Yleisurheilun MM-kisat 2017 – liveseuranta

  • 344 471
  • 5 814

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Aivan kohta alkavat hulinat Lontoon puolella, mikä tarkoittaa hulinoiden alkamista myös Jatkoajan keskustelupalstalla. Vakiintuneen tavan mukaisesti kisoille avautuu oma liveseurantaketjunsa.

Ensimmäisen kilpailupäivän ehdoton helmi on miesten 10 000 metrin juoksu, jossa ratkaistaan kisojen ensimmäiset mitalit. Muutoin (yllätys yllätys) karsitaan porukkaa pois.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hirveän vaikea päättää, että lähtiskö Eläkeläiset-yhtyeen keikalle vai katsoisinko miesten 10 000 metrin finaalijuoksun.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Hirveän vaikea päättää, että lähtiskö Eläkeläiset-yhtyeen keikalle vai katsoisinko miesten 10 000 metrin finaalijuoksun.
Minun ei ole kovinkaan vaikeata miettiä, onko tuohon aikaan nukkumassa vai television äärellä. Tietysti yksi aikakausi loppuu, mutta en lätkässäkään katso juuri sitä matsia, jossa joku pelaa viimeisen kerran.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ruotsin kisajoukkueessa 33 urheilijaa, meillä 12. Sverigen keski-ikä 26,0. Meillä 29,3.

Suurin osa meidän 22-vuotiaista huipuistamme kisailee Kauhavalla tällä hetkellä ikäistensä sm-kisoissa ja Ruotsin kerma tuolla.

Sporde. Kerro meille miksi?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Tuo Mertarannan Pekingin hehkutus Boltille on yhä rasittava, kun siitä ölinästä ei ota kukaan selvää.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
No voi helevetti. Tietysti tuo huumorveikoista oivallisin, Petri Sjöblom on tuonnekin roudattu minua ärsyttämään. Stana.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minun ei ole kovinkaan vaikeata miettiä, onko tuohon aikaan nukkumassa vai television äärellä. Tietysti yksi aikakausi loppuu, mutta en lätkässäkään katso juuri sitä matsia, jossa joku pelaa viimeisen kerran.
Nyt on kesä, nukun muulloin. Kaljakauppa olisi minuutin päässä ja keikkapaikka 5 min päässä. Tv on toki kotonani, mutta hypätään nyt ensin.

Suomalaisilta en odota kisoista mitään. Kristiina Mäkelä <3. Äänestin Kesätytöksi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vähintään yhtä paljon jälleen mm-kisojen lisäksi olen odottanut jatkoajan takuuvarmaa liveseurantaa.

Nyt on kesä, nukun muulloin. Kaljakauppa olisi minuutin päässä ja keikkapaikka 5 min päässä. Tv on toki kotonani, mutta hypätään nyt ensin.

Suomalaisilta en odota kisoista mitään. Kristiina Mäkelä <3. Äänestin Kesätytöksi.

Aktiivisimmat voisivat järjestää menneiden kisojen kesätyttö-äänestyksiä. Liekö Heli Rantanen saisi ääniä. Ehkä hän olisi 1996 niitä saanutkin jos jatkis olisi ollut pystyssä.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Minä jostain ihmeen syystä diggasin Mikaela Ingbergistä, noin niinkuin kesätyttönä. Onx Allyson Felix muuten kisoissa mukana?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Minä jostain ihmeen syystä diggasin Mikaela Ingbergistä, noin niinkuin kesätyttönä. Onx Allyson Felix muuten kisoissa mukana?

Taina Kolkkala/Uppa oli myös varsinainen ilmestys kepakko kädessä vauhdinottoradan päässä!

Kyllähän kissa kisoissa on!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Eikös muuten Farah ole jollain epäilyttävien listalla koskien douppaajia? Vai mikä se lista oli mikä vuosi taannoin netsiin.

Valmentaja Salazaria grillattiin vitamiinihommista, mutta mitään konkreettista ei Scotland Yard löytänyt. Mo jatkakoon dominointia.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
"Ja nyt olemme saaneet haastatteluun Artun tärkeitä tukijoukkoja. Oikein appiukko, joka tavatessaan Artun ensimmäistä kertaa ajoi hänet haulikolla ulos."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös