Yhdysvaltain presidentinvaalit 2016

  • 391 126
  • 3 327

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Mitä videota?? Ei viestissä mihin vastasin, ollut mitään videota joten hohhoijaa vaan sinne.
Siis sinulla ei ole hajuakaan mistä puhutaan, mutta päätin tulla kommentoimaan kuitekin?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Siis sinulla ei ole hajuakaan mistä puhutaan, mutta päätin tulla kommentoimaan kuitekin?
No eihän tämä nyt kai yllätä enää ketään? Miettaallakin tekisi tiukkaa tän kanssa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Voin tuoda sinulle viestin johon vastasin enkä kommentoinut siinä videota tai nähnyt siinä edes mitään videota.
No sitten sulla menee vielä huonommin kuin tässä nyt kaikki olettaa, kun on jäänyt sanan "nauha" merkitys ymmärtämättä, tällä kyllä viitataan AIVAN SUORAAN tuohon videoon. Katsos kun nauha on synonyymi video/äänitallenteelle, kun niitä aikanaan tallennettiin magneettinauhalle.
 

Tuamas

Jäsen
Eipä tässä videossa ollut mitään sen ihmeellisempää mitä useat miehet toisilleen eivät puhuisi. Ja ei tuossa videossa trump ketään kourinut, koittanut suudella tai tarttunut kiinni pillusta.

Teillä rauml lienee ihan tavallista alkaa kyselemättä suutelemaan naista tai kourimaan naista toosasta?

Vai onko Trump valehtelija?
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
No sitten sulla menee vielä huonommin kuin tässä nyt kaikki olettaa, kun on jäänyt sanan "nauha" merkitys ymmärtämättä, tällä kyllä viitataan AIVAN SUORAAN tuohon videoon. Katsos kun nauha on synonyymi video/äänitallenteelle, kun niitä aikanaan tallennettiin magneettinauhalle.

kiwipilot kirjoitti:
Mä taas odotan suosikkini @Zalmonella saapumista paikalle ja todistusta siitä kuinka Amerikasta tulisi Trumpin valinnan myötä vapaampi Pillun kourija -yhteiskunta.

Missä kohtaa puhutaan jostain videosta tai kuvanauhasta mitään?!

Ihan hienosti menee.

Teillä rauml lienee ihan tavallista alkaa kyselemättä suutelemaan naista tai kourimaan naista toosasta?

Vai onko Trump valehtelija?

Kyllä puhetta aina piisaa. Ei tuossa Trump kourinut ketään tai tarttunut toosasta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Täytyy kyllä myöntää etten osaa kuvitella tallennetta jossa Hillary uhoaa että miestä voi tarttua tuosta vain kyrvästä jos on tarpeeksi kuuluisa. Onnea kuitenkin Trumpin porukalle kaiveluun.

On tietysti totta että koko tässä hommassa on paljon kaksinaismoralistista pauhaamista kun meidän kaikkien pitäisi nyt närkästyä siitä että Trump on vuosia sitten puhunut törkeyksiä epävirallisessa tilanteessa. Mutta jos nyt mietitään tätä konseptia missä ollaan, niin vaikea tuota on enää kuitata olankohautuksella. Kysymys ei ole enää vain sanoista vaan siitä että sanoista siirrytään tekoihin. Näin ei ole välttämättä koskaan tapahtunut eikä tule välttämättä koskaan tapahtumaan, mutta puheillaan Trump tekee siitä huolimatta itsestään potentiaalisen vallan väärinkäyttäjän ja seksuaalisen ahdistelijan. Kuka nainen haluaisi työskennellä hänen alaisuudessaan Valkoisessa talossa? Mieshän voi koska tahansa villiintyä spontaaniin suuteluun.

Tähän asti Trump on selvittänyt kaikki karikot, mutta tämä nauha saattoi oikeasti ratkaista presidenttipelin. Ei ole kyse mistä tahansa törystä vaan ydinjätteestä.
Tai sitten tätäkin asiaa on vääristelty demokraattien taholta siten, että se saadaan näyttämään joltain kourimiselta. Trumpillakin on ihan varmasti töissä paljon naisia joita hän ei ole kourinut mutta tälläistähän tämä on. Kaikkea kaivellaan ja demokraattien taholta on kaiveltu ja paljon. Trumpin porukka on edennyt hillittymmin ja voisi jopa sanoa, että sivistyneemmin.
Haluatko vielä vaihtaa vastaustasi? Löytyy edellisen sivun viimeisestä viestistä. Vai jatkatko nyt inttämistä, kun olet jäänyt housut kintuissa rysänpäältä kiinni. Yhdysvaltain presidentinvaalit 2016 | sivu 86 | Jatkoajan keskustelupalsta (suora linkki ko. viestiin)
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Haluatko vielä vaihtaa vastaustasi? Löytyy edellisen sivun viimeisestä viestistä.

Et vastannut kysymykseen. Homma alkoi tuosta minun lainaamastani viestistä.

Ja nyt nähtyäni tuon videon niin en nähnyt siinä mitään ihmeellistä jota ei kuulisi keneltä tahansa toiselta mieheltä tai miehien puhuvan keskenään.
 
K

kiwipilot

kiwipilot kirjoitti:
Mä taas odotan suosikkini @Zalmonella saapumista paikalle ja todistusta siitä kuinka Amerikasta tulisi Trumpin valinnan myötä vapaampi Pillun kourija -yhteiskunta.

Missä kohtaa puhutaan jostain videosta tai kuvanauhasta mitään?!

Ihan hienosti menee.



Kyllä puhetta aina piisaa. Ei tuossa Trump kourinut ketään tai tarttunut toosasta.

Mitä jos katsoisit sen videon? Ainakin Hesarin sivulla mukana on jopa suomennos jotta yksinkertaisinkin raumalainen sen ymmärtäisi.

Tämä alkaa olla kovempaa kamaa kuin legendaarin Tsekin lentotukialuskelpoiset Tupolevit -case.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Sairasta meininkiä teillä, toivottavasti pysytte vain sanojen tasolla.

Eli Trump on valehtelija?

Trump kertoi videolla käytännössä toimineensa niin, eli joko Trump on kourinut tai hän on valehtelija.

Tai sitten hän vain elvistelee kuten miehet yleensä tekee. En tiedä missä kuplassa sitten elät mutta aika monet itseään täynnä olevat henkilöt jauhavat tälläistä.

Mitä jos katsoisit sen videon? Ainakin Hesarin sivulla mukana on jopa suomennos jotta yksinkertaisinkin raumalainen sen ymmärtäisi.

Tämä alkaa olla kovempaa kamaa kuin legendaarin Tsekin lentotukialuskelpoiset Tupolevit -case.

Juurihan tuossa ylempänä kommentoin videota joten olen sen jo katsonut. Ei mitään ihmeellistä.

Ja olet siis itse keksinyt jotain Tupolev-sontaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Et vastannut kysymykseen. Homma alkoi tuosta minun lainaamastani viestistä.

Ja nyt nähtyäni tuon videon niin en nähnyt siinä mitään ihmeellistä jota ei kuulisi keneltä tahansa toiselta mieheltä tai miehien puhuvan keskenään.
Sinä lainasit ja kommentoit viestiä, missä puhuttiin aivan selvästi tuosta nauhasta aka. videosta, sitten aloit inttämään että ei ole mistään videosta puhuttu yhtään mitään ja koko lainauksesi liittyi puhtaasti tuohon videoon. Älä osallistu keskusteluun jos et juman kekka edes osaa lainata toisten viestejä, saati sitten osaa olla valehtelematta kun olet puhunut täyttä paskaa ja jokainen sen huomaa. Pakko oli tulla tätäkin ketjua taas pilaamaan.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Sinä lainasit ja kommentoit viestiä, missä puhuttiin aivan selvästi tuosta nauhasta aka. videosta, sitten aloit inttämään että ei ole mistään videosta puhuttu yhtään mitään ja koko lainauksesi liittyi puhtaasti tuohon videoon. Älä osallistu keskusteluun jos et juman kekka edes osaa lainata toisten viestejä, saati sitten osaa olla valehtelematta kun olet puhunut täyttä paskaa ja jokainen sen huomaa. Pakko oli tulla tätäkin ketjua taas pilaamaan.

En nähnyt mitään videota tuossa viestissä johon vastain ennen tuota sinun esittämääsi lainausta. Vai näitkö sinä siinä sellaisen kohdan. Kysyin tätä jo mutta et vastannut??

Ja minun kommenttini perustui vain asiasta uutisointiin koska en ollut tuolloin nähnyt vielä mitään videota. Ja mink ähalusin tuoda ilmi on se, että näihin kannatata aina suhtautua kritiisesti kun kyse on presidentti-pelistä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
En nähnyt mitään videota tuossa viestissä johon vastain ennen tuota sinun esittämääsi lainausta. Vai näitkö sinä siinä sellaisen kohdan. Kysyin tätä jo mutta et vastannut??

Ja minun kommenttini perustui vain asiasta uutisointiin koska en ollut tuolloin nähnyt vielä mitään videota. Ja mink ähalusin tuoda ilmi on se, että näihin kannatata aina suhtautua kritiisesti kun kyse on presidentti-pelistä.
Älä lainaa viestiä mihin et sitten ole vastaamassa, minua ei kiinnosta hevon vitun vertaa joku aiempi viesti mihin olet vastaamassa jos siinä viestissäsi lainaat sitä uudempaa. Minä en osaa lukea sun ajatuksia, jos sinä haluat vastata @kiwipilot ille, niin sä et sillon mee lainaamaan @Vellihousu n tekstiä ja tuu sitten väittämään, että kun sä olit nyt vastaamassa tohon aiempaan viestiin. Mua säälittää niin saatanasti, että mä lopetan suosiolla tähän, jätkä on niin syvällä omassa paskasessa suossa, ettei enää happea saa, mutta silti vaan jatkaa tuota räpiköintiä.
 
Aluksi se kuulosti hyvältä idealta, että Trump presidentiksi. Olisi hyvää vaihtelua. Mutta ei kyllä enää.
Olisi ollut mielenkiintoista nähdä miten hän todella olisi toiminut presidenttinä, sanottuaan järjettömiä asioita, sellaista mitä ihmiset vain haluavat kuulla. Hän pyrki vaikuttamaan potentiaalisiin äänestäjiin näiden alitajuisella tasolla, täysin laskelmoidusti.
Vitju mitä show´ta ja draamaa ollut nämä kampanjat.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Älä lainaa viestiä mihin et sitten ole vastaamassa, minua ei kiinnosta hevon vitun vertaa joku aiempi viesti mihin olet vastaamassa jos siinä viestissäsi lainaat sitä uudempaa. Minä en osaa lukea sun ajatuksia, jos sinä haluat vastata @kiwipilot ille, niin sä et sillon mee lainaamaan @Vellihousu n tekstiä ja tuu sitten väittämään, että kun sä olit nyt vastaamassa tohon aiempaan viestiin. Mua säälittää niin saatanasti, että mä lopetan suosiolla tähän, jätkä on niin syvällä omassa paskasessa suossa, ettei enää happea saa, mutta silti vaan jatkaa tuota räpiköintiä.

Minä vastasin tuohon viestiin minkä lainasin. Joka tapauksessa nyt on video katsottu ja otin siihen jo kantaa. Ja minä olen vastannut juuri sille kenen viestiä olenkin lainannut. nyt vain kävi niin, että aloit tivata jostain videosta josta ei ollut puhetta viestissä johon ihan ensin kommentoin.

Sen jälkeen tuli tuo sinun lainauksesi jossa tosin verrattiin siihen, että Clinton tarraisi jne. alunperin puhe oli törkyn kaivamisesta joka kuuluu tähän hommaan ja Trumpin porukkakin saisi tehdä sitä aktiivisemmin.

Ja oliko tuo loppu lause joku säälittävä itsesi pelastus-yritys kun huomasit kirjoittaneesi jotain mikä ei liitynyt minun kommenttiini??

Aika naurettavaa miten Clintonilaiset koittaa mustamaalata täälläkin asioita omaksi mieleisekseen.

Lopetan taas itsekkin tällä kertaa tähän. Otan taas kantaa kun sen paikka on.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Monet naiset, mm. Jill Harth (Donald Trump, Groper in Chief - The New York Times ovat kertoneet joutuneensa ongelmiin Trumpin epätoivottujen kähmintä- ja suuteluyritysten kanssa. Mutta tähän asti kyseessä on ollut sana sanaa vastaan tilanne, joten nuo syytökset on ollut kohtalaisen helppo pyyhkäistä sivuun, jos suhtautuu Trumpin presidenttikampanjaan positiivisesti.

Mutta tämä nauha kun tuli esille, niin siinä se tunnustus kuullaan Trumpin omalla äänellä, että kourittu on. Se muuttaa koko tilanteen.

Tietysti videokuvaa itse kourintatapahtumasta kun ei ole, niin kai tämä syyte on vieläkin tavallaan todistamatta, jos haluaa leikkiä tyhmää. Useimmat ihmiset jopa Amerikassa näyttää kuitenkin osaavan laskea 1+1.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tai sitten tätäkin asiaa on vääristelty demokraattien taholta siten, että se saadaan näyttämään joltain kourimiselta. Trumpillakin on ihan varmasti töissä paljon naisia joita hän ei ole kourinut mutta tälläistähän tämä on. Kaikkea kaivellaan ja demokraattien taholta on kaiveltu ja paljon. Trumpin porukka on edennyt hillittymmin ja voisi jopa sanoa, että sivistyneemmin.
Joo, kuka kaikia rumia läskejä viitsisi kähmiäkään.

Trump ja sivistys sopivat kyllä yhteen kun aivokirurgia ja juopottelu. Trump ei ole hyökännyt istuvan presidentin synnyninperän, Cruzin vaimon rumuuden tai Hillaryn miehen tekemisten perusteella. On varmaan kiusallista olla niin sivistynyt ettei Hillarystä ole löytynyt vastaavaa.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tai sitten tätäkin asiaa on vääristelty demokraattien taholta siten, että se saadaan näyttämään joltain kourimiselta. Trumpillakin on ihan varmasti töissä paljon naisia joita hän ei ole kourinut mutta tälläistähän tämä on. Kaikkea kaivellaan ja demokraattien taholta on kaiveltu ja paljon. Trumpin porukka on edennyt hillittymmin ja voisi jopa sanoa, että sivistyneemmin.

Eli Trump ei ole koskaan sanonut mitään, demokraattien leiri on vaan ahkerampi kaivamaan törkyä ehdokkaasta ja Trump on vain niin herrasmies ettei iske tosissaan takaisin? Näkökulma tietysti tämäkin.

Niin, ja minähän kirjoitin että Trump ei ole välttämättä koskaan kourinut ketään, mutta se että hän on julistanut julkkiksen aseman antavan tähän sekä mahdollisuuden että oikeutuksen tekee hänen kaikista pyrkimyksistään hyvin hyvin epäilyttäviä.

Törkyä on aina kaivettu Usa:n presidentinvaaleissa puolin ja toisin, mutta väittäisi tämän keissin olevan tässtä katergoriassa jo kaikkein raskainta sarjaa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Hän ei kysy, tienaako nainen samasta työstä yhtä paljon kuin mies. Hän kysyy, tienaako nainen yhtä paljon kuin mies. Täytyy tähän väliin todeta sen verran, että en minäkään tienaa yhtä paljon kuin miehet tienaavat.
Ehkä piti sitä oletuksena, eikä siksi katsonut tarpeeksi sitä korostaa, mutta se ei oikeastaan ole edes kiinnostavaa, sillä hän ei ole presidenttiehdokas.

Oleellista on, että jos Trump olisi halunnut tuoda esiin että palkkaerojen johtuvat siitä, että sukupuolet tekevät eri töitä niin hän olisi varmasti sanonut niin. Nyt hän totesi, että miehet saavat parempaa koska tekevät parempaa työtä. Sekin olisi perusteltua jos näin voitaisiin osoittaa tapahtuvan. Jos ei voida, niin silloin kyse on ennakkoluuloista.
Tuohon sukupuolten väliseen epätasa-arvoon tulotasossahan auttaisi se, jos sekä sinulta että minulta leikattaisiin palkasta 10 prosenttia pois sukupuolemme perusteella. Se vähentäisi epätasa-arvoa ja olisi täten ilmeisen humaani ratkaisu. Pitäisikö sinun mielestäsi naisten ja miesten tienata ihan yhtä paljon? Tällä hetkellä esim. Suomessa naiset tienaavat noin 17 prosenttia vähemmän kuin miehet.
Minulle riittää että a) samoista töistä maksetaan sama palkka ja b) että julkisen puolen duunit ovat arvostettu yhdenmukaisesti eli että samantasoista koulutusta vaativille miesvaltaisille ja naisvaltaisille aloille maksetaan samantasoista peruspalkkaa (esim sairaanhoitajat ja insinöörit). Nämä eivät tule tule kaikkia eroja poistamaan.

Kaveri kuitenkin kommentoi aihetta näin vieressä istunutta vaimoaan osoittaen: "Mutta se on aivan sama, millasia summia ne pyytää. Kalliimmaksi se ei voi mitenkään tulla kun tällasten elättäminen." Vaimo ei ollut moksiskaan, mutta onkohan tuollainenkin Clintonin kannattajien mielestä aivan pöyristyttävää puhetta?
Jos minun mielipidettäni kysytään, niin Trumpin heitto että naisia voi kyselemättä kouria pillusta on tuomittavampaa kuin käydä vapaaehtoisesti palveluitaan tarjoavissa huorissa tai vaimon vertailu heihin. Silti ymmärrän että presidenttiehdokkaalta tuollaista heittoa ei suuri joukko hyväksyisi.
 
Viimeksi muokattu:

SampoHoitaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mark Cuban ennustaa, että Donald Trump tulee tekemään henkilökohtaisen konkurssin, jos häviää vaalit. Cuban perustaa väitteensä sille, että Trumpin varallisuus perustuu pitkälti nimen brändiarvoon. Lisäksi Trump on nuoleskellut enimmäkseen sellaisia äänestäjiä, joilla ei ole varaa käyttää Trumpin hinnakkaita palveluita. Nyt vielä tämä videoskandaali. Täysin uskottava väite mielestäni. Uskon, että Trump sisimmissään toivoo, ettei olisi koskaan lähtenyt tähän kisaan mukaan.

Mark Cuban: The Audience was Laughing at Trump During the Debate - YouTube
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Tämän lisäksi Trumpilla saattaa tulla enemmän tai vähemmän ongelmia myös lain kanssa vaalien jälkeen. Varsinkin tuo Trump Foundation saattaa aiheuttaa suuria ongelmia nyt kun media on ruvennut kaivelemaan sitä tarkemmin niin, että viranomaisetkin ovat alkaneet kiinnostua. New Yorkin yleinen syyttäjä käski jo säätiötä keskeyttää lahjoitusten ottamisen johtuen puutteellisesta rekisteröinnistä ja lokakuun puolenväliin mennessä pitäisi lähettää syyttäjäviranomaisille vuosikymmenen verran tilitietoja. Sitten vielä eri huhut siitä että Trump olisi rahoittanut kampanjansa alun säätiön varoilla ja se, että monet ovat maksaneet Trumpin pyynnöstä Trumpin liiketoimille tarkoitettuja maksuja ja velkoja suoraan säätiölle niin syyttäjäviranomaisilla ja verovirastolla tulee olemaan hommaa koko vyyhdin perkaamisessa.


e.korjausta
 

roottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
On taas Hillaryn vedonlyöntikertoimet tippuneet sinne 1,2-1,25 maastoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös