Lauri Mikkolalle potkut

  • 219 695
  • 1 477

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Joo.
Kärppien reagointi on niin hidasta ja pelokasta ettei muutosta ole tulossa.
Late kuskaa loppuun asti oli tulos mikä tahansa. Liian kova paikka aivan liian kokemattomalle valmentajalle.

Usko meni jo ajat sitten, pettymys on muuttunut lähinnä huvittuneeseen hymähtelyyn. Ei ole se seura jota opin Rakastamaan.
 

Yarmolenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tällaiset esitykset antavat toivoa, että kohta tämä hulluus loppuu. Toivottavasti ei tule enää materiaaliedun turvin vahinkovoittoja, jotta saataisiin tälle joukkueelle edes jonkinlainen pelitapa ja valmentaja.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten tässä pystyy fanit näyttämään seurajohdolle, että haluamme Mikkolan ulos? Ei pysty tifoilla näyttämään eikä marssia hallista ulos.
Jäämällä kotiin silloin, kun yleisötilaisuudet jälleen aukeavat. Fanikatsomolta on valitettavasti turha odottaa kannanottoa ainakaan tifojen muodossa, mitä tulee urheilulliseen puoleen. Liekö sellaisia tifoja edes päästettäisiin katsomoon saakka.
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Tämä ei ole mikään vaihtoehto. Yhtä kokematon kaveri miesten peleissä, mitä Mikkola.
Kyllä. Havu on todennäköisesti tulevaisuuden huippunimiä, mutta korvaajan on tultava ulkopuolelta, ja oltava kova, meritoitunut nimi, joka saa tämän levällään olevan pakan nippuun.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Jäämällä kotiin silloin, kun yleisötilaisuudet jälleen aukeavat. Fanikatsomolta on valitettavasti turha odottaa kannanottoa ainakaan tifojen muodossa, mitä tulee urheilulliseen puoleen. Liekö sellaisia tifoja edes päästettäisiin katsomoon saakka.
En ymmärrä miksi fanikatsomolta olisi turha tuollaista odottaa. Samalla tavalla siellä turhaudutaan kun menee päin vittua. Samalla tavalla siellä kritisoidaan pelaajia. Samalla tavalla siellä vituttaa Kärppien ajoittainen puuhastelu. Puheita kannanotosto oli jo aikoinaan, enkä usko että nykymenossa tilanne mitenkään parempaan suuntaan on siellä mennyt. Ero fanikatsomolla on se, että siellä seistään pelaajien takana loppuun asti. Siellä ollaan tultu sen tärkeimmän, eli Oulun Kärppien takia. Ei Tommi Virkkusen, ei Harri Ahon, ei Mikkolan veljesten, vaan jäällä pelaavan joukkueen. Itse olen jopa odottanut yleisöä takaisin halliin, koska olen aika varma vähintään jonkinlaisesta kannanotosto. Toimisto on perseillyt tarpeeksi pitkään. Nyt se alkaa konkretisoitus tylysti myös tuloksessa.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä. Havu on todennäköisesti tulevaisuuden huippunimiä, mutta korvaajan on tultava ulkopuolelta, ja oltava kova, meritoitunut nimi, joka saa tämän levällään olevan pakan nippuun.
Juurikin näin. Tässä vaiheessa ei kyllä kannata Havua heittää bussin alle.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En ymmärrä miksi fanikatsomolta olisi turha tuollaista odottaa. Samalla tavalla siellä turhaudutaan kun menee päin vittua. Samalla tavalla siellä kritisoidaan pelaajia. Samalla tavalla siellä vituttaa Kärppien ajoittainen puuhastelu. Puheita kannanotosto oli jo aikoinaan, enkä usko että nykymenossa tilanne mitenkään parempaan suuntaan on siellä mennyt. Ero fanikatsomolla on se, että siellä seistään pelaajien takana loppuun asti. Siellä ollaan tultu sen tärkeimmän, eli Oulun Kärppien takia. Ei Tommi Virkkusen, ei Harri Ahon, ei Mikkolan veljesten, vaan jäällä pelaavan joukkueen. Itse olen jopa odottanut yleisöä takaisin halliin, koska olen aika varma vähintään jonkinlaisesta kannanotosto. Toimisto on perseillyt tarpeeksi pitkään. Nyt se alkaa konkretisoitus tylysti myös tuloksessa.
Arvostettavaa toimintaa kaikkinensa. Itse näen sen vain vallitsevassa tilanteessa ainoana vaihtoehtona, mitä seura enään kuuntelisi: jos fanikatsomo ottaisi asiaan voimakkaasti kantaa.

Joka kausi vähenevät yleisömäärät eivät ole siihen riittäneet. Eikä myöskään aaltoileva suoritustaso, missä ollaan nyt toista kautta putkeen suvantovaiheessa.

En odota fanikatsomon ottavan kantaa, mutta hartaasti sitä toivon. Ymmärrän kyllä sen, että siellä seistään joukkueen takana loppuun saakka. Mutta onko fanikatsomon jäsenillä myöskin jonkinlainen limit, milloin mitta on täynnä?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Elämme mielenkiintoisia aikoja. Peli on paskempaa, kuin Suikkasen kaudella.

Yhtäläisyyksiä? Laadukas kärki puolustuksessa (Rynnäs& Kukkonen, Galimov& Ohtamaa).

Tehkää nyt jotain.
Suikkasen aikana mukana oli edes ripaus taistelua ja räkäisyyttä. Nyt siellä on nippu munattomia hiihtelijöitä jotka ei pärjäisi edes tyttöjen F-junnuissa.

Joo, en nähnyt peliä tänäänkään, mutta kun lukee otteluanalyysejä sen viimeisimmän pelin jälkeen niin mitään muutosta ainakaan parempaan ei ole tapahtunut.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilmeisesti Mikkolan kommentteja ei saatu lehdistötilaisuudessa. Myrrän kommentit ainoastaan.

#kriisipalveri
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ilmeisesti tämä herra ei ole saapunut Tampereella lehdistötilaisuuteen ollenkaan. Liekö eksynyt.
Jos noin, niin siitä pamahtaa joko sakkoja tai ainakin varoitus Liigan taholta. Mikkola on selvinnyt tuomareiden arvostelusta ilman sanktioita, niin uskonpa, että nyt jotain tulee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös