MM-kisat 2022 – liveseuranta

  • 576 804
  • 18 217
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ja joku vielä tämän jälkeen jaksaa valittaa Virkkusesta?
Kyllähän tuo huutaminen ja tunnelman luominen sopii ihan hyvin tähän pelin loppuun. Mutta kun se on sitä samaa karjumista aloituskokoonpanojen lukemisesta asti, välillä vähän huudetaan kun nähdään ex-pelaaja katsomossa, välillä huudetaan kun joku loukannut polvea kaksi vuotta sitten jne. Melko raskasta kuunneltavaa pidemmän päälle.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Virkkunen studiossa juuri nyt.
 

Liitteet

  • 54D10AC3-00A9-43B4-ACFF-51C32A6458D0.jpeg
    54D10AC3-00A9-43B4-ACFF-51C32A6458D0.jpeg
    674,2 KB · kertaa luettu: 114

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Kyllähän tuo huutaminen ja tunnelman luominen sopii ihan hyvin tähän pelin loppuun. Mutta kun se on sitä samaa karjumista aloituskokoonpanojen lukemisesta asti, välillä vähän huudetaan kun nähdään ex-pelaaja katsomossa, välillä huudetaan kun joku loukannut polvea kaksi vuotta sitten jne. Melko raskasta kuunneltavaa pidemmän päälle.
Kyllähän näihin peleihin eläytyy aivan eri tavalla Virkkusen kautta kun esim. Tapsa Suomisen joka varmaan tässä vaiheessa miettisi vedetäänkö niitä pilkkuja vai päättyikö tasan. Itse tykkään ja kovasti, ilmeisesti suurin osa muistakin tykkää kun jatkuvasti tuolla selostaa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Argentiinasta tuli virallisesti eurooppalainen valtio tämän myötä, kerta neljä eurooppalaista maata välierissä.
Olen hyvin tietoinen kaikista meemeistä ja Argentiinan laajalti eurooppalaisista siirtolaisista muodostuvasta väestöstä, mutta kyllä näin eurooppalaisena olisi kuitenkin toivonut Hollanin voittoa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Alejandro

Jäsen
Kyllähän tuo huutaminen ja tunnelman luominen sopii ihan hyvin tähän pelin loppuun. Mutta kun se on sitä samaa karjumista aloituskokoonpanojen lukemisesta asti, välillä vähän huudetaan kun nähdään ex-pelaaja katsomossa, välillä huudetaan kun joku loukannut polvea kaksi vuotta sitten jne. Melko raskasta kuunneltavaa pidemmän päälle.
Minulle tuo kuulostaa kotoisalta. Etelä-Karjalassa huudetaan kaikkialla ja joka tilanteessa.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Olen hyvin tietoinen kaikista meemeistä ja Argentiinan laajalti eurooppalaisista siirtolaisista muodostuvasta väestöstä, mutta kyllä näin eurooppalaisena olisi kuitenkin toivonut Hollanin voittoa.
Joku täällä kävi ennen peliä kertomassa että välierissä pelaa neljä eurooppalaista joukkuetta, siihen viittasin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös