Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 025 143
  • 23 980

mehupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mason ego
Trettenes on aika helvetisti taitavampi kaveri, kun mitä täällä moni uskookaan. Pääsee ensimmäistä kertaa urallaan ihan oikeasti näyttämään mihin ne kyvyt oikein riittää. Kaverin ura on myös selkeässä noususuunnassa, joten ihan mielenkiintoinen vahvistus toteutuessaan. Tarvitaan juonikkuutta ja pelinteko taitoa ja sitä Trettenes tullessaan toisi.
Ei mitään henkilökohtaista, mutta mä en luota näihin sun ennen kautta tekemiin analyyseihin enää yhtään. Viime kesänä tuli Collinsista niin isoja ylisanoja, joille ei lopulta löytynyt pienintäkään katetta, että tämä menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Mitä tulee ylipäätään aiheeseen keskikaista, niin sanoin jo Järvisen hankinnan jälkeen, että mitään selkeää ykköstä ei voi olla enää tulossa. Sen jälkeen tuli vielä Wold, mutta ilmeisesti Mustosen rooli onkin lähtökohtaisesti laidassa. Se ei silti poista sitä, että ei tossa vain uskoakseni ole enää budjettia mihinkään oikeasti kovan tason tekijään. Joku ulkkariarpa tai Liigatasolla sellainen "meh"-tason kaveri siltä voi tulla, mutta se Kunyk tmv. nyt ei vain voi olla realismia tai syön taas sen kuuluisan hatullisen.

Trettenes haisee victorbackmanmaiselta flopilta.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Ei mitään henkilökohtaista, mutta mä en luota näihin sun ennen kautta tekemiin analyyseihin enää yhtään. Viime kesänä tuli Collinsista niin isoja ylisanoja, joille ei lopulta löytynyt pienintäkään katetta, että tämä menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Mitä tulee ylipäätään aiheeseen keskikaista, niin sanoin jo Järvisen hankinnan jälkeen, että mitään selkeää ykköstä ei voi olla enää tulossa. Sen jälkeen tuli vielä Wold, mutta ilmeisesti Mustosen rooli onkin lähtökohtaisesti laidassa. Se ei silti poista sitä, että ei tossa vain uskoakseni ole enää budjettia mihinkään oikeasti kovan tason tekijään. Joku ulkkariarpa tai Liigatasolla sellainen "meh"-tason kaveri siltä voi tulla, mutta se Kunyk tmv. nyt ei vain voi olla realismia tai syön taas sen kuuluisan hatullisen.

Trettenes haisee victorbackmanmaiselta flopilta.
Mulle on ihan yks paskan haile luottaako mehupoika mun analyyseihin, että ei nyt kovin syvältä vihlaissut.. Toki hieman se aina vihlaisee, kun tuottaa pettymyksen jollekin. Pidin Collinsia hyvänä hankintana, sellaisena 35-40 pisteen erittäin luotettavana sentterinä, mutta kaikkihan sen näki miten siinä lopulta kävi. Luulenpa, että Collins oli meidän kaikkien mielestä yksi suurimmista flobeista koskaan odotusarvoihin nähden, paitsi tietenkin mehupojan, sähän tiesit sen jo etukäteen?

Trettenes ei ole mikään Kunykin tasoinen paketti, mutta täsmälääke erityisesti juurikin ylivoimapeliin.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse jotenkin päivä päivältä alan enemmän innostumaan tästä Trettenesin mahdollisesta hankinnasta. Voi toki olla, että ei näe edes sitä kuuluisaa marraskuuta Hämeenlinnassa, mutta jotenkin kaverista saa silti sellaisen uskomattoman potentiaalisen kuvan.

Kyllä mä näkisin kaverin ihan kokeilun arvoiseksi peluriksi. Laitetaan sitten syksyllä kättä uudestaan taskuun jos ei arpa osu ja ensimmäiset muissa sarjoissa flopanneet ulkkarit tulee saatavaksi.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Mulle on ihan yks paskan haile luottaako mehupoika mun analyyseihin, että ei nyt kovin syvältä vihlaissut.. Toki hieman se aina vihlaisee, kun tuottaa pettymyksen jollekin. Pidin Collinsia hyvänä hankintana, sellaisena 35-40 pisteen erittäin luotettavana sentterinä, mutta kaikkihan sen näki miten siinä lopulta kävi. Luulenpa, että Collins oli meidän kaikkien mielestä yksi suurimmista flobeista koskaan odotusarvoihin nähden, paitsi tietenkin mehupojan, sähän tiesit sen jo etukäteen?

Trettenes ei ole mikään Kunykin tasoinen paketti, mutta täsmälääke erityisesti juurikin ylivoimapeliin.
Ei kai kukaan Collinsista uskonut 40pst miestä? Itsellä ei ainakaan DEL liigasta nelosketjun sentteri hirveästi odotuksia antanut. Toki KHL tehot varmasti hämää joitakin, mutta ura oli sen verran laskussa, että en Collinsista odottanut kuin varmaa kahden suunnan sentteriä vähillä pisteillä. Noh oli se silti pettymys.

Anteeksi väliin huutelu.


Edit. Toki oli ihan mukiinmenevä harkka peleissä, niin taisi tosin olla Leblankki ja Montokin
 

mehupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mason ego
Mulle on ihan yks paskan haile luottaako mehupoika mun analyyseihin, että ei nyt kovin syvältä vihlaissut.. Toki hieman se aina vihlaisee, kun tuottaa pettymyksen jollekin. Pidin Collinsia hyvänä hankintana, sellaisena 35-40 pisteen erittäin luotettavana sentterinä, mutta kaikkihan sen näki miten siinä lopulta kävi. Luulenpa, että Collins oli meidän kaikkien mielestä yksi suurimmista flobeista koskaan odotusarvoihin nähden, paitsi tietenkin mehupojan, sähän tiesit sen jo etukäteen?

Trettenes ei ole mikään Kunykin tasoinen paketti, mutta täsmälääke erityisesti juurikin ylivoimapeliin.
Pidit Collinsia melko varauksetta jopa Kontiolaa parempana hankintana, niin tästä nyt oli vain pakko vielä viimeisen kerran kuitata, koska tästä Trettenes-kehumisesta tuli sen verran isot deja-vut tuonne noihin aikoihin.

Lähinnä ehkä kaipaisin jotain perusteluja tälle, minkä takia Trettenes on helvetisti taitavampi kuin moni uskookaan ja miten juuri nyt olisi 28v kaverilla se ihan oikea näytön paikka? Siellä on kuitenkin mm. DELiä ja Allsvenskania painettu hyvin keskinkertaisilla tehoilla joksikin juonikkaaksi yv-spesialistiksi.
 

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
Kohelo(KHL) kun tyhjeni ulkkareista niin sieltä Sveitsistä voi olla tiedossa
johonkin sm liiga seuraan vaikka joku vahvistuskin.
Olisiko tämä Retteneessi viime vuonna löytänyt ravintoasiat kuntoon yms?
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Pidit Collinsia melko varauksetta jopa Kontiolaa parempana hankintana, niin tästä nyt oli vain pakko vielä viimeisen kerran kuitata, koska tästä Trettenes-kehumisesta tuli sen verran isot deja-vut tuonne noihin aikoihin.

Lähinnä ehkä kaipaisin jotain perusteluja tälle, minkä takia Trettenes on helvetisti taitavampi kuin moni uskookaan ja miten juuri nyt olisi 28v kaverilla se ihan oikea näytön paikka? Siellä on kuitenkin mm. DELiä ja Allsvenskania painettu hyvin keskinkertaisilla tehoilla joksikin juonikkaaksi yv-spesialistiksi.
Sanotaanko nyt näin, että... Mä en jaksa. Vaikka heittäisin millaiset analyysit pöytään ja corseja myöden, niin sä olet ainakin ilmeisesti lyönyt sementtiin sun EP-scouttaukset joten tämä lienee turhaa köyden vetoa tällähetkellä.

Ja jos nyt senverta partasuuhun palataan, niin kyllä, odotin kaverista luotettavaa tehoiluun pystyvää sentteriä, sellasta jolla voidaan menestyä, Kontiolalla ei menestytä, ainakaan ykkössentterinä. Ja kuten sanoin, niin.. Vittu en mä jaksa. Mä oon ihan loppu.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Siis Sveitsin divarista meille kärkikenttiin sentteriksi ja pyörittelemään myös ylivoimaa?

Jos näin on, niin kyllä täytyy olla scoutattu ihan helvetin hyvin.

Ei siinä sitten mitään. Tervetuloa vaan ja kiva tarinahan siitä tulisi, jos onnistuisi, mutta ei tällä kaverilla oikein aikaisempiakaan näyttöjä ole, että olisi mahdollisesti Liiga-kamaa.

Mun ei pitänyt vetää ranteita auki näiden huhujen perusteella, mutta nyt melkein vedin, mutta vain melkein.
Katsellaan nyt ensin mitä sieltä tulee ja jopa katsellaan sitäkin, että mitä saa pelillisesti aikaiseksi.

Kyllä mä vaan niin paljon sentteriltä odotan ylivoimassa. Ehkä oon vaan joku vanha jäärä ja kangistunut vanhoihin pelitapoihin ja mielikuviin.

Kerho!
 

mehupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mason ego
Sanotaanko nyt näin, että... Mä en jaksa. Vaikka heittäisin millaiset analyysit pöytään ja corseja myöden, niin sä olet ainakin ilmeisesti lyönyt sementtiin sun EP-scouttaukset joten tämä lienee turhaa köyden vetoa tällähetkellä.

Ja jos nyt senverta partasuuhun palataan, niin kyllä, odotin kaverista luotettavaa tehoiluun pystyvää sentteriä, sellasta jolla voidaan menestyä, Kontiolalla ei menestytä, ainakaan ykkössentterinä. Ja kuten sanoin, niin.. Vittu en mä jaksa. Mä oon ihan loppu.
Sun kannattaa mennä lepäämään, koska on kieltämättä väsynyttä meininkiä. Mä voin ihan rehellisesti sanoa, että mä en tiedä tästä Trettenesistä yhtään mitään muuta kuin EP kertoo. Sun kommenteista päätellen olet katsonut kaverin pelejä tai muuten vaan kuullut hyvää, ja kun näistä haluttaisiin kuulla tarkemmin, niin "ei jaksa"?

Oikeastaan tämä vain todistanee koko pointin - mitään muuta ei ole taustalla kuin "hyvä fiilis", kuten partasuunkin kohdalla? Vai olenko väärässä?
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä mä vaan niin paljon sentteriltä odotan ylivoimassa. Ehkä oon vaan joku vanha jäärä ja kangistunut vanhoihin pelitapoihin ja mielikuviin.

Kyllähän sitä ylivoimaa voi pyörittää vaikka pakki, jos vaan saadaan rakenne ja ajotukset ja taktiikat kuntoon.

Ei sentteri välttämättä ole se pelin sielu. Lisätietoa voi kysellä vaikka Selänteeltä ja Kariyalta. Harvempi meistä muistaa, että siinä oli joku Steve Rucchin välissä....
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Vaikka minäkin posin kautta yleensä menen, niin kyllähän joku Trettenes Sveitsin divarista on ihan kaikkea muuta kuin varma tapaus. Voihan se toki olla, että kaveri on skoutattu erinomaisesti ja on huippuhaku. Sillon toki luulisi jäävän budjettiin kauden aikasia hankintoja varten. Kyllä mä odotan ihan eri tason hakua.

Jos se Moses pelaa jollain mottipäisellä, niin kyllä siinäkin iso riski on. Ymmärsin, että Turusen perässä oltiin ihan kunnon pahvilla ja silloin piti olla vielä kunnon sentteriinkin rahoja.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kyllähän sitä ylivoimaa voi pyörittää vaikka pakki, jos vaan saadaan rakenne ja ajotukset ja taktiikat kuntoon.

Ei sentteri välttämättä ole se pelin sielu. Lisätietoa voi kysellä vaikka Selänteeltä ja Kariyalta. Harvempi meistä muistaa, että siinä oli joku Steve Rucchin välissä....
Näinhän se oikeasti on.

Oleellisinta kai on, että ketkä sitä ensi kaudella Kerhossa pyörittävät?
Eiköhän siellä kuitenkin Mika Piken ohjaamana tiedä mitä haetaan ja Antti antaa rahaa, jos antaa.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Sun kannattaa mennä lepäämään, koska on kieltämättä väsynyttä meininkiä. Mä voin ihan rehellisesti sanoa, että mä en tiedä tästä Trettenesistä yhtään mitään muuta kuin EP kertoo. Sun kommenteista päätellen olet katsonut kaverin pelejä tai muuten vaan kuullut hyvää, ja kun näistä haluttaisiin kuulla tarkemmin, niin "ei jaksa"?

Oikeastaan tämä vain todistanee koko pointin - mitään muuta ei ole taustalla kuin "hyvä fiilis", kuten partasuunkin kohdalla? Vai olenko väärässä?
Mä olen ihan viisvaille valmis petiin.. Saunasolmun kautta, kokeile säkin, niin et olis noin saatanan jäykkä kokoajan, tirsk. Täällä kun on positiivisin mielin jostain pelaajasta jota EP ei puolla, niin jumalauta kun tullaan silmille.. Eikä siinä, tykkään kun mun silmille tullaan hih.
 

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
Veittin rivari löyröistä tietänee Kivelän Teppo. Semmoinen villikortti voisi olla Trettenees mutta en lähtisi kuin kehittymään Sm liigaan.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oleellisinta kai on, että ketkä sitä ensi kaudella Kerhossa pyörittävät?
Eiköhän siellä kuitenkin Mika Piken ohjaamana tiedä mitä haetaan ja Antti antaa rahaa, jos antaa.

Jos näistä minun rakentaa se ykkös-yv pitäs, niin Järvinen kauhoon alotuksia ja boksiin/maskiin, Nessu siihen ylämaskiks, ohjaileen ja veteleen irtopaloja ja Moses vasemmalle siivelle vetäjäks. Joly pyörittään ja Hietanen viivalle.
 

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maso Lehtonen (erillismainintana Mason ego)
Tuu ny Mika itte kattoon! Täälä palsta veljet taistelee keskenään... Nyt sometiimi menee ja haastattelee kingmikaa ja kasaa siitä jonkun "viikkoraportti-missä mennään" jakson, saa suorittaa.

VAMOS KERHO!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kyllä mä ainakin menin retkuun ja rankkasin Seanin huomattavasti Philiä kovemmaksi Collinsien vertailussani tossa vajaa vuosi sitten. No on se vieläkin, mutta syynä Philin geneerinen paskuus 70-luvun jälkeen.
 

Nigi

Jäsen
Siinä mielessä Trettenes on ihan hyvä haku, kun on jo useamman vuoden tottunut pelaamaan kärkisentterinä. Toki voi olla pettynyt olo, jos on huippu ykkössentteriä odottanut, mutta en tästäkään pelaajasta masentuisi.

Kyllähän näissä ulkomaalaisissa on aina floppiriski, mutta ominaisuuksien perusteella pistepotentiaalia löytyy ja jos kokonaisvaltainen peli saadaan riittävälle tasolle, niin hyvä tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös