Pelicans kaudella 2021–2022

  • 354 210
  • 1 525

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Olen ilonpilaaja toteamalla, että Pelicans ei kyllä vahvistu suhteessa muihin tässä juurikaan vaikka Hannes hienoa onkin saada kotiin. Kovaa pelimiestä tulee kaikkiin seuroihin kovalla tahdilla. Vai ovatko päävastustajat KooKoo ja KalPa kuitenkaan mukana vauhdissa? Ehkä suhteessa heihin onneksi voitetaan.
 

Janez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Olen ilonpilaaja toteamalla, että Pelicans ei kyllä vahvistu suhteessa muihin tässä juurikaan vaikka Hannes hienoa onkin saada kotiin. Kovaa pelimiestä tulee kaikkiin seuroihin kovalla tahdilla. Vai ovatko päävastustajat KooKoo ja KalPa kuitenkaan mukana vauhdissa? Ehkä suhteessa heihin onneksi voitetaan.
No sehän on juurikin näin.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei kannata unohtaa sitä että joukkueessa on älyttömästi käyttämätöntä potentiaalia. Eiköhän Björninen saa kaivettua johtajuudellaan ja esimerkillään jokaisesta jätkästä vielä vähän ylimääräistä irti. Uskon että tämä on siirtorajan isoimpia hankintoja kun katsotaan pelaajan vaikutusta joukkueeseen.

Turha tässä on masentua vaikka jollain isoimmilla seuroilla onkin lähes EHT-tasoiset hyökkäykset. Itketään sitten jos ei päästä edes sääleihin.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen ilonpilaaja toteamalla, että Pelicans ei kyllä vahvistu suhteessa muihin tässä juurikaan vaikka Hannes hienoa onkin saada kotiin. Kovaa pelimiestä tulee kaikkiin seuroihin kovalla tahdilla. Vai ovatko päävastustajat KooKoo ja KalPa kuitenkaan mukana vauhdissa? Ehkä suhteessa heihin onneksi voitetaan.
Uskoisin kyllä, että Kärpät ja Pelicans vahvistuivat eniten suhteessa muihin.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Ei kannata unohtaa sitä että joukkueessa on älyttömästi käyttämätöntä potentiaalia. Eiköhän Björninen saa kaivettua johtajuudellaan ja esimerkillään jokaisesta jätkästä vielä vähän ylimääräistä irti. Uskon että tämä on siirtorajan isoimpia hankintoja kun katsotaan pelaajan vaikutusta joukkueeseen.

Turha tässä on masentua vaikka jollain isoimmilla seuroilla onkin lähes EHT-tasoiset hyökkäykset. Itketään sitten jos ei päästä edes sääleihin.
Ilman muuta näin ja valtava juttuhan tämä on joka kantilta! Ajattelin vaan muistutella ettei tämän siirron johdosta odotukset nouse liian korkealle. Vaikka voihan se pessimistikin pettyä.

Eikä koskaan sovi unohtaa sitä faktaa, että lahtelaisessa kiekkoilussa mikään muu ei olisi yllätys, paitsi menestys.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Smejkal - Jasek - Kangasniemi
Saarinen - Björninen - Tukiainen
Roine - Nikkanen - Lambert
Haatanen- Vilen - Tyrväinen
Kivenmäki - Hämäläinen olisi ylimääräinen pari joita voi nostella huoletta kokoonpanoon.

Tuo kakkonen voisi olla hyvä, sitten kun Tuksu on taas kunnossa.
Jos Tukiaisella venyy, niin Lambert. Björnistä parempaa mentoria ei Brad löydä mistään.

Toisaalta Saarinen - Björninen - Kangasniemi kuulostaisi jotenkin seksikkäältä..
Tsekkien kanssa voisi hyvin pelata vaikka se Tukiainen, se teki kuitenkin hyvää jälkeä siinä.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Tyrväinen-Björninen-Saarinen olisi aika optimaalinen toinen kärkiketju.

Kaikki kunnia meidän superjunnuille, mutta kenenkään niiden paikka ei ole pleijareissa kahden ensimmäisen kentän kokoonpanossa.

Kuvaavaa on, että kauden alussa Nikkanen. Oli muurattu kakkoseen ja nyt taitaa olla arvoasteikossa nelosen sena. Niin kuin nykyotteilla kuuluukin.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen ilonpilaaja toteamalla, että Pelicans ei kyllä vahvistu suhteessa muihin tässä juurikaan vaikka Hannes hienoa onkin saada kotiin. Kovaa pelimiestä tulee kaikkiin seuroihin kovalla tahdilla. Vai ovatko päävastustajat KooKoo ja KalPa kuitenkaan mukana vauhdissa? Ehkä suhteessa heihin onneksi voitetaan.

Hyvä näkökulma, mutta ottaen huomioon Pelicansin heikkouden tällä kaudella, niin Hanun tuomat aloitusvoitot ja joukkuehenki paikkaa meidän heikkouksia niin isosti, että saatetaan kyllä hyötyä suhteessa muita enemmän.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Olen ilonpilaaja toteamalla, että Pelicans ei kyllä vahvistu suhteessa muihin tässä juurikaan vaikka Hannes hienoa onkin saada kotiin. Kovaa pelimiestä tulee kaikkiin seuroihin kovalla tahdilla. Vai ovatko päävastustajat KooKoo ja KalPa kuitenkaan mukana vauhdissa? Ehkä suhteessa heihin onneksi voitetaan.
Mä näen Björnisen nimenomaan niin että se on pelaajana se pala mitä tarvittiin, sekä pelillisesti että ennen kaikkea johtajuudeltaan. Viime kaudella Björninen oli vieläpä se joka mainoskatkoilla ja aikalisien aikana otti fläppitaulun ja piirteli kuvioita, se kuva on jäänyt mieleen.

Björninen nostaa joukkueen muiden pelaajien tasoa ja johtajuudellaan tuo sitä uskoa että 0-2 tilanne ei ole vielä paha ja me tullaan vielä takaa ohi, kun nyt on tuntunut että vastustajan johtoasemassa päät vähän retkahtaa.
Oon vähän ollut pettynyt tällä kaudella siihen että maaleja ei olla joulun jälkeen juhlittu "kunnolla", kun alkukaudesta taas Smejkalillakin oli hymy herkässä kun tuli maali, nyt siellä puristetaan mailaa maalin jälkeen. Luulen että kun Hanu tekee maalin, se oikeasti, vilpittömästi juhlii sitä kuin olympiafinaalin maalia ja se tarttuu muihinkin, kuten nähtiin viime kaudella kun Lasch tuuletti jokaista maalia kuin ensimmäistään, oli kentällä tai vaihtopenkillä. Aito välittäminen joukkueesta ja joukkuekavereistaan, sitä Hanu tuo tuohon porukkaan.
 

nikez37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kun nyt ykkösyv:kin on tänne laitettu, niin onko jossain virallinen vahvistus Hanneksen tulosta? Siis virallisempi kuin "Jatkoajan tietojen mukaan".
Pelicansin toimitusjohtaja Lauri Pöyhönen vahvistaa uutisen MTV Urheilulle. Björninen pelaa Lahdessa ainakin loppukauden. Tarkkaa sopimuksen sisältöä Pöyhönen ei paljasta.

 
Pelicansin toimitusjohtaja Lauri Pöyhönen vahvistaa uutisen MTV Urheilulle. Björninen pelaa Lahdessa ainakin loppukauden. Tarkkaa sopimuksen sisältöä Pöyhönen ei paljasta.

Nousi esiin itsellä toi "ainakin loppukauden". Onko siellä sitten keskusteltu myös ensi kaudesta.
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Nousi esiin itsellä toi "ainakin loppukauden". Onko siellä sitten keskusteltu myös ensi kaudesta.
Niin kauan kun seura ei julkaise tietoa sopimuksesta eikä sitä näy esim. Eliteprospectsissa siirtona, kuten muut Jokereista Liigaan siirtyneet, niin oletan, että nimi puuttuu vielä paperista. Kun kaiken lisäksi Kärpät lienee sentteriä vailla, niin itse en vielä yv-miehitystä uskalla Hanneksen varaan visioida.
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Ja sieltähän se näky instagrami livelähetyksestä
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Pelicansin ig live näytti äsken kun Björninen allekirjoitti sopimuksen.

Tervetuloa takas kotiin Hanu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös