Vitutusketju

  • 1 139 678
  • 8 636

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tää alkukausi on ollut ihan järkyttävää paskaa. Ja tuokin on liian lievä sana.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Nyt on panostettu tälle kaudelle, mutta se ei näy missään. Tevesi vittuun Peltolan kanssa ja pari oikeasti liiga tasoa olevaa pakkia rosteriin.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Nyt olo on kuin oltaisiin tiputtu Mestikseen. Aivan järkyttävä vitutus!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tämä prosessi näyttää alkavan ottaa koville, ainakin täällä jatkoajan fanikatsomossa :D
Kun se etenee lähinnä vaan alamäkeen… Eli täysin väärään suuntaan.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Minua vituttaa se, että tätä palstaa ei voi lukea tappiopelin jälkeen kun minkäänlaista keskustelua ei voi käydä, kun meillä on kaikki paskaa. Tevesille kenkää, Laurikainen imuroi, meillä on paskat pakit.
Ja sitten on aina ne samat nimimerkit jotka tätä suurta tietouttaan jakelee.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vaikka voitettaisiin, silti laulu on sama virsi. No tyylinsä kullakin...
Juu ja monien mielestä paskakin on kaunista jne. Ihan mielenkiintoista ois tietää kuinka moni ois jo vaatimassa potkuja jos ei olisi ”prosessista” kyse ja valmentajilla 3v sopimusta.
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Minua vituttaa se, että tätä palstaa ei voi lukea tappiopelin jälkeen kun minkäänlaista keskustelua ei voi käydä, kun meillä on kaikki paskaa. Tevesille kenkää, Laurikainen imuroi, meillä on paskat pakit.
Ja sitten on aina ne samat nimimerkit jotka tätä suurta tietouttaan jakelee.

Joukkue on niin vahva kuin sen heikoin lenkki. Tällä hetkellä se on puolustus ja etenkin ”ulkomaalaisvahvistus” Teves. Jos Tevesin laittaa poppareille niin peli ei ainakaan huonommaks voi mennä.

Ja kyllä silloin, kun on jotain positiivistä niin ainakin allekirjoittanut siitä kirjoittaa. Tänään onnistujia oli 0, taas.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Juu ja monien mielestä paskakin on kaunista jne. Ihan mielenkiintoista ois tietää kuinka moni ois jo vaatimassa potkuja jos ei olisi ”prosessista” kyse ja valmentajilla 3v sopimusta.
Eiköhän tässä viime vuosina ole nähty ihan tarpeeksi miten hyvin käy, kun vaihdellaan koutsia kuin sukkia...
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Juu ja monien mielestä paskakin on kaunista jne. Ihan mielenkiintoista ois tietää kuinka moni ois jo vaatimassa potkuja jos ei olisi ”prosessista” kyse ja valmentajilla 3v sopimusta.

Tuskin kukaan. Nyt on pelattu 8 peliä liigaa. 52 jäljellä. Toki sinä varmaan, mutta saisit kyllä ihan itse rypeä siellä paskassasi.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tuskin kukaan. Nyt on pelattu 8 peliä liigaa. 52 jäljellä. Toki sinä varmaan, mutta saisit kyllä ihan itse rypeä siellä paskassasi.
No en sentään mutta mä nyt en vaan jaksa kolmatta paskaa kautta putkeen. Ja ei, sellainen ei ehkä ole tulossa mutta juuri nyt näyttää siltä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Anna aikaa. Nyt on kaikki uutta ja uudet kujeet. Me ollaan vielä siellä kuuden sakissa.
Annan toki mutta olisihan se kiva, että pelattaisiin edes joka toisessa pelissä edes kohtuullinen 60 minuuttinen… Nyt lähinnä pelataan yksi kohtuullinen erä per peli.
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tää alkukausi on ollut ihan järkyttävää paskaa. Ja tuokin on liian lievä sana.
Vaihda nyt vittu jo nimimerkkiä tai kannusta vaikka SaiPaa ja mee vittuileen ja esittämään näkemyksiäsi heidän foorumiin, sää mikään 'Jypinfani' oo !
Tosi Jypinfani nääs uskoo ja kannustaa omaa seuraansa loppuunasti vaikka välillä menis vähän huonomminkin. Pitää nähdä vähän nenäänsä pidemmälle tulevaisuuteen eikä vain elää tässä hetkessä kun kerran seura on ajoissa tiedottanut 'Pitkän Tähtäimen 3v. Suunnitelmastaan' (PTS).
PISTE.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vaihda nyt vittu jo nimimerkkiä tai kannusta vaikka SaiPaa ja mee vittuileen ja esittämään näkemyksiäsi heidän foorumiin, sää mikään 'Jypinfani' oo !
Tosi Jypinfani nääs uskoo ja kannustaa omaa seuraansa loppuunasti vaikka välillä menis vähän huonomminkin. Pitää nähdä vähän nenäänsä pidemmälle tulevaisuuteen eikä vain elää tässä hetkessä kun kerran seura on ajoissa tiedottanut 'Pitkän Tähtäimen 3v. Suunnitelmastaan' (PTS).
PISTE.
Siksihän mua juuri vituttaa nämä paskat otteet kun tämän joukkueen fani olen. SaiPan fanina vituttaisi varmaan enemmän. Ja edelleen, mitä vitun väliä jollain suunnitelmalla on? Oikeuttaako se pelaamaan paskasti?
 
Viimeksi muokattu:

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Siksihän mua juuri vituttaa nämä paskat otteet kun tämän joukkueen fani olen. SaiPan fanina vituttaisi varmaan enemmän. Ja edelleen, mitä vitun väliä jollain suunnitelmalla on? Oikeuttaako se pelaamaan paskasti?
Mut toisaalta jos tässä ottaisi muutaman kuukauden päiväunet niin voihan se olla, että JYPillä menee sitten herätessä jo paremmin. Tällä hetkellä mua ei vaan lohduta tippaakaan, että ehkä tammikuussa voitetaan pelejä. Silloin se on myös aivan liian myöhäistä.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Siksihän mua juuri vituttaa nämä paskat otteet kun tämän joukkueen fani olen. SaiPan fanina vituttaisi varmaan enemmän. Ja edelleen, mitä vitun väliä jollain suunnitelmalla on? Oikeuttaako se pelaamaan paskasti?

Siinä vaiheessa kun on uusi valmennusjohto, käytännössä täysin uusi joukkue ja kaikki on uutta, niin sillo kärsivällisyys on aika pitkälti se asia mitä vaaditaan. Aika näyttää mitä tuleman pitää ja 8 pelin jälkeen paskassa rypeminen on kyllä niin naurettavaa kun olla ja voi.

Tämä on vain jääkiekkoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös