Ilmoitukset

Nimimerkki TosiFani on seuraavat kaksi viikkoa pelikiellossa sääntöjen 4§:n perusteella. Tässä tapauksessa aiempi rikehistoria vaikutti pelikiellon pituuteen.

Youtube Levyraati – arvostele edellistä biisiä

Viestiketju osiossa 'Kierrätyskeskus' , aloittajana DarkTower, 03.12.2014 klo 02.54.

1. Analog Kid Jäsen

Lainaus:
    Mitäs tästä nyt sanoisi. Ilman sieniä tai vaihtoehtoisesti kemiallisia tajunnanlaajentajia kuullostaa kyllä harmaalta ja tasapaksulta neliminuuttiselta. Jos nyt jotain positiivista haluaa kaivaa niin ihan kivaa nukahtamismusikkiia. Itselle ei kyllä mitään sen kummempia musiikillisia ärsykkeitä tarjonnut. Kolmonen.

Spotifyyssä kuultua seuraavaksi
    MAN WITH A MISSION - Dead End in Tokyo

2. DarkTower Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ducks, Pool, NHL, UFC, Kärpät, Anna Veith
    Japanista on tullut jonkin verran hyvää musiikkia, oma suosikkini on legendaarinen Loudness. Tämä biisi ei kuulu hyvän musiikin kategoriaan. Jos euroviisuihin otettaisiin Japani vierailevaksi maaksi, tässä olisi heidän kappaleensa. Alusta loppuun tyhjänpäiväistä rallatusta jossa ei ole tippaakaan sielua. Itse video on yhtä tyhjä. Yritän keksiä jotain positiivista sanottavaa, mutta..... 4-

Tästä biisistä tulee aina hyvä mieli, simppeliä kitarointia. Btw, Nancy Wilson on Heart-yhtyeen kitaristi jos joku ei sitä tiedä, ihana nainen.

3. DarkTower Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Ducks, Pool, NHL, UFC, Kärpät, Anna Veith
    ^Törkeästi ylöspäin ;)

4. sonnychiba Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Porin Ässät
    Lainaus:
    Yllätyin, kun lopussa alkoi lauluakin tulemaan. Ihan perusnätti biisi. Akustiseksi kitaroinniksi liian simppeli. Oliko tää nyt sitten kantria? Jotenkin minulla on sellainen ajatusmaailma, ettei naiset osaa soittaa kitaraa ja tätä biisiä kohtaan oli heti sellainen asenne. Laitetaan arvosana 6.

Tästä lisää Samae Koskinen Jonnet ei muista.

5. Kirjoittelija Jäsen

Lainaus:
    Aika halvasti hyödynnetään tässä ihmisten nostalgian kaipuuta. Pakko tunnustaa, että kyllä se minuunkin puri jopa vähän liian hyvin ja pisti miettimään, että kyllä tässä perkele aletaan olla vanhoja. Antaisin kahdeksan pistettä mutta koska jouduin googlettamaan kuka on Mika Jenytin enkä halua että minua sen vuoksi haukutaan jonneksi, tiputan seiskaan.

Jääkiekon MM-kisojen kunniaksi laitan tähän ylivoimaisesti parhaan kuulemani Suamel leijjonien kannustus laulun:
    Kiakkokulta 2008 - YouTube

6. Heads77 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Kärpät, Leaves, Nucks, D. Riga, Slovan Br.
    Lainaus:
    Yhteiskunnallisesti tärkeä aihe, jää varmasti päähän, nosti hymyn huulille. Musiikilliset perusteet eivät loistaneet, mutta se tuskin oli tarkoituskaan. Näillä perusteilla lätkästään seiska paperiin.

Behemoth - Chant for Ezkaton 2000 e.v. - YouTube

7. Jupe Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Helsingin IFK
    Lainaus:
    Johan pomppas. Tämä oli siihen asti kelpo matskua kunnes alkoi örinä, en vain sulata tuollaista örinää ja pilaa biisit mun mielestä. Musiikillisesti ihan ok mättöä, bassarit toimi jne. Arvosana on tasapaksu eli 7/10.

Örinää ehkä tämäkin jonkun mielestä mutta rokimpi tatsi.
    Kvelertak - Bronsegud [OFFICIAL VIDEO] - YouTube

_

8. HOOLIGAN_ Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Moderni jääkiekko, HS & HSB
    Lainaus:
    Ihan hyvää settiä, itse musiikin suhteen suhteellisen kaikkiruokainen. Toimii ainakin näin aamusta hyvin ja saa energiat tappiin. 7,5/10

Laitetaan itse sitten ihan eri genreä ja varmaan monelle tuntematonta settiä
    Koura & TBI - Purjehdittiin Kuuhun - YouTube

9. nummenkallio Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SM-liiga, 1üga
    Lainaus:
    Tämähän on keskimääräistä parempaa suomalaista räbää/hiphoppia, koska biisistä löytyy melodia ja tyyppien flow´kin on ihan luontevaa ja notkeaa. Rento meininki, tyylikkäät taustat ja vihellys, joka jää mieleen. Omassa genressään 8/10, noin muuten 5/10.

Seuraava saakin arvostella nuoriso musaa, jost tulee ainaki mulle kylmii väreitä:

Evelina: Kylmii väreitä

10. A Siente Jäsen

Lainaus:
    Opi tavaamaan Evelinan tahtiin.. Tää biisi oli mun mielestä todella rasittava. Kuulosti ihan siltä kuin olisi vain tavuteltu sanoja. Luulin tän olevan paljon parempi. Jouduin pettymään pahasti. 5/10, oli siinä kuitenkin pieniä ok hetkiä.

LMK ft. ODG - One More Time (Clip Officiel) - YouTube

11. Kirjoittelija Jäsen

Lainaus:
    Tällaisen musiikkityylin kappaleita kuuntelen hyvin harvoin oma-aloitteisesti. Tämä esitys oli kuitenkin melko tarttuva. Sitä hieman ihmettelin, että miksi artisti lausuu englantia tuolla tavalla omituisesti, vaikka mitä ilmeisimmin hänelle olisi luontevampaa ääntää sitä normaalisti. Kai se sitten kuuluu genreen, mutta joku voisi jopa syyttää kulttuurisesta appropriaatiosta. Kahdeksan pistettä.

Fleet Foxes julkaisi uuden videon, joka tuo vahvasti mieleen Kate Bushin tanssahtelun 40 vuoden takaa:
    Fleet Foxes - Fool's Errand (Official Video) - YouTube

12. Jupe Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Helsingin IFK
    Lainaus:
    Folk-tunnelmointia, laadukastakin, mutta ei välttämättä se omin juttu sieltä Seattlen suunnalta. Kyllä tässä näkyy Neil Young vaikutteita, hiotumpaa materiaalia kuitenkin eikä mennä liiaksi kitara edellä. Harmoniat ihan kohdallaan, tyylilaji kuitenkin itselle väärä joten pisteitä tältä vakiojäseneltä "vain" 8- / 10 .

Jos nappaan kiinni noista harmonioista ja mennään hiukan etelämmäksi niin löytyy tälläinen, hiukan jammailevampi styge 70-luvulta.
    Doobie Brothers | Jesus Is Just Alright - YouTube

_

13. Raimoton Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
  14. leicester Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
  15. Captain Slow Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jypinkylä (etenkin Yogi-bear #43 ja Peki #83)
    Lainaus:
    Jotenkin itselle tuli mieleen sekoitus leirinuotiota, Radio Novan ah niin ihanaa soittolistaa ja jonkun kasariporrnoleffan soundtrackia. Tämä siis ekan minuutin puolella. Sitten meni rockimpaan ja raskaampaan suuntaan. Kyllähän tää ihan hyvin näinkin uppoaa, mutta ois se voinut pysyä tuossa rauhallisemmassakin tempossa. 7+.

Laitetaas korvamato kiertoon. DNCE - Kissing Strangers (Audio) ft. Nicki Minaj - YouTube