Su 20.2.2022 Otteluseuranta finaali Suomi – Venäjä (10. kisapäivä)

  • 141 030
  • 2 340

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Tägätään vielä kyselijöitä.
@castorpollux @Roger Moore @ZayWest @Arto Kilponen

Lumitöissä olen. Pentti aikoi Itä-Suomessa sijaitsevalla mökillään kullan kunniaksi tehdä lumitöitä. Seitinohuet eivät toki olisi pahat nekään.

Joudun harmittavasti poistumaan paikalta. Toi mun valkovenäläinen vaimo sanoi just että nyt on niin historiallinen tilanne, että joudun kuulema vielä toisenkin kerran tekemään töitä kullan kanssa vaikka mä heti loppusummerin soitua hoidin jo vuosittaiset aviovelvollisuudet.
 

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Eihän tämä Discoveryn saunanlaude porukka ole mitään studiota nähnytkään. Ollaan lähempänä jotain kotisohvien itsenäisyyspäivän juhlavastanoton seurantatuokiota, kulta serpentiineineen ja räkättämisineen, kuin jääkiekkopelin purkua ja analysointia
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ei sen studion tarvitse aina niin vakavaa analyysia olla, melkoista viihdettä tuo Selänne ja Timonen hihittelemässä.
Ja itse asiassa Selänne oli oikeassa, Venäjä oli surkea. Maalipaikat viidellä viittä vastaan oli ihan olemattomat.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olisin halunnut nähdä Selänteen naaman, jos Venäjä olisi tullut tuossa lopussa tasoihin.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Ei sen studion tarvitse aina niin vakavaa analyysia olla, melkoista viihdettä tuo Selänne ja Timonen hihittelemässä.

Kyllä. Ei tää niin vakavaa pidä olla. Mielummin tuota ainakin suuret massat katsoo kuin vaikka Sihvosta vetämässä pelitapa-analyysia.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös