit otteluseurannasta koskien Tuomistoa. Tämä on taas sitä väsynyttä ajojahtia, kun ei itse osaa tuoda keskusteluun yhtään mitään.

Joten samalla tavalla jos kyrpii, että jokainen hankinta ei täällä saa pelkkiä tuuletuksia, niin miksi ei löydy mitään vastaväitteitä, vaan keskitytään haukkumaan? Tämä ei tietenkään koske kaikkia, sain monta hyvää ja asiallistakin vastausta ja hyviä näkökulmia asiaan. Tämä tyhjänpäiväinen onelinereiden heittely ja varsinkin vanhojen viestien kaivelu otteluseurannoista taas ei kuulu tähän aiheeseen yhtään mitenkään, mutta näitä peukutetaan toki urakalla. Tästä ei varsinaisesti tule sellainen kuva, että ainakaan kaikki täällä oikeasti haluaisi kuulla muiden mielipiteitä, vaan ennemminkin lukea ainoastaan niitä omiaan uudestaan ja uudestaan. Sitten kun tästä joku poikkeaa niin keskustelun sijaan solvaukset ja vanhat viestit tiskiin kun mitään annettavaa ei itsellä kuitenkaan ole. Tämän saman energian kun käyttäisi itse aiheeseen tutustumiseen, niin saattaa sieltä näppäimistöltä tulla ihan hyvääkin settiä.

Ja ei tosiaan ollut nyt sinulle välttämättä tämä, vaan ylipäätään. Ignore nappis saa minunkin kohdalla painaa koska vaan, jos kertakaikkiiaan en mitään asiallista tänne tuota. Väitän kuitenkin käsi sydämmellä, että monen kanssa on täälläkin oltu monta kertaa samalla puolellakin väittelyjä. Tämän takia yksittäisten nimimerkkien leimaaminen jonkun mielipiteen tähden on myös vähän surullista.
 
Viimeksi muokattu:

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toki, nyt vaan kun useampi nimimerkki, osa myös sellaisia, joihin voi aika hyvin luottaa kävi vahvistamassa tuon tiedon 3v pahvista.

Selasin tätä huhu-ketjua ja tuo 3v sopimuksen toi ilmi, jolla on yksi viesti koko palstalle. Sen jälkeen sitä tullaan komppaamaan jonkun toisen noviisin toimesta. Missä siis ovat ne luotettavat nimimerkit jotka vahvistanut tuon 3v pahvin?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos antaisi kaverin näyttää ja sitten tarvittaessa kritisoida ja haukkua.
Yleensä kun kausi päättyy ja uusia pelaajia ruvetaan julkistamaan, niin tietenkin silloin hype on kovimmillaan, eikä suostuta ottamaan kritiikkiä vastaan siitä uudesta pelaajasta, koska eihän se nyt ole vielä edes pelannut omassa joukkueessa. Tämä ilmiö on ihan jokaisen joukkueen kannattajan keskuudessa, että ei ole mitenkään ja missään nimessä sinulle tarkoitettu.

On Sevänen ainakin parempi hankinta kuin Ilomäki, josta osani täälläkin sain viime kaudella. Peruspakkien peruspakki olkoon sopiva kuvaus hänestä, joka pelasi hyvin kun rinnalla oli Saarijärvi-Press akselia, mutta kun lyödään tavallinen tasamaan tallaaja viereen, niin silloin alkaa hankaluudet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös