Vuoden jatkoaikalainen 2022

  • 9 431
  • 124

MegaForce

Jäsen
Vuosi 2022 meni jo, mutta palataan vielä hetkeksi kyseiseen vuoteen äänestämällä vuoden jatkoaikalaisesta 2022. Äänestysaikaa on tasan kaksi viikkoa, eli 20.1.2023 asti, jonka jälkeen pidetään vielä Grande Finale, johon pääsee kymmenen eniten ääntä saanutta nimimerkkiä.

Säännöt ovat samat kuin ennenkin:

1. Kukin äänestäjä nimeää kolme ehdokasta

2. Äänestettävän nimimerkin on täytynyt kirjoittaa vähintään yksi viesti vuoden 2022 aikana, itsensä äänestäminen kielletty, (ääni mitätöidään eikä sitä lasketa). Moderaattoreita tai ylläpitoa ei myöskään äänestetä.

3. Vain yhtä nimimerkkiä saa äänestää kerran.

4. Merkitse äänestämäsi nimimerkki @ merkillä, eli tägää haluamasi nimimerkki.

5. Jos yksikin näistä ehdoista jää toteutumatta, ääni ei mene läpi.

6. Jos on kysyttävää, kysy.

Muistakaa äänestää!
 
Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä vitun demokratia-paskaa tää nyt on, minä päätin jo ajat sitten että minä voitin ja olen nykyään viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen! Ei sitä voi enää perua!

Äänestän:
@Stigu
@Everton
@Tuamas
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
@Johnny B. Goode Setämiesten kuninkaan paluu palstalle toi tänne aimo annoksen iloa ja naurua lisää ja sitä ei ole maailmassa yhtään liikaa.

@emz1 SaiPa-osaston asiakirjoittaja, joka osaa sanoittaa hyvin ja seikkaperäisesti missä kulloinkin mennään rakkaan seuramme kanssa. Ei yksi, eikä kaksi kertaa, kun olen ottanut hänen kanssaan yhteen liiasta (mun mielestä) positiivisuudesta toimiston touhuja kohtaan.

@Fiftie Juhani Tamminen-tribuuttiketjun kantavia voimia, joka pistää myös Suomirap-keskusteluissa ohjauspelin kuntoon. Oliko muuta kysyttävää?

Kunniamaininta:
@regularflex Jatkoajan joulupatakeräyksen houstaaminen. Tänäkin vuonna kerättiin yli 8000 euroa Pelastusarmeijan kautta vähävaraisten hyväksi. Hattu päästä!

edit: lausetta korjailtu
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
@Everton - asiakirjoittaja, kuntavisan laatiminen ja houstaaminen nosti hänet kärkeen minun rankingissani

@Johnny B. Goode - "Kukas muu kuin kultasuu", taattua (ala)tyyli(kä)stä suorittamista palstalla jo vuodesta 2005

@Iisoppi - "human female touch" laajalla kirjolla tällä palstallä, oma paikkansa minun mielikuvituksessani ;-)
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
@Roger Moore
Ensimmäinen valinta on itsestäänselvyys. Ollaan samalla aaltopituudella oikeastaan kaikessa. Tässä ykkösagentin siivellä kunniaa saavat myös kaikki muut Bond-ketjun aktiivit. Ensi kesänä mennään taas!

@Johnny B. Goode
Totta kai irstaan setämiehen paluu palstalle on huomioitava. Ryminällä se paluu tapahtuikin ja jatkui siitä mihin edellisellä kerralla päättyi.

Kolmas valinta onkin haastavampi. Erilaiset visat ja arvoitukset ovat lähellä sydäntäni ja eri ketjujen aktiivit ansaitsisivat sitä kautta huomiota. Mutta kun voi valita vain yhden, olkoon nimi tällä kertaa @Everton. Väsymätön laadukkaiden visojen vääntäjä.

Lisäksi kunniamaininta menee Joulupatakeräyksen puuhamiehelle: @regularflex.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jahas, taas on se aika vuodesta kun ollaan vaikeiden ja tärkeiden valintojen äärellä. Niin moni nimimerkki pyörii mielessä ehdokkaana ja vaan kolme saa valita. Tuolla Tami-skenessä, jossa itsekin olen aktiivinen, ei ole mitenkään tavatonta huudahtaa tällaisessa tilanteessa, että "OMG sanon minä!!". No tässä omat kolme ehdokasta:

@Euro71 on jäänyt mieleen erityisesti Löylyhuoneen puolelta aktiivisena ja asiantuntevana kirjoittajana. Muun muassa Suomen Nato-jäsenyysprosessia on ollut kiintoisaa seurata kyseisen nimimerkin kirjoitusten kautta.

@peterra puolestaan on jäänyt mieleen erityisesti Liiga-osion puolelta, jossa on kirjoitellut hyvin perusteltuja näkemyksiään monen Liigaseuran ja Liigan toimintaan yleensäkin liittyen.

@Proffa_20 on sellainen ehdokas, jota olen aiemminkin tässä kisassa finaaliin toivonut. Normaalisti olen vuosittain vaihdellut tätä ehdokasjoukkoa, koska palstalla on niin paljon hyviä kirjoittajia, jotka mielestäni tunnustusta ansaitsevat. Proffan kohdalla kuitenkin teen poikkeuksen ja hän on jälleen tässä kolmen ehdokkaan joukossa, koska ei aiemmin ole finaaliin asti päässyt ja mielestäni tämä vääryys on aika korjata. Edelleen olen sitä mieltä, että tässä on nimimerkki, jonka usein pitkiäkin viestejä on kiinnostavaa lukea ja hänen kanssaan on mukava keskustella.

MY MAXIMUM RESPECT -kunniamaininta: Tämä kunniamaininta tärähtää sitten kahdelle suosikkiyhteisölleni eli palstan Tami- ja Kärppäyhteisöille sekä niiden lukemattomille timanttisille kirjoittajille. Tami-aktiivit @WarWas , @Niilo , @Individual ja @CuJo#31 tuossa jo kirjoittelivatkin tähän ketjuun yllä, @Fiftie :tä äänestin viimeksi finaalissa ja @Steril hoiteli äärimmäisen mallikkaasti edeltävän Vuoden jatkoaikalainen -karsinnan ja finaalin järjestelyt. Luonnollisesti Tami-yhteisö ei olisi nykyisenkaltainen ilman nimimerkkien @Frankie , @Bat79 , @Barnes , @Turha Kaukalo ja ladyjen @UnenNukkuja sekä @Patarouva 60 minuutin painetta. Siinä nyt muutama hieno nimimerkki "to name a few" -hengessä lueteltuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös