Yleisurheilun MM-kisat 2017 – liveseuranta

  • 345 246
  • 5 814

ijuka

Jäsen
No, lopusta olen eri mieltä. Jos toinen voittaa 35 sekuntia seuraavaa ja toinen 5 sekuntia, niin kai se ensimmäinen voitto on ylivoimaisempi? Minä tykkään vauhtijuoksuista, missä on loppukiri. En tuosta nykymallin kyttäilystä, missä välillä kävellään. Sama koskee noita hiihdon massalähtöjä, 48 km sunnuntaihiihtoa ja 2 km täysillä.
Eri taktiikat. Kun Ayana tarvitsee niin paljon etumatkaa, ettei toinen saa kirissä kiinni.

Se voi esimerkiksi olla, että sen 20 sekunnin saisi maksimisuorituksella kutistettua 5 sekuntiin jos yrittäisi täysillä, muttei se oikein maksa vaivaa kun voittoon ei kuitenkaan ole mahdollisuutta.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ohhoh, Stevensiltä komea kaari!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eli et katsonut kisaa lainkaan? Ojala sai minuutin sisään kaksi keltaista laikkaa, jotka olivat Kempaksen mukaan huomautuksia. Ilmeisesti kolmesta huomautuksesta seuraa varoitus ja kolmesta varoituksesta diskaus. Tämä tapahtui siinä vaiheessa kun japanilaiset karkasivat.
Ei, vaan tuomari antaa varoituksen ja siitä sitten tulee punainen laikka. Lähteenä Wikipedia. Kilpakävely – Wikipedia
 

ijuka

Jäsen
Eikös siitä pitänyt olla jokin tutkinta naisten testosteroniarvoista. Kun kuulemma "ei ole todistettu että lisätty testosteroni lisää naisten suoritustasoa"
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Dani Stevens paiskasi Oseanian ennätyksen. Tuli puskista.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Saapihan sitä kokeilla rajojaan, ja varmaan nuoren kaverin on niin jossain vaiheessa hyväkin tehdä, mutta kyllä se on melkoisen lapsellista kuvitella että kestävyyslajeissa kärkeen millä hinnalla hyvänsä rynniminen on joku oikotie onneen.

Jos kunto riittää voittotaisteluun, niin kyllä niistä tarkkailuasemista voi nousta voittoon kuten Keskisalo ja aiemmin Virén ovat tehneet. Ja jos ei riitä, niin voi päästää kärjen menemään (niin kuin muuten Ojalakin teki tänään Dinizin kohdalla), ja katsoa mitä muita sijoja olisi otettavissa. Ei se ole mikään häpeä kisata fiksusti.

No, Ojala pääsi tänään maaliin ja sai kokemusta, joten tämän päivän tuloksesta ei ole minulla suuremmin valittamista. Mutta ei siitä kannata tehdä mitään ainoaa oikeaa tapaa kilpailla.

Olisiko Ojala napannut paremman sijan asettumalla "tarkkailuasetelmiin" tänään?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Robert-Michon kyllästyi hopeisiin mitaleihin ja otti tällä kertaa pronssia.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Syyriaan pronssi miesten korkeudessa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Sinun täytyy antaa palaute Ylelle, Kempas puhui huomautuksista kun Ojalalle näytettiin kahdesti keltaista laikkaa.
Tai sä voit antaa sun palauttees wikipedialle. Älä mulle. Minua ei kiinnosta, yleensä se joka väittää on vastuussa väittämistään. Eli en minä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Kubattaret vaisuja kiekossa, sen sijaan mahtavaa venytystä aussilta ja frenchyltä. Hyvä kisa tämäkin oikeastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös