Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 661 971
  • 20 730

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kohtuu kulunut jo tuo.. Kuivat markkinat. Ei se ole vain Kallion lausahdus vaan on se kuulunut myös mm. Rauman suunnalta itse keisarin suusta.
Mitäs huippuja ne muut on naaranneet niistä täysistä katiskoista joita heillä on käytössä? Mennyt multa aivan ohi?

Mulle on aivan se ja sama mitä muut tekee. Ei se kiinnosta minua. Minua kiinnostaa se että Tepsi olisi edes joskus valmis tulevaan kauteen jo viimeistään alkusyksystä eikä jokaikinen kerta niin että etsitään vielä tammikuussakin tärkeisiin positioihin pelaajia.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kohtuu kulunut jo tuo.. Kuivat markkinat. Ei se ole vain Kallion lausahdus vaan on se kuulunut myös mm. Rauman suunnalta itse keisarin suusta.
Mitäs huippuja ne muut on naaranneet niistä täysistä katiskoista joita heillä on käytössä? Mennyt multa aivan ohi?

Juurihan minä listasin noita pelaajia, joita on tullut tänne kesken kauden muihin jengeihin.

Ja SPOILER ALERT. Vähän eri nimiä mitä Vanttaja tai Ronkaisen Taneli.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Mulle on aivan se ja sama mitä muut tekee. Ei se kiinnosta minua. Minua kiinnostaa se että Tepsi olisi edes joskus valmis tulevaan kauteen jo viimeistään alkusyksystä eikä jokaikinen kerta niin että etsitään vielä tammikuussakin tärkeisiin positioihin pelaajia.
That's the point! Olis se hienoa, kun joukkue olisi suorituskykyinen jo kauden alettua. Täydennysmiehet reenanneet vanhan rungon kanssa jo muutaman kuukauden. Ettei joka armas kausi ala sillä, että uutta joukkuetta aletaan opettamaan nihilistisen jääkiekon saloihin.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Aina tunnutaan löytävän jokin syy, miksi kävi niin kuin kävi.
Jos ei muuta, niin sitten hävittiin pomppujen takia.
Vaatimustaso on täällä Turussa asetettu niin alas, että sen alittaminen tuntuu olevan täysin mahdotonta. Mutta ollaan tyytyväisiä, kun kirjoitusten perusteella näyttää siihen olevan aihetta eikä arvostella.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Aina tunnutaan löytävän jokin syy, miksi kävi niin kuin kävi.
Jos ei muuta, niin sitten hävittiin pomppujen takia.
Vaatimustaso on täällä Turussa asetettu niin alas, että sen alittaminen tuntuu olevan täysin mahdotonta. Mutta ollaan tyytyväisiä, kun kirjoitusten perusteella näyttää siihen olevan aihetta eikä arvostella.
Tuolla joka vuosi 14 seuraa, jolla on aina joku syy miksi kävi näin.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Aina tunnutaan löytävän jokin syy, miksi kävi niin kuin kävi.
Jos ei muuta, niin sitten hävittiin pomppujen takia.
Vaatimustaso on täällä Turussa asetettu niin alas, että sen alittaminen tuntuu olevan täysin mahdotonta. Mutta ollaan tyytyväisiä, kun kirjoitusten perusteella näyttää siihen olevan aihetta eikä arvostella.
Kuka sen on asettanut ja kuinka alas? Ei yksi heikompi kausi sitä tarkoita, joka on muuten vielä kesken. Varmaan viime kaudella mystinen vaatimustaso oli laskettu raumalla todella alas ja jäi sääleihin runkosarjassa. Nyt ne varmaan nosti sitä ja tadaa ovat kärjessä. Muutenkin nauti nyt ihmeessä kun parin vuoden tauon jälkeen menee oikeasti vähän huonosti. Ei tarvii kadota mihinkään mystisille lomamatkoille murjottamaan.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Tuolla joka vuosi 14 seuraa, jolla on aina joku syy miksi kävi näin.
Kannattaa muistaa, että mitä vähemmän pitää selitellä sitä ammattitaitoisempaa on toiminta. Amatöörit selittelevät ja etsivät syitä muualta, kun pitäisi mennä peilin eteen ja katsoa sieltä, koska sieltä se perimmäinen syy ongelmiin löytyy. Jos ei tätä usko, niin silloin ollaan todella isojen ongelmien edessä ja aivan väärässä tehtävässä.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Vitut ne markkinat ole tyhjinä... hifk hommannut 3-4pelaajaa kauden aikana sama tappara.
SPOILER ALERT:
Hifk ostelee rahalla ja me ostetaan lounaskupongeilla. Meillä ei ole samalla tavalla rahaa kuin hifkillä, se nyt pitäisi olla jokaiselle selvää. Kyllä Tepsin norsunluutornissa sen verran kokemusta ja tietoa on, että täälläkin olisi tarvetta Kemiläisille, Vesalaisille ja Kunykille. Jollei rahaa ole sitten ostetaan niitä pelaajia, joihin on varaa. Eikö Urama sanonut jotain, että laadukas suomalainen pelaaja maksaa saman verran kuin kolme "ulkomaalaisarpaa".
Vaikka itsekkin kuulun posipetteri-osastoon niin välillä toki maistuisi yksi laadukas suomalainen versus "arpa". Tää yhtälö olisikin helppo jos tietäisi ettei loukkaantumisia tule, mutta kun niitä vain tulee. Sen takia meillä on Johanssonia, Rechiä, Steenbergeniä rosterissa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Juurihan minä listasin noita pelaajia, joita on tullut tänne kesken kauden muihin jengeihin.

Ja SPOILER ALERT. Vähän eri nimiä mitä Vanttaja tai Ronkaisen Taneli.
Ei löytynyt sun listaa. Varmasti laadukkaita pelaajia tullut, muistan ainakin yhden ja se meni maitojunalla Tapparaan.. Vaihdetaan me tuosta Vanttaja pois ja laitetaan tilalle DalColle. Eli Ronkainen joka on meritoitunut pakki jolla on kokemusta myös voittamisesta ja DalColle joka on kuitenkin NHL statuksen omaava ykköskierroksen varaus ja parantanut peliään mukavasti. Kukas sieltä nyt laittaa paremmaksi kesken kauden tulleista?
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Ei löytynyt sun listaa. Varmasti laadukkaita pelaajia tullut, muistan ainakin yhden ja se meni maitojunalla Tapparaan.. Vaihdetaan me tuosta Vanttaja pois ja laitetaan tilalle DalColle. Eli Ronkainen joka on meritoitunut pakki jolla on kokemusta myös voittamisesta ja DalColle joka on kuitenkin NHL statuksen omaava ykköskierroksen varaus ja parantanut peliään mukavasti. Kukas sieltä nyt laittaa paremmaksi kesken kauden tulleista?
Ja jos se Johansson vielä tulee, niin on varmaan yksi kovimpia siirtoraja hankintoja.
 

Träppi91

Jäsen
Ei löytynyt sun listaa. Varmasti laadukkaita pelaajia tullut, muistan ainakin yhden ja se meni maitojunalla Tapparaan.. Vaihdetaan me tuosta Vanttaja pois ja laitetaan tilalle DalColle. Eli Ronkainen joka on meritoitunut pakki jolla on kokemusta myös voittamisesta ja DalColle joka on kuitenkin NHL statuksen omaava ykköskierroksen varaus ja parantanut peliään mukavasti. Kukas sieltä nyt laittaa paremmaksi kesken kauden tulleista?
Eiköhän tuo hifkin vesalainen pyyhi 100-0 lattiaa dal collella ainakin
 

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ketä kiinnostaa mitä HIFK hommannut tai jättänyt hommaamtta. Kyseisen seuran budjetti on ihan eri ja silti suoritus on samaa tasoa tai jopa huonompaa kuin TPS:n. Toki HIFK on tällähetkellä kovemmassa nosteessa, mutta silti edelleen TPS:n takana runkosarjassa (otteluita toki vähemmän). Mutta viimevuosina TPS on heikommasta budjetista huolimatta menestynyt paremmin kuin HIFK.

Ehkä pointtina se, että se on ihan sama paljon sulla on rahaa ja kuinka monta pelaajaa hommaat kesken kauden, jos kokonaisuus ei toimi. TPS on suorittanut paljon paremmin kuin HIFK suhteutettuna budjettiin. Niin tällä kuin edellisillä kausilla.

Toisaalta, jos TPS:n budjettiin lyötäisiin 400k€ lisää rahaa. Ni vaikea nähdä, että oltaisiin silti mestarisuosikkeja, vaikka budjetti oliskin lähempänä kärkeä. Eli kyllä TPS voisi kanssa napsun ottaa eteenpäin näissä rekryissä. TPS:n junioriputki on tosi hyvä ja se auttaa paljon jos rahaa miettii. (Vaikkakin 2020 hankkeelle naurettiin) Ni siinä ollaan onnistuttu. Toki Korpikosken soppari syö budjettia sitten liikaa.

Se missä mun mielestä sakkaa on, että joko hommataan pelaajia vääriin rooleihin. Tai sitten hommataan paskaa. Eli ne täsmävahvistukset pettää kaudesta toiseen. Mutta ihan selvä, että tuolla on monta pelaajaa kuin ei ole onnistunut odotusten mukaisesti. Joku syy sille on ja se syy pitää korjata. Sitä ennen mestaruudesta on turha tosissaan haaveilla. Ja ite tässä syyttäisin eniten sitä urheilujohtoa.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
En nyt ihan hirveesti ymmärrä miten aikasempi ura liittyy tämän kauden näyttöihin. Ja kyllähän ottaisin ihan millon vaan vesalaisen ennemmin tänne kun dal collen.
Varmaan itsekin ottaisin Vesalainen ennen Collea, mutta ei ole ollut missään vaiheessa Turkuun saatavilla. Eikä Vesalainen todellakaan pese Collea 100-0.
 

Träppi91

Jäsen
Varmaan itsekin ottaisin Vesalainen ennen Collea, mutta ei ole ollut missään vaiheessa Turkuun saatavilla. Eikä Vesalainen todellakaan pese Collea 100-0.
Nojoo totta puhut, että ei ollut saatavilla. Kyllä itse näen että vesalainen pesee collea aika mennen tullen... luistelu,laukaus,maalinteko,kamppailupelaaminen valovuoden edellä collea. Collen pelinluku on taas ihan eritasolla kun vesalaisen, mutta mielipiteitähän mahtuu tälle palstalle ja se on hyvä!
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Nojoo totta puhut, että ei ollut saatavilla. Kyllä itse näen että vesalainen pesee collea aika mennen tullen... luistelu,laukaus,maalinteko,kamppailupelaaminen valovuoden edellä collea. Collen pelinluku on taas ihan eritasolla kun vesalaisen, mutta mielipiteitähän mahtuu tälle palstalle ja se on hyvä!
Hyvin erityylisiä pelaajia ja veikkaan että jossain toisessa joukkueessa Dal Collella olis kovemmat pisteet, ei Tepsissä kukaan pisteillä juhli.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nati
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös