Samat fiilikset kun Kalapudas lähti ja pelasi hyvän kauden Sportissa. Paluu tänne voisi nostaa uuden buustin. Aivan jokerikortti olisi. Odotukset 3. 4. sentterin tasoa mutta niitä ovat nyt kaikki "sentterimme" täällä kun Aatu lähti. Pyörälä , Wellman ja Hyry eivät ole oikeita senttereitä. Koskenkorva ja Bourke ovat senttereitä.Ainakin itse olin aikoinaan hiukan pettynyt, että Kalapudas siirtyi Kärpistä Sportiin, just ennen Kärppien mestaruuskautta. Mulla oli Kalaputaasta fiilis, että kehityskäyrä olisi kulkenut samaa rataa kuin Leskisellä ja Mäenalasella. Kuitenkin eihän Kalaputaan nykyesityksillä ole asiaa kuin Kärppien kolmos- tai nelossentteriksi. Ykkös- ja kakkossentteriksi pitäisi olla jo sitten paria pykälää kovempi sentteri. Sellaisen hankkiminen on kuitenkin vaikeaa. Kalapudaksen hankkisin Kärppiin ensi kauden loppuun mittaisella sopimuksella, rooli olisi näyttöjen ja tulosten mukaan (eli Kalapudaksen hankkiminen ei ratkaisi hommaa mihinkään suuntaan, mutta toisi yhden vaihtoehdon lisää).
Viimeksi muokattu: