Peking 2022 – liveseuranta

  • 320 979
  • 8 655

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Muistatteko kun Vancouverin olympialaisten ison mäen kisan toisella kierroksella Matti Hautamäki hyppäsi jonkun 100 metriä ja oli sijalla 30. Oli ekan kierroksen jälkeen kolmas.

Edit.

Olin --> oli. En ole Matti Hautamäki.
 
Viimeksi muokattu:

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Hakola sitten avaa Suomen viestin. Kaveri on ruikuttanut kaikissa haastatteluissa kuinka huono kunto ja rikkonainen treenikausi on alla. Tulokset ovat tukeneet tätä teoriaa. Olisiko kuitenkin pitänyt kokeilla vaikka Vuorista.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Oi näitä aikoja, kun joukkuemäki oli aina Suomen heiniä. Nyt ei edes osallistuta.

Kuvassa hymyilevät Nikkola ja Laitinen. Moni unohtaa, kuinka kovia hyppääjiä hekin aikanaan olivat.
Laitinen oli elämänsä kunnossa kaudella 1995-96. Jopa mäkiviikon voitto olisi todennäköisesti tullut ilman Garmischin harjoituksissa tapahtunutta kaatumista. Sen jälkeen muutamia välähdyksiä (MM 1997) lukuunottamatta ei tainnut koskaan päästä samaan iskuun.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Muistatteko kun Vancouverin olympialaisten ison mäen kisan toisella kierroksella Matti Hautamäki hyppäsi jonkun 100 metriä ja oli sijalla 30. Olin ekan kierroksen jälkeen kolmas.
Tätä en kyllä muista. Aikamoista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Myös ilman hassuttelua en ihan oikeasti muista tuollaista romahdusta.
Joo, mun piti itse asiassa yksi päivä tarkistaa että mihin se Hautamäki hyytyi. Muistin tosin alkuun että Hautamäki olisi ollut toisena ekan kierroksen jälkeen ja sitten ollut jollain sijalla 20, mutta tipahti tosiaan toisen kierroksen viimeiseksi.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Joo, mun piti itse asiassa yksi päivä tarkistaa että mihin se Hautamäki hyytyi. Muistin tosin alkuun että Hautamäki olisi ollut toisena ekan kierroksen jälkeen ja sitten ollut jollain sijalla 20, mutta tipahti tosiaan toisen kierroksen viimeiseksi.
Piti käydä tarkistamassa. Tosiaan ekalla kierroksella kolmantena 134 metrin hypyllä. Toisella kierroksella sitten 104-metrinen leiskautus ja loppusijoituksena 26. tila.

Kai se mieli on sitten halunnut unohtaa tällaisen suomalaissuorituksen. Kiitos tästä, vanhat haavat aukesivat.


E
Esimerkiksi Martin Schmitt oli samaisessa kisassa tipahtanut sijalta 18 sijalle 30. Muutamia toisen kierroksen reippaita nousuja sitten vastapainona. Olisivatko toisen kierroksen tuuliolosuhteet vaihdelleet suuresti?
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Paljon majoneesia.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ruotsin naisilla on Curlingissa vähän heitto hukassa ja Kiina on päässyt pienelle karkumatkalle.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Jussi Uusipaavalniemi on kyllä sopiva ja rauhallinen kommentaattori curlingiin. Lisäksi on lajista valtava tietopohja ja pelikokemus. Vuosia pitänyt hänestä.

(En sillä tavalla.)
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tää ja Sorter joka mainoskatkolla. Räjähtää nuppi kohta, tulis edes Mäkisen baarin mainos välillä.
Verisuren hälytysjärjestelmiä tarvittaisiin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tää ja Sorter joka mainoskatkolla. Räjähtää nuppi kohta, tulis edes Mäkisen baarin mainos välillä.
Kuis pal siel vitosella on Oomia? Siihen kypsysin ihan VIT** täysin kesällä.
Onneksi nyt näkee suurimman osal YLE:tä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös