HIFK kaudella 2022–2023

  • 687 882
  • 3 969

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Itse olen myös pikkaisen skeptinen ensi kauden suhteen..Mutta kokeillaan silti katsoa tulevaisuuteen luottavaisena.

Runkosarja: 5
Lopullinen: 5

Paras hyökkääjä: Koivistoinen (11)
Paras pakki: Rantakari (13)
Maalivahdit: Halonen 89,7% Taponen 90,6%
Sitten Tobias hommaa maalille mister X joka suorittaa 91,7%



1. Tappara
2. Kärpät
3. Ilves
4. JYP

Mitäköhän sieniä rouva oli syöttänyt aamulla kun olin tämmöistä mennyt ennustamaan.

Runkosarjassa ei olla Top6 se on jo nyt varma
Koivistoinen tekee runkosarjassa yhteensä 11pistettä..
Rantakari top13.. nyt hävettää että näin olen mennyt ennustaa.
Maalivahdit meni edes vähän sinne päin. Halonen ulos ja Roopelle luotettava 2..

Yllättävän moni uskoi Rantakariin ja jopa Lyytisen
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Kevään tyhjennysmyyntejä silmälläpitäen, sanoisin että Melart (Ilves), Pakarinen (Kalpa), Hirvonen (Ässät) ja Taponen (Tappara) voivat saada mahdollisuuden päästä mitalipeleihin. Yhtään muuta mihinkään kelpaavaa pelaajaa meillä ei ole.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Kevään tyhjennysmyyntejä silmälläpitäen, sanoisin että Melart (Ilves), Pakarinen (Kalpa), Hirvonen (Ässät) ja Taponen (Tappara) voivat saada mahdollisuuden päästä mitalipeleihin. Yhtään muuta mihinkään kelpaavaa pelaajaa meillä ei ole.
Mites Ville? Löytyykö tonttia?
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joukkueessa on liian vähän ”voittavia” yksilöitä. Ts. pelureita, jotka kantaisivat joukkuetta eturintamassa. Lyytinen, Rantakari, Kotkansalo, Nättinen, Koivistoinen nyt ainakaan eivät kuulu tuohon joukkoon. Ja, heidät on hankittu kärkeen vastuunkantajiksi.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ihan paskaa väittää että Koivistoisesta, Paajasesta, Pakarisesta ja kumppaneista olisi yhdessä kesässä tullut huonoja jääkiekkoilijoita. Ville Peltonen ja Peltosen systeemit tämän tekee. On kummallista että kukaan seuran sisällä ei ole tätä valmis myöntämään. Peltosen joukkueessa mcjeesuskin näyttäisi nelosdivaripelaajalta.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ihan paskaa väittää että Koivistoisesta, Paajasesta, Pakarisesta ja kumppaneista olisi yhdessä kesässä tullut huonoja jääkiekkoilijoita. Ville Peltonen ja Peltosen systeemit tämän tekee. On kummallista että kukaan seuran sisällä ei ole tätä valmis myöntämään. Peltosen joukkueessa mcjeesuskin näyttäisi nelosdivaripelaajalta.

Jep. Yksilöitä voidaan syyttää maailman tappiin asti, mutta sarjan viimeiseksi sillä verukkeella ei tuota materiaalia saa.
 
J

Just-Ice-Hockey

Ihan paskaa väittää että Koivistoisesta, Paajasesta, Pakarisesta ja kumppaneista olisi yhdessä kesässä tullut huonoja jääkiekkoilijoita. Ville Peltonen ja Peltosen systeemit tämän tekee. On kummallista että kukaan seuran sisällä ei ole tätä valmis myöntämään. Peltosen joukkueessa mcjeesuskin näyttäisi nelosdivaripelaajalta.

Ville Peltosen roolia tai vastuuta vähättelemättä, täytyy huomioida se, että joukkue on eri asia kuin nimilista. Isoista nimistä huolimatta, tämän kauden IFK on ihan todella huono kokonaisuus.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ville Peltosen roolia tai vastuuta vähättelemättä, täytyy huomioida se, että joukkue on eri asia kuin nimilista. Isoista nimistä huolimatta, tämän kauden IFK on ihan todella huono kokonaisuus.
On. Mutta ei noin huono.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan paskaa väittää että Koivistoisesta, Paajasesta, Pakarisesta ja kumppaneista olisi yhdessä kesässä tullut huonoja jääkiekkoilijoita. Ville Peltonen ja Peltosen systeemit tämän tekee. On kummallista että kukaan seuran sisällä ei ole tätä valmis myöntämään. Peltosen joukkueessa mcjeesuskin näyttäisi nelosdivaripelaajalta.
Tämä. McJeesus HIFKissä olis tod näk ihan paska. IFK:n organisaation osaamattomuus tekee pelaajista paskoja.

Aiemmilla kausilla ollan osattu sen verran, että tulijoilta on tippunut suoritustasosta vain se "normaali" -30%. Tämän vuoden systeemeillä tiputusta normaaliin -70%.

Kun ei vittu vaan osata, niin ei osata.

Tobbe: "39 vuotta ja kaksi mestaruutta on aivan liian vähän". Olen lähes varma, että TET miehen tullessa hän sanoi lähtevänsä jos tulosta ei tule. Löytääkö joku tämän haastattelun?

Nyt on aika lunastaa lupaus. Kaikkien aikojen floppaus on tosiasia. Veikkaan, että lähtee itse. Huomenna.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
On. Mutta ei noin huono.
Ei, mutta esimerkiksi mainitsemasi McJesus (täysin kuvitteellinen hahmo) on sellainen peliä tekevä pelaaja, jotka TET-mies unohti hankkia kokonaan. Nyt siellä pyörittää peliä Tallberg, Dyk ja Rantakari. AB ja Innala pystyivät olemaan tällaisia huippupelintekijöitä myös Villen alaisuudessa. Myös Ouluun ryssitty Turunen olisi ollut sellainen.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ville Peltosen roolia tai vastuuta vähättelemättä, täytyy huomioida se, että joukkue on eri asia kuin nimilista. Isoista nimistä huolimatta, tämän kauden IFK on ihan todella huono kokonaisuus.
Mulle tulee mieleen tästä että onko joukkueessa riittävän vahvaa luonnetta olevaa pelaajaa, edes yhtä sellaista. Siis henkilöä joka pystyy haastamaan Villeä ja muuta valmennusryhmää ja joka näyttäisi esimerkillään eteen? Olen vakuuttunut että sitä nimenomaan tässä tilanteessa tarvittaisiin. Ainoa ketä tulee mieleen on Ilari, mutta en tiedä onko hän luontaisesti sellainen henkilö joka astuu näissä tilanteissa esiin. Tallberg se nyt ei näköjään ole.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Juu, ei tuo sarjan paskin rosteri ole. Mutta ei tuossa kyllä yhtäkään sellaista pelaajaa ole, joka pystyisi jengiä kantamaan kiekollisessa pelissä. McJeesus sitä olisi, ja tähän rooliin riittäisi kyllä vaikka ihan Crosbykin.
Kyllä voin suoraan sanoa, että Nättinen ja Koivistoinen on sellaisia pelaajia joiden tuohon pitäisi pystyä. Kumpikin on monipuolisia hyökkäyspään moottoreita, se että molemmat on pelkkiä tuhnuja nyt on erittäin huolestuttavaa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Juu, ei tuo sarjan paskin rosteri ole. Mutta ei tuossa kyllä yhtäkään sellaista pelaajaa ole, joka pystyisi jengiä kantamaan kiekollisessa pelissä. McJeesus sitä olisi, ja tähän rooliin riittäisi kyllä vaikka ihan Crosbykin.
Jos joku osaisi tehdä ylivoimalle jotain niin kyllä nuokin olisivat sääleihin kantaneet. Ja ei, säälit ei riitä. Nyt siivet ovat perseet laidassa kiinni ja ainoa pelaaja joka liikkuu on pakki. En muista nähneeni noin huonosti vaimennettua joukkuetta aikoihin. Ehkä joku sen seniilin ruotsalaisen, Hans Backen, Huuhkajat pääsee lähelle.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On. Mutta ei noin huono.
Juuri näin. Karrikoiden IFK on 10 sijaa liian alhaalla vs joukkueen täysi potentiaali. Joukkueen rakentamisessakin on tehty valtavia virheitä alkaen maalivahtipelistä jatkuen kiekollisen taidon puuttumiseen, mutta silti tuo nimilista on sellainen, millä pitäisi aivan minimissä olla 10 joukossa ja realistisesti taistella sijoista 5-8. Sormusen IFK oli viimeksi näin huono.
 
J

Just-Ice-Hockey

Kyllä voin suoraan sanoa, että Nättinen ja Koivistoinen on sellaisia pelaajia joiden tuohon pitäisi pystyä. Kumpikin on monipuolisia hyökkäyspään moottoreita, se että molemmat on pelkkiä tuhnuja nyt on erittäin huolestuttavaa.

Mä en näe kummassakaan joukkueen kiekollisen pelin moottoria. Mun mielestä sekä Koivistoinen että Nättinen ovat loistavia tukipelaajia kiekolliselle johtajalle. Tosta porukasta puuttuvat peliä rytmittävät ja kiekkoa jakavat pelaajat kokonaan.
 

vsqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilari on mun sankari, ja teki alkuun loistavaa tulosta, mutta kun muu jengi ei tee perässä, on vajonnut samaan harmaaseen massaan, ei vieläkään lähellekkään parasta nähty, mutta saisi muutkin ruveta suorittamaan.Tekekeminen putoaa. kun joutuu paikkaamaan miden virheitä, ja huonoja suorituksia.Rentous, mikä oli alkupeleissä puuttuu jo Ilariltakin,,,,,Kele
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Mä en näe kummassakaan joukkueen kiekollisen pelin moottoria. Mun mielestä sekä Koivistoinen että Nättinen ovat loistavia tukipelaajia kiekolliselle johtajalle. Tosta porukasta puuttuvat peliä rytmittävät ja kiekkoa jakavat pelaajat kokonaan.
En minäkään näe, enkä ole nähnyt IFKn riveissä heissä tätä. Koivistoinen oli kuitenkin tuollainen pelaaja Lukossa parhaimmillaan ja Nättinen JYPissä sekä aiemmin pohjoisamerikassa.

Monelle tulee esim. Jullesta mieleen pelkkä snaipperi, mutta taustalla on perinteinen klassinen sentteri, se on kyllä erittäin kummaa ettei viime vuosina tätä puolta ole paljoa nähty. JYPissä toki parhaimmillaan myös tuota nähtiin vaikka maalit yleensä vain muistetaan.

Mutta kuten sanottua, molemmat hiihtelee juuri nyt syvissä vesissä, kuten muukin joukkue.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
IFK alkaa olla nykyesityksillään sellainen, ettei kukaan enää oikein kehtaa meille enää edes vittuilla. Sympaattisia ressukoita muiden silmissä.

Toimistossa aukeaa rahakirstu ihan näillä näppäimillä. Ja pahoin pelkään että tässä paniikissa tehdyt hankinnat eivät tule olemaan laadultaan sitä mitä pitäisi.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mä en näe kummassakaan joukkueen kiekollisen pelin moottoria. Mun mielestä sekä Koivistoinen että Nättinen ovat loistavia tukipelaajia kiekolliselle johtajalle. Tosta porukasta puuttuvat peliä rytmittävät ja kiekkoa jakavat pelaajat kokonaan.
Let’s face it. Tasaviisikoin kun alistetaan lyömään rännistä ränniin noista puuttuvista pelaajista ei olisi mitään apua.

Ylivoimilla kyllä. Mainitsemistasi esimerkeistä Innala ja Turunen olisivat jo ratkoneet omalla henkilökohtaisella tekemisellään muutaman lisävoiton joko ylivoimilla tai jatkoilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös