HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 108 679
  • 30 185

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ooksä menossa minkälaisiin hommiin sinne :)
Aattelin että saatais sitte jatkossa niitä hampaattomia kanukkeja ilmasiltaa pitkin ihan solkenaan.

Vähän on auki vielä, kun olen vasta ilmoittautunut markkinoille. Mutta mä olen tunnettu kaikkien alojen asiantuntija, joten varmaan ihan merkittäviin hommiin päädytään sielläkin. Sanoisin, että alkuvaiheessa kannattaa lähteä ihan nöyrästi liikenteeseen ja vaihto BOL-> Koivula on ihan riittävä. Hetki grindataan, mutta ensi kaudesta lähtien varmaan jo sitten enemmän ja kovempia kavereita tippuu säännöllisesti tännekin, kun tajuavat mun arvoni ihan koko organisaatiolle. Mut katsotaan nyt rauhassa vielä. Pidän teidät kyllä ajan tasalla.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Vähän on auki vielä, kun olen vasta ilmoittautunut markkinoille. Mutta mä olen tunnettu kaikkien alojen asiantuntija, joten varmaan ihan merkittäviin hommiin päädytään sielläkin. Sanoisin, että alkuvaiheessa kannattaa lähteä ihan nöyrästi liikenteeseen ja vaihto BOL-> Koivula on ihan riittävä. Hetki grindataan, mutta ensi kaudesta lähtien varmaan jo sitten enemmän ja kovempia kavereita tippuu säännöllisesti tännekin, kun tajuavat mun arvoni ihan koko organisaatiolle. Mut katsotaan nyt rauhassa vielä. Pidän teidät kyllä ajan tasalla.
Jos nyt miettisit viel.
Annetaan kylmä-allas, rulla erkkaa ja teroituskone vaihdossa siihen Koivulan Ottoon, se riittänee, Islandersille, koska kundi saa sitte mennä Suomen Mestarina bäkkiin, ja vie mukanaan sitä voittamisen kulttuuria siihenkin organisaatioon.
Kyl se ois mun mielestä mukavampi, että jatkat täällä.
Edit. sanajärjestys väärin
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Eli Lamoriello on myös omia kasvatteja! Ei me kyllä suostuta treidiin Koivula <-> BOL vaan kyllä siihen pitää kylkeen lyödä Barzal.

Barzal kuulostaa kyllä hyvältä jatkumolta Penan löytämiin nimihirviöihin.

Tulee mieleen Conan Doylen Baskervillen koira eli Spanhelin re-inkarnaatio.

Pidän. Otetaan Barzal.

Game Worn tilaukseen.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Kun tuota maalivahti- ja sentteriasiaa on puitu, niin kahlasin ajan kuluksi pelaajamarkkinoiden tarjontaa läpi. Täytyy todeta, että todella kuivat ovat markkinat. Ohessa ainoat löytämäni vapaana olevat pelaajat, joilla ehkä voisi taso riittää.

Maalivahdit

Sentterit

Toki maalivahtiosaston kanssa ei liene kovin kiire, koska Taponen pelaa meille aikaa, mutta sentteri pitäisi jostain kaivaa vaikka väkisin, jotta saadaan Pakarinen omalle pelipaikalleen. Tuosta kun vielä Koivistoinen tai Paajanen putoaisi, niin ollaan tilanteessa, jossa kokoonpanossa on enää yksi mitat täyttävä sentteri.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Gibsonin nimen voi vetää listalta yli. Teki koesopparin Seattle Krakenin farmijengin Coachella Valley Firebirdsin kanssa. Salak olisi mielenkiintoinen haku. On pelannut liigassa ennekin. Toisi kokemusta maalinsuulle. Kokeneemmat fanit muistavat, että meillä on joskus aiemminkin ollut tolppien välissä tsekkiläinen maalivahti.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Hitto ku oon laiska enkä jaksa laskee mut oliko veroraja ens kuun puolessa välissä?

Oiskohan sit vasta jotain uutista, nimenomaan kärkiketjuen sentteristä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto ku oon laiska enkä jaksa laskee mut oliko veroraja ens kuun puolessa välissä?

Oiskohan sit vasta jotain uutista, nimenomaan kärkiketjuen sentteristä.

Sitähän ei kukaan tiedä, kun pleijareiden otteluohjelmaa ei julkaistu. Mutta, jos varovaisesti ajatellaan ja oletetaan, että toukokuun puoliväliin mennessä torilla on tavattu ja nakit paistettu, veroraja olisi tällöin marraskuun puolivälissä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
TPS ilmeisesti julkaisee kohta jotain uusia pelaajia? Mielenkiintoista nähdä ovatko markkinat kuinka kuivat vai ovatko ne sitä taas ainoastaan nukkuvalle Jumppaajalle?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitähän ei kukaan tiedä, kun pleijareiden otteluohjelmaa ei julkaistu. Mutta, jos varovaisesti ajatellaan ja oletetaan, että toukokuun puoliväliin mennessä torilla on tavattu ja nakit paistettu, veroraja olisi tällöin marraskuun puolivälissä.

Lainaan itse itseäni ja totean, että uusintalaskennan jälkeen, verorajan on pakko olla jo aikaisemmin. Mömmärit alkavat Tampereella 12.5.23 ja Nokia Areenan on oltava kisaorganisaation käytössä arvatakseni viimeistään noin viikkoa ennen. Liiga ei pomminvarmasti ole ottanut sellaista riskiä, että kumpikaan tamperelaisseura ei voisi finaaleja kotihallissaan pelata. Näin ollen arvioisin, että viimeinen mahdollinen finaali pelataan aivan viimeistään 5.5.2023. Tämä taas tarkoittaisi sitä, että veroraja olisi 5.11.2022, mutta jos halutaan laskea siihen viikon mestaruusränni, joku 12.11.22 voisi olla kutakuinkin oikeasuuntainen ajankohta. Nämä ovat vain suuntaa antavia ja itse päättelemiäni päiviä.

TPS julkisti kaksi ulkkaria. Onko missään sanottu, milloin liittyvät jengiin? Jos liittyvät nyt, mitään verohyötyä heistä ei seura saa. Paitsi, jos saavat monoa kesken kauden :D.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
TPS ilmeisesti julkaisee kohta jotain uusia pelaajia? Mielenkiintoista nähdä ovatko markkinat kuinka kuivat vai ovatko ne sitä taas ainoastaan nukkuvalle Jumppaajalle?
Ihan kelvollisia kavereita ui verkkoihin.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
TPS ilmeisesti julkaisee kohta jotain uusia pelaajia? Mielenkiintoista nähdä ovatko markkinat kuinka kuivat vai ovatko ne sitä taas ainoastaan nukkuvalle Jumppaajalle?
Käsittääkseni meillä ei ole suunnitelmissa haastaa kärkijoukkueita koska se maksaisi liikaa. Liigalle ihanteellinen tilanne kun böndellä hallit pullottaa iloisia maalaisia todistamassa kuinka stadilaiset saa dunkkuun ja mitalipelit pelataan Tampereella ja Turussa. Win-win-win.

edit. Tepsiltä vapautui samalla Kai Kantola. Wink-wink.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käsittääkseni meillä ei ole suunnitelmissa haastaa kärkijoukkueita koska se maksaisi liikaa. Liigalle ihanteellinen tilanne kun böndellä hallit pullottaa iloisia maalaisia todistamassa kuinka stadilaiset saa dunkkuun ja mitalipelit pelataan Tampereella ja Turussa. Win-win-win.

edit. Tepsiltä vapautui samalla Kai Kantola. Wink-wink.
125-juhlavuosi, Ville Peltonen ja Euroopan suurseura. Kai Kantola olisi juuri sitä mitä tämä jengi kaipaisi, nyt Tobbari hereillä ja mottipäistä tsekkitukalle.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Siis ihan oikeasti vai huumorillako täällä huudetaan Kantolan perään? Juuri sitä mitä HIFK vähiten kaipaa.
Huumoria tämä pääosin lienee, mutta ottaisin kyllä Kai "Fucking" Kantolan mielelläni Otto Karvisen tilalle.
 
Suosikkijoukkue
Jokipojat, HIFK, Montreal Canadiens, Liverpool.
Tuli epäsuoraa viestiä Kalpan suunnasta, että Kantola suuntaa Savonmaalle. Harmi, siinä sitten missattiin takuuvarma 30 maalin mies vai miten se nyt olikaan... :)
 
Viimeksi muokattu:

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Toki huumoria nämä Kantola jutut, mutta pesisi aivan varmasti tuloskentässä samalla vastuulla meidän monet miehet. Turussa ei lähtenyt, mutta 19-20/20-21 kausilla yht 39 pönttöä jossain vitun kalpassa.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toki huumoria nämä Kantola jutut, mutta pesisi aivan varmasti tuloskentässä samalla vastuulla meidän monet miehet. Turussa ei lähtenyt, mutta 19-20/20-21 kausilla yht 39 pönttöä jossain vitun kalpassa.
Huumoria sopivasti, mutta kyllähän tuo totta on. Tämän kauden HIFK:ssa on toisaalta aivan sama mikä nimi siellä selässä lukee, kaikki ovat harmaata massaa - eikä kukaan ole noussut Melartia ja Taposta lukuunottamatta esille. Tästä tullaan myös Kantolaan kuka varmasti meillä imeytyisi tähän samaan harmauteen mukaan.

Yritän etsiä positiivisia asioita meneillään olevasta kaudesta ja niitä on tasan kaksi: Melart & Taponen.
Ilman Melartia olisimme hävinneet ne voitetutkin ottelut ja ilman Taposta olisimme hävinneet vielä enemmän.

Loput ajatukset tuottavat kuivan päänahan enkä uskalla ostaa lippuja alarivin penkeille ettei stressini tartu muihin katsojiin.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Siis ihan oikeasti vai huumorillako täällä huudetaan Kantolan perään? Juuri sitä mitä HIFK vähiten kaipaa.

- Iiro Pakarisen loukkaantumisen myötä aloimme kartoittamaan markkinoilta mitat täyttävää keskushyökkääjää, joka sopii sekä pelaajatyypiltään että luonteeltaan IFK:n arvoihin. Oli meille onni onnettomuudessa, että Kaitsu oli saatavilla juuri tähän hetkeen, tiivisti Salmelainen.

Edit. jaa KalPa nappasi.
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
- Iiro Pakarisen loukkaantumisen myötä aloimme kartoittamaan markkinoilta mitat täyttävää keskushyökkääjää, joka sopii sekä pelaajatyypiltään että luonteeltaan IFK:n arvoihin. Oli meille onni onnettomuudessa, että Kaitsu oli saatavilla juuri tähän hetkeen, tiivisti Salmelainen.

Edit. jaa KalPa nappasi.
Onko Pakarinen loukkaantunut?!?!?! Mikä juttu?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kun itse ainakin odotan F5 pohjassa, että Salmelainen hankkii käsiä tähän jengiin niin sitä on herkkänä kaikille epämääräisyyksille (hymiö)
Kuka mahtaa olla tämä punaisessa 18 hupparissa oleva kaveri Tapsan ja Nipen takana? Onko meidän uusi kädellinen huipunveljes? Muut kaverit kuitenkin salilla IFKn pelaajia…



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös