Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 797 388
  • 8 833

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ehkä "world class" veljet ja sisaret voivat valaista enemmän, mutta onko Tami ennen pitänyt tämmöisiä ns. "kesätaukoja", etenkin miten kuumana koulutusbusiness käy koko ajan. Ei sitä itsekään kaikkea voi muistaa, uninen veli kun olen.

Tervehdin ilolla sitä, että ainakin Faceen on kommentoitu ja linjoille palattu. KIeliasusta päätellen Br#79 olisi voimissaan...toisaalta hieman ikävämpääkin tietoa ketjuun tuli aiemmin. Mikä ikinä onkaan totuus, toivon Tamille hyvää vointia. Keep rocking!!





Pientä videopätkää Tamista voimissaan.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mikä ikinä onkaan totuus, toivon Tamille hyvää vointia. Keep rocking!!

En epäile palstan veljien ja sisarten totuuksia, mutta itse näen tämän niin, että Tamilla omat fiiliksensä asioista. Muistin ailahtelua olen spekuloinut todella kauan tämänkin palstan ketjuissa, mutta eihän vanhus heti sitä itse myönnä. Vaatii työtä läheisiltä. Siksi meille ketjuun kirjoittelijoille totuus tulee Tamilta itseltään, arvostammehan Leijonaa. Haluan luottaa toki veljien ja sisarten näkemään, mutta tässä mennään nyt vähän kahta reittiä.

Enemmän hämmennyn herran flunssasta/koronasta. Onko tuo vaiva ollut koko kesän riesana? Toivottavasti on ottanut hoitoa vastaan ammattilaisilta.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
En epäile palstan veljien ja sisarten totuuksia, mutta itse näen tämän niin, että Tamilla omat fiiliksensä asioista. Muistin ailahtelua olen spekuloinut todella kauan tämänkin palstan ketjuissa, mutta eihän vanhus heti sitä itse myönnä. Vaatii työtä läheisiltä. Siksi meille ketjuun kirjoittelijoille totuus tulee Tamilta itseltään, arvostammehan Leijonaa. Haluan luottaa toki veljien ja sisarten näkemään, mutta tässä mennään nyt vähän kahta reittiä.

Enemmän hämmennyn herran flunssasta/koronasta. Onko tuo vaiva ollut koko kesän riesana? Toivottavasti on ottanut hoitoa vastaan ammattilaisilta.

Kiitos viestistä. Se lämmittää, erityisesti sinun!! UnenNukkuja rokkaa!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Terve @Fiftie vietettiin pojan 2 vee juhlia tänään ja sain tälläset hanskat lahjaksi kaveri sanoi, että on sun peli hanskat 90-luvulta muistatko tälläsiä? Jos on niin pistän ykkösketjun kokoelmiin?! Br, Frankie
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Terve @Fiftie vietettiin pojan 2 vee juhlia tänään ja sain tälläset hanskat lahjaksi kaveri sanoi, että on sun peli hanskat 90-luvulta muistatko tälläsiä? Jos on niin pistän ykkösketjun kokoelmiin?! Br, Frankie

Terve ; kiitos viestistä, yö hanskat eivät ole minun, pelasin ammatikseni 19 vuotta, kuvan mopokintailla en olisi pelannut päivääkään!!Pro Hockey ja lumenluonti ovat kaksi ( 2 ) eri asiaa!! fiftie
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
En epäile palstan veljien ja sisarten totuuksia, mutta itse näen tämän niin, että Tamilla omat fiiliksensä asioista. Muistin ailahtelua olen spekuloinut todella kauan tämänkin palstan ketjuissa, mutta eihän vanhus heti sitä itse myönnä. Vaatii työtä läheisiltä. Siksi meille ketjuun kirjoittelijoille totuus tulee Tamilta itseltään, arvostammehan Leijonaa. Haluan luottaa toki veljien ja sisarten näkemään, mutta tässä mennään nyt vähän kahta reittiä.

Enemmän hämmennyn herran flunssasta/koronasta. Onko tuo vaiva ollut koko kesän riesana? Toivottavasti on ottanut hoitoa vastaan ammattilaisilta.

Timanttinen viesti timanttiselta ladyltä sisar @UnenNukkuja lta!! Keep rocking!!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kiiitos viesteistänne ! Ne lämmittävät - erityisesti teidän !! Keep on rocking!

Terv. TK
Jonkun pitäisi vastata Tamille joskus: Kiitos viestistäsi, lämmittää aina - Sinun erityisesti!!

Ihan oikeasti, nyt lämmittää jokainen Tamin viesti ainakin allekirjoittanutta - siihen kun ehti jo tottua, ettei niitä tule.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ihan oikeasti, nyt lämmittää jokainen Tamin viesti ainakin allekirjoittanutta - siihen kun ehti jo tottua, ettei niitä tule.
Veli Steril pidä seuraava vastaisuudessa mielessä!! Niin se vaan menee!! Br, Frankie JAYK #79

”Kiitos terveisistä!! Kesällä pidän lomaa - suosittelen Teillekin!! Kun The Hockey ja Eurotam Season taas alkaa olen back in business!! JT”
 

Jara76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Terveiset Versailles'n palatsista n. kuukauden takaa!!

Ranskan suurmiesten palatsin loppupäässä minua ja madame Jaraa tervehti varsin tutunnäköinen veistos. Keep your f*cking eyes open in case menette kyseiseen pytinkiin, varsinkin sen loppuosassa fokus 110%.

Kyseistä pytinkiä ei muuten ole luonut mikään uninen lumenluoja, vaan Ludvig XIV eli itse original aurinkokuningas.

Chapeau Tami!!
 

Liitteet

  • IMG_20220710_094205_resized_20220814_064418162.jpg
    IMG_20220710_094205_resized_20220814_064418162.jpg
    542,8 KB · kertaa luettu: 141

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jonkun pitäisi vastata Tamille joskus: Kiitos viestistäsi, lämmittää aina - Sinun erityisesti!!

Ihan oikeasti, nyt lämmittää jokainen Tamin viesti ainakin allekirjoittanutta - siihen kun ehti jo tottua, ettei niitä tule.

Veli @Steril puhuu täyttä asiaa, kuten yleensä- keep rocking!!

Niin, monesti tulee suhtauduttua asioihin itsestäänselvyyksinä, eikä välttämättä sen arvoa tajua, ennen kuin menettää. Hetkellinenkin aktivoituminen on kuitenkin parempi, kuin ei mitään.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ykkösketjun veljenä täytyy pitää huoli, ettei ketju valahda kakkosketjuun, yake my word!! Niin se vaan menee!! Siispä, otetaan tänään Lion #79 prinsiipit siistiin kotiin:





Siinä joku metsänlaidan asukki putsaa pölyt lattialta, kun Don Tami vaan nostaa kevyesti jalkojaan sekä jatkaa oman kirjansa lukemista. Simply Great sanon minä!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
My God, taas kakkosketju uhkaa!! Ovatko muut ykkösketjun veljet kesälomalla Lion #79 tapaan, kun joudun yksin kannattelemaan tätä ketjua?! @Fiftie @Eetska to name a few!! Niin se vaan menee!! Br, Frankie JAYK #79
 

Lemiöö66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelikanat, änärin Pingviinit ja kaikki lätkä...
Ykkösketjun veljenä täytyy pitää huoli, ettei ketju valahda kakkosketjuun, yake my word!! Niin se vaan menee!! Siispä, otetaan tänään Lion #79 prinsiipit siistiin kotiin:





Siinä joku metsänlaidan asukki putsaa pölyt lattialta, kun Don Tami vaan nostaa kevyesti jalkojaan sekä jatkaa oman kirjansa lukemista. Simply Great sanon minä!! Br, Frankie, CEO EuroFrank Oy

Jossain määrin säälittävää zaissea myydä ittensä mainokseen jota ei näe kuin JA palsta Siikot ja Veljet. Ja Seiska se vasta zaipaa onkin. Kiusaavat vanhaa hömppää joka ilmeisen valitettavasti syttyy kun luulee pääsevänsä parrasvaloihin...
 

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
My God, taas kakkosketju uhkaa!! Ovatko muut ykkösketjun veljet kesälomalla Lion #79 tapaan, kun joudun yksin kannattelemaan tätä ketjua?! @Fiftie @Eetska to name a few!! Niin se vaan menee!! Br, Frankie JAYK #79
Moi @Frankie ! Kiitos viestistäsi! In case epäselvää - olen ottanut neuvosta vaariin ja seurailen itse Maestron jalanjälkiä internetin ihmeellisessä maailmassa. Työrintaman ollessa high season-tilassa kesäloman jäljiltä, tulee laittaa se kuntoon! Kaiken hulinan keskellä tulee useamman kerran päivässä vierailtua Jatkoaika.comin timanttisimmissa ketjussa tarkkailemassa, ettei ketju vahingossakaan valu toiselle sivulle. Onneksi täällä on kuitenkin hereillä useampi ykkösketjun veli/sisko jotka pitää huolen, että ketju pysyy pinnalla Busterin tavoin.

Maximum respect ketjun veljille ja siskoille!
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Pakko tulla tähän ketjuun kertomaan. Juttelen yhen suht kiinnostavan tytön kanssa tällä hetkellä, ja leikkimielisen vittuilun jälkeen, tämä tyttö tokaisi minulle napakasti: "Missä kunnioitus?"

Rakastuin sillä sekunnilla.
Tilanne päivitystä.

Kaunis kesäyö, Helsingin tuomiokirkon portaat, ei ristinsielua tai muita Tauno Tasalakkeja missään, ainoastaan veli Loorz ja kaunis ykköskentän lady. Kädet täristen mutta vuoren varmalla 100% keskittymisellä vaihdettiin ensimmäiset (first) suudelmamme, se oli kaunis hetki - take my word!! Siitä käsikkäin käveltiin läpi kauniin ja tyhjän kaupungin kohti allekirjoittaneen pyhättöä!! Vielä ei annettu 60min painetta, mutta kuten ykköskentän veljet tietää - slow and Steady gets you ready!!!

Siinä - myöhäisen kesäromanssin hengessä - have great f*cking day!!!! Br. veli Loorz15
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Tilanne päivitystä.

Kaunis kesäyö, Helsingin tuomiokirkon portaat, ei ristinsielua tai muita Tauno Tasalakkeja missään, ainoastaan veli Loorz ja kaunis ykköskentän lady. Kädet täristen mutta vuoren varmalla 100% keskittymisellä vaihdettiin ensimmäiset (first) suudelmamme, se oli kaunis hetki - take my word!! Siitä käsikkäin käveltiin läpi kauniin ja tyhjän kaupungin kohti allekirjoittaneen pyhättöä!! Vielä ei annettu 60min painetta, mutta kuten ykköskentän veljet tietää - slow and Steady gets you ready!!!

Siinä - myöhäisen kesäromanssin hengessä - have great f*cking day!!!! Br. veli Loorz15
Veli Loorz15 rokkaa!!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tilanne päivitystä.

Kaunis kesäyö, Helsingin tuomiokirkon portaat, ei ristinsielua tai muita Tauno Tasalakkeja missään, ainoastaan veli Loorz ja kaunis ykköskentän lady. Kädet täristen mutta vuoren varmalla 100% keskittymisellä vaihdettiin ensimmäiset (first) suudelmamme, se oli kaunis hetki - take my word!! Siitä käsikkäin käveltiin läpi kauniin ja tyhjän kaupungin kohti allekirjoittaneen pyhättöä!! Vielä ei annettu 60min painetta, mutta kuten ykköskentän veljet tietää - slow and Steady gets you ready!!!

Siinä - myöhäisen kesäromanssin hengessä - have great f*cking day!!!! Br. veli Loorz15
Terve Loorz15, Kiitos tilannepäivityksestä, jo siellä ( alkuperäisessä Tami-ketjussa ) tunnistin armottoman lahjakkuutesi!! All stars veljiä, keep rocking, Br Frankie, CEO EuroFrank Oy, JAYK #79
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tami vastaa :
Kiitos viestistä, vastaus : Kotona Turussa tai kalassa Haapaluodon maisemissa ja koulutuskeikat eri puolella Eurooppaa!! Ensi viikolla kohti Pariisia, Zurichiä , kiekkoasioissa!! JT

Valmennus-/johtopestineuvotteluja, vanhojen joukkueiden tapaamisia, jatkosopimuksia eurooppalaisiin lehtiin kirjoittelusta vai jotain muuta?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Manuko ei enää päivittele?
Kiitos viestistäsi pehtoori!! Kesällä Lion #79 pitää lomaa - suosittelen Teillekin!! Kun The Hockey ja Eurotam Season taas alkaa on Tami back in business!! Niin se vaan menee!! Siitä ykkösketjulaisten hengessä have a Great fuckin’ Tuesday!! Br, Frankie, JAYK #79
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Tilanne päivitystä.

Kaunis kesäyö, Helsingin tuomiokirkon portaat, ei ristinsielua tai muita Tauno Tasalakkeja missään, ainoastaan veli Loorz ja kaunis ykköskentän lady. Kädet täristen mutta vuoren varmalla 100% keskittymisellä vaihdettiin ensimmäiset (first) suudelmamme, se oli kaunis hetki - take my word!! Siitä käsikkäin käveltiin läpi kauniin ja tyhjän kaupungin kohti allekirjoittaneen pyhättöä!! Vielä ei annettu 60min painetta, mutta kuten ykköskentän veljet tietää - slow and Steady gets you ready!!!

Siinä - myöhäisen kesäromanssin hengessä - have great f*cking day!!!! Br. veli Loorz15
Kiitos viestistä!! My maximum respect, miten se nyt menikään ; " naisista puhuminen ja naisille puhuminen ovat kaksi ( 2) eri asiaa" -niin se vaan menee!! Keep rocking ja Have A Great Week!! BR CC
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tilanne päivitystä.

Kaunis kesäyö, Helsingin tuomiokirkon portaat, ei ristinsielua tai muita Tauno Tasalakkeja missään, ainoastaan veli Loorz ja kaunis ykköskentän lady. Kädet täristen mutta vuoren varmalla 100% keskittymisellä vaihdettiin ensimmäiset (first) suudelmamme, se oli kaunis hetki - take my word!! Siitä käsikkäin käveltiin läpi kauniin ja tyhjän kaupungin kohti allekirjoittaneen pyhättöä!! Vielä ei annettu 60min painetta, mutta kuten ykköskentän veljet tietää - slow and Steady gets you ready!!!

Siinä - myöhäisen kesäromanssin hengessä - have great f*cking day!!!! Br. veli Loorz15
Parhaat ja syvästi arvostamani onnittelut hienosta saavutuksestasi - enjoy Your Night, MY Maximum respect!! " Det blir spännande" sanoisi Zlatan kun Pariisissa PSG:n riveissä pisti kotikentällä Parc De Princellä pallon häkkiin!! Jos ehkäisyn ohjauspelissä on hakemista; yhteys Eurotamiin -sieltä apu!! Br AB, maakunnan veli, pitkäaikainen 99+ clubilainen tässä(kin) Tami - ketjussa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös