Esitykset ja suoritukset kaudella 2021–2022

  • 308 353
  • 3 932

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mites näkisitte yv-ketjut ensiviikolla, kun Jasekin poissa. Itse laittaisin näin

1. YV Iikka, Nikkanen, Kivenmäki, Nordgren, Eronen
2. YV Haatanen, Vilen, Tyrsky, Kokkonen ja Aatu Jämsen jos Kousa mukana sitten Kousa joko Jämsenin tai Kokkosen tilalle.

Samoilla linjoilla
 

J-H

Jäsen
Mites näkisitte yv-ketjut ensiviikolla, kun Jasekin poissa. Itse laittaisin näin

1. YV Iikka, Nikkanen, Kivenmäki, Nordgren, Eronen
2. YV Haatanen, Vilen, Tyrsky, Kokkonen ja Aatu Jämsen jos Kousa mukana sitten Kousa joko Jämsenin tai Kokkosen tilalle.
Ite laittasin Nikkasen tilalle jonkun muun,ehkä Roineen tai jopa Hämäläisen
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Frykke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Hurricanes
Voihan sen niinkin ajatella toki, mutta saako Pelicans itse päättää pelin ajankohdan vai määräisikö sen liiga? Jos liiga päättää niin suurta luottoa ei ole että pelipäivä löytäisi kohtaan jolloin peliruuhkaa ei synny.
 

Tounaii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voihan sen niinkin ajatella toki, mutta saako Pelicans itse päättää pelin ajankohdan vai määräisikö sen liiga? Jos liiga päättää niin suurta luottoa ei ole että pelipäivä löytäisi kohtaan jolloin peliruuhkaa ei synny.

Voisi kuvitella, että nämä neuvoteltais osapuolten kesken.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Eli siis huominen Ässät-ottelu siirtyy pelattavaksi keskiviikkona 2.2.2022, ja torstaina 17.3.2022 pelattavaksi suunniteltu Pelicans-HPK sen sijaan pelataan tänä lauantaina Isku Areenalla.

Muutosten myötä saadaan siis tälle viikolle back-to-back pelit, kun ensin perjantaina kohdataan Kuopiossa KalPa ja heti perään lauantaina HPK kotona. Helmikuun ensimmäisestä viikosta puolestaan tuli kolmen pelin viikko, kun alunperin se olisi ollut kahden pelin viikko.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tänään kun puuttuu Kangasniemi, Jasek ja mahdollisesti Smejkal niin oiskohan tulossa tänään liigadebyyttejä nuorille esim. Kiiskinen, Kumpulainen, Nieminen.
Kumpulainen on A;n kokoonpanossa, mutta sielläkin vain 3 kenttää. Kiiskisen ja Niemisen nimet sattumoisin lisätty Pelsun pelaajalistaan liigan sivuilla. Eli joten joten???
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Mielenkiintosta muuten nähä mikä tulee olee tänään meidän ykkös yv-koostumus nyt kun sieltä puuttuu koko ykkös yv miinus Ertsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös