To 26.5.2022 Otteluseuranta (13. kisapäivä)

  • 86 554
  • 1 889

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vihdoin avainpelaajat alkavat heräilemään. Siis ne, joilta maaleja odotetaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Mä en tiedä mutta ei nappaa nuo suomitytyt katsomossa. Kyllä siellä Latvialaista yms pitäisi olla.
Itse en täällä Italiassa peliä seuraa, muuta kuin tämän seurannan kautta. On täälläkin tullut melko veret ja muutkin paikat seisauttavia tapauksia vastaan. Vaadin italianattaria jääkiekkokatsomoihin!!!!
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kaunis maa, miellyttävä kansa, hyvä ruoka, sopivan kompakti koko, upeita historiallisia nähtävyyksiä ja Bratislava sopivan kokoinen eli ei liian suuri eikä liian pieni. En menetä yöuniani, jos Slovakia voittaisi tämän ottelun ja vieläpä finaalinkin.
Sama täällä, 2012 olin 100% Slovakian kelkassa loppupeleissä kun olivat lähellä voittaa koko roskan. Slovakialla ei myöskään ole kauheasti sellaisia vittumaisia pelaajia jotka alkaisivat ärsyttämään tai päätyisivät liiemmin ihon alle.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oliko sattumaa, että kun Sallinen olikin kentällä Hartikaisen sijaan, niin heti tuli maali?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kaunis maa, miellyttävä kansa, hyvä ruoka, sopivan kompakti koko, upeita historiallisia nähtävyyksiä ja Bratislava sopivan kokoinen eli ei liian suuri eikä liian pieni. En menetä yöuniani, jos Slovakia voittaisi tämän ottelun ja vieläpä finaalinkin.

Kyllä.

Myös Slovenia on upea paikka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös