To 15.9.2022 Otteluseuranta(Liiga)

  • 9 860
  • 235

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vittasmäki... Näkee ettei kiekollinen osaaminen ole se vahvuus :D
 

hyperion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei koska tässä tuo oli aivan oikein kumottu.
Viittaatko ihan nopsaan sääntöön millä perusteella tuo on oikein kumottu. HIFK:in aitiosta hyppäsi kaveri jäälle, ja pakeni nopeasti pois kun huomasi että minun vaihtopelaajani pelaa nyt kiekkoa.

En siis itse ole satavarma kaikista väärän vaihdon säännön yksityiskohdista, mutta mikä sitten on väärä vaihto jos ei se, että kaveri jonka ei kuulu hypätä askiin, hyppää askiin?
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Ja sama jos katsoo AppleTV:n kautta. mulla ei ole ollut ongelmia äänien tai muunkaan kanssa.
Niin joo enpä tajunnut AppleTV:n kautta edes kokeilla. Ei mulla taida siinä edes olla CMoren sovellusta. Ostin tuon aikoinaan vain sen takia, kun TeliaTV ei viitsinyt tehdä TV-sovellusta ja liigaottelut tulivat vain sieltä. Sen jälkeen ei ole pahemmin ollut AppleTV:lle käyttöä.
 

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Niin joo enpä tajunnut edes AppleTV:n kautta edes kokeilla. Ei mulla taida siinä edes olla CMoren sovellusta. Ostin tuon aikoinaan vain sen takia, kun TeliaTV ei viitsinyt tehdä TV-sovellusta ja liigaottelut tulivat vain sieltä. Sen jälkeen ei ole pahemmin ollut AppleTV:lle käyttöä.
Kannattaa testata, ainakin itsellä se on toiminut tosi hyvin.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Hieman oli tehostusta Ojamäellä
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Onko niin, että Tapparan kokoonpano ”elää” kookooAJAN mutta HIFK joutuu pelaamaan piiiitkääään samalla kokoonpanolla ?
"Kannattaa koko ajan seurata millaisilla kokoonpanoilla IFK pelaa siellä."
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Rahat jää kyllä saamatta. Tapparan vähintään kahden maalin voitto piti olla selviö (kertoimella 2,40). Eli eiköhän Tappara voita maalilla, niin jää rahat saamatta ja HIFK häviää. Lose-lose.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Menikö tämä erä jotenkin erityisen nopeasti, vai tuntuuko vain siltä, kun käväisin pihalla ja missasin tuon alun?
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Rahat jää kyllä saamatta. Tapparan vähintään kahden maalin voitto piti olla selviö (kertoimella 2,40). Eli eiköhän Tappara voita maalilla, niin jää rahat saamatta ja HIFK häviää. Lose-lose.
Pro-tip: Tappara pelaa yleensä maalin pelejä. Ja varsinkin alkukaudesta usein häviää kotipelejä, joissa vierailijan voitolla on kerroin yli 4.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
Rahat jää kyllä saamatta. Tapparan vähintään kahden maalin voitto piti olla selviö (kertoimella 2,40). Eli eiköhän Tappara voita maalilla, niin jää rahat saamatta ja HIFK häviää. Lose-lose.
Siis mitä löitkö vetoa kauneimpia vastaan? Syntiä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös