Mikä on Jatkoajan jäsennumerosi?

  • 7 846
  • 155

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi Mulla on isompi numero vaikka olen ollut täällä kauemmin. Naisvihaa!

Mä olen roikkunut täällä vuodesta 2006 ja mulla on myös reilu tuplasti isompi numero kuin @Individual illa. Joku tässä numerologiikassa nyt mättää…
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mättää ainakin se, että @Individual on kyllä rekisteröitynyt palstalle vuonna 2004, ei 2014.

Sattuuhan näitä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ehdotan ketjua "Onko (jäsennumeron) suuruudella väliä ja miten se on vaikuttanut yksityiselämääsi?", jossa voi keskustella intiimeistä jäsennumerojutuista, miettiä palstalegendoja, muistella entisiä pienuussuuruksia, pohtia poistoja ja koeaikojen purkuja sekä keksiä eri ryhmittymille omat värit, tunnukset tahi latinankieliset nimet. Koska mitäs sitä muuten kesällä.

Keskustelun voi aloittaa kaivamalla esim. schollin, Peen ja Mr. Scarfacen numerot. Hall of Numbers. Dumb and Number. Number of the Beast. M - Kaupunki etsii numeroa. Likainen Tusina. Satasen laina. Kymppitonni.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Keskustelun voi aloittaa kaivamalla esim. schollin, Peen ja Mr. Scarfacen numerot. Hall of Numbers. Dumb and Number. Number of the Beast. M - Kaupunki etsii numeroa. Likainen Tusina. Satasen laina. Kymppitonni.
Joku noheva voisi myös selvittää Tunkin oikean syntymäpäivän. Ei pitäisi olla edes vaikeaa kun ilmoitti sen ihan itse. Jonkin verran ehkä hankaloittaa, että niitä ilmoitettuja päiviä oli 366 kappaletta. Lukumäärästä voi toki päätellä että joku niistä oli ihan oikea.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Vahva etiäinen siitä, että numeron 69 omaavalla palstalaisella on kaljamaha sekä takapiiska, eikä kaveri jaksa ihmeemmin puolustaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Onko Jatkoaika pilalla meinasitko brother lion palauttaa kiekkomuseoon numeron #105452? Olisi ainakin syytä!

Palautan kaiken. Myös maalini N-liiton verkkoon kun reikäjuustoa teimme Moskovan illassa v. 1971. Moskovan yössä keskityimme sitten voileipään ja junaan.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
125389. Sama täällä, tullut lueskeltua palstaa jo esiteinistä asti mutta vasta koronakeväänä 2020 tuli lopulta haettua tänne sisään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös