Linjatuomari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Puhui. Tai kotimaisesta sanantarkasti.Mutta puhuiko Jonne suomalaisesta?
Puhui. Tai kotimaisesta sanantarkasti.Mutta puhuiko Jonne suomalaisesta?
Rooba tosiaan muuten tuohon paremmin osuisi kuin Nättinen, mutta ei ole kotimainen. Jonne toki saattaa luulla, että Robbe olisi suomalainen siinä missä Liivik taustasta huolimatta.kovan luokan hyökkääjä Rooba on, mutta "suomalainen" olisi siinä tapauksessa harhaanjohtava vihje.
Teemu Pulkkinen?koodinpurkajat kertokoon minulle nyt ja heti sitten sen, kuka on se Monsterimonnin huhuama KHL:stä JYPiin tuleva, "kovan luokan suomalainen hyökkääjä".
Eniten tuo joukkue maalintekijöitä kaipaakin. Toisaalta täyttäisi kriteerit, en kyllä tuohon usko kuitenkaan.Teemu Pulkkinen?
Teemu Pulkkinen?
Ei oo Hännikäisen siloposkella tainnu koskaan kasvaa noin paljon karvaa poskella, mitä tossa JYPin postauksessa näyttäis oikeanpuoleisella kaverilla kasvavan.Toisen pelaajan habitus kyllä sopisi Roobaan.
Toinen veikkaus - Hännikäinen. Jos menisi vähän paremmin nää arvaukset mitä tän viikonlopun supertriplat WRCn puolella.
Eiköhän se tuo ole joo...Vasemmassa on jotain Vatasen habitusta, mutta eiköhän tää ole kuitenkin Petman-Vidgren kaksikko.
Kun näin kuvan ekaa kertaa, niin mulla tuli nimenomaan Vatanen mieleen vasemmanpuoleisesta. Noh, huomenna ollaan viisaampia.Jos tuo vasemmalla olisi Vatanen, tukisi asiaa golfkentällä näkynyt kenkätyyli, hiukset ja lippa edessä.
Kun näin kuvan ekaa kertaa, niin mulla tuli nimenomaan Vatanen mieleen vasemmanpuoleisesta. Noh, huomenna ollaan viisaampia.
Näyttää paljon isommalta mieheltä kuin Sami.Jos tuo vasemmalla olisi Vatanen, tukisi asiaa golfkentällä näkynyt kenkätyyli, hiukset ja lippa edessä.
Vasen näyttää Mikko Petmanilta ja oikea Aaro Vidgreniltä, eiköhän ne nuo ole. Molemmilla Lukko tausta ja näitä ns. pienemmän hehkutuksen runkopelaajia jotka tiedetysti on JYPin miehiä. Niin eiköhän tämä julkkari ole tämä.Näyttää paljon isommalta mieheltä kuin Sami.
Itse näen Petmanin ja oikeanpuoleinen on joku, jota en tunnista.