Anonymous – JYPin koodinpurkuryhmä

  • 71 459
  • 544

Mighty Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, SaPKo, Los Blancos
Vasen näyttää Mikko Petmanilta ja oikea Aaro Vidgreniltä, eiköhän ne nuo ole. Molemmilla Lukko tausta ja näitä ns. pienemmän hehkutuksen runkopelaajia jotka tiedetysti on JYPin miehiä. Niin eiköhän tämä julkkari ole tämä.
Tuolla oikealla mun silmään vaaleammat hiukset kuin Aarolla.
 

Lintilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaan olisiko kuitenkin toisinpäin eli Vidgren kuvassa vasemmalla ja Petman oikealla. Vataselle, Nättiselle ja Hartikaiselle sitten omat julkistukset!
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Vaan olisiko kuitenkin toisinpäin eli Vidgren kuvassa vasemmalla ja Petman oikealla. Vataselle, Nättiselle ja Hartikaiselle sitten omat julkistukset!
Ei kai Petmanilla noin vaaleat hiukset ole? Ja Vidgrenillä noin tummat.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Mä haluaisin myös uskoa, että jomman kumman Samin kohdalla hype pitäisi olla vähän kovempi. Tää olisi täydellinen kohta julkaista maltillisempia sopimuksia ja sitten kunnon ärinällä loput. Mä haluan Nättisen, ihan sama kumpi, sama koskee Sameja ja sitten joku kani hatusta. Sakari Manninen on kans hyvä jääkiekkoilija.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Nämä kuvan etualan kaverit ovat vain hämäystä, oikeat henkilöt näkyvät kuvassa keskella punaisen auton vasemmalla puolella. Oranssipaitainen on Kanninen HPK:sta ja viereinen henkilö takuuvarmasti Sami Niku.
 

Sannoittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuva on erittäin todennäköisesti otettu tänään. Vaikka viikonloppu on ollut kylmempi, on lumi kuitenkin sulanut Harjun rinteestä hyvällä päivävauhdilla. Portaikon molemmin puolin olevat lumikasat ovat siellä edelleen ja auringonvalon ja varjojen suunnan perusteella kello on ollut n. 17:00 - 18:00. Jos selin kuvassa olevat henkilöt ovat tosiasiallisesti ne, jotka ovat uusia sopimuksenalaisia pelaajia, on heidän täytynyt olla tänään iltapäivällä Jyväskylässä.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kah, mietin jo, että onko minut kiinnitetty JYPan ensi kauden joukkueeseen: näet pitkästä aikaa olin Jyväskylässä pyörimässä ja eilen menin hetken mielijohteesta istuskelemaan tarkalleen samoille kohdille Harjun portailla. Eli oletan, että meikäläistä istutettaisiin siihen ykkösylivoiman siniviivalle Hongan korvaajaksi - tosin polkkareihin osun selkeästi paremmalla prosentilla.

Varmastikin Petman & Vidgren kyseessä, mutta vasemmanpuoleisesta jantterista tulee myös Vatanen tai Rooba myös mieleen. Ensin mainittu parivaljakko ei oikein meikäläiselle ole tuttuja, joten vaikea sanoa juuta tai eitä, mutta jos joku ns. kovempi nimi tiedossa edes toisena niin iloisesti yllättynyt.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisi ainakin kova twisti jos sieltä vaikka pari Samia tulisi tai jotain Nättistä eikä yhtään etukäteen hehkuteta, veikkaan siis että Petman/Winberg/Perttu/Vidgren osastoa menee.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oma tutkimus osoittaa että vasemmalla on Mikko perttu ja oikealla Vidgren, aikaa käytetty 2 minuuttia joten aika tarkka on varmasti :)
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voiko täman aiemmin mainitun Tomas Jurcon laskea vakavasti huhukandidaatiksi? Eli Martin Jurco alkoi seuraamaan JYPiä; käyttäjänimi "92_martin_92". Jurco on pelannut numerolla 92. MAIN CAMP: Jurco proving to be 'intriguing' option for Tippett. Tomas Jurco vastaavasti seuraa Instassa "coachmartinjurcoa" - sama henkilö?
 

koutsikaitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voiko täman aiemmin mainitun Tomas Jurcon laskea vakavasti huhukandidaatiksi? Eli Martin Jurco alkoi seuraamaan JYPiä; käyttäjänimi "92_martin_92". Jurco on pelannut numerolla 92. MAIN CAMP: Jurco proving to be 'intriguing' option for Tippett. Tomas Jurco vastaavasti seuraa Instassa "coachmartinjurcoa" - sama henkilö?
Heh heh, tosi mielenkiintoinen yhtälö kerrassaan.
Martin Jurco on briteissä vaikuttava uintivalmentaja. Olisikohan Tomaksen isoveli, tuskin Facebookissa olevan kuvan perusteella isä kuitenkaan...?
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Joukkue kokoontui tänään ensimmäistä kertaa yhteen, ja JYPin someissa on paljon kuvia palaverista ja reeneistä. Nyt joku seulomaan kuvia tarkalla silmällä läpi, että näkyykö siellä jokeripelaajia :D

Mä olin jo katsovinani tuosta Laurikaisen kuvasta, että Shostakin hiukset paistaisi taustalla, mutta toisesta kuvasta paljastui että kyseessä onkin Heljanko.



 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Menee koodien purkamisen ohi, mutta näkyykö kuvissa kapteenia, hymypoikaa tai puutarhuria? Ulkomaan avut viettämässä kotona aikaa perheiden parissa? Silloin kun uusi kausi alkaa, ollaan joukkueen mukana, ei mitään erivapauksia kenellekään. Tukka-Jukkakin tulee joka päivä Tampereelta asti.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Menee koodien purkamisen ohi, mutta näkyykö kuvissa kapteenia, hymypoikaa tai puutarhuria? Ulkomaan avut viettämässä kotona aikaa perheiden parissa? Silloin kun uusi kausi alkaa, ollaan joukkueen mukana, ei mitään erivapauksia kenellekään. Tukka-Jukkakin tulee joka päivä Tampereelta asti.
Scotka on ainakin Tsekin mm-ryhmän mukana.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Joukkue kokoontui tänään ensimmäistä kertaa yhteen, ja JYPin someissa on paljon kuvia palaverista ja reeneistä. Nyt joku seulomaan kuvia tarkalla silmällä läpi, että näkyykö siellä jokeripelaajia :D

Mä olin jo katsovinani tuosta Laurikaisen kuvasta, että Shostakin hiukset paistaisi taustalla, mutta toisesta kuvasta paljastui että kyseessä onkin Heljanko.



Mua häiritsee hirveästi, kun en tajua kuka tuossa Ottavaisen (ja Koskelan) takana/Heljangon vieressä on :D
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Mua häiritsee hirveästi, kun en tajua kuka tuossa Ottavaisen (ja Koskelan) takana/Heljangon vieressä on :D
Siikanen näyttäis olevan ;)

Edit: Eipä taida ollakaan, ellei oo riisunut hupparia/vaihtanut paitaa välissä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös